lharpaz - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

lharpaz

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    910
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

דירוג

0 ניטרלי

אודות lharpaz

  • דרגה
    Zone Wannabe
  • יום הולדת 12/06/1980

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

  1. היי כולם, אנסה לתת את כל הפרטים על מנת שהבעיה תהיה ברורה, אז סליחה מראש על הפוסט הארוך. ה-setup אצלי הוא כזה: מודם של הוט, אליו מחובר ראוטר tp-link Archer C2. אל הראוטר מחובר מחשב בכבל אחד, וכבל שני הולך לחדר אחר ובו יש switch אליו מחוברים עוד 3 מכשירים. כל החיבורים הם בכבל רשת (חיבור אלחוטי לא רלוונטי לבעיה הנוכחית שלי, וכבוי רוב הזמן). הכל עבד מצויין, עד ששדרגתי את מהירות האינטרנט ל-100 מגה, ולכן נאלצתי להחליף לדגם אחר של מודם - הוט בוקס 1. דרך ה- UI של המודם הגדרתי בו brigde mode (על מנת שישמש כמודם בלבד, ואוכל להשתמש בראוטר שלי). מאז החלפת המודם לדגם הוט ב
  2. היי, אני מעוניין להחליף שני הארד-דיסקים במחשב ישן. המחשב בעל מעבד Intel i5 760 (כאמור, מחשב ישן) ולוח אם Gigabyte GA-P55M-UD2 (נראה שגרסת ה-BIOS היא F8, משנת 2010. נראה שיש גרסה חדשה יותר, גם היא מ-2010), מריץ Windows 7 64bit. הדיסק עליו יושבת מערכת ההפעלה הוא SAMSUNG HD103SJ בנפח 1 טרה (מפוצל לשני כוננים לוגים). אני מעוניין להחליף אותו ב-SSD בעל נפח זהה, על מנת לעשות מעבר קל וחלק ע"י clone (בלי התעסקויות עם התקנות). הכיוון הוא Samsung 860. הדיסק השני הוא Seagate Barracuda בנפח 2 טרה (ST2000DM001-1CH164). אני מעוניין להחליף אותו בדיסק (מכאני) בעל נפח 2 או 3 טר
  3. תודה. הבדיקה הארוכה הסתיימה בכשלון: האם זה משהו שאפשר לחיות איתו (מסמנים איכשהו את הסקטורים כפגומים ושאר הדיסק ממשיך לעבוד תקין)? או שסקטורים פגומים נוספים ימשיכו להווצר (ובמקרה כזה עדיף להחליף את הדיסק כבר עכשיו)? עכשיו ממש מטריד אותי שלא מצאתי תוכנה עבור הדיסק של סמסונג ואני לא יכול לבדוק אותו כמו שצריך... האם יש אפשרות טובה לבדיקה שלא באמצעות התוכנה של יצרן הכונן? (איזה כלי גנרי כלשהו?)
  4. תודה על התגובה. תודה על ההבהרה. חשבתי שאולי chkdsk עלה על תקלה בצורה עקיפה, כפי שציינת. האם יכול להיות שיש בעיה פיזית בכונן, שגרמה איזו-שהיא בעיה במערכת הקבצים ולכן האיתור ע"י chkdsk? ראיתי כמה התייחסויות לכך שהבעיה ש-chkdsk מוצא קשורה לכך שהיו קבצים שאבדו/ניזוקו. למשל: (מקור: https://www.windowsfilerecovery.com/chkdsk/deleted-index-entry.html) התייחסות דומה פה: https://superuser.com/questions/854620/deleting-index-entry-i-lost-my-files לפי עצתך, התחלתי בדיקות עם SeaTools עבור כונן E. בדיקת SMART היתה תקינה, אבל היא הביאה רק שורה תחתונה
  5. היי, רקע: מדובר במחשב ותיק. מריץ win 7. אני לא זוכר בני כמה הדיסקים, אבל בכל מקרה זה כמה שנים. יש שני דיסקים: על אחד (הישן יותר) יש כוננים C (מערכת הפעלה ותוכנות) ו-D (מידע). על הדיסק השני יש כונן E (אחסון מדיה). כיום המחשב בשימוש קליל ודי מועט, אבל דולק כל הזמן. לאחרונה התחלתי לחוש באיטיות - אתחול איטי, תוכנות עולות לאט (אפילו דפדפן), אבל ברגע שעלו הכל עובד בסדר. האם האיטיות יכולה לנבוע מבעיה באחד הדיסקים? (הדיסק החשוד הוא כמובן שזה שעליו מותקנות התוכנות ומערכת ההפעלה, אבל בהמשך תראו שאולי יש בעיה דווקא בדיסק שמחזיק מדיה) הבעיה: היום לאחר restart (ב
×
  • צור חדש...

פופולרי עכשיו: למקרה שפספסת

בראש החדשות:

באז-זון: כל מה שחם ברשת

חדש באתר