NVIDIA לא תעבוד יותר עם Hardware Unboxed - עמוד 5 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
adplus-dvertising
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

NVIDIA לא תעבוד יותר עם Hardware Unboxed


huber
 Share

Recommended Posts

ציטוט של lev-27

לא מזלזל, אבל בעולם החומרה מסתכלים על מה מקבלים כאן ועכשיו ולא מה אולי נקבל עוד 3-4 שנים. הכאן ועכשיו של NVIDIA פשוט יותר טוב גם בדור הזה. בהינתן מחירים כמעט דומים בין הכרטיסים אני לא רואה סיבה לאבד פיצ'ר שימושי כמו DLSS ו-RT גם אם התמיכה בהם היום היא די מצומצמת. 

אמרת משהו די סותר כאן: הכאן ועכשיו של זה שDLSS וRT נתמך במעט כותרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 161
  • נפתח בתאריך
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

בהתחשבות שכרטיסי מסך דור הבא מבית AMD/Nvidia לא צפויים להגיע לפני 2022-2023 יש ל-AMD זמן להשקיע ב-R&D. מצד שני יהיו בדור ה-2 של DLSS ודור 3 של RT בכרטיסי מסך דור הבא שלהם אז הפער בביצועים כנראה ישמר ואולי אף יגדל. 

 

איך שאני רואה את זה היום הסיכוי היחיד של AMD לעקוף את זה לתת ל- להירדם בשמירה כפי שקרה להם בתחרות מול אינטל ו/או לשלוף קלף שיהיה game changer שאין ל- מענה לו.  

נערך על-ידי lev-27
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של captaincaveman

אי אפשר להשתמש בטיעון של "כאן ועכשיו" רק כשנוח.

כאן ועכשיו לא צריך יותר מ-10GB של זיכרון. מחר? אולי.

כאן ועכשיו יש מעט מאוד משחקים שתומכים ב-RT ו-DLSS. מחר? אולי.

 

מסכים. זה יותר עניין של הימור מה יעניק יותר תמורה ב-2021/2022 יותר על הכרטיס מסך או DLSS/RT. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של ch33

לא הבנתי מה מפתיע ומדאיג? כל מה שאני רואה פה רק תומך בנקודה שלי... המשחק כנראה הכי כבד על מחשב היום, ב4K עם RT (שלבד צורך הרבה זכרון גרפי) מגרד מלמטה את ה10GB, כלומר ה6 הנוספים והנכספים לא נותנים לך שום דבר גם במקרה קצה שכזה.

 

אבל חכה, זה לא נגמר שם הרי. מה עוד אמרתי? חסר כוח חישוב בכרטיסים האלה כדי שזה בכלל יהיה רלוונטי. עם ה6900XT בהגדרות כאלה עם RT דלוק (כרגע המשחק לא תומך עבור כרטיסי בAMD, בהמשך יתמוך) ובמיוחד כשלAMD אין שום מקביל לDLSS - אתה תגיד תודה אם בכלל תהיה באזור חיוג של 60fps. כלומר צוואר הבקבוק שלך יהיה כוח החישוב של הכרטיס הרבה לפני שזה יהיה מחסור בVRAM. אתה פשוט לא תריץ את המשחק בהגדרות כאלה. וזה היום, לא עוד כמה שנים. 16 ג'יגה על הכרטיסים האלה זה שקול ללהלביש 20GB על הGTX 1060 הישן שלי. גימיק כי אין לכרטיס כזה מה לעשות עם המספר הזה.

 

תהיה תגובה לDLSS? מתישהוא כן, ברור. ברור גם שהשיטה של AMD תפגר מאחורי DLSS ותהיה סוג של חיקוי דהוי במשך הרבה מאוד זמן.

 

שעור בהספקים ומישהו שהתבלבל קצת עם מספרים: 

 

בשנת 2012 נוידיאה משיקה את דור GTX600 באמצעות GTX680 שלה, עם לראשונה 2GB נפח .

אף אחד לא אמר או חשב או סבר שזהו נפח שגדול מדי על הליבה והוא למעשה התאים בול לתקופה ההיא.

 

בשנת 2014 כרטיסי המסך מדור GTX900 הכפילו הספקם הביצועי, והחזיקו כבר 4GB דגמי GTX970/980 ,

אף אחד לא אמר שזהו נפח שגדול מדי על הליבה והוא למעשה התאים בול לתקופה ההיא.

 

בשנת 2016 וכמו בכל מחזור, נולדו סדרה GTX1000 כאשר הם כפולי ביצועים מהדור היוצא, הלא

הם 1070/1080 והחזיקו 8GB . אף אחד לא טען או חשש שזהו נפח שגדול מדי על הליבה והוא למעשה התאים

בול לתקופה ההיא.

 

נשים לב למחזריות האבולוציונית בתעשיית ההאצה הגראפית:

בכל אטרציה, בכל דור ודור, הכפלת הספק הליבה גורר במישרין להכפלה בנפח הזכרון על מנת לשמר יחס מותאם

בין הספק ונפח המוקצה לה לטובת עבודתה. יחס שמקיים אידיאל בסיבוכיות אלגוריתמית והספקים

חישוביים.

 

אבל משנת 2020 חריגה ותקדים:

אנחנו בדור 3000 שהוא כמו מקודם, כפול הספק מדור 1000 של 2016, ואותו הדבר כמו תמיד, הציפיה

היא לשימור המגמה, קרי להכפלת נפח הזכרון במקביל להכפלת הספק הליבה.

אך לראשונה התהליך הזה נגדע ונפח הזכרון נותר כשהיה בדור של שנת 2016. 

 

בוא למד אותנו משהו חדש שאנחנו לא מבינים.

במה שונה ב- דור 3000 של שנת 2020 , שהוא אינו זוכה להכפלת נפח הזכרון במקביל להכפלת הספק הליבה,

כמו שהיה מאז ומתמיד בתעשיית ההאצה הגראפית ועל מנת לשמר יחס אופטימאלי בין עיבוד/חישוב לנפח

המידע.

 

נערך על-ידי nec_000
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של nec_000

 

שעור בהספקים ומישהו שהתבלבל קצת עם מספרים: 

 

בשנה 2012 נוידיאה משיקה את GTX680 שלה עם לראונה 2GB נפח זכרון.

אף אחד לא אמר שזהו נפח שגדול מדי על הליבה והוא למעשה התאים בול לתקופה ההיא.

 

בשנת 2014 כרטיסי המסך החזיקו כבר 4GB זכרון דגמי GTX970/980 ,

אף אחד לא אמר שזהו נפח שגדול מדי על הליבה והוא למעשה התאים בול לתקופה ההיא.

 

בשנת 2016 נולדו כרטיסי מסך עם 1070/1080 והחזיקו 8GB זכרון והיו מסוגל להריץ יפה כותרים גם כאשר

צריכת הזכרון מלאה. אף אחד לא אטען שזהו נפח שגדול מדי על הליבה והוא למעשה התאים בול לתקופה ההיא.

 

נשים לב שבכל אטרציה, הכפלת הספק הליבה מובילה לעליה בנפח הזכרון על מנת לשמר יחס מותאם ואידאלי.

 

אבל משנת 2020 חריגה ותקדים:

אנחנו בדור 3000 שהוא כפול הספק מדור 1000 של 2016, אותו הדבר כמו תמיד, הציפיה היא לשמור המגמה,

הכפלת נפח הזכרון במקביל להכלפלת הספק הליבה. ולראשונה התהליך הזה נגדע.

 

בוא למד אותנו משהו חדש שאנחנו לא מבינים.

 

 

האם לדעתך זה יהיה קריטי ל-4K? ההמתנה ל-3080TI.. או שתמליץ על משהו אחר בכלל..

כנראה המטרה היא להחזיק מסך 144HZ.. גם אם לא בהכרח להגיע ל-144 בחלק מהמשחקים 

נערך על-ידי zone glide
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לנו פה בפורום שרשור יעודי שמתרכז רק בנושא נפח הזכרון בדור 3000 והבעיה שנוצרה בעקבות הנושא.

כותב שורות אלו באותו שרשור הסביר לכבוד החברים את הנושא בצורה מאד מפורטת ומעמיקה,

ואף הגדיל להוסיף בשרשור - הרחבה למאמר שפורסם פה בפורום רק חודש קודם לכך בנושא האצה גראפית

בנושא cache.

 

בכדי שלא להעביר את החומר מהתחלה (גם) בשרשור הזה, אציע לחברים לקרוא את החומרים שהובאו לפני החברים.

**מחפש את הקישור ואם אמצא אעלה לכאן.

 

רק בשתי שורות, צריכים לזכור, שלרזולוציה אין כמעט השפעה ברת משקל על צריכת נפח הזכרון בעת המודרנית,

משהמשקל בנושא עבר מזמן כבר לצריכת נפח הזכרון של הטקסטורות.

 

ולכן לשלאתך zone glide, אין קשר ל- בנושא של נפח . כמו כן לשאלת ההמשך שהעלת, בהחלט אמליץ להמתין

ל- 3080TI שככל שמובן עתה יהיה בעל 20GB , ויושק בינואר הקרוב. זה הנפח שהולם את ההספק החישובי

של ליבתו האימתנית בכדי לשמר על היחס האידאלי שקיים מאז ומתמיד בתחום.

 

לא רק שאין עוד רלוונטיות לדיון על רזולוציה בהקשר של נפח , גם אין רלוונטיות לדיון על תדר רענון מסך,

היות ושני אלו לא קשורים לצריכת . מה שקשור לצריכת זכרון בעת המודרנית הוא נפח הטקסטורות,

שנגזר מהדור של המנועים הגראפיים באותה תקופה.

 

נערך על-ידי nec_000
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של nec_000

אך לראשונה התהליך הזה נגדע ונפח הזכרון נותר כשהיה בדור של שנת 2016. 

בוא למד אותנו משהו חדש שאנחנו לא מבינים.

במה שונה ב- דור 3000 של שנת 2020 , שהוא אינו זוכה להכפלת נפח הזכרון במקביל להכפלת הספק הליבה,

כמו שהיה מאז ומתמיד בתעשיית ההאצה הגראפית ועל מנת לשמר יחס אופטימאלי בין כושר עיבוד/חישוב לנפח

המידע.

 

 

בתור צרכן לא מעניין אותי בכלל. 

 

הכרטיס עובד טוב? כן.

עובד יותר טוב מהמתחרים? כן.

מציע פיצ'רים עדיפים? כן.

מציע תמיכה יותר טובה בדרייברים? כן. 

עולה כמו המתחרה הישרה? כן. 

 

שחרר. 

 

 

נערך על-ידי lev-27
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של nec_000

יש לנו פה בפורום שרשור יעודי שמתרכז רק בנושא נפח הזכרון בדור 3000 והבעיה שנוצרה בעקבות הנושא.

כותב שורות אלו באותו שרשור הסביר לכבוד החברים את הנושא בצורה מאד מפורטת ומעמיקה,

ואף הגדיל להוסיף בשרשור - הרחבה למאמר שפורסם פה בפורום רק חודש קודם לכך בנושא האצה גראפית

בנושא cache.

 

בכדי שלא להעביר את החומר מהתחלה (גם) בשרשור הזה, אציע לחברים לקרוא את החומרים שהובאו לפני החברים.

**מחפש את הקישור ואם אמצא אעלה לכאן.

 

רק בשתי שורות, צריכים לזכור, שלרזולוציה אין כמעט השפעה ברת משקל על צריכת נפח הזכרון בעת המודרנית,

משהמשקל בנושא עבר מזמן כבר לצריכת נפח הזכרון של הטקסטורות.

 

ולכן לשלאתך zone glide, אין קשר ל- 4k בנושא של נפח זכרון. כמו כן לשאלת ההמשך שהעלת, בהחלט אמליץ להמתין

ל- 3080TI שככל שמובן עתה יהיה בעל 20GB זכרון, ויושק בינואר הקרוב. זה הנפח שהולם את ההספק החישובי

של ליבתו האימתנית בכדי לשמר על היחס האידאלי שקיים מאז ומתמיד בתחום.

 

לא רק שאין עוד רלוונטיות לדיון על רזולוציה בהקשר של נפח זכרון, גם אין רלוונטיות לדיון על תדר רענון מסך,

היות ושני אלו לא קשורים לצריכת זכרון. מה שקשור לצריכת בעת המודרנית הוא נפח הטקסטורות,

שנגזר מהדור של המנועים הגראפיים באותה תקופה.

 

שמע זו דילמה כי אומרים שכנראה הוא יעלה משמעותית יותר מ-3080 הרגיל.. ובסהכ אתה מקבל אולי עוד 3-4% ביצועים במשחקים כי הוא לא יהיה חזק יותר מ-3090...

מצד שני, אני לא בטוח שה-VRAM בלבד לכשעצמו שווה הוספה של מאות דולרים..

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של nec_000

 

שעור בהספקים ומישהו שהתבלבל קצת עם מספרים: 

 

בשנת 2012 נוידיאה משיקה את דור GTX600 באמצעות GTX680 שלה, עם לראשונה 2GB נפח זכרון.

אף אחד לא אמר או חשב או סבר שזהו נפח שגדול מדי על הליבה והוא למעשה התאים בול לתקופה ההיא.

 

בשנת 2014 כרטיסי המסך מדור GTX900 הכפילו הספקם הביצועי, והחזיקו כבר 4GB זכרון דגמי GTX970/980 ,

אף אחד לא אמר שזהו נפח שגדול מדי על הליבה והוא למעשה התאים בול לתקופה ההיא.

 

בשנת 2016 וכמו בכל מחזור, נולדו כרטיסי מסך סדרה GTX1000 כאשר הם כפולי ביצועים מהדור היוצא, הלא

הם 1070/1080 והחזיקו 8GB זכרון. אף אחד לא טען או חשש שזהו נפח שגדול מדי על הליבה והוא למעשה התאים

בול לתקופה ההיא.

 

נשים לב למחזריות האבולוציונית בתעשיית ההאצה הגראפית:

בכל אטרציה, בכל דור ודור, הכפלת הספק הליבה גורר במישרין להכפלה בנפח הזכרון על מנת לשמר יחס מותאם

בין הספק ליבה ונפח זכרון המוקצה לה לטובת עבודתה. יחס שמקיים אידיאל בסיבוכיות אלגוריתמית והספקים

חישוביים.

 

אבל משנת 2020 חריגה ותקדים:

אנחנו בדור 3000 שהוא כמו מקודם, כפול הספק ליבה מדור 1000 של 2016, ואותו הדבר כמו תמיד, הציפיה

היא לשימור המגמה, קרי להכפלת נפח הזכרון במקביל להכפלת הספק הליבה.

אך לראשונה התהליך הזה נגדע ונפח הזכרון נותר כשהיה בדור של שנת 2016. 

 

בוא למד אותנו משהו חדש שאנחנו לא מבינים.

במה שונה ב- דור 3000 של שנת 2020 , שהוא אינו זוכה להכפלת נפח הזכרון במקביל להכפלת הספק הליבה,

כמו שהיה מאז ומתמיד בתעשיית ההאצה הגראפית ועל מנת לשמר יחס אופטימאלי בין כושר עיבוד/חישוב לנפח

המידע.

 

 

הייתה לך נקודה אם צריכת גרפי הייתה עולה באותו קצב. היא לא. 6 ו8 ג'יגה הספיקו בהחלט ב2016, והם גם מספיקים היום לרוב מוחלט של צרכנים. אם יש עליה בצריכת במשחקים היא כנראה הרבה יותר קרובה לליניארית מאשר מכפילה את עצמה כל שנתיים כמו שאתה חושב שצריך להיות בכרטיסי המסך. זה לא כזה קשה להאמין שיש חסם עליון כלשהוא על כמה גרפי נצטרך בכרטיס, דברים שונים מתקדמים בקצב שונה ואני לא יודע אם בעשור הקרוב תהיה לצורך העניין את אותה עלייה ברזולוציית טקסטורות שהייתה בעשור האחרון.

 

לא צריך לסמוך עליי או עליך או כל אחד אחר, יש את כל הנתונים. אתה לא תמצא היום משחק שמדגדג בכלל את אזור ה16 ג'יגה, ואם אנחנו משתמשים בנסיון העבר כדי ללמוד משהו כמו שאתה בעצמך עשית - זה גם אומר שלא יהיה כזה בשנים הקרובות. אם היום מקרה הכי קיצוני זה משחק שצורך 10 בהגדרות הכי משוגעות, אז בקצב שאנחנו מתקדמים בו - זה לא יקפוץ ב6 עד הרבה אחרי שהדור הנוכחי של כרטיסים כבר סיים את מחזור החיים שלו במחשבים. אז הרי לך תשובה למה הפעם שוב לא הכפלנו את המספר.

 

ובכלל הדיון היה סביב RT\DLSS נגד מה שיש לAMD להציע בדור הזה, שזה בערך 16 ג'יגה וזהו. אני לא מבין למה על DLSS וRT אפשר להגיד שזה לא רלוונטי כרגע ובאותה נשימה לקחת ברצינות את ה16GB האלה כשיקול.

נערך על-ידי ch33
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
  • צור חדש...

בראש החדשות:

חדש באתר

לא זקוק למלווים: OnePlus 10 Pro מושק ללא אח מוזל

לא זקוק למלווים: OnePlus 10 Pro מושק ללא אח מוזל

ספינת הדגל לשנת 2022 מספקת שדרוג איכותי עבור הסוללה ותוספת ביצועים עם המעבר ל-Snapdragon 8 Gen 1 - אבל יש גם כמה החלטות תמוהות שעשויות להתגלות כשנמוך לעומת ה-OnePlus 9 Pro, ואין דגם OnePlus 10 סטנדרטי שישמש כאלטרנטיבה בשלב הזה