משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
על המשחק: ההרחבה (הראשונה?) למשחק האסטרטגיה של 2007 מביאה לנו יחידות חדשות, כוחות מיוחדים ומצב משחק שונה ממה שהכרנו עד היום בסדרה. (Global Conquest Mode) שימו לב - המשחק המקורי נדרש ע"מ להתקין את ההרחבה הזו. אתר המשחק תיאור מפורט: http://www.commandandconquer.com/game_details/game_features/KW_default.aspx דרישות מערכת: קרדיט לאתר הבית של המשחק: : http://www.commandandconquer.com/game_details/faqs/default.aspx#faq3 תמונות: ביקורות: Gamespot Game Rankings
-
- 27 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
שלום לכולם, אפתח בוידוי: מעולם לא פתחתי איזה שהוא דיון רשמי על משהו, פשוט לא נראה לי הגיוני שאין למשחק הזה שום דיון כאן, אז החלטתי להרים את הכפפה. עמכם הסליחה. המשחק יוצא ממש עוד כמה ימים ו... דממה. אני היחיד שכל כך מצפה למשחק הזה? אני שטוען ש-FAR CRY 3 היה אחד המשחקים הטובים שיצאו אי פעם? בכל מקרה המשחק יוצא אוטוטו ב-18.11.14 ואני מצפה לו בקוצר רוח... אם מישהו רוצה להוסיף מידע אני אשמח :-)
-
- 22 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
שלום חברים עוד מונטאג' שלי מקווה שתהנו ואם אהבתם אתם מוזמנים להרשם אוהב אותכם
-
- 0 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
מי פה משחק HEROES 3 COMPLETE ורוצה לשחק ברשת?
-
- 19 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
שלום לכולם ולילה טוב בזמן שסידרתי את משחקי מצאתי משחק אחד בערימה, בשם אי המיסתורין. הוא מסדרת ה"כחול לבן" של הד ארצי, משחק בעברית מלאה שנועד לילדים . התמונה של הדיסק צרובה לי במוח . כשהייתי ילד קטן, לא היה לי הרבה מה לומר על המשחקים, ההורים היו קונים לך משחק שנראה להם מתאים ואתה היית משחק בו. ההורים קנו לי את המשחק כשהייתי בן 6-7 בערך, משהו כמו בשנת 2000-1999. למי שלא יודע על מה מדובר: בתור ילד קטן ששיחק בו וסיים אותו פעמיים, אשמח לדעת מה עבר להד ארצי בראש שהם מכרו את המשחק הזה לילדים קטנים?! המשחק הזה מוגדר כמשחק לילדים, כהרפתקה, וואחד הרפתקה. המשחק הזה כולל רוחות, אנשים מתים, דם, מפלצות, והרגשה כאילו עוד שנייה הרגליים שלך עומדות להתמוסס בלבה! אני הייתי יל…
-
- 16 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
שלום לכולם , יש לי את המשחק NFS:U2 ויש לי בעיה בגרפיקה של המשחק... המפרט שלי הוא Intel Pentium 4 2.8@3.08 kingston DDR400 256 X2 ASUS p4p800 e deluxe sapphire 9800Pro 128MB 256Bit - @412@760 windows xp sp2 כפי שאתם רואים המפרט שלי הוא מספיק ביותר למשחק אבל חלקים המשחק ניראם לא משהו לעומת הדמו שהיה לי אותו ושם הכל ניראה טוב באפשרויות של הגפיקה המשחק נימצא על 1024* 768 והכל על מקסימום ועל ON עכשיו סתכלו על התמונה ותיראו שחלקים ממנה לא ניראים טוב יש למישהו רעיון למה.. או לשנות משהו בהגדרות של המשחק או הכרטיס ? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 29 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
איפה הכי משתלם/זול לקנות את המשחק ? כמה גרסאות/הרחבות יש למשחק ואיזה לקנות ?
-
- 21 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
עד שהביאו לי משחק שנראה לי די נחמד(DEADLY DOZEN) הוא נתקע לי... נראה לי שהכ. מסך לא כ"כ סוחב
-
- 15 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
Electronic Entertainment Expo= E3 למי שלא יודע מה זה בעצם E3: http://he.wikipedia.org/wiki/E3 התערוכה תתחיל ב-10 ליולי בחופי סנטה מוניקה שבקליפורנייה. אלה המשחקים אשר יופיעו בתערוכה: http://e3.gamespot.com/games.html?tag=event_nav;games
-
- 53 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
-
הצעות? אלחוטי יהיה נחמד יותר. שמתי את העיניים על ג'ויסטיקים של XBOX שמתאימים גם למחשב ואלחוטיים אבל אולי יש מוצרים זולים יותר וטובים יותר. תודה.
-
- 20 תגובות
- 4.5k צפיות
- 1 follower
-
-
-
-
אז ככה, היום חברה שלי באה אלי ביציאה: "בא לי משחק חדש יפה כזה" בקיצור, יש לה 7600GS, מעבד PENTIUM D 2.8 GHZ, וג'יגה זיכרון. היא לא רוצה מירוצים, לא יריות ולא משחקים בסגנון C&C. היא אוהבת מאוד SIMS (אגב, כבר ידוע מתי SIMS 3 יוצא?) וגם simcity. היא גם אהבה pristontale למי שמכיר. אני חושב שהיא תאהב אסטרטגיה אבל לא מלחמה, או תפקידים אבל שוב פעם, לא משהו עם יותר מדי דם. קווסטים גם יתקבלו בברכה. חשוב שלמשחקים תהיה גראפיקה סבירה, בוא נגיד שנת 2002 ומעלה. תודה
-
- 47 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
ללא ספק משחק האסטרטגיה בזמן אמת הטוב בכל הזמנים: StarCraft: Brood War. אם לא שיחקת אותו ואת StarCraft המקורי לא שיחקת משחק RTS טוב אף פעם.........
-
- 26 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
אז למי שיודע, או לא יודע, אני משחק לי GW2 מאז שהמשחק יצא פחות או יותר. אז חוץ מלהוביל גילדה של כ200 איש ולעשות שמח בWvW, הגעתי למטרה אישית שהצבתי לעצמי. אתמול בבוקר סופסוף לקחתי את החומרים שאספתי ב5 חודשים האחרונים ויצרתי את המטה הכי נדיר במשחק. סביר להניח שזה לא יגיד יותר מדי לרובכם, אבל כדי לקבל מושג לגבי סדר גודל המאמץ - לי אישית לקחת 1086 שעות משחק להגיע לנקודה הזו (כולל דברים אחרים שעשיתי), וערך השוק של המטה הוא קרוב ל$750. תמונהשלי עם המטה המדהים. ולינק לוידאו שמדגים את האפקטים שהוא מוסיף לדמות:
-
- 26 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
הסרטון הזה נלקח ע"י שחקן שכנראה גם יש לו כרטיס מסך דיי רציני. ממש עושה חשק לשחק! אני אישית מלווה את המשחק כבר הרבה זמן, אבל לא השקעתי בכרטיס מסך הכי חזק, כך שאצלי זה לא נראה כך. להעביר ל 1080HD להגביר את הווליום! תיהנו!
-
- 24 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
-
היי חבר׳ה, עכשיו יש לי את המחשב שלי שהוא למשחקים והוא כבר ישן ואני רוצה להחליף אותו ולקנות חדש...עכשיו הסטים שיש לי עכשיו במחשב שאני כותב ממנו הישן , איך אני פשוט מעביר את כולו את הסטים למחשב החדש? זאת אומרת כשאני אקנה מחשב חדש אני אתקין שם ווינדוס גם מקורי כמו פה ואיך אני יכול להתקין שם את הסטים בלי שיחשבו שאני עושה ריבוי משתתפים? הבנתם אותי?
-
- 16 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
אני מאמין שהדמו של UT2003 כבש רבים שלא יכולים להפסיק לשחק בו... אך בעיה כואבת אחת, רוב השרתים נמצאים מעבר לים והפינגים אליהם ממש לא איכותים, שלא נדבר על הלאגים. ישנם כמה שרתים ישראלים, אך אלו קשים למציאה.. החלטתי לפתוח ת'רד זה במטרה לאסוף פה את כל השרתים הישראלים של המשחק. מי שמכיר כאלה מתבקש כמובן לתת את ה-IP שלהם וכמו כן לציין איזה סוג הם (DM/TDM/CTF/BR), תודה מראש על שיתוף על הפעולה למשחק נעים וכיפי לכולנו!
-
- 34 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
עריכה @ ספטמבר 2009: הדיון כבר לא ממש אקטואלי יותר - אי שם לפני חודש או חודשיים כל העסק גווע עקב חוסר היענות של עוד שחקנים ועקב טיסה של אחד מ-2 השחקנים הקבועים שלנו לארה"ב לתקופה לא קצרה ולעיסוק שלא משאיר לו יותר מדי זמן למשחקים משם כרגע. (עד שייצא SC2 כמובן) מי שמעוניין בכל זאת לשחק איזה משחק או 2 או יותר של SC לזכר ימים עברו- מוזמן תמיד לנסות להחיות את הדיון הזה ולהגיב בו וע"י כך אולי בכל זאת כן למצוא פרטנר למשחק (אני תמיד מוכן למשל) ==================== (מקו זה והלאה מתחיל הדיון כפי שהיה במקור לפני העריכה) ==================== התחלנו (חזרנו) לשחק קצת StarCraft בימים האחרונים. אין ליגה - סתם משחקים בשביל הכיף, אחד על אחד או קבוצות, מה שבא. אנחנו לא הרבה - רק 2-…
-
- 31 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
-
-
תאמת אני לא מבין מה כולם מתלהבים יש מלא עצים ופרטים1!1!1! נו אז מה יש משחקים עם גרפיקה הרבה יותר מעניינת מעצים שזזים omg העצים נופלים כשיורים בהם 1!!!1! פשש איזה כיף לירות בעצים ולראות אותם מתפרקים כמו חסר חיים נראה משחק משעממם ,כאילו כמה זמן אתה יכול להסתובב שם עם הרובה המסריח הזה ולירות בחיילים ולהתלהב ..יאני הgameplay sucks COD RULEZ
-
- 46 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-


