etal - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

etal

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    3710
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    104

etal last won the day on יולי 6 2023

etal had the most liked content!

1 עוקב

אודות etal

  • יום הולדת 01/01/1980

מידע נוסף

  • מין
    זכר

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של etal

Zone Master

Zone Master (6/6)

526

דירוג

  1. מסך - רזולוציה וקצב רענון
  2. הקוד שלך נראה בסדר ואצלי עובד מצויין https://jsfiddle.net/fdvnckq0
  3. אם יש לך טלוויזיות שמחוברות ישירות למכשיר של הוט והן מקבלות ip ורשת אז זה סימן שלמעשה המכשיר עדיין מתפקד גם כראוטר ולא רק כמודם. במצב הקיים אם תוסיף סוויטץ בארון אתה סתם מחליף את הסוויטץ הפנימי שיש במכשיר של הוט באחד חיצוני, לא עשית בזה כלום, הרשת לא תשתנה והבעיות לא יפתרו. הפתרון הפשוט הוא להפוך את הראוטר של שיאומי ל-access point בלבד, כלומר שהוא יתן את הרשת האלחוטית אבל את חלוקת הכתובות ושאר הדברים יעשה המודם-ראוטר של הוט.
  4. אני גם אוהב ראוטרים של אסוס אבל אין שום סיבה לקנות ראוטר כזה יקר רק בשביל חיבור קווי אחד או שניים. למטרה שלך ראוטר הרבה יותר בסיסי יעשה את אותה עבודה בדיוק, היקר לא יותר מאובטח או שום דבר כזה. קח. חשבון שראוטר כזה בכל מקרה לא מתחבר ישירות לסיב אופטי, בשביל זה תצטרך להמשיך להשתמש בציוד של הספקית או לקנות ראוטר עם חיבור spf ומתאם סיב.
  5. https://tms.co.il/index.php?route=product/product&product_id=13670
  6. תחנות עגינה מתחברות עם חיבור usb-c שגם מעביר אות למסך, גם מעביר אות usb וגם טוען את המחשב. כמובן שצריך מחשב שתומך בזה. Hdmi מעביר רק אות וידאו למסך, אין תחנת עגינה שהחיבור שלה הוא hdmi.
  7. תפרט באיזה מחשב מדובר. במחשב נייח אפשר להתקין כרטיס מסך אחר, בניידים אפשר לחבר מסכים גם דרך usb-c או thunderbolt. במקרה הכי גרוע יש מתאמים לחבר מסך דרך usb 3 רגיל אבל זה לא במיוחד מומלץ.
  8. אתה מתכנן לשרשר מה ולאן? בכל מקרה רק DP תומך בשרשור וגם זה נדיר למצוא מסכים שתומכים בכך, ב-HDMI זה לא קיים בכלל
  9. אם יש לך את הכבל המיוחד שלהם אז האופציה של hdmi ושני חיבורי usb רגילים היא הכי סבירה למחשב נייח.
  10. אם אני מבין נכון הדרישה מהלוח הגרפי זה יציאת usb-c משולבת עם DisplayPort. אם זה המצב אז המחשב שהוצא לא עומד בדרישות.
  11. אם אתה כל כך בעניין של למצוא את מארז ה-ITX האידיאלי ולייבא מחול אז אולי כדאי להסתכל גם על דברים של יצרניות נישה ולא רק מהחברות הגדולות.
  12. ב-ddr5 כל סטיק של זכרון זה שני ערוצים כלומר דואל צאנל. קיט של שני סטיקים זה כבר quad. נכון שעם ארבע סטיקים כנראה שאתה תהיה יותר מוגבל בתדרים, עדיף לקנות קיט של 2x32G אבל למה בכלל צריך 64G לגימינג?
  13. כל הדגמים החדשים שיוצאים עכשיו לשוק הבינוני ומטה הם PCIe 4.0 x8 זה כולל גם את RX 7600 וגם את הנוידיה RTX 4060/TI
  14. עוד רעיון - כמעט לכל ראוטר יש אנטנות מתפרקות. אין בעיה לחבר אנטנות אחרות עם כבל של כמה מטר ככה האלקטרוניקה בפנים מוגנת ממים ורק האנטנות בחוץ.
  15. afternic זו חברה לגיטימית ששייכת לאחד מרשמי הכתובות הכי גדולים godaddy. הבעיה ששמות כאלו יפים מישהו כבר תפס אותם קודם והוא יושב ומחכה שיבוא הפראייר שיקנה את ה-Domain במחיר מופרז. אתה יכול לראות פה את המחיר שיבקשו ממך, מעל 10000 דולר, זו לא טעות https://www.afternic.com/search?k=myfeeling&tld=com בקיצור לך לרשם דומיינים ותתחיל לחפש שם שבאמת פנוי, זה צריך לעלות באזור ה-10 דולר לשנה.
×
  • צור חדש...