עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

n00kie

והפעם, חווית הקניה שלי בTMS

Recommended Posts

ציטוט של n00kie

הצעתי שיציעו שדרוג לקירור טוב יותר ב40-30~ שקל על חשבונם

אז ביקשת הנחה והם סירבו?

אבל מה עם הקירור, הגיע בסוף?

 

מן הסתם היה אפשר לסגור את הסיפור עם שליחה של הקירור ושפורפרת MX-4 על חשבונם.

לבקש מהם החזר כספי זה נראה לי פחות ריאלי.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

כאחד שנכווה גם מהחנות הזו, בכל פעם שיתאפשר לי אצטרף ואוסיף שאני גם ממש לא ממליץ עליהם.

אחרי שנים שהפניתי המון לקוחות אליהם בדומה אלייך, דווקא כשהיה מדובר בי (והם ידעו שאני אחד שהבאתי הרבה לקוחות), קיבלתי את שיא הזלזול.

 

בושה לאור היום.

 

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של Jabberwock

אז ביקשת הנחה והם סירבו?

אבל מה עם הקירור, הגיע בסוף?

 

מן הסתם היה אפשר לסגור את הסיפור עם שליחה של הקירור ושפורפרת MX-4 על חשבונם.

לבקש מהם החזר כספי זה נראה לי פחות ריאלי.

שילמתי כבר על הקירור, ביקשתי שיוסיפו 30-40 שקל לקירור טוב יותר על חשבונם כפיצוי והם כאמור סרבו.

הקירור המקורי אמור להשלח שבוע הבא.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע מה איתכם, אבל אני תמיד בודק טוב טוב שאני מקבל מה שאני מזמין (ולא רק בחומרה ומחשבים, בכל דבר שאני קונה). מי שלא עושה את זה, אני בטוח שהוא אוכל אותה לא מעט. הסיפור שלך נשמע מאוד מרתיח, זה שאמרו לך דברים לא נכונים בעיקר, כמו שלא ניתן לעשות OC למעבד שהזמנת ושהקירור שהזמנת פחות טוב וכו'.. לגבי שאר הדברים יכול להיות שמישהו עשה טעות או התבלבל בין שתי הזמנות ולכן חשבו שלא תפסו אותכם או משהו כזה.

אז אני לא ממהר לשפוט עד שאני לא שומע את הצד השני בסיפור.

הזמנתי בעצמי לא מעט מ- TMS וכמובן שהמלצתי לאנשים עליהם הרבה. לכן מעניין אותי לשמוע את תגובת החנות בעניין.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של n00kie

שילמתי כבר על הקירור, ביקשתי שיוסיפו 30-40 שקל לקירור טוב יותר על חשבונם כפיצוי והם כאמור סרבו.

הקירור המקורי אמור להשלח שבוע הבא.

 

אגב, מה דעתך על סטארט? חשבת עליהם?

בגלל שכתבת שאתה לא ממש רואה מאיפה אתה תרכוש את המחשבים...

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של zone glide

 

אגב, מה דעתך על סטארט? חשבת עליהם?

בגלל שכתבת שאתה לא ממש רואה מאיפה אתה תרכוש את המחשבים...

 

נודע לי עליהם לאחרונה, אם המחירים שלהם יהיו אטרקטיביים כשאקנה אני אנסה אותם.

 

ציטוט של QttP

אני חושב שהאפשרות היחידה הנכונה היא להיות קצת פחות טרחן, קצת פחות להיעלב ולקחת דברים בפרופורציות.

 

לכל חנות שתתעסק איתה מספיק זמן, הסתברותית, מתישהו תקרה תקלה. השאלה היא מה עושים כשזה קורה.

 

לא הבנתי משאר הסיפור שלך - מה קרה בסוף? שלחו את הקירור שרכשת? זיכו אותך ונשארת עם הקירור המקורי של המעבד?

 

הגישה שאתה מציג בתור לקוח "פישלתם אז תפצו אותי בזה שתתנו לי מתנה כדי שאני ארגיש טוב ואמליץ עליהם" היא גם לא משהו ראוי, לטעמי. מתנות נותנים, לא מבקשים.

 

למען הסר ספק, אל תחשוב שיש לי עניין אישי להגן ספציפית על TMS. מעולם לא קניתי מהם שום דבר, ואין לי לא בעד ולא נגד. פשוט נראה לי שאתה קצת נחפז "למחוק" חברות בגלל חוויה שלילית אחת. בסוף באמת לא יישאר לך ממי לקנות. אתה יכול כמובן להזמין מאמזון, ובאופן כללי השירות שלהם יהיה יותר טוב מאשר של כל חנות פיזית, בארץ או בחו"ל, אבל יש לכך את החסרונות - אף אחד לא ירכיב לך מחשב לבקשתך, אף אחד לא ייתן לך אחריות על החבילה ולא תוכל לשלוח אליהם את המחשב לאיתור בעיות: אם תהיה לך תקלה, תצטרך אתה לאתר את החלק התקול ולהתנהל מול אמזון או מול היצרן בחו"ל ספציפית לגביו. וכמובן, משלוחים לחו"ל, עם כל הרצון הטוב של אמזון - לוקחים יותר זמן, עולים יותר, ואל תבנה שיזכו אותך ב100% מהמקרים.

 

לטעמי, זה דווקא פחות מתאים כשאתה קונה מחשב לחבר/בן משפחה שלא מתמצא.

 

לעומת זאת, מי שמרגיש בנוח להזמין חלקים ולהרכיב לעצמו את המחשב, ובעת הצורך להתנהל לגבי אחריות של כל חלק בנפרד - יכול בקלות לבחור את החלקים שהוא ממש רוצה ולקנות כל אחד במקום שהכי נוח / משתלם, בין אם זה באמזון או בניואגג או בכל חנות בישראל או בכלל באיביי. זה מה שאני עושה כבר הרבה שנים.

אני חושב שתסמונת שטוקהולם היא דבר חמור יותר כאשר אתם משלם על הכאפות.

 

אכן לכל חנות עלולה לקרות תקלה, אבל כשמדובר בשתי תקלות בקניית מחשב אומלל, שמתבטאות ב:

1.זריקת זין על הלקוח.

2.טעות/"טעות", שאם לא היה מישהו שיבדוק הייתה מסתיימת בגניבת כסף.

 

אני לא ביקשתי מתנה, כתבתי בפוסט את החוויה שלי וציינתי שמין הראוי בעיניי לפצות לקוח על כאלה דברים.

בשני תחומים שונים בהם עבדתי בחיי, תקלות משמעותיות היו דורשות פיצויי.

 

האמת שלמרות הסטיגמה, היו לי בשנים האחרונות רק חוויות חיוביות עם אייבורי שכללו גם הגדלת ראש במקרה הצורך.

לא יודע, על לשכוח או "לשכוח" להרכיב רכיב במחשב אני לא יכול לסלוח, פשוט מאוד מהסיבה שמי שנפגע מזה הוא בדיוק זה שלא יודע לחפש את זה.

נערך על-ידי n00kie

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אל תנסה להדביק לי את "תסמונת שטוקהולם", טוב? :) אם יש משהו יותר גרוע מאנשים שדופקים אנשים, זה אנשים שכל-כך עסוקים בלא להידפק שבסוף הם דופקים את עצמם בלי לשים לב.

 

עדיין לא אמרת מה קרה בסוף עם הקירור שלך. האמת היא שגם לא ברור מה היה בהתחלה. האם הרכיבו לך את אותו שבהתחלה אמרו שלא ייכנס במארז? או שזה היה משהו אחר?

 

לפי התיאורים שלך, המקרה הזה בהחלט נראה לי גבולי בין "טעות תמימה" לבין "זריקת זין", וייתכן שאם אני הייתי זה ש"נפגע", הייתי מרגיש יותר כמוך. תאמין לי, כמו לכולנו, יצא לי להיפגע ולהתעצבן מעסקים שונים ומשונים. אני רק נותן לך עצה לא לשרוף כל עסק על מקרה חד-פעמי, אפילו אם הוא מעצבן, ולתת לאנשים להנות מהספק שמדובר בתקלה ולא בזלזול מכוון / ניסיות רמיה. נראה לי בריא יותר בטווח הארוך. זכותך לא להסכים איתי.

 

אגב, לגבי אייבורי - כבר כמה שנים שהשירות שלהם השתפר וה"סטיגמה" די ירדה. לא רואה שום סיבה לא לקנות מאייבורי, כשהמחיר טוב והמוצר מתאים (מה שלא תמיד נכון). זו גם אחת הסיבות שאני לא מחפש לקנות מחשבים שלמים אלא חלקים, ואז אני חופשי לבחור את החנות האידאלית לכל מוצר. 

נערך על-ידי QttP

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

זיגזג מחשבים, מומלץ, אתר מפורט, חלקים זמינים במלאי מיידי, שירות ידוע כבר שנים כמעולה

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של QttP

אל תנסה להדביק לי את "תסמונת שטוקהולם", טוב? :) אם יש משהו יותר גרוע מאנשים שדופקים אנשים, זה אנשים שכל-כך עסוקים בלא להידפק שבסוף הם דופקים את עצמם בלי לשים לב.

 

עדיין לא אמרת מה קרה בסוף עם הקירור שלך. האמת היא שגם לא ברור מה היה בהתחלה. האם הרכיבו לך את אותו קירור שבהתחלה אמרו שלא ייכנס במארז? או שזה היה משהו אחר?

 

לפי התיאורים שלך, המקרה הזה בהחלט נראה לי גבולי בין "טעות תמימה" לבין "זריקת זין", וייתכן שאם אני הייתי זה ש"נפגע", הייתי מרגיש יותר כמוך. תאמין לי, כמו לכולנו, יצא לי להיפגע ולהתעצבן מעסקים שונים ומשונים. אני רק נותן לך עצה לא לשרוף כל עסק על מקרה חד-פעמי, אפילו אם הוא מעצבן, ולתת לאנשים להנות מהספק שמדובר בתקלה ולא בזלזול מכוון / ניסיות רמיה. נראה לי בריא יותר בטווח הארוך. זכותך לא להסכים איתי.

 

אגב, לגבי אייבורי - כבר כמה שנים שהשירות שלהם השתפר וה"סטיגמה" די ירדה. לא רואה שום סיבה לא לקנות מאייבורי, כשהמחיר טוב והמוצר מתאים (מה שלא תמיד נכון). זו גם אחת הסיבות שאני לא מחפש לקנות מחשבים שלמים אלא חלקים, ואז אני חופשי לבחור את החנות האידאלית לכל מוצר. 

הסברתי בפוסט המקורי.

אני שילמתי בשביל ב130 שקל וקיבלתי במקומו את הקירור המקורי של המעבד מורכב על המעבד.

כשדיברתי איתם, אמרו שישלחו את הקירור ביום ראשון.

 

יש מקומות בהם גם אם אני נפגע בתור לקוח אין לי ברירה, לדוגמה בתשתית האינטרנט (בינתיים).

כל עוד לשרוף עסק לא פוגע בי, אין לי בעיה לעשות את זה.

 

כמובן שהניסיון שלי עם פלונטר גרוע הרבה יותר מהמקרה הזה עם TMS, ועל KSP אין לי למה להרחיב בכלל.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של Milford Cubicle

בשורה התחתונה מעבר לענייני עיכוב במשלוח, התקלה המהותית היתה שהתקינו לך קירור שונה, את המקורי שמגיע עם המעבד במקום אחד אחר שהזמנת.

 

במפרט שהזמנת, המעבד היה בגירסת Box (שמגיע עם מאוורר מקורי)? אני מניח שכן כי הצצתי באתר וזאת הגירסה היחידה של ה-2600 שהם מציעים.. זה יכול להסביר את הבילבול של המרכיב, במיוחד לאור העובדה שהקירור המקורי של AMD הוא מעולה ובכנות אני לא רואה שום סיבה להחליף אותו.

 

אגב לגבי האוברקלוק, במאמר מוסגר זה לטעמי מיותר לחלוטין. הסיבה היחידה לעשות אוברקלוק בשנת 2019 היא "בשביל הספורט", לא רלוונטי לקהל היעד שאתה מדבר עליו של "מכרים, חברים, משפחה".

 

בכל אופן, גם אני לא ממש הבנתי את הסוף של הסיפור.

תקלות קורות, במיוחד בסיטואציות מבלבלות (כפי שציינתי בשורה השניה של התגובה), ואם הם מתקנים את התקלה (כלומר מחליפים לך את המאוורר שהזמנת) אז אני לא מבין כלכך על מה התלונה. קצת הפריע לי גם הניסיון לסחיטה באיומים שכתבת שניסית לעשות עליהם ("תפצו אותי במאוורר יקר יותר על חשבונכם או שאני אמליץ לא לקנות אצלכם יותר", ניסוח כמו שאני הבנתי את הדברים שכתבת).

 

א. לא רואה למה זה אמור לבלבל, זה הרי לא דבר חריג להחליף למעבד שאתה קונה.

ב. מעולה הוא לא (לא זה של ה2600 לא X בכל אופן), ניתן לראות את הביצועים הגרועים יחסית בבנצ'מרקים.

 

ג. מה זאת אומרת בשביל הספורט? אם אפשר לקבל יותר ב5 דקות עבודה, למה זה לא רלוונטי? מה גם שגם מכרים, חברים ומשפחה יכולים לשחק במשחקי מחשב או לעבוד על המחשב.

 

ד. סחיטה באיומים ממש לא היה פה.

כאלה הם פלאי השוק ה(יחסית)חופשי - אם אני מקבל שירות גרוע בעסק מסויים והעסק לא מעוניין לתקן את החוויה, אני עובר לעסק שמציע חוויה טובה יותר.

 

הנקודה שלי היא שהתקלה הזאת מתוקנת רק אם בגלל שהיה מישהו שיתפוס אותה, ואם זה מכר בלי גישה פיזית לחנות של TMS שלא יודע להרכיב שהם שכחו לשלוח, מה עושים?

ציטוט של Kirill-TMS

ערב טוב לכולם:) ושבוע נפלא.

 

* פותח התר'ד, מצטער שנפגעת מהתנהלות של החנות , כמובן שלא היית שום כוונה לגרום לך לאי נעמיות

 

אין באפשרותי לבדוק מהבית מתי כן הניסו ומי ניסה לטפוס אותכם ובאיזה יום.

לעניין הקירור, קירור שבחרת (אחרי החלפה) אנו לא שולחים אותו מורכב על מעבדי AMD בכלל החיבור שלו למעבד\לוח. הוא פשוט לא שורד המשלוח לרב ויכול לתנתק ולגרום נזק לרכיבים פנימים של המחשב. 

 

אם גולשי הפורום רוצים לשמוע הסבר מפורט בבקשה - מי שמוציא את המשלוחים הוא מחסנאי, תפקידו לבדוק שהוא מוצאי למשלוח את כל ההזמנה + ציוד הקפי אם קיים.סוכם איתכם שקירור שבחרת ישלח בנפרד מהמחשב ולא מורכב ( לפחות ממה שאני מבין נכון לעכשיו). מחסנאי לא ראה ציוד הקפי בחשבונית שלכם ולקירור שהופיע בחשבונית הוא לא התייחס כלחלק שצריך לשלוח בנפרד ( טעות שלנו).

 

אין לנו שום רצון\נסיון לא לספק מוצרים שעליהם התקבל תשלום, תאמין לי גם אם אחרי חודש או כמו שדביר סיפר לך על זיכרונות אחרי שלושה חודשים היית מתקשר היינו שולחים\מזכרים אותך על קירור. כן יש אחוז מאד קטן של טעיות , הרי אנשים עובדים ב TMS:). 

יכול לספר לכם שהיו טעויות גם הפוכות, לקוחות קיבלו מוצר יקר יותר ממה שהוזמן, וחלק גדול מהם הודיע לחנות על הטעות ( כן אני נמצא ה TMS כבר 10 שנים ואנו מוציאים לא הזמנה אחד ביום)

 

אם היינו מספקים לך מחשב שאינו ראוי לשימוש, בחור שדיבר איתך בטלפון היה מציע לך לקרור וטוב יותר ללא תוספת תשלום. 

 

 

 

 

לגבי החלק הראשון אכן ציינתם את זה בקנייה.

 

לגבי החלק השני, אין שום בעיה שזה מה שאתה טוען, אני בוחר לא להמר יותר עם אנשים שחשובים לי 🙂

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
  • צור חדש...
Back to top button
Close