בהמשך לפוסט הקודם שלי מלפני שנה - https://hwzone.co.il/community/topic/555814-חווית-הקנייה-שלי-בפלונטר/#comment-4918444 הכרטיס מסך השלישי המשומש שקיבלתי מהם הציג ארטיפקטים בערך מהשבוע השלישי-חודש אחרי שקיבלתי אותו. לפני שהם שלחו לי אותו, התקשרתי אליהם ובפירוש ביקשתי שיבדקו אותו בעצמם לפני שהם שולחים, אחרת שישאירו אצלם - קיבלתי תשובה של "אנחנו לא בודקים כרטיסים, זה העבודה של היבואן ואין סיכוי שגם הכרטיס הזה יהיה תקול, אם הוא יהיה תקול (שזה לא הגיוני) נמצא כבר פתרון". קיבלתי או