תמונות לשניה בBF1 עם GTX1060 - עמוד 3 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תמונות לשניה בBF1 עם GTX1060


MekoPelet

Recommended Posts

ציטוט של ChaosPower

 

אני לא צריך לשכנע אותך ובטח לא את nec. שיחקתי במשחק בעצמי וראיתי את ההבדלים בעצמי.

 

זה שפרסמת פה לינק של פריימים ממוצעים, סלח לי על הביטוי זה שווה ל...

הלינק שפירסמת לא רק שלא שיכנע אותי, הוא גם מראה עד כמה אנשים בימינו הם כמו קלף פתוח.

הולכים לגוגל מחפשים בנצ'ים, נכנסים ללינק הראשון ועושים העתק הדבק לפורום וחושבים שזה איזשהי הצדקה.

התעלמות מוחלטת מאיזורים מסוימים במשחק שקבוע הפריימים בתחתית יורדים. התעלמות מזה שבמשחקי מולטי

לא בודקים רק פריימים ממוצעים אלא עושים בנץ' לכל מפה עם מקסימום שחקנים ובודקים איזורי מפתח. אני מניח

שאתה לא שחקן BF.

 

כאדם ששרף באוריג'ין מאות שעות על BF4 ספציפית, אני יודע ומבין שפריימים מינימליים זה לא משהו שאפשר להסביר

לאנשים שלא מוכנים לשמוע, הם מעדיפים ללכת עם פריימים ממוצעים מהלינק הראשון שהם מוצאים אז בשביל מה

בכלל לטרוח לנסות להסביר להם משהו. לילה טוב.

 

עריכה.. שלא נדבר על זה שפירסמת פה לינק שמראה את BF4 בקמפיין שלו ובכלל לא במולטי ששם הצריכת מעבד

שונה לחלוטין. אחי.. אתה לא מודע למה שאתה מפרסם בכלל. דיברנו פה על המולטי של BF4.. נתת פה לינק של משחקי

סינגל + בדיקה של i7 6700K בשני מצבים שונים אבל בסינגל שלו ב BF4. אם אתה חושב שהמעבד שלך עובד אותו

דבר בשרת מלא אל מול הקמפיין לשחקן יחיד.. וואו.. יצאת פה כ"כ טונה שאני לא מבין איך לא שמתי לב שפירסמת

פה בדיקה כזו ללא קשר לדיון המקורי. רק חסר ש nec עוד מעט יבוא ויטען שאין הבדל בין המולטי לקמפיין... הכול אפשרי.

לילה טוב הפעם אמיתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 117
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
ציטוט של none77

לבדוק שהזכרון בפרופיל xmp.

לא יודע איך לשנות\לבדוק.

 

ציטוט של none77

לבדוק ניצול זכרון.

בערך 7GB משומש בזמן המשחק.

 

ציטוט של none77

לכבות אנטי וירוס בזמן משחק.

כיביתי, לא עזר

 

ציטוט של none77

לראות שאין תהליך כלשהו שלוקח הרבה משאבים מהמעבד.

המעבד רוב הזמן לא עובר את ה 10% שלו כשאני משתמש באינטרנט וכו' ובזמן משחק כמו שראית הוא נוצל ב100%.

נ.ב בדקתי ועדיין לא עזר.

 

ציטוט של none77

בתוך כשנה צפויים לצאת מעבדים לשוק הביתי עם 6/8 ליבות משני החברות הייתי מחכה להם עבור שדרוג.

אני כרגע חודשיים לפני גיוס אז אני לא עומד להשקיע בזמן הצבא שלי כסף על שילוש חדש (כי גם יהיה משהו שאצטרך). במידה ואצטרך אנסה למצוא מחיר מציאה על 4770 או 1231v3 (יהיה קשה כן אבל אולי בזמן הצבא שלי כשהחדשים יצאו אז המחיר יוזל על וכך אשקיע מינימלית.

 

@coch מסכים בזה שזה בדרך כלל ירדיות חדות בעיקר במרכז המפה שיש בבטא , באזור הבסיס ושטח פתוח של המפה הFPS גבוה יותר משמעותית ומעבר ל60FPS.

 

 

בסך הכל אני שחקן בטא ממוצע ואפילו לא קניתי את המשחק , וטוב שכך אם זה המצב שלי (אלה אם אשחק רק בסרברים עד 32או 48 איש).

בכל שאר המשחקים אני לא מבחין בבעיה ובגלל זה פתחתי את השירשור, אין צורך ליצור דיונים שלא קשורים.

אגב ניסיתי גם להוריד את הרזולוציה ל720P והFPS וגם 1080P בהגדרות בינוניות ועדיין היה ירוד אז כנראה שהבעיה במעבד למשחק הזה ספציפית רצינית.

 

@OR2OOO רוב הסיכויים שהכל בסדר עם המשחק שלך כי המעבד שלך הואץ לתדרים גבוהים משלי אצלי במוד conquest באזור מרכז המפה המשחק לא רץ טוב כמו שהייתי רוצה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של coch

 

אני לא צריך לשכנע אותך ובטח לא את nec. שיחקתי במשחק בעצמי וראיתי את ההבדלים בעצמי.

 

זה שפרסמת פה לינק של פריימים ממוצעים, סלח לי על הביטוי זה שווה ל...

הלינק שפירסמת לא רק שלא שיכנע אותי, הוא גם מראה עד כמה אנשים בימינו הם כמו קלף פתוח.

הולכים לגוגל מחפשים בנצ'ים, נכנסים ללינק הראשון ועושים העתק הדבק לפורום וחושבים שזה איזשהי הצדקה.

התעלמות מוחלטת מאיזורים מסוימים במשחק שקבוע הפריימים בתחתית יורדים. התעלמות מזה שבמשחקי מולטי

לא בודקים רק פריימים ממוצעים אלא עושים בנץ' לכל מפה עם מקסימום שחקנים ובודקים איזורי מפתח. אני מניח

שאתה לא שחקן BF.

 

כאדם ששרף באוריג'ין מאות שעות על BF4 ספציפית, אני יודע ומבין שפריימים מינימליים זה לא משהו שאפשר להסביר

לאנשים שלא מוכנים לשמוע, הם מעדיפים ללכת עם פריימים ממוצעים מהלינק הראשון שהם מוצאים אז בשביל מה

בכלל לטרוח לנסות להסביר להם משהו. לילה טוב.

 

עריכה.. שלא נדבר על זה שפירסמת פה לינק שמראה את BF4 בקמפיין שלו ובכלל לא במולטי ששם הצריכת מעבד

שונה לחלוטין. אחי.. אתה לא מודע למה שאתה מפרסם בכלל. דיברנו פה על המולטי של BF4.. נתת פה לינק של משחקי

סינגל + בדיקה של i7 6700K בשני מצבים שונים אבל בסינגל שלו ב BF4. אם אתה חושב שהמעבד שלך עובד אותו

דבר בשרת מלא אל מול הקמפיין לשחקן יחיד.. וואו.. יצאת פה כ"כ טונה שאני לא מבין איך לא שמתי לב שפירסמת

פה בדיקה כזו ללא קשר לדיון המקורי. רק חסר ש nec עוד מעט יבוא ויטען שאין הבדל בין המולטי לקמפיין... הכול אפשרי.

לילה טוב הפעם אמיתי.

אני מסתמך על בנצ'ים בזמן שאתה נותן לי אנקדוטות מניסיון אישי ומשום מה מצפה שאאמין לך יותר. באותה מידה היית יכול להגיד לי "יש אלוהים" ותצפה שאגיד "אה, לעזאזל, לא ידעתי עד עכשיו, טוב נו נשים כיפה".

אולי אתה דיברת על מולטיפלייר של באטלפילד 4, ואולי באמת יש יתרון לHT של הI7 במולטיפלייר, אבל מצד שני גם אמרת שלא צריך להתפשר על מעבד זול ב500-400 שקל, ולגבי זה אני לא מסכים איתך, במיוחד אם הבנאדם לא משחק אקסקלוסיבית במשחקים שכן משתמשים בHT של הI7.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://www.hardwareunboxed.com/5-generations-of-core-i7-processors-2600k-3770k-4770k-5775c-6700k-gaming-comparison/

אני מציע לכם לראות את זה, אכן ההבדלים לא גבוהים אם קיימים בכלל בין המעבדים בשנים האחרונות, זה ידוע לכולם.

אבל coch צודק במה שהוא אומר, המולטי מתנהג אחרת לחלוטין מהסינגל, המעבד עובד שם מאוד קשה במיוחד במפות גדולות עם הרבה שחקנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של ChaosPower

אני מסתמך על בנצ'ים בזמן שאתה נותן לי אנקדוטות מניסיון אישי ומשום מה מצפה שאאמין לך יותר. באותה מידה היית יכול להגיד לי "יש אלוהים" ותצפה שאגיד "אה, לעזאזל, לא ידעתי עד עכשיו, טוב נו נשים כיפה".

אולי אתה דיברת על מולטיפלייר של באטלפילד 4, ואולי באמת יש יתרון לHT של הI7 במולטיפלייר, אבל מצד שני גם אמרת שלא צריך להתפשר על מעבד זול ב500-400 שקל, ולגבי זה אני לא מסכים איתך, במיוחד אם הבנאדם לא משחק אקסקלוסיבית במשחקים שכן משתמשים בHT של הI7.

 

אתה חייב להבין משהו חבר. אני מדבר על BF4 במולטיפלייר מניסיון אישי של מאות שעות זמן משחק, אז יש ציפייה מאנשים

עם ראש בריא שיבינו על מה אני מדבר. אני לא מדבר על האם יש הבדל בין i7 ל i5 בעשרות משחקים שונים, מה ש shapin פירסם

זו למשל דוגמא כזו שדומה לדוגמא שאתה נתת רק עם בדיקות שונות ותוצאות מגוונות יותר.

 

אני מדבר על זה ש BF4 ( כמובן אך ורק במולטי ) אימץ לי מאוד את ה i5 דור שלישי, היו איזורים קבועים שהפריימים היו נמוכים מ 60

באופן שוטף.. ( לא לשנייה אלא יותר ) ואם אתה מדבר איתי על שחקן שמשחק במשחק מולטי כל יום - כמה שעות, או אפילו עשרות שעות

רק בסופשים והוא מחפש לשחק את המשחק באופן קבוע - הוא לא יהנה מזה. הנפילות האלה יפריעו לו. יש סיכוי שאולי אחרי כ"כ הרבה זמן

שלא שיחקתי הם שיפרו\תיקנו\עשו אופטימיזציה ועכשיו זה נראה יותר טוב.. אין לי מושג, בזמנו שאני שיחקתי על 8 ואז עברתי

למערכת הפעלה 10 היו לי נפילות במקומות קבועים. ברגע שהחלפתי שילוש.. 60 יציב יציב כמו בטון.

 

אני לא אומר לך להאמין לי, אני פשוט שחקן BF ותיק שהפסיק לשחק במשחק כי אני כבר לא נהנה ממנו ובנצ'ים של פריימים ממוצעים לא

אומרים לי כלום מאחר ומדובר במפות\איזורים שאתה תגיע אליהם באופן קבוע בניגוד למשחק קמפיין\סינגל שגם אם יש נפילות שהם

מסתכמות בכמה דקות באיזורים במשחק מתוך 10 שעות של הקמפיין.. אין צורך להתייחס לזה.. מולטי זה דבר שונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי nec

באופן כללי אני מסכים איתך, אבל דווקא מול דור הסנדי ברידג׳ נפתח פער שהוא לעיתים משמעותי מול הפלטפורמות המודרניות יותר.

אם תבחן את הנתונים כאן:

http://techreport.com/review/28751/intel-core-i7-6700k-skylake-processor-reviewed/6

ותדפדף בין המשחקים, תראה שיש כאלה שמציגים הבדלים של כ 30%. אם היה לנו תמיד Adaptive Sync מושלם, כנראה שההבדל לא היה כזה נוראי. אבל אם תבחן את הטבלה שמראה כמה פעמים הקצב יורד מ 120 ל 60 או מ 60 ל 30, תראה שבחלק מהמשחקים יש פער גדול מאוד בין המעבדים. כל נפילה כזו, במיוחד בין 60 ל 30 תחווה כקרטוע.

כמובן אפשר לעשות ל 2500/2600 שיעלים חלק מהבעיה, צריך לראות מה הנתונים לאחר .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

nec לפעמים יש לך את הנטייה לחשוב ששחקן שמשחק במשחק כל יום באופן קבוע - לא צריך להתרגש מהנפילות האלה במשחק

מסוים מאחר וזה בפועל לא "מורגש" בעולם האמיתי. הבעיה פה שאם זה משחק מולטי זה פוגם לך במשחק עצמו, דבר ידוע בקרב

אלה שמחפשים להשתפר ולשחק באופן הכי תחרותי שהם מסוגלים מבחינת יכולות\שעות משחק. כמובן שהתגובה שלי היא בידידות

ובאופן מסוים אני מסכים שאין סיבה להתרגש מנפילות קצרצרות במידה וזה משחק שאתה יושב מול המחשב ולא מול שחקנים אחרים

מאחר וזה לופ שחוזר על עצמו. אבל גם אתה צריך להבין אפשהו שיש .. שזה לא העניין של האם לרדת מ 60\144 פריימים או לא..

זה עניין של חווית משחק תחרותית שוטפת יום-יום שעה-שעה עד שיוצא ה BF הבא וממשיכים הלאה. יש המון שחקנים כאלה.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של none77

 

בינתיים אתה היחידי שממליץ על דברים בלי ביסוס למרות כל המגילות שלא קשורות לכלום.

 

לפותח השירשור יש צוואר בקבוק מוכח שניתן לראות בקלות עם הפקודת קונסול שבתוך המשחק.

לפי תגובה 4 הוא יכול לקבל עוד 25/17=1.47

ז"א עוד כ47٪ fps, אם זה נראה לך כלום, סבבה.

וזה שברוב המשחקים זה לא ככה זה סיפור אחר, יש כאלה והרבה שbf מולטי שבהם המעבד מתאמץ מעבר לממוצע משאר המשחקים זה רוב השימוש במחשב למשחקים.

 

בפעם האחרונה ידידי שבה למדנו את שיטות המחקר, ראינו שלא בדיקות ומדידות באופן שבו אתה מצביע לבצען.

כמה בעיות מובחנות:

מדובר ב- BF1 בכותר בשלב beta. לא רלוונטי כמוצר לבחינה עליו.

מדובר במכונת משחקים אחת בודדת שעליה הנך מסיק תלי תללים של מסקנות, כאשר זו אינה מכונה מולבנת.

לא בצעת בדיקה הדירות מינימאלית של 3 מכונות זהות לאישוש הממצאים.

לא בצעת קבוצת בקרה וניסוי בצד.

לא חזרת על הניסוי לפחות פעמיים לשם סינון ההדירות סטטיסיטית.

כלי הניטור אינם איכותיים דיים למטרת הבדיקה, וחסרים שם המוני נתונים (שאינם מצויים בכותר עצמו, אלא בכלי ניטור מקצועיים

בתעשיית הפיתוח בתחום זה, שיש להריצם על המכונה בצד ובנפרד מהכותר).

ואלו רק תמצית הבעיות שעולות.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של coch

 

אני לא צריך לשכנע אותך ובטח לא את nec. שיחקתי במשחק בעצמי וראיתי את ההבדלים בעצמי.

 

זה שפרסמת פה לינק של פריימים ממוצעים, סלח לי על הביטוי זה שווה ל...

הלינק שפירסמת לא רק שלא שיכנע אותי, הוא גם מראה עד כמה אנשים בימינו הם כמו קלף פתוח.

הולכים לגוגל מחפשים בנצ'ים, נכנסים ללינק הראשון ועושים העתק הדבק לפורום וחושבים שזה איזשהי הצדקה.

התעלמות מוחלטת מאיזורים מסוימים במשחק שקבוע הפריימים בתחתית יורדים. התעלמות מזה שבמשחקי מולטי

לא בודקים רק פריימים ממוצעים אלא עושים בנץ' לכל מפה עם מקסימום שחקנים ובודקים איזורי מפתח. אני מניח

שאתה לא שחקן BF.

 

כאדם ששרף באוריג'ין מאות שעות על BF4 ספציפית, אני יודע ומבין שפריימים מינימליים זה לא משהו שאפשר להסביר

לאנשים שלא מוכנים לשמוע, הם מעדיפים ללכת עם פריימים ממוצעים מהלינק הראשון שהם מוצאים אז בשביל מה

בכלל לטרוח לנסות להסביר להם משהו. לילה טוב.

 

עריכה.. שלא נדבר על זה שפירסמת פה לינק שמראה את BF4 בקמפיין שלו ובכלל לא במולטי ששם הצריכת מעבד

שונה לחלוטין. אחי.. אתה לא מודע למה שאתה מפרסם בכלל. דיברנו פה על המולטי של BF4.. נתת פה לינק של משחקי

סינגל + בדיקה של i7 6700K בשני מצבים שונים אבל בסינגל שלו ב BF4. אם אתה חושב שהמעבד שלך עובד אותו

דבר בשרת מלא אל מול הקמפיין לשחקן יחיד.. וואו.. יצאת פה כ"כ טונה שאני לא מבין איך לא שמתי לב שפירסמת

פה בדיקה כזו ללא קשר לדיון המקורי. רק חסר ש nec עוד מעט יבוא ויטען שאין הבדל בין המולטי לקמפיין... הכול אפשרי.

לילה טוב הפעם אמיתי.

 

שחקת על מכונות שונות, כאשר לא בידדת את מרכיב המעבד באופן מובחן כנדרש.

ולכן הסקת מסקנות נמהרות, שגויות, ושאינן מבוססות על מתודולוגיה תקנית לבחינה בדיקה וניסוי מדעי קביל. מצטער .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של MekoPelet

לא יודע איך לשנות\לבדוק.

 

בערך 7GB משומש בזמן המשחק.

 

כיביתי, לא עזר

 

המעבד רוב הזמן לא עובר את ה 10% שלו כשאני משתמש באינטרנט וכו' ובזמן משחק כמו שראית הוא נוצל ב100%.

נ.ב בדקתי ועדיין לא עזר.

 

אני כרגע חודשיים לפני גיוס אז אני לא עומד להשקיע בזמן הצבא שלי כסף על שילוש חדש (כי גם DDR4 יהיה משהו שאצטרך). במידה ואצטרך אנסה למצוא מחיר מציאה על 4770 או E3 1231v3 (יהיה קשה כן אבל אולי בזמן הצבא שלי כשהחדשים יצאו אז המחיר יוזל על Haswell וכך אשקיע מינימלית.

 

@coch מסכים בזה שזה בדרך כלל ירדיות חדות בעיקר במרכז המפה שיש בבטא , באזור הבסיס ושטח פתוח של המפה הFPS גבוה יותר משמעותית ומעבר ל60FPS.

 

 

בסך הכל אני שחקן בטא ממוצע ואפילו לא קניתי את המשחק , וטוב שכך אם זה המצב שלי (אלה אם אשחק רק בסרברים עד 32או 48 איש).

בכל שאר המשחקים אני לא מבחין בבעיה ובגלל זה פתחתי את השירשור, אין צורך ליצור דיונים שלא קשורים.

אגב ניסיתי גם להוריד את הרזולוציה ל720P והFPS וגם 1080P בהגדרות בינוניות ועדיין היה ירוד אז כנראה שהבעיה במעבד למשחק הזה ספציפית רצינית.

 

@OR2OOO רוב הסיכויים שהכל בסדר עם המשחק שלך כי המעבד שלך הואץ לתדרים גבוהים משלי אצלי במוד conquest באזור מרכז המפה המשחק לא רץ טוב כמו שהייתי רוצה.

 

אני שאלה, האם הזיכרון שלך עובד ב- dual chanel mode ?

מבקש שתבצע בנץ לרוחב פס הזיכרון והעלה את התוצאות כאן.

כמו כן בצע בנץ לדיסק הקשיח של , של הסגמנט שבו רץ ה- swap file, ושל הסגמנט שבו מותקן הכותר.

אציע בחום שתשדרג למערכת הפעלה 10 (התקנה נקיה) ואז תבדוק שוב.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של nec_000

 

שחקת על מכונות שונות, כאשר לא בידדת את מרכיב המעבד באופן מובחן כנדרש.

ולכן הסקמת מסקנות נמהרות, שגויות, ושאינן מבוססות על מתודולוגיה תקנית לבחינה בדיקה וניסוי מדעי קביל. מצטער .

 

שיחקתי על אותה מכונה, אחת מהם הייתה מבוססת i5 3570K מומהר קצת מעל 4 מבוסס בתדרים 1866 ו CL נמוך יותר.

המערכת השנייה היא הנוכחית שלי שהיא i7 6700K על סטוק וזכרונות בתדר 2800 ו CL גבוה יותר. מאז הקנייה היא לא מומהרת אני יחליף משחה טרמית ואז שוב ישתעשע עם OC

בחודשים הקרובים.

 

אותה , אותו כרטיס מסך בזמנו.

 

מה היה שונה פה ? המעבד והזכרונות. מה גרם לי ליציבות פריימים ללא נפילות רגעיות \ לא רגעיות ? הזכרונות ?

 

תסביר לי איפה אני שוגה. גם ה i5 3570K שהיה מומהר עבד עם 10 אחרי פירמוט. קיבלתי את העדכון חינם ( כי היה לי 7 מקורי )

ואחרי העדכון ( דריסה של 7 ) מאחר ואני משתמש מעל הממוצע בחרתי לפרמט שוב ולהתקין נקי. רק אחרי חודשיים-שלוש של שימוש

בחלונות 10 קניתי שילוש חדש ושוב פירמטתי מן הסתם.

 

תסביר לי איפה אני שוגה. מחכה לתגובה. בבקשה אל תגיד לי שהמעבר ל גרם לזה ש BF4 לא יראה לי נפילות של 12-15 פריימים

באיזורים מסוימים ואז זה עלה חזרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יצאתי בהצהרה שזה יקרה בכל מחשב עם המשחק הזה, וברור שיכול להיות שבמשחק עצמו ישפרו דברים, הצעתי שיבדוק אם עוד משהו מאמץ את המחשב, ההבדל בינינו ומה שאתה לא מבין ולא רוצה להבין, שיש לי מעל 2000 שעות על כותרי bf ואני יודע שהמולטי מאמץ את המעבד וht בא לידי ביטוי עוד מbfbc2, לכן אני בכלל לא מופתע ממה שיש לו, ומי שמשחק משחק בודד, זה ה100٪ בשבילו ולא מעניין אותו שברוב המשחקים i5 שלוש דורות אחורה לא יוצר צוואר בקבוק. כרגע על המחשב שלו, רק שלו, יש צוואר בקבוק משמעותי שהמעבד יוצר, תתמודד עם זה.

כן, אולי זה לא יהיה בגירסא הסופית.

כן, אולי וירוס קרייה טוחן לו את המעבד רק במשחק הזה.

כן, אולי במערכת הפעלה אחרת זה לא יקרה.

כרגע זה המצב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...