תוכן Lavi 1 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Lavi 1

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    50
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    4

כל דבר שפורסם על-ידי Lavi 1

  1. אכן. נגמר המלאי. ובהחלט מובן למה ...
  2. פורסם פה בפורום במחיר של 277 ש"ח מאמאזון לידיעת הציבור בקי אס פי זה נמכר ב 269 ש"ח. מוגבל ליחידה 1
  3. לאחרונה היתה לי התלבטות אם לקנות את האסוס OLED או הלגיון. ולא הייתי מסוגל לקחת את האסוס בגלל האיכות בניה, אף על פי שהיה הפרש של כ 1000 ש"ח במחיר. עוד נקודה, יש שנה אחריות בלבד על האסוס, ו 3 על הלגיון. עוד משהו חשוב לציין שהראם ניתן להרחבה בלגיון, אבל באסוס לא.
  4. A-10 מעניין כאן טוענים שאין הפרשים בביצועים. ורק בשביל התמיכה עדיף קוואדרו.
  5. תתפלא, יש כאלה. 😁 אני מסופק אפילו לגבי סמסונג 990 פרו אם הוא משתלם כרגע, כי המחיר שלו יקר ב 20% מעל ה 980 פרו. מצד שני יש שיפור ניכר בצריכה החשמלית מלבד מהירות הקריאה הרנדומלית ששופרה מאד.
  6. הם רושמים באתר "מיועד להרכבה עם קירור מים בלבד"
  7. אז כדאי לך לקרוא. נ. ב. הג'יגה הרץ זה לא חזות הכל ... עיין ערך 5800X3D ...
  8. אתה קראת בכלל את הכתבה ? לכאורה, הולכת להיות התמודדות די צמודה ...
  9. נכון. לזה התכוונתי בהודעה הראושנה כשרשמתי שזה כתוב באתר שלהם, סליחה שלא הבהרתי את עצמי מספיק. הגדרתי ידנית. ב STATIC DHCP לא הצלחתי להגדיר מאותה הסיבה, שהראוטר לא זיהה את המכשיר. יש לראוטר הזה בעיה שהוא מסתמך רק על מה שהוא מזהה, ומה שהראוטר לא מזהה אתה בצרות כי אי אפשר להגדיר שום דבר ידנית. ומצד שני הוא לא מזהה מעל 10 מכשירים. ברגע שהורדתי את האי פי הקבוע למזהה נמוך יותר (10) אז הוא זיהה אותו כי הוא היה מהראשונים שהראוטר ניטר. ייתכן שלא הרבה אנשים מחברים 20 מכשירים (8 מצלמות IP ועוד ...) לכזה ראוטר ולכן זה לא מפריע לרוב האנשים.
  10. לא. אי אפשר לבצע בראוטר הזה, הפניית פורטים לפי כתובת IP שמכניסים ידנית, רק מה שהראוטר מזהה, ואצלי הוא לא זיהה את הDVR ככה שלא יכולתי להגדיר הפניית פורטים. בסוף הסתדרתי, הורדתי את הכתובת IP הפנימית של ה DVR לכתובת נמוכה יותר (10.0.0.10 במקום 155 בסוף), ואז הראוטר זיהה אותו, וכך הסתדרתי. אבל זה מתסכל, משום שאילו היה אפשר להגדיר כתובת ידנית זה היה הרבה יותר קל.
  11. יש ל tplink בעיה קשה עם הפניית פורטים בראוטר הזה. אי אפשר להגדיר כתובת IP ידנית רק מה שהמכשיר מזהה. זה כתוב גם באתר שלהם. את ה DVR של המצלמות שלי הוא למשל לא מזהה, ואין שום אפשרות לפתוח פורטים בגלל זה. אני נותן דיסלייק ענק ל Tplink על הראוטר הזה.
  12. אם כבר הייתי קונה את זה https://ksp.co.il/web/item/194617 שייתן ביצועים עדיפים משמעותית (בפרט מהמחשב הראשון).
  13. אם אתה מתקין ממקור חיצוני, אז החלק שהכי חשוב לשדרג זה את הכונן שממנו אתה מתקין.
  14. למשל זכרון G.SKILL DDR5 TRIDENT Z5 RGB 32GB 16X2 5600MHZ C36 XMP3.0 ניתן להשיג כבר אצל הספקים בארץ במחיר של פחות מ 950 ש"ח כולל מע"מ. עדיין זה מחיר כפול מ DDR4 אבל בהחלט התקדמות ...
  15. גם בסתם שימוש, מעבד, וכרטיס מסך, יצרכו קצת יותר חשמל, וזה הסיבה שמחשבי גיימינג אף פעם לא יהיו עם זמן סוללה של 15 שעות, כמו במחשבים עם מעבדים מסדרת U אף על פי שהם מגיעים עם סוללה יותר עוצמתית. אמנם, זה לא הפרש משמעותי, כמו שיהיה אם תשחק משחקים, שאז זה עלול לצרוך משמעותי יותר חשמל.
  16. אכן גודל המסך הפיזי קטן יותר, אבל הרוזולציה גבוהה יותר. וגם צבעים מדוייקים יותר. הסוללה מחזיקה פחות, בגלל שהמעבד והכרטיס מסך עם ביצועים יותר טובים במחשב השני.
  17. כונן SSD הרבה יותר אמין בדרך כלל מכרטיס זכרון, אפילו SD
×
  • צור חדש...