והפעם, חווית הקניה שלי בTMS - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

והפעם, חווית הקניה שלי בTMS


n00kie

Recommended Posts

כפי שהכותבים בפרוום הזה בטח מכירים, אנחנו, אלה שמתעניינים בחומרה, לא רק בונים מפרטים לעצמנו, אלא למכרים, חברים, משפחה ועוד.

בKSP כבר מזמן אני לא קונה, ובפלונטר אני לא קונה בשום אופן עקב מה שפירסמתי כאן-

בשנים האחרונות כמעט כל החומרה שקניתי הייתה מTMS, וכל אדם ששאל שלחתי אליהם (מלבד אולי דברים קטנים כמו כונני USB) למרות שרוב הסביבה שלי גרה בדרום.

הפעם שלחתי את חברה שלי לקנות מחשב ב3500 שקל בTMS, והינה הסיפור-

 

הזמנו מחשב והתקשרו לוודא הזמנה ולספר על שתי בעיות, ומכיוון שחשוב לי להשאר אובייקטיבי אציין את החלק החיובי:

הסבירו שהקירור למעבד שבחרתי גדול מדי למארז, ושמהניסיון שלהם הזכרונות שבחרתי גורמים לBSOD עם מעבדי רייזן, אז החלפנו את שניהם.

עד כה המחמאות.

התקשרו לסגור תשלום לגבי הקירור שהחלפנו (כל השאר כבר שולם) ביום שישי שעבר והאשראי לא היה בקרבת מקום אז קבענו לסגור את התשלום ביום ראשון.

הם לא חזרו עד הצהריים אז ביום ראשון התקשרנו וסגרנו שאת התשלום לקירור נמסור לשליח, נאמר שאין בעיה ושהמחשב יצא ביום שני או שלישי.

 

יום שלישי אחה"צ עדיין לא התקבל המחשב אז התקשרנו לשאול מה איתו ונציג המכירות שזיהה אותנו אמר שחברה שלי לא הייתה זמינה שלושה ימים בגלל המצב הבטחוני(????) ושמי שדיבר איתה כתב שהיא לא יכולה לדבר בגלל המצב הבטחוני.

עכשיו עם כל הכבוד לרקטות האחדות שנורו על באר שבע ביום ראשון, לצערנו כבר עברנו גרוע מזה ולא זה מה שימנע ממני לקבל משלוח של מחשב.

אף אחד מאיתנו לא קיבל אף שיחה מהם, ובטח שלא אמרנו שטות כזאת על המצב הבטחוני.

הם גם הוסיפו שלא יכלו להוציא את המחשב כי לא סגרנו את התשלום באשראי לקירור, למרות שאני מזכיר שכבר הוסכם שנשלם לשליח.

 

הם אמרו שהמחשב יוכל להגיע רק ביום ראשון בגלל חגים, ובסוף הצליחו לשלוח אותו ברביעי.

לאחר שהמחשב הגיע (מורכב היטב יש לציין), הוא הגיע בלי הקירור שקנינו, אלא עם הקירור המקורי של הרייזן 2600 כבר מורכב עליו.

זה כבר עצבן אותי כי לא רק שזו פאשלה שניה, אלא גם שאם אני לא הייתי מעורב בסיפור, חברה שלי לעולם לא הייתה מגלה שהיא לא קיבלה את הקירור שהיא שלמה עליו בכלל, ובפועל היו נגנבים ממנה 130 שקל (מזכיר דרך פעולה של מסוימת).

 

התקשרתי היום ולבסוף חזר אלי אחד העובדים במעבדה שלהם שמתעסק גם עם המשלוחים, הצטער והסביר קודם כל שהקירור שהזמנתי (ANTEC C400 GLACIAL) לא מספיק טוב למעבד (רייזן 2600, אני מזכיר) ושהקירור שקבלתי עם המעבד יותר טוב ועושה אחלה עבודה (שוב, רייזן 2600 לא X).

אני מקווה שברור לכולם שזו חרטא, אבל זרמתי ואמרתי שהקירור של ה2600 לא מספיק לי כי אני מתכוון לעשות OC (המעבד נמצא על 40-50 מעלות במנוחה) והוא הסביר שלרייזן 2600 אי אפשר לעשות OC, אלא רק לX.

לא יודע אם זה סתם נבע מחוסר ידע או מרצון לחסוך את המשלוח הנוסף אלי, אבל שיהיה.

 

מבחינתי כל זה לא מאפשר לי להמליץ יותר על TMS לאף אחד, בטח שלא אנשים שאני לא גר איתם/לידם ואין לי דרך לוודא פיזית שקבלו מה שהזמינו.

הסברתי לו את זה והצעתי שיציעו שדרוג לקירור טוב יותר ב40-30~ שקל על חשבונם ולו כדי שלפחות למראית עין זה יראה שהם עשו מאמץ לפצות על כל הדברים שציינתי ושאוכל להמשיך להמליץ עליהם, הוא ענה שאין אפשרות ושכבר קרה לו שהם הוציאו משלוח של מחשב עם סטיק אחד של במקום שניים ללקוח ששם לב רק אחרי שלושה חודשים, וציין את זה שאחרי שלושת החודשים כשהלקוח התקשר הם לא ברחו מאחריות ושלחו לו את הסטיק החסר (כל הכבוד!).

הוא הסביר שזה בסדר ואנשים עושים טעויות.

 

 

לסיכום, אני מתכנן לקנות שני מחשבים בקרוב ולא רואה איך אני קונה בארץ.

עם אייבורי הניסיון שלי טוב בסך הכל, אבל הם יקרים מדי.

האם האפשרות היחידה שנותרה לי היא לקנות בחו"ל? מיותר לציין שבמקומות כמו במקרים כאלה גם זיכו אותי על המוצר וגם שלחו חדש.

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
ציטוט של n00kie

הצעתי שיציעו שדרוג לקירור טוב יותר ב40-30~ שקל על חשבונם

אז ביקשת הנחה והם סירבו?

אבל מה עם הקירור, הגיע בסוף?

 

מן הסתם היה אפשר לסגור את הסיפור עם שליחה של הקירור ושפורפרת MX-4 על חשבונם.

לבקש מהם החזר כספי זה נראה לי פחות ריאלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כאחד שנכווה גם מהחנות הזו, בכל פעם שיתאפשר לי אצטרף ואוסיף שאני גם ממש לא ממליץ עליהם.

אחרי שנים שהפניתי המון לקוחות אליהם בדומה אלייך, דווקא כשהיה מדובר בי (והם ידעו שאני אחד שהבאתי הרבה לקוחות), קיבלתי את שיא הזלזול.

 

בושה לאור היום.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Jabberwock

אז ביקשת הנחה והם סירבו?

אבל מה עם הקירור, הגיע בסוף?

 

מן הסתם היה אפשר לסגור את הסיפור עם שליחה של הקירור ושפורפרת MX-4 על חשבונם.

לבקש מהם החזר כספי זה נראה לי פחות ריאלי.

שילמתי כבר על הקירור, ביקשתי שיוסיפו 30-40 שקל לקירור טוב יותר על חשבונם כפיצוי והם כאמור סרבו.

הקירור המקורי אמור להשלח שבוע הבא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע מה איתכם, אבל אני תמיד בודק טוב טוב שאני מקבל מה שאני מזמין (ולא רק בחומרה ומחשבים, בכל דבר שאני קונה). מי שלא עושה את זה, אני בטוח שהוא אוכל אותה לא מעט. הסיפור שלך נשמע מאוד מרתיח, זה שאמרו לך דברים לא נכונים בעיקר, כמו שלא ניתן לעשות OC למעבד שהזמנת ושהקירור שהזמנת פחות טוב וכו'.. לגבי שאר הדברים יכול להיות שמישהו עשה טעות או התבלבל בין שתי הזמנות ולכן חשבו שלא תפסו אותכם או משהו כזה.

אז אני לא ממהר לשפוט עד שאני לא שומע את הצד השני בסיפור.

הזמנתי בעצמי לא מעט מ- TMS וכמובן שהמלצתי לאנשים עליהם הרבה. לכן מעניין אותי לשמוע את תגובת החנות בעניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של n00kie

שילמתי כבר על הקירור, ביקשתי שיוסיפו 30-40 שקל לקירור טוב יותר על חשבונם כפיצוי והם כאמור סרבו.

הקירור המקורי אמור להשלח שבוע הבא.

 

אגב, מה דעתך על סטארט? חשבת עליהם?

בגלל שכתבת שאתה לא ממש רואה מאיפה אתה תרכוש את המחשבים...

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של n00kie

לסיכום, אני מתכנן לקנות שני מחשבים בקרוב ולא רואה איך אני קונה בארץ.

עם אייבורי הניסיון שלי טוב בסך הכל, אבל הם יקרים מדי.

האם האפשרות היחידה שנותרה לי היא לקנות בחו"ל? מיותר לציין שבמקומות כמו במקרים כאלה גם זיכו אותי על המוצר וגם שלחו חדש.

אני חושב שהאפשרות היחידה הנכונה היא להיות קצת פחות טרחן, קצת פחות להיעלב ולקחת דברים בפרופורציות.

 

לכל חנות שתתעסק איתה מספיק זמן, הסתברותית, מתישהו תקרה תקלה. השאלה היא מה עושים כשזה קורה.

 

לא הבנתי משאר הסיפור שלך - מה קרה בסוף? שלחו את הקירור שרכשת? זיכו אותך ונשארת עם הקירור המקורי של המעבד?

 

הגישה שאתה מציג בתור לקוח "פישלתם אז תפצו אותי בזה שתתנו לי מתנה כדי שאני ארגיש טוב ואמליץ עליהם" היא גם לא משהו ראוי, לטעמי. מתנות נותנים, לא מבקשים.

 

למען הסר ספק, אל תחשוב שיש לי עניין אישי להגן ספציפית על TMS. מעולם לא קניתי מהם שום דבר, ואין לי לא בעד ולא נגד. פשוט נראה לי שאתה קצת נחפז "למחוק" חברות בגלל חוויה שלילית אחת. בסוף באמת לא יישאר לך ממי לקנות. אתה יכול כמובן להזמין מאמזון, ובאופן כללי השירות שלהם יהיה יותר טוב מאשר של כל חנות פיזית, בארץ או בחו"ל, אבל יש לכך את החסרונות - אף אחד לא ירכיב לך מחשב לבקשתך, אף אחד לא ייתן לך אחריות על החבילה ולא תוכל לשלוח אליהם את המחשב לאיתור בעיות: אם תהיה לך תקלה, תצטרך אתה לאתר את החלק התקול ולהתנהל מול או מול היצרן בחו"ל ספציפית לגביו. וכמובן, משלוחים לחו"ל, עם כל הרצון הטוב של - לוקחים יותר זמן, עולים יותר, ואל תבנה שיזכו אותך ב100% מהמקרים.

 

לטעמי, זה דווקא פחות מתאים כשאתה קונה מחשב לחבר/בן משפחה שלא מתמצא.

 

לעומת זאת, מי שמרגיש בנוח להזמין חלקים ולהרכיב לעצמו את המחשב, ובעת הצורך להתנהל לגבי אחריות של כל חלק בנפרד - יכול בקלות לבחור את החלקים שהוא ממש רוצה ולקנות כל אחד במקום שהכי נוח / משתלם, בין אם זה באמזון או בניואגג או בכל חנות בישראל או בכלל באיביי. זה מה שאני עושה כבר הרבה שנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של zone glide

 

אגב, מה דעתך על סטארט? חשבת עליהם?

בגלל שכתבת שאתה לא ממש רואה מאיפה אתה תרכוש את המחשבים...

 

נודע לי עליהם לאחרונה, אם המחירים שלהם יהיו אטרקטיביים כשאקנה אני אנסה אותם.

 

ציטוט של QttP

אני חושב שהאפשרות היחידה הנכונה היא להיות קצת פחות טרחן, קצת פחות להיעלב ולקחת דברים בפרופורציות.

 

לכל חנות שתתעסק איתה מספיק זמן, הסתברותית, מתישהו תקרה תקלה. השאלה היא מה עושים כשזה קורה.

 

לא הבנתי משאר הסיפור שלך - מה קרה בסוף? שלחו את הקירור שרכשת? זיכו אותך ונשארת עם הקירור המקורי של המעבד?

 

הגישה שאתה מציג בתור לקוח "פישלתם אז תפצו אותי בזה שתתנו לי מתנה כדי שאני ארגיש טוב ואמליץ עליהם" היא גם לא משהו ראוי, לטעמי. מתנות נותנים, לא מבקשים.

 

למען הסר ספק, אל תחשוב שיש לי עניין אישי להגן ספציפית על TMS. מעולם לא קניתי מהם שום דבר, ואין לי לא בעד ולא נגד. פשוט נראה לי שאתה קצת נחפז "למחוק" חברות בגלל חוויה שלילית אחת. בסוף באמת לא יישאר לך ממי לקנות. אתה יכול כמובן להזמין מאמזון, ובאופן כללי השירות שלהם יהיה יותר טוב מאשר של כל חנות פיזית, בארץ או בחו"ל, אבל יש לכך את החסרונות - אף אחד לא ירכיב לך מחשב לבקשתך, אף אחד לא ייתן לך אחריות על החבילה ולא תוכל לשלוח אליהם את המחשב לאיתור בעיות: אם תהיה לך תקלה, תצטרך אתה לאתר את החלק התקול ולהתנהל מול או מול היצרן בחו"ל ספציפית לגביו. וכמובן, משלוחים לחו"ל, עם כל הרצון הטוב של - לוקחים יותר זמן, עולים יותר, ואל תבנה שיזכו אותך ב100% מהמקרים.

 

לטעמי, זה דווקא פחות מתאים כשאתה קונה מחשב לחבר/בן משפחה שלא מתמצא.

 

לעומת זאת, מי שמרגיש בנוח להזמין חלקים ולהרכיב לעצמו את המחשב, ובעת הצורך להתנהל לגבי אחריות של כל חלק בנפרד - יכול בקלות לבחור את החלקים שהוא ממש רוצה ולקנות כל אחד במקום שהכי נוח / משתלם, בין אם זה באמזון או בניואגג או בכל חנות בישראל או בכלל באיביי. זה מה שאני עושה כבר הרבה שנים.

אני חושב שתסמונת שטוקהולם היא דבר חמור יותר כאשר אתם משלם על הכאפות.

 

אכן לכל חנות עלולה לקרות תקלה, אבל כשמדובר בשתי תקלות בקניית מחשב אומלל, שמתבטאות ב:

1.זריקת זין על הלקוח.

2.טעות/"טעות", שאם לא היה מישהו שיבדוק הייתה מסתיימת בגניבת כסף.

 

אני לא ביקשתי מתנה, כתבתי בפוסט את החוויה שלי וציינתי שמין הראוי בעיניי לפצות לקוח על כאלה דברים.

בשני תחומים שונים בהם עבדתי בחיי, תקלות משמעותיות היו דורשות פיצויי.

 

האמת שלמרות הסטיגמה, היו לי בשנים האחרונות רק חוויות חיוביות עם אייבורי שכללו גם הגדלת ראש במקרה הצורך.

לא יודע, על לשכוח או "לשכוח" להרכיב רכיב במחשב אני לא יכול לסלוח, פשוט מאוד מהסיבה שמי שנפגע מזה הוא בדיוק זה שלא יודע לחפש את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תנסה להדביק לי את "תסמונת שטוקהולם", טוב? :) אם יש משהו יותר גרוע מאנשים שדופקים אנשים, זה אנשים שכל-כך עסוקים בלא להידפק שבסוף הם דופקים את עצמם בלי לשים לב.

 

עדיין לא אמרת מה קרה בסוף עם הקירור שלך. האמת היא שגם לא ברור מה היה בהתחלה. האם הרכיבו לך את אותו שבהתחלה אמרו שלא ייכנס במארז? או שזה היה משהו אחר?

 

לפי התיאורים שלך, המקרה הזה בהחלט נראה לי גבולי בין "טעות תמימה" לבין "זריקת זין", וייתכן שאם אני הייתי זה ש"נפגע", הייתי מרגיש יותר כמוך. תאמין לי, כמו לכולנו, יצא לי להיפגע ולהתעצבן מעסקים שונים ומשונים. אני רק נותן לך עצה לא לשרוף כל עסק על מקרה חד-פעמי, אפילו אם הוא מעצבן, ולתת לאנשים להנות מהספק שמדובר בתקלה ולא בזלזול מכוון / ניסיות רמיה. נראה לי בריא יותר בטווח הארוך. זכותך לא להסכים איתי.

 

אגב, לגבי אייבורי - כבר כמה שנים שהשירות שלהם השתפר וה"סטיגמה" די ירדה. לא רואה שום סיבה לא לקנות מאייבורי, כשהמחיר טוב והמוצר מתאים (מה שלא תמיד נכון). זו גם אחת הסיבות שאני לא מחפש לקנות מחשבים שלמים אלא חלקים, ואז אני חופשי לבחור את החנות האידאלית לכל מוצר. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של QttP

אל תנסה להדביק לי את "תסמונת שטוקהולם", טוב? :) אם יש משהו יותר גרוע מאנשים שדופקים אנשים, זה אנשים שכל-כך עסוקים בלא להידפק שבסוף הם דופקים את עצמם בלי לשים לב.

 

עדיין לא אמרת מה קרה בסוף עם הקירור שלך. האמת היא שגם לא ברור מה היה בהתחלה. האם הרכיבו לך את אותו קירור שבהתחלה אמרו שלא ייכנס במארז? או שזה היה משהו אחר?

 

לפי התיאורים שלך, המקרה הזה בהחלט נראה לי גבולי בין "טעות תמימה" לבין "זריקת זין", וייתכן שאם אני הייתי זה ש"נפגע", הייתי מרגיש יותר כמוך. תאמין לי, כמו לכולנו, יצא לי להיפגע ולהתעצבן מעסקים שונים ומשונים. אני רק נותן לך עצה לא לשרוף כל עסק על מקרה חד-פעמי, אפילו אם הוא מעצבן, ולתת לאנשים להנות מהספק שמדובר בתקלה ולא בזלזול מכוון / ניסיות רמיה. נראה לי בריא יותר בטווח הארוך. זכותך לא להסכים איתי.

 

אגב, לגבי אייבורי - כבר כמה שנים שהשירות שלהם השתפר וה"סטיגמה" די ירדה. לא רואה שום סיבה לא לקנות מאייבורי, כשהמחיר טוב והמוצר מתאים (מה שלא תמיד נכון). זו גם אחת הסיבות שאני לא מחפש לקנות מחשבים שלמים אלא חלקים, ואז אני חופשי לבחור את החנות האידאלית לכל מוצר. 

הסברתי בפוסט המקורי.

אני שילמתי בשביל ב130 שקל וקיבלתי במקומו את הקירור המקורי של המעבד מורכב על המעבד.

כשדיברתי איתם, אמרו שישלחו את הקירור ביום ראשון.

 

יש מקומות בהם גם אם אני נפגע בתור לקוח אין לי ברירה, לדוגמה בתשתית האינטרנט (בינתיים).

כל עוד לשרוף עסק לא פוגע בי, אין לי בעיה לעשות את זה.

 

כמובן שהניסיון שלי עם פלונטר גרוע הרבה יותר מהמקרה הזה עם TMS, ועל KSP אין לי למה להרחיב בכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בשורה התחתונה מעבר לענייני עיכוב במשלוח, התקלה המהותית היתה שהתקינו לך שונה, את המקורי שמגיע עם המעבד במקום אחד אחר שהזמנת.

 

במפרט שהזמנת, המעבד היה בגירסת Box (שמגיע עם מאוורר מקורי)? אני מניח שכן כי הצצתי באתר וזאת הגירסה היחידה של ה-2600 שהם מציעים.. זה יכול להסביר את הבילבול של המרכיב, במיוחד לאור העובדה שהקירור המקורי של הוא מעולה ובכנות אני לא רואה שום סיבה להחליף אותו.

 

אגב לגבי האוברקלוק, במאמר מוסגר זה לטעמי מיותר לחלוטין. הסיבה היחידה לעשות בשנת 2019 היא "בשביל הספורט", לא רלוונטי לקהל היעד שאתה מדבר עליו של "מכרים, חברים, משפחה".

 

בכל אופן, גם אני לא ממש הבנתי את הסוף של הסיפור.

תקלות קורות, במיוחד בסיטואציות מבלבלות (כפי שציינתי בשורה השניה של התגובה), ואם הם מתקנים את התקלה (כלומר מחליפים לך את המאוורר שהזמנת) אז אני לא מבין כלכך על מה התלונה. קצת הפריע לי גם הניסיון לסחיטה באיומים שכתבת שניסית לעשות עליהם ("תפצו אותי במאוורר יקר יותר על חשבונכם או שאני אמליץ לא לקנות אצלכם יותר", ניסוח כמו שאני הבנתי את הדברים שכתבת).

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ערב טוב לכולם:) ושבוע נפלא.

 

* פותח התר'ד, מצטער שנפגעת מהתנהלות של החנות , כמובן שלא היית שום כוונה לגרום לך לאי נעמיות

 

אין באפשרותי לבדוק מהבית מתי כן הניסו ומי ניסה לטפוס אותכם ובאיזה יום.

לעניין הקירור, קירור שבחרת (אחרי החלפה) אנו לא שולחים אותו מורכב על מעבדי בכלל החיבור שלו למעבד\לוח. הוא פשוט לא שורד המשלוח לרב ויכול לתנתק ולגרום נזק לרכיבים פנימים של המחשב. 

 

אם גולשי הפורום רוצים לשמוע הסבר מפורט בבקשה - מי שמוציא את המשלוחים הוא מחסנאי, תפקידו לבדוק שהוא מוצאי למשלוח את כל ההזמנה + ציוד הקפי אם קיים.סוכם איתכם שקירור שבחרת ישלח בנפרד מהמחשב ולא מורכב ( לפחות ממה שאני מבין נכון לעכשיו). מחסנאי לא ראה ציוד הקפי בחשבונית שלכם ולקירור שהופיע בחשבונית הוא לא התייחס כלחלק שצריך לשלוח בנפרד ( טעות שלנו).

 

אין לנו שום רצון\נסיון לא לספק מוצרים שעליהם התקבל תשלום, תאמין לי גם אם אחרי חודש או כמו שדביר סיפר לך על זיכרונות אחרי שלושה חודשים היית מתקשר היינו שולחים\מזכרים אותך על . כן יש אחוז מאד קטן של טעיות , הרי אנשים עובדים ב TMS:). 

יכול לספר לכם שהיו טעויות גם הפוכות, לקוחות קיבלו מוצר יקר יותר ממה שהוזמן, וחלק גדול מהם הודיע לחנות על הטעות ( כן אני נמצא ה TMS כבר 10 שנים ואנו מוציאים לא הזמנה אחד ביום)

 

אם היינו מספקים לך מחשב שאינו ראוי לשימוש, בחור שדיבר איתך בטלפון היה מציע לך לקרור וטוב יותר ללא תוספת תשלום. 

 

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Milford Cubicle

בשורה התחתונה מעבר לענייני עיכוב במשלוח, התקלה המהותית היתה שהתקינו לך קירור שונה, את המקורי שמגיע עם המעבד במקום אחד אחר שהזמנת.

 

במפרט שהזמנת, המעבד היה בגירסת Box (שמגיע עם מאוורר מקורי)? אני מניח שכן כי הצצתי באתר וזאת הגירסה היחידה של ה-2600 שהם מציעים.. זה יכול להסביר את הבילבול של המרכיב, במיוחד לאור העובדה שהקירור המקורי של AMD הוא מעולה ובכנות אני לא רואה שום סיבה להחליף אותו.

 

אגב לגבי האוברקלוק, במאמר מוסגר זה לטעמי מיותר לחלוטין. הסיבה היחידה לעשות אוברקלוק בשנת 2019 היא "בשביל הספורט", לא רלוונטי לקהל היעד שאתה מדבר עליו של "מכרים, חברים, משפחה".

 

בכל אופן, גם אני לא ממש הבנתי את הסוף של הסיפור.

תקלות קורות, במיוחד בסיטואציות מבלבלות (כפי שציינתי בשורה השניה של התגובה), ואם הם מתקנים את התקלה (כלומר מחליפים לך את המאוורר שהזמנת) אז אני לא מבין כלכך על מה התלונה. קצת הפריע לי גם הניסיון לסחיטה באיומים שכתבת שניסית לעשות עליהם ("תפצו אותי במאוורר יקר יותר על חשבונכם או שאני אמליץ לא לקנות אצלכם יותר", ניסוח כמו שאני הבנתי את הדברים שכתבת).

 

א. לא רואה למה זה אמור לבלבל, זה הרי לא דבר חריג להחליף למעבד שאתה קונה.

ב. מעולה הוא לא (לא זה של ה2600 לא X בכל אופן), ניתן לראות את הביצועים הגרועים יחסית בבנצ'מרקים.

 

ג. מה זאת אומרת בשביל הספורט? אם אפשר לקבל יותר ביצועים ב5 דקות עבודה, למה זה לא רלוונטי? מה גם שגם מכרים, חברים ומשפחה יכולים לשחק במשחקי מחשב או לעבוד על המחשב.

 

ד. סחיטה באיומים ממש לא היה פה.

כאלה הם פלאי השוק ה(יחסית)חופשי - אם אני מקבל שירות גרוע בעסק מסויים והעסק לא מעוניין לתקן את החוויה, אני עובר לעסק שמציע חוויה טובה יותר.

 

הנקודה שלי היא שהתקלה הזאת מתוקנת רק אם בגלל שהיה מישהו שיתפוס אותה, ואם זה מכר בלי גישה פיזית לחנות של TMS שלא יודע להרכיב שהם שכחו לשלוח, מה עושים?

ציטוט של Kirill-TMS

ערב טוב לכולם:) ושבוע נפלא.

 

* פותח התר'ד, מצטער שנפגעת מהתנהלות של החנות , כמובן שלא היית שום כוונה לגרום לך לאי נעמיות

 

אין באפשרותי לבדוק מהבית מתי כן הניסו ומי ניסה לטפוס אותכם ובאיזה יום.

לעניין הקירור, קירור שבחרת (אחרי החלפה) אנו לא שולחים אותו מורכב על מעבדי AMD בכלל החיבור שלו למעבד\לוח. הוא פשוט לא שורד המשלוח לרב ויכול לתנתק ולגרום נזק לרכיבים פנימים של המחשב. 

 

אם גולשי הפורום רוצים לשמוע הסבר מפורט בבקשה - מי שמוציא את המשלוחים הוא מחסנאי, תפקידו לבדוק שהוא מוצאי למשלוח את כל ההזמנה + ציוד הקפי אם קיים.סוכם איתכם שקירור שבחרת ישלח בנפרד מהמחשב ולא מורכב ( לפחות ממה שאני מבין נכון לעכשיו). מחסנאי לא ראה ציוד הקפי בחשבונית שלכם ולקירור שהופיע בחשבונית הוא לא התייחס כלחלק שצריך לשלוח בנפרד ( טעות שלנו).

 

אין לנו שום רצון\נסיון לא לספק מוצרים שעליהם התקבל תשלום, תאמין לי גם אם אחרי חודש או כמו שדביר סיפר לך על זיכרונות אחרי שלושה חודשים היית מתקשר היינו שולחים\מזכרים אותך על קירור. כן יש אחוז מאד קטן של טעיות , הרי אנשים עובדים ב TMS:). 

יכול לספר לכם שהיו טעויות גם הפוכות, לקוחות קיבלו מוצר יקר יותר ממה שהוזמן, וחלק גדול מהם הודיע לחנות על הטעות ( כן אני נמצא ה TMS כבר 10 שנים ואנו מוציאים לא הזמנה אחד ביום)

 

אם היינו מספקים לך מחשב שאינו ראוי לשימוש, בחור שדיבר איתך בטלפון היה מציע לך לקרור וטוב יותר ללא תוספת תשלום. 

 

 

 

 

לגבי החלק הראשון אכן ציינתם את זה בקנייה.

 

לגבי החלק השני, אין שום בעיה שזה מה שאתה טוען, אני בוחר לא להמר יותר עם אנשים שחשובים לי 🙂

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...