אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
הגיע הזמן! המערכת מוכנה ורצה! הכל כלל הכל! אני מוכן סוף סוף ל OC! אני אשמח אם מישהו יוכל להדריך אותי לOC והוצאת הביצועים המקסימליים שאני יכול להוציא מהמערכת אף פעם לא עשיתי OC למערכת בעלת אינטל היה לי עד עכשיו AMD... אז אני לא ממש בקיא בזה.
-
- 64 תגובות
- 4.3k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות קירור למעבד שלי ואני קצת לא מעודכן בזמן האחרון... אני יודע שיש את ה Thermalright SP-94 שהוא טוב ואני יודע שיש את ה Coolermaster Jet 4 שהוא טוב אבל אני לא בטוח שיותר מה SP-94 או את ה CoolerMaster Aero 4 שאני לא בטוח שיספיק לי... או ה Gigabyte GH-PCU21-VG 3D Cooler-Pro שהוא נראה טוב אבל מעניין אותי שיקרר טוב ולפי מה שאני זוכר הוא דיי טוב אבל אני מחפש את ההכי טוב... ואחרון זה ענק האלומיניום החדש (אני לא זוכר את השם שלו) שמתאים למאוררי 120 ממ' הרעש ממש לא מפריע לי אה והדבר ההכי חשוב! מתוכנן אוברקלוק מטורף (כבר הגעתי ל 4 ג'יגהרץ אבל המעבד היה ב 70 מעלות עם קירור סטוק - עקפתי את המעבד המהיר ביותר בארץ)... מה אתם ממליצים?
-
- 79 תגובות
- 4.3k צפיות
-
-
הי חברים. בעברי התעסקתי לא מעט ב OC. בשנים האחרונות די התרחקתי מהתחום וכמובן שהיו לא מעט שינויים. מתחשק לי להתנסות ב OC למערכת שלי, לא מחפש לשבור שיאים אלא תוספת סבירה ותו לא. זו המערכת שברשותי, אשמח להנחיות: מעבד Intel Skylake Core i7 6700K Socket 1151 8MB 4.0Ghz Tray קירור למעבד Enermax ETS-T40 CPU Cooler לוח אם Gigabyte GA-Z170X-Gaming 3 Fractal Design Define R5 Black SAMSUNG SSD 850 EVO 1TB gigabyte GIGABYTE GTX 1080 G1 32GB DDR4 2600MHZ ספק כח 750W
-
- 15 תגובות
- 4.3k צפיות
- 2 followers
-
-
-
שלום, קראתי את המדריך באתר המסביר כיצד לעשות OC אבל הוא מיועד למעבדי AMD בעיקר, אני צריך הפניה למדריך מתאים. נתקלתי במושג TJ MAX והבנתי שישנה סטייה במדידת הטמפ' - אני משתמש ב REALTEMP . המערכת כדלקמן : C2D E8400 STOCK 2997MHZ DFI LANPARTY X48 T2RS MUSHKIN RED 1000MHZ DD2 2*2GB יש לי קירור למעבד : NEXUS HOC-9000 קירור לא מי יודע מה, המחשב בן שניה וחצי אולי כבר שנתיים, כשקניתי אותו די דחפו לי את הקירור הנ"ל. ברצוני לדעת האם יש מנגנון שיגרום לכיבוי המחשב במידה והמעבד מתחמם יתר על המידה, או שהמתח שמסופק גבוה מידי- בכדי חלילה לא לשרוף אותו. מה סדר הפעולות כשאני עושה לאחר העלאת FSB כאשר המחשב לא מגיע ל POST ? מה גודל הקפיצות של הFSB כל פעם? בעזרת איזו תוכנה אני בודק יציבות , לכ…
-
- 30 תגובות
- 4.3k צפיות
-
-
http://www.overclock3d.net/reviews.php?type=3&id=69&page=1&desc=battle_of_the_water_cooling_kits לקחו לבדיקה כמה מערכות קירור מוכנות מהיותר איכותיות ויקרות שיש .. ומשום מה הכניסו לשם גם BW 745 כמובן שהיא הפסידה שם.. אבל עצם ההשוואה למערוכות ברמה הזו והעובדה שהיא עולה בין חצי לשליש מהן עשו לה רק טוב לדעתי . נכון.. מדובר שם רק באופטרון 146@3.0 במתח 1.6 .. לא בדיוק פצצת חום כמו XQ6700 או איזה PD840 אבל עדיין אלו לא תוצאות רעות בכלל . האם אתם ההיתם משלמים 1700 שקל במקום 800 עבור הבדל של 7 מעלות ? מה שנכון נכון.. האיכות בניה לא משתווה לאחרות וטוענים שיש לה רעש מעצבן מהמשאבה ..
-
- 42 תגובות
- 4.3k צפיות
-
-
ולא רק הצינורות חוץ מV1 וV12 מה יש עוד? חשבתי להביא משהו טוב יותר ...יש לי כרגע את הV1 אבל הוא באמת יותר ליופי ופחות לקירור... אז אני שוקל להחליף אותו למשהו שיהיה משהו ממש חזק שיהיה אפשר להעביר בשידרוג הבא... אבל מה אני לא מכיר בכלל גופים מנחושת... מי
-
- 32 תגובות
- 4.3k צפיות
-
-
שלום. קראתי מעט על דרכים לבצע OC ויש קטע אחד שתפס את תשומת ליבי. נאמר: שלפני שמתחילים להעלות מכפלה, יש להוריד את הVOLTAGE לכמות שמצויינת במפרט המעבד _ (בדף הבית שלו). לאחר הורדת המתח, יש להעלות מכפלה עד לתקרה, ורק אז להעלות מתח שוב. שאלה. יש לי 4790K האם ניתן להוריד את המתח ל 1.1V והמעבד ימשיך לתפקד רגיל? _ (ב 4.4GZ ניתן לראות 1.2V -> -> אז האם ניתן להשיג אותה מהירות גם עם 1.1V?)
-
- 1 תגובה
- 4.3k צפיות
-
-
יש לי את הערך I/O שעומד על 1.54 והוא מסומן באדום מה זה אומר על מה זה משפיע ואיך אפשר לתקן את זה? ???
-
- 2 תגובות
- 4.3k צפיות
-
-
הבנתי שממש לא מומלץ ללכת על WD. תודה על העזרה
-
- 14 תגובות
- 4.3k צפיות
-
-
שלום לכל המומחים ! למישהו יש שמץ של מושג מאיפה משיגים פילטרים למאווררים ? יש לי שניים שמכניסים אויר, ועוד שניים שמוציאים, ועוד שניים של הספק (Enermax Case + PSU). תודה
-
- 21 תגובות
- 4.3k צפיות
-
-
אני רוצה לשדרג את הביג טייפון שלי בכל מקרה שמעתי שלוונדטה יש בעיה שהוא מכסה תזיכרון או , לא הצלחתי להבין מה הכוונה האם יש בעיה להתקין אותו עם לוח שיש בו זכרונות PI כי זה זכרון עם קירור גדול? כמו כן האם למשהוא יש מושג האם הנינג'ה 2 עדיף? ממה שהבנתי שניהם לא מצריכים פירוק לוח מה כדאי לקחת?
-
- 48 תגובות
- 4.3k צפיות
-
-
אז ככה כמו שקראתם בכותרת, בכל פעם שאני מפעיל משהו כבד (משחקים נניח) המעבד מתחמם במהרה עד לטמפ' של 95 מעלות. וזה אחרי שאני מפעיל את כל המאווררים דרך speedfan ל100% פעילות. גם הכרטיס מסך די חם, יכול להגיע ל80 מעלות, אבל זה בלי לגעת במאוורר שלו. אם אני אפעיל את המאוורר שלו גם על מאה אחוז, אז הטמפ' תרד ל59-64 ככה. אז הבעייה העיקרית שלי היא עם המעבד. על המעבד יש מאוורר של SCYTHE או KATANA אני כבר לא זוכר. לא שמתי עליו משחה תרמית עדיין. הבנתי שמשחה תרמית יכולה להביא לשיפור של 5-10 מעלות, אז זה לא נראה לי פתרון ממש יעיל. מה גם שאני חושש מלהתעסק ברכיבים של המחשב. זה נשמע לכם הגיוני שהמעבד שלי מתנהג ככה? השאלה השנייה שלי היא אם כדאי לשים משחה תרמית בכל זאת? בשביל שיפור של 5 מעלות …
-
- 40 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
יש לי פה כבר הרבה שנים את המחשב הראשון שלי אינטל פנטיום MMX1 עם 200MHZ מרשימים עכשיו הוא סתם שוכב פה אצלי שנים ללא שימוש כי אני פשוט לא יכול לזרוק אותו אז חשבתי לנסות לעשות עליו אוברקלוק ואולי גם להוציא ממנו משהו שימושי שיעשה על הדרך... המפרט: מעבד intel pentium mmx 200mhz לוח:5I-TX2A 1.0 כרטיס מסך:3DFX MX86251FC (PCI) שאולי גם לו אפשרי לעשות "המהרה" זיכרון:יש לי פה 2 כרטיסי SDRAM של 256MB של SAMSUNG אבל מצליח להפעיל רק אחד הרד דיסק: יש לי על המחשב הרדיסק של 10 GB אבל הוא לא משהו ועושה הרבה רעש...(למעשה יש לי פה 2 הרדיסקים עובדים של 40GB אבל הוא מסרב לקבל אותם .....(אולי עדכון ביוס יעזור? ) תודה לעוזרים להקים נוסטלגיה לתחיה אלי.
-
- 17 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
אוברקלוק זה כזה דבר ממכר. הרצון להגיע עוד ועוד ועוד לא עוזב. הלילה בשעה 1 לפנות בוקר לערך, המחשב שלי נפל חלל. אתמול, לאחר שבמשך חודשיים החזיק עם אוברקלוק ל3.5 ג'יגה, החלטתי להגיע לגבולות חדשים בזכות הפריזר 7 פרו שקניתי. ואיך אפשר להאשים אותי? טיפסתי ל3.8 ג'יגה, ומד הטמפ' הראה במאמץ מלא - 48 מעלות מקסימום. עם כאלה טמפ' מצויינות לפנטיום D רותח המיוצר ב90 ננומטר, איך אפשר לעמוד בפיתוי ולא לעלות עוד ועוד למעלה? האמת בשלב זה 3.8 ג'יגה הספיקו לי. כרגיל, התחלתי בבדיקת העומס השגרתית - Large FFTs בשני PRIME95 שונים - אחד לכל ליבה. שמח ומאושר ראיתי איך הבדיקה ממשיכה והכל טוב ויפה. אחרי כחצי שעה של בדיקה נוכחתי לדעת שהמעבד עושה throttling. חשבתי לעצמי, איך זה יכול להיות? המעבד קפוא!…
-
- 67 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
המדריך באתר שלהם עם כל הכבוד מסובך, מאיפה אני אמור להשיג חומרים מוזרים וספוגים כאלה שהם מבקשים לנקות את האיציק איתם?! איך אני נפתר מהפד התרמי שקיבלתי מודבק על המאוורר? בדרך שלא תזיק לאיציק או לקירור של המעבד ועצמו.
-
- 18 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, הזמנתי מחשב מפלונטר שבניתי אחרי התייעצות פה בפורום וזה המפרט: i7 8700k noctua nh-d15 asus Z370 maximus x hero(הגרסה בלי הווי פיי כמובן) asus gtx 1080 ti poseidon 16GB (2x8GB) DDR4 3000 Mhz CL15-16-16-35-2N - 1.2V - Ripjaws V Series corsair rm750x ( coolermaster mastercase pro 6(3 x140mm fans front as intake + 2x140 mm top exhaust+ 1x140 rear exhaust samsong SSD 850 evo 500gb wd 1tb caviar black עכשיו לקחתי בחשבון שאני אוסיף קירור נוזלי בהמשך בגלל שהכרטיס מסך הזה הוא טיפה יותר חם משאר דגמי הGTX 1080TI בגלל פלטת הקירור שיושבת מעליו אבל אחרי ששיחקתי בו כבר שבועיי…
-
- 7 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
שלום לכולם מצטער על השאלה האידיוטית, אני פשוט חייב לוודא משהו. יש לי 2 מחשבים, אחד מהם עם מעבד פנטיום 4 1.6GHZ ואחד מהם עם מעבד AMD 2500 , השאלה שלי היא לגבי המאוורר שנמצא על גבי ההיטסינק שעל המעבד - איך אני יודע אם הוא מוציא אוויר או לא? המאוורר של המעבדים שלי נראה כך - האם מאוורר שנראה כך מוציא או מכניס אוויר? ומה לגבי הצורה הזאת - האם מאוורר שנראה כך מוציא או מכניס אוויר? בקיצור - האם כשאני מסתכל על המאוורר של המעבדים שלי - הוא צריך להיראות כמו בתמונה הראשונה או השניה?
-
- 11 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
מצטער אם זה נוגד איזה משהו פה אני חדש.. לפני כמה ימים שידרגתי את המעבד,זכרון ולוח אם הלוח אם הישן - ASRock asrock h71m-dgs הלוח אם החדש - Asus B85M-G 16 ראם וקודם היה 8 המעבד החדש - i7 4790 3.6 המעבד הישן - i5 3470 3.2 טוב, בקיצור הורדתי את כל מה שאני צריך למחשב.. הדלקתי משחק והתחלתי לשחק והמחשב התחיל לרתוח בטירוף! (לעומת מה שהיה קודם) הורדתי HWM ובדקתי את הטמ''פ. בדרך כלל כשאני לא משחק בכלום ורק התוכנות הרגילות שלי פתוחות המעבד על 50 מעלות. אבל אם אני משחק במשחק (League of Legends) המעבד בדרך כלל על 75-78 אבל אם יש כמה זמן של יותר דברים על המסך ויותר דברים לטעון זה הגיע עד 81 ואז מהר כיביתי ונתתי לו לנוח. אמרו לי לא להגיע עד 85. אבל אני חושב שזה יצליח להגיע אם אפעיל עליו…
-
- 16 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
בוא נגיד שאני רוצה לקנות את המארז הזה: Compucase-HEC Midi Tower CI-6AR1 Front USB 300W Case בוא נגיד שיש לו שני מאווררים אחד מקדימה ואחד מאחורה. ושוב בוא נגיד שאני רוצה להוסיף לו עוד שלושה מאווררים של 120ממ. כל המאווררים האלו{גם אלו שבאים עם המארז וגם אלו שאני רוצה להוסיף} יראו אותם מחוץ למארז נכון???כאילו הכינו חורים בשבילם והם מונחים שם ומאווררים את פנים המארז. ואם אני רוצה לקנות מאווררים שיהיו בפנים המארז יעני שלא יראו אותם גם מבחוץ אפשר לעשות דבר כזה??? תודה לעוזרים!!!
-
- 62 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
שלום, אני לקראת הרצת מספר בדיקות לווידוא אמינות המערכת. מדובר במעבד Q6600 עם אוורור של BigTyphoon 120 VX וכן בלוח אם P5K-E. כרגע, כאשר לא נעשה כל שימוש במחשב הטמפרטורה של המעבד היא 47c והלוח 29c, והמאורר של המעבר נע ב 1970RPm, האם אילו נתונים סבירים? כמו כן, ברצוני לדעת מהי הטמפרטורה המסוכנת עבור הרכיבים הנ"ל, שבשום אופן אין להגיע אליה? *הרכיבים שוכנים במארז Gigabyte Aurora 570 עם 3 מאוורי 120mm.
-
- 54 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
קודם כל, הקרור של פאנטקס לא מיובא לארץ וחבל. הוא טוב יותר מהמתחרה הישירה - נוקטואה. הזמנתי אותו מאמזון במשלוח ישיר לארץ בתוספת מאוורר שלישי זהה לאלו הבאים עם הקרור. הקרור, כמו ה noctua nh-d14 הוא פשוט ענק. ההרכבה לא מסובכת והקליפסים שמצמידים את המאווררים לגוף הם הכי פשוטים לשימוש ונוחים שיצא לי לנסות. בחרתי פרופיל טורבו בביוס למאווררים וגם במקסימום (במאמץ) הם די שקטים. בCorsair H80 אני לא יכול להשתמש בשום דבר מלבד מהירות הסיבוב הנמוכה ביותר אחרת הרעש הוא בלתי נסבל. השוותי בין הקורסייר על מינימום סל"ד והפאנטקס על מקסימום וההבדל הוא בין 10 ל13 מעלות במהלך ריצה של Prime95 על SmallFFT עם AVX על כל 12 הת'רדים במשך כ20 דקות. המעבד הוא i7-4930K @ 4.5Ghz, 1.325V . האלבום המלא כא…
-
- 18 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
מעבד- pentium4 3.0ghz לוח אם-ASUS P5GDC DELUXE מאוורר- spire אני כבר ניסיתי הכל, ניקיתי את כל המחשב כמו שצריך,החלפתי משחה טרמית , אבל אחרי שאני לדוגמה נכנס למשחק אפילו די ישן, 2 דקות וטמפ' עולה ל 80 ויש התראה של התוכנה של ה לוח אמ שלי ,10 דקות ואז יש מסך כחול וRESTART אני מודד את כל הנתונים עם תוכנה PCASUS PROBE ליפעמים זה קורה אפילו עם סרטים 720P בבקשה תעזרו לי, אני לא יכול לשחק בשום דבר, אני רק יכול לגלוש באינטרנט, הטמפ' הרגילה , בלי עומס - 65 רק אני מבקש על תגידו לי תחליף מחשב או מאוורר.
-
- 38 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
שלום כולם, יש לי את המארז הזה: http://www.nzxt.com/new/products/classic_series/gamma אליו הוספתי עוד 5 מאוורי 90 מ"מ חוץ מה120 שיש לו מאחורה (עכשיו יש לו 2 למעלה שמוציאים, 2 בצד שמכניסים, 1 מקדימה שמכניס ואחד מאחורה שמוציא) יש לי AMD 945 עם הקירור BOX שהגיע איתו HIS - Radeon HD5770 עם הקירור שלו.. ספק 550W עם מאוורר 140 מ"מ שמכניס אוויר מלמטה (של צ'יפטק) DDR3 - 4GB - 1333 הארדיסק 1TB של סיגייט MB - M4N68T-M - ASUS טמפרטורה כשהמזגן לא עובד ואני משתמש במחשב לשימוש פשוט (גלישה לדוגמה) - 37-40 טמפ' למשחק עם הגדרות גרפיקה מקסימליות - 55 טוב? לא טוב? המלצות? תודה מראש, Zinger777.
-
- 21 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
שלום חברים. אז כמו שכתבתי בכותרת, אני דיי אהבתי את המאווררים של קורסייר, דגם-HD120 RGB. ראיתי באתר הרשמי שלהם, וראיתי גם סרטונים ביוטיוב, והמאווררים האלו פשוט הדליקו אותי אז כן, אני אוהב רכיבי מחשב וחומרה שיש להם תאורה כלשהי, וכן יש לי מארז עם חלון גדול בצד שדרכו אפשר לראות את כל היופי של רכיבי החומרה שמותקנים בפנים, והמארז עומד בגובה על השולחן, ולא איפשהו מוסתר למטה על הרצפה בגלל זה אני מעוניין במאווררים הללו. השאלה היא, האם מישהו מכם אולי יודע האם מוכרים אותם בארץ בכלל, אם כן אני אשמח למידע איפה מוכרים אותם. כי אני בינתיים לא ראיתי אותם בחנויות שאני מכיר... אשמח לעזרה ממכם, מראש תודה.
-
- 11 תגובות
- 4.2k צפיות
-


