KSP - חיבור ssd גורם לאיבוד אחריות - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

KSP - חיבור ssd גורם לאיבוד אחריות


law89
 Share

Recommended Posts

אני מעדכן לטובת הצרכנים בפורום. KSP טוענים שחיבור ללוח אם גורם לאיבוד האחריות.

 

על מה בדיוק? כל המחשב? רק הלוח אם? לא יודע.

 

ציטוט

וזאת למרות שהרכבת בעצמך דיסקים קשיחים בתוך המארז מה שמפר את האחריות על המוצר

 

אני יכול לומר שהמחשב נרכש ללא דיסק קשיח כך שזה ברור שאני מתכוון לחבר אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 56
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

ציטוט של אור כהן

מזכיר לי את המקרה בו KSP הצהירו בפני אחי שטביעות אצבע על אוזניות Razer שרק נרכשו ונמצאו כלא תקינות = שימוש כבד ודורש דמי ביטול של 20% 

 

אני מאוד מקווה שזה נאמר בצחוק, אבל אי אפשר לדעת איתם.

 

לצערי זה עוד החלק הטוב - הנושא של האיבוד אחריות. אני לא רוצה לפרט על החלקים הרעים מצנעת הפרט שלי ושל הנציגים שלהם.

 

מצרף תמונה ששאלתי בנוגע ל-. אני לא רואה מענה אליה, אבל אני מאמין שאם אחפש אחרות, אמצא. יכול להיות אולי שזה היה בעל פה. שאלתי אותם כל כך הרבה פעמים כדי שלא יהיה מצב שיעשו לי טריק בסגנון הזה. כנראה שלא עזר. עכשיו נראה מה הם יעשו.

בוא נאמר שזה לא יעבור להם בשתיקה מהצד שלי.

 

 

5.PNG

 

עריכה: זה אולי לדיון אחר שצריך לפתוח. אייבורי ו-KSP תמיד היו פחות או יותר שווים מבחינת מחירים וחלקים. באיזה שהוא שלב KSP פתחה פער ואייבורי לקחה צעד אחורה מבחינת מלאי וזה מאוד חבל לי. השירות כשהיה צריך אצל אייבורי תמיד היה טוב. אם היה צריך להחליף מוצר היו מחליפים. אני משתדל לקנות מהם מהשניתן ולא מ-KSP וחבל לי שהם לא יכולים לתת פייט ולאפשר לי לקנות את כל המוצרים מהם.

נערך על-ידי law89
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש 2 חלקים באחריות של מחשב נייח

1. אחריות על ההרכבה.

2. אחריות על הרכיבים.

לדעתי היתה כאן אי הבנה, הם התכוונו שזה מפר את האחריות על ההרכבה, ולכן חובת ההוכחה מוטלת עליך אם יש בעיה באחד הרכיבים.

אבל אם תוכיח להם שיש בעיה באחד הרכיבים ברור שיש אחריות כי הרי אפשר לרכוש רכיבים בנפרד.

נערך על-ידי Lavi 1
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^

זו כנראה כוונת המשורר, אבל בסניפים מסוימים של KSP יש מדיניות של לנסות להתנער מאחריות בכל מחיר. אני חושב שסיפרתי פה פעם על מקרה שחבר שלי רצה למסור לבדיקה ותיקון/החלפה של נגן שהיה תקול בבירור בתקופת האחריות.

 

פעם אחת אמרו לו - אי-אפשר לקבל אותו בלי האוזניות שלו. למה? השד יודע. לא התווכח והביא את האוזניות. הסתכל הנציג בנגן ואמר - "יש פה נזק פיזי". מה היה הנזק הפיזי? נראה לנציג שצריך להיות איזשהו גומי מסביב לשקע האוזניות, שלא היה.

 

אתם מבינים? נראה לו שצריך להיות משהו. הוא לא טרח אפילו לעשות בדיקה מינימלית של לקחת מוצר דומה שיש להם במלאי או להריץ חיפוש בתמונות ברשת כדי לראות איך זה אמור להיראות (מן הסתם בדגם הזה אין ומעולם לא היה שום גומי כזה). הנציג פשוט החליט שהוא ירשום "נזק פיזי" על הטופס, לפני שהוא שולח למעבדה, סתם למקרה שיתחשק להם להתנער מאחריות.

 

אם זה לא היה בנוכחותי, לא בטוח שהייתי מאמין שזה אשכרה התרחש. אמרתי לחבר שלי, שיחתום על הטופס וימסור את המכשיר רק אחרי שירשום שהוא (הלקוח) מכחיש כל טענה לנזק פיזי. כך עשינו. שבוע אחר-כך החליפו לו לחדש בלי ויכוחים.

 

אז KSP ושירות גרוע עדיין הולכים יחד, לפחות בחלק מהסניפים. למען הסר ספק, יצא לי לקבל שירות גם בסניפים שלא מתנהגים ככה, וגם שמעתי מחברים על סניפים שבהם הם תמיד קיבלו שירות טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי יצא לממש פעם אחת אחריות ב KSP בגלל כרטיס קול תקול של , במעבדה בדקו אותו לידי היה סוג כזה של התממות של לנסות להראות שאין בעיה , אבל הכרטיס באמת היה תקול ותכף שחיברו את הסאונד והיה רעש קפצתי ואמרתי הנה יש בעיה ,  לא יכל להתווכח ונתן לי כרטיס חדש . 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל עם כל התלונות עדיין KSP ואייבורי הם המועדפים עלי לקניה של חלקים וזה בגלל מלאי גדול וזמינות לקבל על המקום את המוצר , ומי שיודע להסביר את עצמו אם חלילה יש בעיה , אז יתנו לו אחריות ולא יתנערו ממנו .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Lavi 1

יש 2 חלקים באחריות של מחשב נייח

1. אחריות על ההרכבה.

2. אחריות על הרכיבים.

לדעתי היתה כאן אי הבנה, הם התכוונו שזה מפר את האחריות על ההרכבה, ולכן חובת ההוכחה מוטלת עליך אם יש בעיה באחד הרכיבים.

אבל אם תוכיח להם שיש בעיה באחד הרכיבים ברור שיש אחריות כי הרי אפשר לרכוש רכיבים בנפרד.

 

זה לא נכון. מי החליט שהחובה היא עלי? שיבדקו את החלקים ויראו שמה שהם סיפקו תקין.

מעבר לזה, החובה שלהם היא להזהיר אותי שאני מאבד את האחריות:

 

http://ktanot.co.il/?p=1127

 

צירפתי מייל שרשמתי להם בנושא ושאלתי אותם כמה פעמים בנושא הזה ואמרתי להם שאני צריך לחבר כונן כזה וכזה ואני צריך תואם.

 

הם גם טענו שאם הם יגדירו את הזכרונות על 2666 זה (הזכרונות הם 3000) ושאני אאבד על האחריות? (על מה? הלוח אם? הזכרונות? גם וגם? כל המחשב?). המעבד תומך רק ב-2666. פניתי לאסוס העולמית (לא ידעתי שיש להם נציגים שעונים בעברית).

מצרף את התשובה.

 

יכול להיות שכל התקלות נובעות מהדבר הזה ויכול להיות שלא (כל כמה דקות מתנתק האינטרנט. החלפתי גם כבל קאט ולא עזר. במחשב השני עובד תקין עם שני הכבלים ללא ניתוקים בכלל. בנוסף, המסך לא תמיד נדלק כשאני מדליק את המחשב).

 

אני כבר לא יודע מה ימציאו לי בעתיד בנוגע לאיבוד אחריות.

 

מה צריך לעשות במדינה הזאת כדי לקבל מוצר תקין? פעם מגיע עם תקלות, פעם נפגע במשלוח (אוך כמה זה מבאס היום. אם הוא לא היה נפגע במשלוח לא הייתי צריך לקנות ממקום אחר ואז לא היו לי תקלות)

תשובת אסוס.PNG

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של QttP

^^

זו כנראה כוונת המשורר, אבל בסניפים מסוימים של KSP יש מדיניות של לנסות להתנער מאחריות בכל מחיר. אני חושב שסיפרתי פה פעם על מקרה שחבר שלי רצה למסור לבדיקה ותיקון/החלפה של נגן MP3 שהיה תקול בבירור בתקופת האחריות.

 

פעם אחת אמרו לו - אי-אפשר לקבל אותו בלי האוזניות שלו. למה? השד יודע. לא התווכח והביא את האוזניות. הסתכל הנציג בנגן ואמר - "יש פה נזק פיזי". מה היה הנזק הפיזי? נראה לנציג שצריך להיות איזשהו גומי מסביב לשקע האוזניות, שלא היה.

 

אתם מבינים? נראה לו שצריך להיות משהו. הוא לא טרח אפילו לעשות בדיקה מינימלית של לקחת מוצר דומה שיש להם במלאי או להריץ חיפוש בתמונות ברשת כדי לראות איך זה אמור להיראות (מן הסתם בדגם הזה אין ומעולם לא היה שום גומי כזה). הנציג פשוט החליט שהוא ירשום "נזק פיזי" על הטופס, לפני שהוא שולח למעבדה, סתם למקרה שיתחשק להם להתנער מאחריות.

 

אם זה לא היה בנוכחותי, לא בטוח שהייתי מאמין שזה אשכרה התרחש. אמרתי לחבר שלי, שיחתום על הטופס וימסור את המכשיר רק אחרי שירשום שהוא (הלקוח) מכחיש כל טענה לנזק פיזי. כך עשינו. שבוע אחר-כך החליפו לו לחדש בלי ויכוחים.

 

אז KSP ושירות גרוע עדיין הולכים יחד, לפחות בחלק מהסניפים. למען הסר ספק, יצא לי לקבל שירות גם בסניפים שלא מתנהגים ככה, וגם שמעתי מחברים על סניפים שבהם הם תמיד קיבלו שירות טוב.

 

מבין את זה. חיצוני שכל פעם שמתחבר למחשב, המחשב נתקע וברגע שמוציאים אותו הוא חוזר לעבוד.

פעם ראשונה - בודקים את ה-. הכל תקין. תביאו את ה-USB

פעם שניה - בודקים את ה- ואומרים שתקין.

אני שולח לשירות לקוחות מייל עם צילום ומראה להם שאני מקליד מספרים כשהכונן מחובר ולא קורה כלום ואיך שאני מנתק מתחילים להופיע המספרים האחרונים שהקלדתי. הם רושמים לסניף שישלחו אותו לבדיקה

פעם שלישית - הסניף מסרב. עוד מייל לשירות.

פעם רביעית - שולחים לבדיקה. אחרי לא מעט זמן אני שואל אותם מה קורה? הם החליטו לספק כונן חדש כי עבר הרבה זמן מאז שהוא נשלח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Yehudaa

אבל עם כל התלונות עדיין KSP ואייבורי הם המועדפים עלי לקניה של חלקים וזה בגלל מלאי גדול וזמינות לקבל על המקום את המוצר , ומי שיודע להסביר את עצמו אם חלילה יש בעיה , אז יתנו לו אחריות ולא יתנערו ממנו .

 

אייבורי בהחלט עם שירות טוב.

לצערי המלאי והמחירים שלהם כבר לא מה שהיו פעם. אני מאוד אוהב את השירות שלהם. הם יחסית מסבירי פנים.

אבל הם לא יכולים להתחרות עם ksp במלאי.

 

המצחיק שבגלל KSP התחלתי להזמין מאמאזון את חלק מהמוצרים. זה חוסך לי את הכאב ראש מולם ובחלק מהמוצרים עולה חצי מחיר (SSD ולוח גרפי לדוגמה שעלו לי חצי מהמחיר של KSP)

 

אם הייתי יודע להרכיב את כל המחשב, כנראה הייתי קונה חלקים מכמה מקומות וחוסך לי הבלגן הזה מול KSP.

 

עריכה: רק לציין שהמחשב הישן שלי הוא של אייבורי ונמצא אצלי בערך שנתיים וחצי ומעולם לא הגיע למעבדה ולא הייתי זקוק עבורו לשירות (אם כי אני צריך להגיע לאיזה תיקון ברגע שיהיה לי מחשב תקין אחר).

 

נערך על-ידי law89
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של law89

מה צריך לעשות במדינה הזאת כדי לקבל מוצר תקין? פעם מגיע עם תקלות, פעם נפגע במשלוח (אוך כמה זה מבאס היום. אם הוא לא היה נפגע במשלוח לא הייתי צריך לקנות ממקום אחר ואז לא היו לי תקלות)

לא יודע לומר לך מה צריך, אבל כמות הביש מזל שהיה לך עם המחשב האחרון זה משהו... שאני לא בטוח שנתקלתי בו אי-פעם בחיי.

 

ציטוט של law89

אייבורי בהחלט עם שירות טוב.

לצערי המלאי והמחירים שלהם כבר לא מה שהיו פעם. אני מאוד אוהב את השירות שלהם. הם יחסית מסבירי פנים.

אבל הם לא יכולים להתחרות עם ksp במלאי.

זה נכון, ובגלל זה אני משתדל להזמין מאייבורי מה שיש להם (לרוב כשיש זה אותו מחיר כמו KSP), ומזמין מKSP רק דברים שקיימים רק אצלם, ורק אם זה דברים קטנים שלא נוטים להתקלקל (ואם כן - ההפסד לא גדול).

 

ציטוט של law89

אם הייתי יודע להרכיב את כל המחשב, כנראה הייתי קונה חלקים מכמה מקומות וחוסך לי הבלגן הזה מול KSP.

 

בזמן שהשקעת כדי לטפל בכל הבעיות שהיו לך, שנבעו מזה שאתה נותן לאחרים להרכיב ולשלוח לך מחשב מוכן, היית יכול בקלות ללמוד להרכיב מחשב שלם. אולי תשקול להשקיע את המאמץ פעם אחת וזהו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט

לא יודע לומר לך מה צריך, אבל כמות הביש מזל שהיה לך עם המחשב האחרון זה משהו... שאני לא בטוח שנתקלתי בו אי-פעם בחיי.

 

בנוגע למחשב - אני פחות מגדיר את זה כביש מזל. פגיעה במשלוח - קורה. זה אחרי זה הוחלפו רק חלק מהחלקים, זה כבר לא ביש מזל אלא החלטה עסקית של החנות שמכרה.

דווקא עם המסך אני יכול להגיד שמדובר בביש מזל קיצוני ברמה היסטרית. לא השקעתי בעבר אפילו דקה בשירות לקוחות על כל המסכים שהיו לי. אני עדיין  ממשיך לסבול מהמסך המקולל הזה.

הדבר היחיד הטוב הוא שלפחות זה שירות עד הבית. וידאתי לפני זה בפורום כי ידעתי שלא יהיה לי זמן לקחת אותו לתיקון אם יהיה צורך. מישהו רשם לי שזה דבר נדיר מאוד (יש איזה מושג באנגלית לזה, אני חושב שג'ינקס, אבל מחיפוש בגוגל לא הצלחתי למצוא. אולי רשמתי לא נכון.

 

ציטוט

זה נכון, ובגלל זה אני משתדל להזמין מאייבורי מה שיש להם (לרוב כשיש זה אותו מחיר כמו KSP), ומזמין מKSP רק דברים שקיימים רק אצלם, ורק אם זה דברים קטנים שלא נוטים להתקלקל (ואם כן - ההפסד לא גדול).

 

ומה אתה עושה אם אין במקום אחר? האופציה המועדפת שלי היתה פלונטר, אבל אין להם משלוח כמו TMS ולדאוג עצמאית למשלוח זה סיפור (וגם יקר, אני משער שסדר גודל של 200 ש"ח לכיוון, ואז יש להם שירות חזרה של 40 ש"ח). במחיר כזה עדיף כבר להחליף את החלק :)

 

ציטוט

בזמן שהשקעת כדי לטפל בכל הבעיות שהיו לך, שנבעו מזה שאתה נותן לאחרים להרכיב ולשלוח לך מחשב מוכן, היית יכול בקלות ללמוד להרכיב מחשב שלם. אולי תשקול להשקיע את המאמץ פעם אחת וזהו...

 

ראיתי כמה וכמה סרטונים ביוטיוב (יש לזה עקומת למידה. דווקא נחמד ללמוד מיוטיוב. הייתי צריך לתקן ברז ולמדתי משם. לקח כמה ניסיונות טובים עד שהצלחתי לסגור אותו אחרי החלפה של הפלסטיק בפנים שמסתבר שנשבר). אני כבר יודע לחבר כונני וזכרונות (דברים שבעבר לא הייתי מנסה). אני מאמין שהייתי מצליח להרכיב את הלוח אם והמעבד. את המאוורר, אני לא בטוח ב-100%.

הבעיה זה בעיקר הכבלים + הנושא שאם תהיה תקלה בעתיד, יהיה לי קשה למצוא מאיזה חלק היא נובעת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של law89

מה אתה עושה אם אין במקום אחר? האופציה המועדפת שלי היתה פלונטר, אבל אין להם משלוח כמו TMS ולדאוג עצמאית למשלוח זה סיפור (וגם יקר, אני משער שסדר גודל של 200 ש"ח לכיוון, ואז יש להם שירות חזרה של 40 ש"ח). במחיר כזה עדיף כבר להחליף את החלק :)

 

תלוי מה... ראשית, אני כנראה לא קונה מחשבים נייחים בקצב כמו רוב החברים הפעילים. את המחשב הנוכחי שלי קניתי מורכב מCDLOG לפני כמעט 3 שנים, כי ככה היה יותר פשוט. מאז החלפתי לו SSD SATA לSSD , הוספתי צורב וזכרונות. כל הדברים האלה די פשוטים.

 

המחשב השולחני הקודם שלי הוא כמעט בן 13, והמחשב השולחני שבניתי להוריי בערך בן 11 בערך. בשני המקרים קניתי את כל החלקים בנפרד, איפה שהיה ספציפית מה שרציתי / ואם היו פערים במחיר הלכתי לרוב על היותר זול. לא עניין אותי עניין השירות והמשלוחים חזרה. הנחתי שאם אפול על חלק תקול במסגרת האחריות, אטריח את עצמי פיזית לחנות / אמצא דרך להעביר מה שצריך. בפועל זה השתלם, כי זה כמעט לא קרה. זכורה לי פעם שהיו ספקות בנוגע לזכרונות שלקחתי למעבדה. בדקו, אחרי כמה ימים החזירו ואמרו שלא מצאו בעיה (בפועל כנראה באמת לא הייתה בעיה בזכרונות).

 

הרבה דברים קטנים אין לי בעיה לקנות גם באמזון / איביי. אם יש בעיה במשלוח / מגיע תקול - מקבלים החזר/החלפה בלי ויכוחים. אם צריך בהמשך לממש אחריות מול היצרן, אפשר גם לשלוח לחו"ל בעת הצורך. מימשתי כך אחריות כמה פעמים על DOKים ושטויות קטנות בסגנון. לפעמים אפילו יש להם נציגות בישראל אז הייתי שולח לשם.

 

ציטוט של law89

אני כבר יודע לחבר כונני SSD וזכרונות (דברים שבעבר לא הייתי מנסה). אני מאמין שהייתי מצליח להרכיב את הלוח אם והמעבד. את המאוורר, אני לא בטוח ב-100%.

בדיוק ככה. לומדים בשלבים. , , כרטיסי הרחבה - הכי קל. לוח ומעבד (כולל ספק כוח) - יותר מורכב, אבל לומדים גם את זה. האמת היא שהכי טוב זה להתנסות קודם בהחלפת חלק ספציפי במחשב ישן ופחות חשוב כדי לקבל בטחון.

 

ציטוט של law89

הבעיה זה בעיקר הכבלים + הנושא שאם תהיה תקלה בעתיד, יהיה לי קשה למצוא מאיזה חלק היא נובעת.

מה הבעיה בכבלים?

 

לגבי אפיון תקלות - כן, זה לא תמיד פשוט, אבל שווה לדעת. כמו שאמרתי לך בדיון קודם - לשלוח מחשב שלם למעבדה זה תמיד סיפור, שהייתי מעדיף להימנע ממנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט

מה הבעיה בכבלים?

 

נראה שבכל לוח וכל ספק החיבורים במקומות אחרים ובחלק צריך לחבר איקס ובחלק וואי (יש כאלה שמחברים כבל עם יותר פינים, יש כאלה פחות, יש כאלה למקומות אחרים וכו').

אני לא מרגיש עם מספיק ידע כדי לדעת מה לחבר ומה לא, ולהיכן לחבר אותם.

 

עריכה:

וואי, הרגו אותי ה-KSP האלה. ביקשתי לדעת אם אחרי שהראיתי להם את המייל ששלחתי והפניתי אותם להקלטות של השיחות האם יש לי אחריות או לא. קיבלתי תשובה שיש להגיע לסניף והחשבונית מהווה תעודת אחריות.

אני לא מבין מה כל כך קשה לרשום אם כן או לא.

 

אולי שווה פעם הבאה לשלם סדר גודל של 250 ש"ח למשלוח עבור תיקון ולהימנע מעוגמות הנפש המיותרות.

נערך על-ידי law89
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דרך אגב, אולי מישהו ידע לעזור לי ויחסוך לי לפחות את התקלה הכי מציקה. כל הזמן האינטרנט מתנתק לכמה שניות ואז חוזר (בערך 5 שניות). יש לי סרטון שהוא מתנתק פעמיים בפחות משתי דקות (אם אתם רוצים אני יכול לצרף)

הראוטר עובד במחשב הישן ללא ניתוקים בכלל.

ניסיתי שני כבלי קאט (אחד 7 למיטב זכרוני והשני אני לא יודע). רכשתי גם כבל חדש שמתחבר לפילטר שמחובר לקיר, גם לא עזר.

 

מלבד בעיה בלוח אם, אני לא מצליח לחשוב על שום דבר שיכול ליצור דבר כזה. יש איזה רעיונות?

 

נ.ב.

בשום פנים ואופן לא לקחת מארז nx300 עם 4 מאווררים (הגרסה הלבנה ב-KSP). הדבר הזה טוחן את הראש עם הרעש שהוא עושה.

נערך על-ידי law89
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
  • צור חדש...