ilanb0 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ilanb0

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    777
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

אודות ilanb0

  • יום הולדת 06/01/1962

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של ilanb0

Zone Addict

Zone Addict (4/6)

6

דירוג

  1. אם עדכון הביוס יתרום, אז כדאי ? זה מסובך?
  2. יש לי קרוב משפחה שבא והולך בין ישראל לארה"ב ואין לי בעיה לקנות בארה"ב ולשלוח לו ואם בארה"ב יש זכרונות חדשים שמתאימים לי והפער לא מהותי בינם לבין משומשים, אז אודה לקבלת קישורים מתאימים לרכישה (ומשלוח אליו). אם הוא הביא לי טאבלט של מיקורוסופ, לא תהיה לו בעיה להכניס בחזייה שני זכרונות...
  3. אוקיי, והחלפה של בטריה כזו - זה משהו פשוט (הברג מכסה, הוצא/הכנס?), או צריך מעבדה/טכנאי בשביל זה?
  4. ודרך אגב, הזכרון שלי כעת הוא במהירות של 1200MHz . אז מה זה אומר - שאני יכול להכניס 8 גיגה נוספים במהירות שהמלצת (3200/3600), או שכדאי/צריך(?) להחליף שני הזכרונות שיהיו באותה מהירות?
  5. צודק, מעבד לא הכנסתי... אז הנה: וכמובן אני רוצה לשדרג את המקסימום אבל בכפוף לעבודה חלקה של המחשב (לא המקסימום האפשרי מבחינה טכנית). תקיעות.
  6. אודה לקבלת תובנות מה התצורה המירבית שאוכל לפיה לשפר את לוח האם והזכרונות שלי?
  7. יש לי מחשב DELL PRECISION שנרכש בארה"ב לפני מספר שנים. הבטרייה הלכה (לא מחזיקה כבר הרבה). יכולים להביא לי בטרייה מקורית של DELL מארה"ב. איך אני מוצא בהגדרות המחשב את דגם הבטרייה?
  8. אי אפשר להגדיר שגם לא ישאל אותי אם לשמור?
  9. אי אפשר להגדיר שגם לא ישאל אותי אם לשמור?
  10. הדפדפן אדג' בטאבלט שלי שומר את סיסמאות הכניסה לבנק. אם הטאבלט שלי ייפול בידיים לא נכונות, מישהו יכול לרוקן לי כמה חשבונות... אפשר לבטל שמירת סיסמאות ספציפית לאתר של הבנק?
  11. לא רואה שהאפשרות להגביר את מהירות ההקרנה קיימת כאשר צופים בטלוויזיה. למה? אולי צריך להכנס לחשבון שלי כדי לקבל את האפשרות הזו (במחשב גם כצופה לא רשום, ניתן לשנות מהירות).
  12. סבבה, שמח לדעת שנמנעה מלחמת גוג ומגוג. אבל איך מבצעים את השמירה של התכנים כפי ששאלתי?!
  13. אני יודע שיוטיוב וגוגל נלחמים אחת בשנייה בקשר לנדון - זו חוסמת וזו מתחכמת ומפרסמת אפשרות חדשה. אני עומד בפני טיסה ארוכה ורוצה לשמור כמה הרצאות מיוטיוב לטאבלט שלי לצפייה במהלך הטיסה. מה הדרך העדכנית כיום לבצע זאת?
  14. דפדפן אדג'. לא יזמתי כל חסימה. מה יכולה להיות הסיבה? מקבל הודעה בנוסח - www.youtube.com חסום www.youtube.com סירב להתחבר. ERR_BLOCKED_BY_RESPONSE
×
  • צור חדש...