פורסם 2018 באוגוסט 237 שנים ציטוט של askme וואללה, זה הדליק לי פרוז'קטור. נניח, סתם כתרחיש, היית מנכ"ל סוני, או יותר נכון ראש חטיבת הקונסולות. או של מייקרוסופט, לא ממש משנה. עכשיו, אם מתממש תסריט של lompy, והשוס של סדרת 20 לא מתרומם, ו - NV באה אליך ( ראש חטיבת קונסולות ) ואומרת - קח את ה - RTX בחצי / שליש לא יודע, קצת מורכב נראה לי לענות בכן\לא כזה. אני יכול להגיד לך משהו בוודאות - מנכ"ל, מנהלים גדולים - לא בשבילי. כבר כמה שנים אחורה הבנתי שאני לא רוצה לנהל אנשים\צוות. לא קשור לדיון, אבל מקווה שזו תשובה חלקית. lol. לפעמים שזה מגיע ממך, וזה לא שייך למסוגלות או שכל.. זה הכי נקי שיש. אני מצאתי את הפינה שלי בתחום המקצועי. גם כלכלית וגם היום-יום שלי, עוברים בנחת ובכיף. טפו טפו טפו. ציטוט הרי קונסולות ניזונות מכותרים יחודיים, לא בלעדיים, אבל עדיין. גם וגם וגם, שוק גדול מאוד. מבחינת איכות, הרבה כותרים גם עולים על ה PC. כנראה שבין היתר, AMD התאימה את עצמה וכנ"ל השותפים העסקיים שהם עובדים מולם, לעבודה ארוכת טווח. כמו כל דבר בעולם הקפיטליסטי והדוחה שלנו ( סתם.. ). נערך 2018 באוגוסט 237 שנים על-ידי coch
פורסם 2018 באוגוסט 237 שנים 2080TI ב FHD עם RTX. תריצו את הסרטון. דיברו על 60 FPS . יותר בכיוון של 30-40 FPS. כמה שהטכנולגיה הזאת מדהימה , היא לא מוכנה לשוק ובטח לא במחירי פרמיום. http://www.pcgameshardware.de/Grafikkarten-Grafikkarte-97980/Videos/Nvidia-RTX-2080-Ti-Performance-in-Shadow-of-the-Tomb-Raider-1263244/
פורסם 2018 באוגוסט 237 שנים ציטוט של huber ניתוח די מעניין מהבחור שהדליף את רב המידע הנכון לפני ההשקה הבחור הזה חכם והוא ממש צודק. נבידיה ניצלה את העליונות הזמנית שלה בשביל להכניס עוד קלף לשוק, ה-Ray Tracing.
פורסם 2018 באוגוסט 237 שנים @nec_000 ערב טוב.. שים לב שרשמתי כמה תגובות אחורה שדיברנו על נושא ההשקה בלייב, שבזמן-אמת לא כ"כ אפשרי לקנות בוודאות חבר'ה מנוסים, עם פיצ'רים כמו שהראו, רק ב real-time, בבית, ללא slow mo, וללא כל השיווק מסביב. אני לא מזלזל בתאורה ובכל הטכנולוגיה שעובדת מאחורי הקלעים, אבל בתוצר הסופי - מה שבאמת אפשר להביא לידי ביטוי כדי שאותם אנשים מנוסים יעריכו ויגידו, פאק.. איזה הבדל.. למשל קפיצה מ fhd ל 4k. אני מתעקש על זה, כי זה הצעד הבא. משחקים כבר נהיו מאוד גרפיים, מה שחסר עכשיו זה רזו' גבוהות מאוד להמונים. על זה מדבר הבחור מ anandtech.. בחלק מהפיסקאות הוא כותב, מה שהרגשתי שראיתי את באטלפילד למשל בלייב. שמאכילים אותי קצת בכפית ? שההדגמות הראשונות היו לגמרי "הוליוודיות" ? ואגב - הוליווד זה אחלה. היום האפקטים מדהימים. אבל קשה להאכיל אותך בזמן אמת, עם עוד צלליות, שקופיות ריאליות יותר, וכו'. תחשבו על זה קצת. ועל הדרך תראו את Andromeda על פרטים מלאים, פאץ' אחרון - ב 4K. תחזרו להגיד לי איזה משחק נראה יותר טוב ויזואלית מבחינת סביבה. הטומב ריידר עם האפקטים למשל שהקרינו ב show, לא מתקרב אליו אפייייילו. אולי זה רק אני. נערך 2018 באוגוסט 237 שנים על-ידי coch
פורסם 2018 באוגוסט 237 שנים ציטוט של coch לא. למה ? המניה שלהם רלוונטית גם לפני ההשקה. הרווחתי בכמה שנים מאות אחוזים מחזקת מניות של NVIDIA. זה לא בדיוק נכון לדעתי. ואני יפרט. גם בהיעדר תחרות נכון לעכשיו, בטווח ה high end בלבד. שני דברים : 1. צריך מלא משחקים שיתמכו בדברים האלה בצורה מוחלטת, כסטנדרט. 2. צריך שחקנים שיכולים להתכופף, שהם לא משפיעים על השוק יותר מידי. AMD זה שוק הקונסולות. אוי ואבוי אם הגענו למצב ש NV ימכרו בכל מצב, ותמיד, בלי קשר להשקה. טכנולוגית גם אם כל מה שהם מציגים כפריצת דרך יהיה חייב להיות מיושם בעתיד, זה לא מאה אחוז חיובי בשבילם אפס תחרות. איך אתה חושב כבר יצאו כמה וכמה משחקים והדמיות תומכים? המפתחים (בטח הגדולים) כבר מקבלים דבלופרז קיטס שנים אחורה כשטכנולוגיה מתבשלת כבר מאחורי הקלעים. אחרת זה יקח עוד כמה שנים. שמח שבשלב זה השכילו להשוות קצת את התוכנה לחומרה בשלב ההשקה כבר. שאפו. לא סתם לקח 10 שנים. נערך 2018 באוגוסט 237 שנים על-ידי se7en
פורסם 2018 באוגוסט 237 שנים אנו בתקופה של לידתו של משהו חדש. הסטורית בעת לידות של משהו מורכב טכנולוגית חדש, זה לא בום אחד ומיד הכל מתיישר. תהיה תקופת התייצבות שתארך להערכתי בין 1-2 שנים סדר גודל גס, ורק בדור RT השני - העסק וכל הסביבה התומכת בו (והיא רחבה למדי) תתייצבנה, בכלל זה תחילה זקוקים לעוצמת הביצועים הנחוצה - שצריכה לעבור לפחות הכפלה פי 2, ורצוי כמובן הרבה יותר (אבל זה כבר יקרה רק בדור 3 ו- 4 , אז יש לפנינו עשור בהחלט מרתק בהיבט הזה). כמו כן התייצבות הקוד, התמחות גראפית של המפתחים להוציא מהטכנולוגיה הזו את הדברים המאד יפים שהיא מסוגלת להם ואשר כמותם ראינו בלקט הדגמות טכנולוגיות שעשתה נוידיאה (וכמה בתי סטודיו לעיצוב CGI), וכמובן סטנדרטזציה מלאה לרוחב כל הגזרה בכלל זה אינטל, AMD, מיקרוסופט, ועוד.... השבוע זכינו לטעום נגיעה מהעתיד לבוא בשנים הקרובות, כסטנדרט העיבוד הגראפי בתעשיית המשחקים והסימולטורים, וכנראה גם בתעשיית הפקת הסרטים שתעבור רפורמה בזכות הקפיצת מדרגה ביכולות רנדור RT. באיטרציה הבאה, זה כבר לא יהיה "מדגים טכנולוגיה" - אלא משהו פרקטי שימושי שאף אחד לא יעקם עוד את האף בגללו, או "יגיד שזה נחמד אבל..." ולכן איך שאני רואה זאת, הסיבה הפרקטית להוציא על הדור הראשון כאן ועכשיו כל כך הרבה כסף, זה רק אם הביצועים "גם ללא RT" יהיו מספיק משכנעים ונחוצים עבור אותו משתמש, לעומת דור 10. שהרי אם אין את זה, אז בהחלט מוטב להמתין שנה-שנתיים לדור הבא ורק אז להתקדם הלאה בסגמנט. קרי - מוטב להשאיר את המתגלחים על דור הבתולין הראשון, להיות "הפאריירים" שממנים אותו עבורנו בכדי להתקדם טכנולוגית לאיטרציה הבאה - שהיא כבר תהיה הרצינית, שם יהיה ה- Money time. לי אין ספק שכל התעשיה הולכת ליישר קו כך או אחרת, ואם מה שנוידיאה עשתה הוא חלילה סופר קשה ויצריך הרבה מאד משאבים (וגאונים) מצד התחרות בכדי להשיגו גם, אזי לא אתפלא אם נראה את AMD ואינטל משלבים ידיים בסוגיה ועובדים עליה יחד במשותף, כאשר אינטל מביאה לתמונה את משאביה הכלכליים האדירים, ו- AMD את הנסיון הפיתוחי בדומיין.
פורסם 2018 באוגוסט 237 שנים זה בדיוק מה שאני אומר לאנשים, בתחום ה-CGI שמשקיעים במעבדים עם 32 ליבות לרינדור. חכו... הולך להיות מהפך, RT מראה כבר מהפך במנוע הרנדר אופליין VRAY.
פורסם 2018 באוגוסט 237 שנים אני אשמח להישאר מאחור, בעבר, בלי RT ושאר זיקוקין. רק תנו ביצועים פצצה במחיר רצפה עבור FHD עם FPS 100+ ואני שקט. שמשהו ברמת X5XX (סביבות 700-800 שח אחרי מיסים וברית מילה) יאפשר את זה על מחשב ממוצע. לא צריך יותר, תודה.
פורסם 2018 באוגוסט 237 שנים ציטוט של omertgm אני אשמח להישאר מאחור, בעבר, בלי RT ושאר זיקוקין. רק תנו ביצועים פצצה במחיר רצפה עבור FHD עם FPS 100+ ואני שקט. שמשהו ברמת X5XX (סביבות 700-800 שח אחרי מיסים וברית מילה) יאפשר את זה על מחשב ממוצע. לא צריך יותר, תודה. לא יקרה ! צא מזה. ציטוט של urib RT מראה כבר מהפך במנוע הרנדר אופליין VRAY. אפשר קישור / הרחבה לזה ? בעצם קישור עדיף, לא רוצה להסיט את הדיון .... נערך 2018 באוגוסט 237 שנים על-ידי askme
פורסם 2018 באוגוסט 237 שנים ציטוט של nec_000 באיטרציה הבאה, זה כבר לא יהיה "מדגים טכנולוגיה" - אלא משהו פרקטי שימושי שאף אחד לא יעקם עוד את האף בגללו, או "יגיד שזה נחמד אבל..." או שכן או שלא. יפה אמר ליאור בדיון אחר, שכרגע הוא לא חתם על מסמך סודיות וגם אין לו כרטיס מסך ביד. היות וגם לך כמו לכולם כאן, אין משניהם, או במילים אחרות, אין מושג מה המצב לאשורו כבר עכשיו, כל ההנחה הזאת לא במקומה ומטעה במקרה הטוב.
פורסם 2018 באוגוסט 247 שנים ציטוט של urib זה בדיוק מה שאני אומר לאנשים, בתחום ה-CGI שמשקיעים במעבדים עם 32 ליבות לרינדור. חכו... הולך להיות מהפך, RT מראה כבר מהפך במנוע הרנדר אופליין VRAY. בהחלט הולך להיות מהפך. הרי RT זו ה-סיבה העיקרית שרינדרו עד היום על המעבד. עכשיו גם איכות לא יפסידו על ה-GPU.
פורסם 2018 באוגוסט 247 שנים ^^^ לא כל כך מהר. לא יודע ( מי כן ? ) מה יקרה בגיימינג, אבל בכל הקשור למנועי רינדור - זה באמת יקח זמן, בהערכה מפי רבים - כשנתיים. מהסיבה הפשוטה שבמנועי רינדור אי אפשר לעשות את זה בצורת פאטצ'ים כאלה ואחרים דוגמת המשחקים, וצריך לבנות הכל מהיסוד. אבל העתיד וורוד ! 😊
פורסם 2018 באוגוסט 247 שנים ^ גם אני לא חושב שזה יקרה מהר. אבל עכשיו זה קורה ברמת החומרה. והעתיד הולך בדיוק לשם. זו אחת התכונות שעובדים עליה הכי הרבה שנים ב-CG. אפילו ל-NVIDIA זה לקח 10 שנים. היום כבר לא בונים תוכנה (בטח ובטח בסדר גודל של מנוע רנדר) בצורה פרוצדורלית כמו פעם. היום כותבים קוד מודולארי. אז לא צריך לכתוב מאפס אלא את החלק שמטפל ב-RT.
פורסם 2018 באוגוסט 247 שנים שאלה: עכשיו שאנוידיה מוליכה את תעשיית המישחקים לכיוון הזה- האם מפתחי המישחקים יוסיפו אופציה שתדמה בקצת את מה שכרטיסי הRTX מציעים אבל שזה יהיה על המעבד? כלומר מכיוון שהיום כבר מעבדי 6--8 ליבות נפוצים והם לא מנוצלים ב100% אז יש כוח חישוב זמין שהם יכולים להישתמש בו להוספת אפקטים דומים לכל אלא שאין להם כרטיסי RTX ואז כמות הליבות תיהיה חשובה ? ואז אנשים יתחילו לחשוב להשקיע במעבדי 8 ליבות ומעלה ולא רק במעבדי איטל כמו 8700K רק בישביל התדר ?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.