אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
ובכן ראיתי את חברת זלמן ואת חברת Scythe ראיתי דגמים עם פחות להבים ועם יותר להבים.לי חשוב דחיסת אויר גבוהה עם כמה שפחות רעש.הווה אומר שיותר להבים דוחסים יותר אוויר ועושים פחות רעש כי פחות אויר נדחס על ידי כל להב כי כמה שיותר להבים פחות אויר שורק. ראיתי מאוורר כזה של סיט (אם אני מבטא נכון את השם) זלמן הוא תקני 8 בכל מיקרה אשמח לדעות בנושא.אני מדבר על לפחות 4 יחידות כאלה אפשר לשלב את שתי החברות http://www.scythe-usa.com/product/acc/026/sy1225sl_detail.html הנה זה עם ה 10 http://www.scythe-usa.com/product/acc/002/sflex_detail.html הנה התקני ה"רגיל" תודה
-
- 46 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
-
-
שלום לכולם, כבר כמה זמן שאני רוצה לעשות OC לכ.מ שלי ואני נתקל בבעיות. אני מנסה לבצע את הOC בעזרת הדרייבר של (AMD(overdrive בעזרת תדרים שמצאתי לכרטיס הזה ספציפית באינטרנט. ניסיתי 1065/1575 1045/1575 1100/1500 בכל הבדיקות ניסיתי גם להעלות את הvoltage ב20%. אבל בכל בדיקת מאמץ הדרייבר קרס(המסך מציג מסך חום/ירוק). הפרטים החשובים אני מניח: ספק:550w של seasonic לוח אם:GA-P55-US3L כ.מ:sapphire 7950hd ניסיתי לבצע OC גם דרך הtrixx אבל התוצאה זהה. אשמח להצעות בבקשה. תודה מראש לכל מי שמוכן לנמסות לעזור!
-
- 7 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
הי חברים, קניתי שלשום קירור חדש h2o 950 עם ביקורות מדהימות, הוא מחובר לי ב push & pull כמו שצריך הכל עובד מצוין ועם המשחה שהגיע איתו כמובן, אבל שמתי לב לטמפרטורות מטורפות, ברמה של 45-55 בביצוע רגיל ללא oc הלוח אם שלי הוא z87-hd3 מעבד 4770 לא k בקיצור המשאבה שעליה פתק to power שהיא פין של 3 מחוברת לפין 4 cpu fan ניסיתי להחליף פינים והכל, ולא משנה איפה אני שם, נדמה שהיא לא עובדת רשום 0rpm ולכן הטמפרטורות כאלה. המחשב ב 50 בביוס. יש לציין כי יש לי מלא מאוררים במחשב ברמה של 2 מלמעלה 2 מקדימה ו2 על הראדיאטור והטמפרטורה בחדר היא 25, בבקשה ממכם עזרה. זה לא תקין שזה מציג0 נכון? וגם שאני מפעיל Prime הוא לא מתאמץ בכלל הוא נשאר כמו שהוא, רק דרך בתוכנה של antec אני יכול להעלות rpm…
-
- 9 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
חברה, קניתי את המשחה ארטיק סילבר 5 ומרחתי על המעבד .. ובטעות נפל לי טיפה קטנה של מישחה על התושבת של המעבד (הפינים הקטנים האלו המוזהבים שעליהם יושב המעבד..) וניקיתי את המחשב משם כמה שיכולתי עם סיכה דקה וטיפה צמר גפן ואלכהל וכשחיברתי את המחשב והדלקתי אותו אז המחשב פעל אבל אין שום תגובה במסך.. המחשב דלוק אבל נראה כאילו הוא כבוי.. מה לדעתכם קרה ואיך אפשר לפתור את העניין???
-
- 54 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
-
-
שלום וחג שמח, יש לי את המעבד E8400 ללא OC לאחר שרכבתי את המחשב הטמפ' של המעבד במנוחה היו בסביבות ה 42 מעלות. זה לא סיפק אותי וקניתי את הקירור Thermalright Ultra 120A בכדי להוריד את הטמפ'. לאחר הרכבה ומריחת משחה טרמית MX-1 + הוספת מאוורר על הגוף קירור ( 120MM עם 40 CFM ) הטמפ' ירדו כולה במעלה אחת! ז"א 41 מעלות! ההבדל בין הקירור הסטוק לזה הוא : שאין הבדל בכלל!! מישהו מוכן להסביר לי מה הבעיה פה? למה הטמפ' לא ירדו לי. כי נכון לעכשיו אני מאוד מאוכזב גם מהקירור וגם מהכסף שהוצאתי עליו שיכולתי להשתמש בקירור סטוק שמפיק טמפ' בדיוק כמו הקירור שקניתי. תודה.
-
- 61 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
סוף סוף אחרי 35 יום ריתוק הגעתי הביתה לחלקים שמחכים לי כבר יותר מ3 שבועות בבית... אחח איזו הקלה.. בידיוק עכשיו סימתי תהרכבה וכל ההתקנות הנחוצות.. המיפרט: E6300 ASUS P5B DLX WIFI G SKILL 2GBPK הבעיה.. המחשב פועל רגיל ויציב לחלוטין .. אבל הטמפ' ע"פ התוכנה של ASUS והביוס לא יורדת מ 75 מעלות במנוחה.. ו90 במאמץ... כמובן שהדבר הראשון שעשיתי הוא לגעת בסינק... קריר ביותר, מכאן זה מיתפצל לשתי אופציות 1 אין מגע עם המעבד 2 חיישן מזייף.. חיזקתי את הגוף קירור ידנית כלפי הלוח ולא היה שינוי בטמפ'.. ככה שלדעתי זו בעיה בחיישן.. מה כדאי לנסות חוץ מעידכון ביוס ? השאלה .. למה האופציה לשינוי באס נעולה על 266 בביוס ? קודם כל תודה לעוזרים אני שמח לחזור אחרי התקופת יובש שעב…
-
- 38 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
אני מתלבט בין שני דגמים של קירור מים. [h=1]Corsair Hydro H100i[/h][h=1]Corsair Hydro H110[/h] יש לי מעבד I7 3770K לוח Gigabyte GA-Z77X-UD5H מארז COLLER MASTER HAF X אשמח לתגובה מהירה , עם יתרונות וחסרונות של הקירור הנוזלי. למרות שההפרש בין שניהם הוא מזערי אבל הכסף לא משחק תפקיד.
-
- 28 תגובות
- 4.2k צפיות
- 1 follower
-
-
היי, רכשתי לפני מעל שנתיים מפרט גיימינג שמתאים גם ל-OC ותכננתי ללמוד קצת על עולם הOC. בפועל מעולם לא היה לי זמן להתעסק בזה . אני רוצה לתת OC קל למעבד 4.0ghz בתקווה לא להתעסק עם הגדרות של מתח ועוד. יצא לי לקרוא קצת באינטרנט שרק צריך לעלות את המכפלה ל40 ורוב הסיכויים שלא תהיה בעיה,כמובן שזה תלוי גם במזל איכות המעבד. רק רציתי לברר אם זה נכון וכל כך פשוט? לשנות את המכפלה ל40 וזהו? ואם כן איזה בדיקות מאמץ לעשות לאחר מכן? תודה מראש לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
אוקיי .... היום - לאחר המתנה רבה - הגיעו 2 חבילות לארצנו הקטנה - הראשונה - מ JABTECH - עם SP94, קטודות UV, ו RAM SINKS ל 9800 - תמונות בהמשך ... השנייה - מ EXCALIBERPC - הוזמן לפני שבוע בדיוק - MOBILE XP 2500 - עם סטפינג מצויין ל OC ... אבל לעניינינו - 9800PRO מקורר כהלכה ... הציוד - VGA SILENCER REV3 מזיגזג ... קיט של RAM SINKS דבק טרמי אחד פבל ! - זה החלק הכי חשוב ! להלן התוצאות !
-
- 40 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
-
טוב כפי שאולי כבר הבנתם יש לי לוח אפוקס +4G4A עם פנטיום 1.8 נורת'ווד כמובן. לצערי, הכי הרבה שהצלחתי להגיע (עם זכרונות קרוסאיר 3000) היה 125 fsb, כאשר האיי ג'י פי והפי סי איי היו נעולים על המהירות הרגילה שלהם, הוולטז'ים היו על המקסימום והראטיו היה 3:4. מישהו יודע מה הבעיה לעזאזל??? לא יכול להיות שזה המקסימום שאני יכול להגיע איתו. המעבד היה על 55 מעלות אז אני לא רואה מה הבעיה..
-
- 61 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
לא ידעתי איפה כדאי לפתוח את זה באתר (לא ראיתי פורום יעודי לנושא), אבל אני צריך מאורר מקרר למעבד i7-4770K עם OC שיהיה שקט וטוב.
-
- 22 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
שלום, עד מנת להמשיך ולעלות בOC החלטתי לקרר את הזיכרונות, אני מתכנן לחתוך חורים בקירור הקיים ולהשים סינקים על הזיכרונות התכנון המקורי הוא ככה: כמו שאמרתי דעות תגובות הצעות ... תודה ;D [attachment deleted by admin]
-
- 45 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
היי, קניתי את הביג טייפון והרכבתי אותו בתצורת 775 על מעבד אינטל . לפניו עמד לי מאוור מקורי של אינטל שבא אורגינל עם המעבד, הרכבתי את הביג ומרחתי את המשחה- הכל לפי המדריך כמו שצריך. אבל ישנו שיפור של רק מספר מעלות! היה 45 מעלות, ועכשיו 36-41. מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה? תודה
-
- 64 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחרונה שדרגתי כרטיס מסך ומאווררים למארז, המפרט מחשב שלי הוא: מארז: ECLIPSE P400S מאווררים למארז: כולם חדשים של Pure Wings 2 PWM - בצורה של 2 למעלה, אחד מקדימה אחד מאחורה. מעבד: INTEL 8700K קירור למעבד: Noctua NH-D15S כרטיס מסך: Gigabyte RTX 3080 OC הדילמה: שמתי לב שבעת שאני משחק בימי קיץ אלו (אם זה קשור), הטמפרטורות הם: כרטיס מסך: GPU מגיע ל 73 מעלות, טמפ של הזכרון כרטיס מסך מגיעה ל 82 מעלות (טווח במנוחה למאמץ הוא 45-75) מעבד: טווח של 37-88 מעלות, זה לא המון להגיע ל 88 במעבד? בנוסף המאווררים של הכרטיס מסך מגיע ל 80 אחוז ניצול סביב 2200RPM האם יש כאן בעיות ? הערה: ללא מאמץ, מעבד …
-
- 17 תגובות
- 4.2k צפיות
- 1 follower
-
-
-
האם קיים ספק כוח עם heat sink גדול מאוד שמבטל לגמרי את הצורך במאוורר או לפחות כזה שיש לו גוף קירור גדול שמאפשר סיבוב מהירות נמוכה של המאוורר ובכך מצמצם את השימוש בו למינימום ההכרחי לאותם מקרים שבהם המערכת נמצאת בעומס מלא?
-
- 10 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
-
http://www.amdmb.com/article-display.php?ArticleID=188 הכתבה הזאתי היא הוכחה שתוצאות האובקלוקינג הגרועות של המעבדים שנשלחו לביקורות היו כתוצאה מכך שמדובר בסטפינגים "ישנים" יותר של המעבד, ואילו כאשר מדובר בסטפינגים "חדשים" יותר איכות הOC של המעבד רק משתפרת... אז הנה הוכחה לכל הסקפטים שבינכים, וכל אותם חובבי אינטל שחשבו שהרגע הגורלי שלהם הגיע והם יכולים לחזור לצעוק מעל כל גג "אינטל הכי טוב!!!(אני מדבר על אנשים כאן בפורום שהעדיפו להשאר עם מעבדי סלרון למיניהים, פנטיום 3 מהסדרות האחרונות וכו' במקום לשדרג לAMD). בבקשה, הוכחה!
-
- 40 תגובות
- 4.1k צפיות
-
-
-


