אנדי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אנדי

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    292
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

אודות אנדי

  • יום הולדת 01/01/1980

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של אנדי

Zone Freak

Zone Freak (3/6)

2

דירוג

  1. אני מעריך שאם היה מדובר בבאג תוכנה במקלדת, זה היה מתרחש גם בזמן הקלדת הטקסט שאתה קורא כרגע, או כשאני מקליד מסמך טקסט או כל פעולת הקלדה אחרת. כרגע זה קורה רק בעת הקלדה בשורת החיפוש של סייר הקבצים.
  2. היי לכולכם, תופעה משונה שאני נתקל בה לאחרונה כאשר אני מחפש קובץ בתיקייה, ע"י שימוש בשורת החיפוש העילית (כן, זו שנמצאת בד"כ משמאל לשורת הניווט) - בסיום הקלדת מילה אני מקיש רווח לקראת הקלדת מילה נוספת, אלא שהסמן משום מה מבצע על דעת עצמו פעולת מחיקה ומבטל את הרווח שהוספתי, וכך אני ממשיך להקליד משהו שגוי עד שאני שם לב לטעות וחוזר לתקן. בהתחלה חשבתי שמדובר בכשל במקש הרווח במקלדת (razer ortana V2). חשבתי שמקש הרווח פשוט אינו מגיב, אבל אז תפסתי את ההתרחשות בזמן אמת, וכשראיתי שהתופעה הזו מתרחשת רק בשורת החיפוש של סייר הקבצים נפל לי האסימון והבנתי שמדובר בבאג כלשהו במערכת ההפעלה. בינתיים אני עושה חיפושים רק בעברית. לא בדקתי האם זה קורה גם כשאני מקליד באנגלית. יש כאן מישהו נוסף שנתקל בתופעה כזו? עצות לפתרון? רעיונות? תודה מראש!
  3. אני רוצה להבין את דבריך, גם אם מדובר באותו הדגם בדיוק יש לכל כונן תוכנה פרטית משלו? ואם כן, מה עושה את ההבדל בין עותק לעותק של אותה התוכנה? ושאלה נוספת - האם ניתן לתקן את הפדים שנפגמו (ע"י בעל מקצוע). בכל מקרה, החכמתי. תודה!
  4. לא החלפתי את הפלטה (הצלחות עצמן, אם לזה אתה מתכוון) אלא את הבקר. לקחתי בקר מכונן תקין ושמתי אותו במקום הבקר עם הקונקטור התקול. מעשה שהיה באמת - לפני שפעלתי בגישה הזו חיפשתי ב'אי-ביי' קונקטור חליפי והזמנתי כאלה שהייית משוכנע שהם דומים. בדיעבד התברר לי שהם לא. פירקתי את הקונקטור התקול וניסיתי להלחים בכל זאת אחד מהקונקטורים החדשים. לא רק שלא הצלחתי (כנראה שהמלחם שיש ברשותי, דק ככל שיהיה, לא מגיע לטמפרטורות שהופכות בדיל לנוזלי ממש), גרמתי נזק לציפוי הכסוף (מקום ההלחמה) שנמצא על המעגל המודפס. בכל מקרה, שמרתי את המעגל הזה אצלי. השאלה היא האם אפשר לתקן אותו.
  5. יש לי כונן של 'סיגייט' מסדרת 'ברקודה' בנפח 2TB. הקונקטור שלו היה תקול ולכן החלפתי לו את כל המעגל אחרי שמצאתי כונן מאותו הדגם (לפי מספר המודל על התווית, אם כי מדובר בשתי סדרות ייצור שונות - אחד יוצר בסין והאחר בוויטנאם. הכונן החליפי היה תקין. קיבלתי אותו ב'אקומיוניטי'. כבר שם, בבדיקה הראשונית שלאחר הרכבת המעגל על הכונן המקורי, הוא לא זוהה ע"י המערכת). כאשר בדקתי את הכונן בבית הוא השמיע רעש שחזר על עצמו שוב ושוב ונשמע כאילו המנוע לא מצליח לתפוס מהירות. * האם לפי הרעש הזה ניתן לקבוע מהי הבעיה (מנוע/ראש קריאה-כתיבה)? * האם יכול להיות שמקור הבעיה הוא המעגל ה'חדש' שהרכבתי על הכונן? היתכן שלכל כונן יש את המעגל האישי הייחודי שלו? תודה מראש לכל המשיבים.
  6. מנהלים - אפשר למחוק את ההודעה הזו (לא ראיתי איך אני עושה את זה בעצמי). משום מה בעת שימוש ב'פיירפוקס' לא רואים שההודעה הקודמת שפרסמתי כאן לפני מספר שעות באותו העניין אכן פורסמה בפורום. תקלה טכנית.
  7. היי לכם, מציג הגופנים המובנה של חלונות מציג לי גופנים לטיניים כאילו היו גופנים עבריים (תווים עבריים ולא לטיניים). איך אפשר לטפל בזה? * מערכת ההפעלה רצה על המחשב רק כחודש בערך. תודה מראש!
  8. היי לכם, אני נתקל בתופעה מוזרה למדי - מציג הגופנים המובנה של חלונות (11 pro, מהדורה עברית) מציג גופנים לטיניים כאילו היו גופנים עבריים. מה צריך לעשות כדי לשנות את זה? * מדובר בהתקנה חדשה של מערכת ההפעלה (רצה על המחשב כחודש בערך). תודה מראש!
  9. טוב, אז בדקתי. אכן, לאחר ביצוע הפעולה הזו התופעה נפסקה. לאחר שבצעתי התנתקות והתחברות מחדש (פעולות שהחזירו את התופעה) פתחתי את מנהל המשימות וסגרתי את היישום הפתוח הראשון שהיה ברשימה - battery widget host. התופעה נעלמה. מתוך הנחה שזה אכן האשם בבעיה, עולות השאלות - למה משמש היישום הזה? ומדוע אני לא רואה את החלון שלו?
  10. שלום לכולכם, בשולחן העבודה בנייד שלי (lenovo ideapad l340) יש 'שטח מת' שבו הוא אינו מגיב ללחיצות עכבר. קליק ימני על שטח ריק באזור זה אינו פותח את תפריט שולחן העבודה, ואייקונים שנמצאים בשטח זה אינם מגיבים לעכבר (יש אייקונים שחלק מהם נמצאים מחוץ לשטח, ורק אם המצביע עובר עליהם מחוץ לגבול האזור המת הם כן מגיבים). נסיון לשנות מאפיינים של שולחן העבודה (גודל סמלים, רזולוציה וכו') משנים את מידות השטח המת. שתי הערות: 1. אני משתמש בעכבר אלחוטי. 2. לא בדקתי האם התקלה הזו חוזרת על עצמה גם בעת שימוש בלוח הלחץ של הנייד. חיפוש בגוגל הראה שאני לא היחיד שנתקל בתופעה הזו, אבל הוא לא ממש עזר לי למצוא פתרון. למי יש רעיונות? תודה מראש.
  11. שלום לכם חברות וחברים, כדי להאיץ את את מהירות העבודה של 'פיירפוקס' החלטתי שאני מעביר את המטמון שלו ל- RAM. לצורך כך נכנסתי להגדרות המתקדמות שלו (about:config) וביצעתי כמה שינויים עפ"י הנחיות שמצאתי ברשת. אחת מהן היתה שינוי הערך של ההגדרה - browser.cache.memory.capacity, שכברירת מחדל הוא 65536KB. ניסיתי להגדיל את הערך הזה אלא שפיירפוקס משום מה מתעקש להשאר תקוע עם הערך הנוכחי (אחרי כל נסיון הפעלתי מחדש את הדפדפן). נפח ה- RAM הכולל המחשב שלי הוא 16GB. האם עשיתי משהו לא נכון? תודה מראש לכולכם!
×
  • צור חדש...