תמונות לשניה בBF1 עם GTX1060 - עמוד 4 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תמונות לשניה בBF1 עם GTX1060


MekoPelet

Recommended Posts

ציטוט של Nemesis

היי nec

באופן כללי אני מסכים איתך, אבל דווקא מול דור הסנדי ברידג׳ נפתח פער שהוא לעיתים משמעותי מול הפלטפורמות המודרניות יותר.

אם תבחן את הנתונים כאן:

http://techreport.com/review/28751/intel-core-i7-6700k-skylake-processor-reviewed/6

ותדפדף בין המשחקים, תראה שיש כאלה שמציגים הבדלים של כ 30%. אם היה לנו תמיד Adaptive Sync מושלם, כנראה שההבדל לא היה כזה נוראי. אבל אם תבחן את הטבלה שמראה כמה פעמים הקצב יורד מ 120 ל 60 או מ 60 ל 30, תראה שבחלק מהמשחקים יש פער גדול מאוד בין המעבדים. כל נפילה כזו, במיוחד בין 60 ל 30 תחווה כקרטוע.

כמובן אפשר לעשות אוברקלוק ל 2500/2600 שיעלים חלק מהבעיה, צריך לראות מה הנתונים לאחר אוברקלוק.

 

איזו מן השוואה היא כאשר אינה מבוצעת clock מול clock ?

אם יש הבדל ויש פער בתדר הריצה בין המעבדים, סביר מאד שהוא נובע מהתדר משום שעיקר החישובים המורצים במשחקים

הם צמודים הרמטית (לינארית) לכל clock של המעבד. חייבים גם להשוות תדר .

 

עוד דבר מבקש, נא להשוות I5 ל- I5, ו- I7 ל I7.  בכל זאת ב- I5 נעלה את היכולת להריץ תהליכונים מקבילים,

ומחקה גם 2MB מטמון. מה שבמקרים ספציפיים עשוי לפגוע בביצועים, אך זוטא.

קרי להרגיש בפערים מבחינה סנסורית אנושית, אין סיכוי. למדוד אותם על טכומטר, שם נראה כמה אחוזוני שיפור קלילים.

 

ולכן מעתה בואו בבקשה נתמקד: 2500K אל מול 6600K, ו- 2600K אל מול 6700K .תחת under same speed.

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 117
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
ציטוט של coch

 

שיחקתי על אותה מכונה, אחת מהם הייתה מבוססת i5 3570K מומהר קצת מעל 4 מבוסס DDR3 בתדרים 1866 ו CL נמוך יותר.

המערכת השנייה היא הנוכחית שלי שהיא i7 6700K על סטוק וזכרונות בתדר 2800 ו CL גבוה יותר.(ל- CL אין השפעה על הביצועים כמעט, גם במדידה לא ניתן לרוב להבחין בפער) מאז הקנייה היא לא מומהרת אני יחליף משחה טרמית ואז שוב ישתעשע עם OC

בחודשים הקרובים.

הנה בעיה  רוחב פס פי 1 ושני שליש. כבר מצאת את המרכיב העיקרי לפערים בין המכונות (מודגש מעלה על רקע צהוב).

תשווה מהירות בין שתי המכונות... ופתאום תראה כי הביצועים מתקרבים מאד (אם לא זהות ממש).

 

מה לגבי תדר מהירות המעבד, האם המהרת לאותו דבר על ה- clock את שני המעבדים ?

אותה מערכת הפעלה, אותו כרטיס מסך בזמנו.

 

האם אחת היתה טריה ואחת קצת איך אומרים זאת, משומשת שצברה כברת דרך ושורות ב- registery ?

ומה עם הסביבה האחרת, יש לא מעט TSR שרצות ברקע, בצעת השוואה זהה גם מהבחינה הזו ? אנטי וירוס, חומת אש,

services, ועוד שלל כלים שרצים בכל מחשב ומחשב אינדיוידואלית לפי רצון המשתמש....

בבדיקות סטנדרטיות משתמשים ב- cloned image על הדיסק הקשיח על מנת לבודד את הסוגיה הזו.

 

ציטוט

 

מה היה שונה פה ? המעבד והזכרונות. מה גרם לי ליציבות פריימים ללא נפילות רגעיות \ לא רגעיות ? הזכרונות ?

הסברתי מעלה היו הבדלים משמעותיים שהטו את התוצאות מקצה לקצה, כבר לא ממש נשאר למעבד איזו שהיא יכולת להביע

את עצמו באופן מבודד ומובחן.

 

תסביר לי איפה אני שוגה. גם ה i5 3570K שהיה מומהר עבד עם חלונות 10 אחרי פירמוט. קיבלתי את העדכון חינם ( כי היה לי 7 מקורי )

ואחרי העדכון ( דריסה של 7 ) מאחר ואני משתמש מעל הממוצע בחרתי לפרמט שוב ולהתקין נקי. רק אחרי חודשיים-שלוש של שימוש

בחלונות 10 קניתי שילוש חדש ושוב פירמטתי מן הסתם.

 

תסביר לי איפה אני שוגה. מחכה לתגובה. בבקשה אל תגיד לי שהמעבר ל DDR4 גרם לזה ש BF4 לא יראה לי נפילות של 12-15 פריימים

באיזורים מסוימים ואז זה עלה חזרה.

עיקר הנפילות שחווית מקורם בסבירות גבוהה למדי נובע אכן מפערי רוחב פס הזכרון, המקום שממנו אתה ממש מנסה לברוח.

 בהחלט מצאת את האישו המרכזי לנושא לטעמי. אם כי גם יתר הפערים שציינתי מעלה עשויים להשפיע לא מעט, מספיק גרסת אנטי

וירוס וחומת אש שונים, וכבר תבחין בפער ביצועי כלשהו (מבחינה מדידתית).

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך רוחב פס ? איך ? ? ? ? i5 בסטוק , מול i7 בסטוק. נא לשים לב להבדלים ( להסתכל על כל הסרטון בלי לבלבל את הביצים ) של נפילות של בין 10-20 פריימים !!

בין שני מאותו דור. מספיק שבכמה משחקים זה קיים אז ההוכחה מעבר לזה לגבי BF4 זה למי שמוכן להקשיב ולהבין שפעם זה היה ככה, חד וחלק.

במידה וזה תוקן, מברוק.. אבל די כבר עם ההסברים של הרוחב פס.. הנה דוגמא לנפילות פריימים רגעיות בכל מיני משחקים בין i5 ל i7 ( אפשר להסתכל ולראות ש i5 מומהר

עדיין מציג מינימום פריימים בכל מיני נקודות במשחקים שונים נמוכים מהסטוק של i7 ).

 

די עם הבלבולי ביצים, בבקשה. חלאס. אני מכיר ברמה תחרותית שבזמנו עברו ל i7 ( בשביל BF4 ) בתקופה שהוא יצא.

מספיק עם זה כבר.

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של none77

לא יצאתי בהצהרה שזה יקרה בכל מחשב עם המשחק הזה, וברור שיכול להיות שבמשחק עצמו ישפרו דברים, הצעתי שיבדוק אם עוד משהו מאמץ את המחשב, ההבדל בינינו ומה שאתה לא מבין ולא רוצה להבין, שיש לי מעל 2000 שעות על כותרי bf ואני יודע שהמולטי מאמץ את המעבד וht בא לידי ביטוי עוד מbfbc2, לכן אני בכלל לא מופתע ממה שיש לו, ומי שמשחק משחק בודד, זה ה100٪ בשבילו ולא מעניין אותו שברוב המשחקים i5 שלוש דורות אחורה לא יוצר צוואר בקבוק. כרגע על המחשב שלו, רק שלו, יש צוואר בקבוק משמעותי שהמעבד יוצר, תתמודד עם זה.

רק שלו ?

כבר הספקת לבדוק אלפי מחשבים מקבילים נוספים על הכותר הזה ? 

 

כן, אולי זה לא יהיה בגירסא הסופית.

כן, אולי וירוס קרייה טוחן לו את המעבד רק במשחק הזה.

כן, אולי במערכת הפעלה אחרת זה לא יקרה.

כרגע זה המצב.

 

ההבדל ביננו ומה שאתה לא מבין (או לא מעוניין להבין - משאיל את מילותיך שלך מקודם), זה שבניגוד אליך (חובב ביתי עם המון שעות משחק - ואף אחד

לא ייקח ממך את הכבוד הזה כן) כותב שורות אלו מגיע מהתחום המקצועי והפדגוגי בתחום עם 25 שנות נסיון (שניתן להמירן לכ- 50 אלף שעות),

ובזאת נסיים בכדי שלא לאבד את מעט הצניעות הנדרשת.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

nec אתה עדיין לא מבין מה זה מינימום פריימים ? לא שיחקת פעם BF4 במפה מלאה ? לא ראית קרטוע מטורף של נפילה רגעית

מ 60 ל 35-40 ואז עלייה חזרה ? מה רוחב פס עכשיו קשור ? 90% מהמשחק אתה מקבל פריימים יציבים ויש איזורים ש i7

נשאר קבוע עם ה 60 האלה לעומת ה i5 ( מומהר ) שלא. הנפילות האלה קשורות לאיזורים מסוימים במשחק ומשליכות על העומס

שיש על המעבד. כנ"ל ב Crysis 3 יש איזורים במשחק ש i5 עם הגדרות מלאות נופל לריצפה לעומת i7. הבדל של 8-10 פריימים

עם אותו כרטיס מסך. ברגע שיוצאים מאותו איזור הפריימים מתייצבים. כנ"ל , יש איזורים שהנפילה הרגעית של i5 צוללת נמוך

משמעותית מ i7. האם זה שווה את ההפרש כסף ? מה איכפת לי ? לא על זה הדיון.

 

אם לא שיחקת במשחקים האלה, תפסיק לבלבל את המוח על רוחב פס .

 

אתה מגיב את מה שאתה מגיב כי אתה מסתכל על הדברים בצורה של " גם מעבד של 5-6 שנים יכול להחזיק כמו מעבד מודרני"

ואני מכבד את זה אבל זה לא אומר שאתה בכלל מבין ומפנים שהיום יש משחקים ש i7 כבר מראה פריימים יציבים יותר, לא גבוהים יותר.

אם לך זה לא חשוב, לא כלכלי, לא משנה, שטותי.. מברוק מה זה קשור לכולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של none77

בסדר גמור, הוא על המקסימום.

מצאתי כנראה את המקור לבעיה:

none77, בבקשתך אותו לתלות תמונה של SPD מתוך CPUZ, ראיתי שהוא עובד במוד single chanel. והזכרון גם מאד איטי על 1333mhz בלבד.

 

הכותר מציג ביצועים הרבה יותר טובים תחת עבודה ב- dual chanel ותחת 1600mhz (אם הזכרון שאצלו תומך במהירות הזו).

מדובר פה בפי 2.5 רוחב פס שהוא מפספס לחלוטין.

 

אצלו רק 10.6Gbye/sec  זה לא מספיק!

 

לשם השוואה אצלי במערכת שהיא יותר מיושנת, 2500K, יש 25.6Gbyte/sec , ולכן בבנצ'ים אצלי מתקבל תמיד הממוצע ביצועים

המפורסם ברחבי הרשת מצד סוקרים אחרים (ובדר"כ כמה אחוזים מעליהם).

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין על מה הויכוח, ידוע לכלל שחקני האונליין, שBF4 במולטיפלייר על מפה גדולה עם הרבה שחקנים טוחן את המעבד.

אתה NEC יוצא בהצהרות של "בוודאות! זה לא המעבד", אלו הצהרות שגויות שצריך לעמוד מאחריהם עם המון נסיון, הנסיון שלך כנראה לא מתאים פה, כי ידוע לכולם אני מזכיר שוב שהמולטי טוחן את המעבד.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

coch ידידי,

 

אני מבקש לראות שתי מערכות זו לצד זו, זהות למהדרין עד הבורג האחרון, ממש מוצבות ללא תיוג מי היא מי.

האחת מעבד I5 ישן בן 5 שנים כמו 2500K, ובשני מעבד I5 הכי חדש 6600k, ושניהם רצים בדיוק על אותו תדר ריצה בהכל: גם מעבד, גם .

 

ומבקש לראות שני דברים:

טכומטר רץ בצד כדי לראות לנו אם באופן מדיד יש כלל הבדל (כנראה שלא יהיה כלום עד זהות על הנקודה העשרונית).

שנית, מבקש לראות כל חובב משחק שמאמין בעצמו, יושב ומאתר ב- 30 מבדקים אקראיים על שתי המכונות, לפי כללי המובהקות הסטטיסית,

מי לדעתו מהירה יותר מבין שתי המערכות ויוצא צודק. ואם הוא לא שם לב להבדל (אפשרי שיקרה) תשובתו מתקבלת גם.

 

תתחיל מכאן coch, תחשוב על מה שהסברתי, קרא פעמיים אם צריך. ותחזור עם התייחסות (היה ויש צורך בכלל).

 

**לגבי השוואת I5 אל מול I7, גם אם יש מתארים מאד סלקטיביים של פערים (קטנים), כרגע אני ברשותך לא אתייחס, משום שאנו

מבקשים בדיון הזה להשוות בראש ובראשונה, האם חלה התקדמות בטכנולוגיה של ב- 6 השנים האחרונות במעבדים.

כותב שורות אלו מוכן להישבע שלא, בטח לא מבחינה מעשית שמורגשת על ידי צרכן בשום צורה שהיא.

 

מוכן הוא גם להסביר בהרצאה פורמלית עם סכמות של המעבדים שאינטל שחררה, ולעבוד בהרצאה על מה זה מודול במעבד,

אילו פעולות הוא עושה, איך עושה, מול מי האינטראקציה של כל פעולה ופעולה הולכת, איך נראה סגמנט טרנזיסטורים שמבצע

את הפעולה המבוקשת, עד רמת ההסבר של שער לוגי בודד כמו שער nor, , xor ומה שרק יתבקש.

ולכן עזוב כרגע בצד I7 לעומת I5. זה כרגע לא הדיון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מהירות הRAM משפיעה המון.

סתם לצורך ה"קטע" וההבנה, אם המעבד היה רץ ללא Cache ואלא רק מהRAM, לא היינו מסוגלים להשתמש במכונה הזו.

כשהמעבד מחכה כמו "טמבל" לקבלת מידע מהRAM, אז יותר מהיר בהחלט משפיע הרבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^coch  הי שוב,

עתה גם עברתי על מה שהבאת בלינק, וקבלתי חיזוק לכל מה שטענתי עד כה ותודה לך על כך.

אני מבקש להצביע ברשותך על הפער שנמצא בין מעבד 6700K לאחיו ה- 6600K בלינק שהבאת.

 

נשים לב כי למעשה הם מספקים ביצועים זהים בכותר שהודגם בלינק:

רואים כי המעבד 6700K רץ בתדר 4.6Ghz בשעה שהמעבד 6600K רץ בתדר 4.5Ghrz. (תמונה מטה).

 

משמע עשו כאן השוואה מוטעית קצת - משום שלא הישוו מהירויות ריצה. אך למרות זאת עבודתם מספיק טובה ומיד נראה מדוע:

נשים לב שהמעבד המהיר יותר מבין השניים (6700K) רץ בכ- 100mhz יותר, Ghz4.6 לעומת 4.5, שהם באחוזים כ- 2.2% .

עכשיו הבט בבקשה בתמונה מטה, ניתן לראות כי הפער הביצועי הוא הפער שבין 102FPS ל- 100FPS. גם כן 2 אחוזים. לא מפתיע.

 

שים לב ללינאריות של הממצאים בין הביצועים לתדר הריצה. קרי עד כמה שני שהם שונים, האחד עם טכנולוגיית HT של

אינטל הלו הוא ה- 6700K, לעומת המעבד שלו רק 4 ליבות ללא HT הלו הוא ה- 6600K, עדיין סיפקו ביצועים זהים אחד לאחד

לכל clock של המעבד.

 

ממצא זה מחזק מחדד וחותם ממש את האבחנה, כי הערך המוסף של HT למעבד אינו מוצא את מקומו בתוצרים, וכי כותרים בדר"כ

ועל פי רוב אינם מסוגלים לנצל את ה- HT לטובת שיפור בצועים.

 

וזה אינו מקרי שזה כך. היכולת לנצל ריבוי תהליכונים - threads מתאפשר תחת אלגורתמים סלקטיביים, בעיקר בממלכת החישובים

המתמטיים שעובדים במקביל על אותה מחסנית/מרחב משתנים, נמצא כאלו למשל בתחום הדחיסה, ההצפנה....

והרבה פחות בממלכת החישובים הלינארים הסטנדרטיים, שהם עיקר מרכיבו של כותר משחק. ולכן משחקים במרבית המקרים

(אם לא ממש בכולם) מתקשים להביא ליידי ביטוי עבודה ב- HT .

לפעמים הם אף סופגים פנלטי באם המקודד לא שם לב ופרוסס נפרד הושם בשגגה ע"י מערכת ההפעלה בטעות

על מרכיב HT, במקרה שכזה הביצועים נופלים מטה.

קרי שלמעבדי HT יש גם חסרון, הוא מקשה לא אחת על מפתחים להתמודד עימו. לתשומת לב כולנו.

 

 

Capture.JPG

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של shapin

אני לא מבין על מה הויכוח, ידוע לכלל שחקני האונליין, שBF4 במולטיפלייר על מפה גדולה עם הרבה שחקנים טוחן את המעבד.

אתה NEC יוצא בהצהרות של "בוודאות! זה לא המעבד", אלו הצהרות שגויות שצריך לעמוד מאחריהם עם המון נסיון, הנסיון שלך כנראה לא מתאים פה, כי ידוע לכולם אני מזכיר שוב שהמולטי טוחן את המעבד.

 

 shapin, אני לא עובד במסגרות של "ידוע לקהילת חובבים שחקני האון-ליין".

אני מתעסק במדע וידע, משם באתי ועל זה גדלתי. סגמנט המתעסק בשיטות מדידה אמפיריות וסטטיסטיות, ובבדקים של אבחנה

אנושי, בהנחה שמדובר פה במכונה שמספקת חוויה אנושית, וזה אכן המקרה שלפנינו.

 

גיימרים לרוב הם חברס בגילאי 12-30 (יש גם כמה זקנים אבל הרוב ממוקדים בגילאים הצעירים) ומרביתם אם לא רוב רובם המכריע,

אין ברשותם קמצוץ של ידע רציני בתחום, או מושג קלוש, או הבנה עניינית איך המכונה שהם עובדים עימה מתפקדת.

כמו נהג, הוא יודע לנהוג באוטו מבלי שיהיה מהנדס מכונות. והוא גם לא צריך להיות.

 

ומה לעשות, מרביתם של הגיימרים חובבי קהילת האון-ליין לא עשו BA במדעי המחשב (או בנגזרת מקבילה/קרובה). ומה אז קורה ?

אז הם ניזונים בעיקר מברברת אינטרנטית, בשמועות מפה לאוזן שעוברות מחבר לחבר לתחום, בבחינת אוכלים לוקשים על ימין ועל שמאל. חלקם בכוונת מכוון של המשווקים/יצרניות אז זה מוקצן עוד יותר. גם שקר וכזב אם מועבר מפה לאוזן משך דורות הופך ברבות הימים לתורה

שרבים מאמינים בה. גם אם היא שגויה.

*לדוגמא ראה אנשים מקהילת שומרי הכשרות, מבחינתם "זה דבר ידוע":

הם מוכנים להישבע שאם תערבב בשר עם חלב אז יקרה לבריאות שלך משהו נורא.

 

 

בחזרה לענייננו:

פעם ב... אחד מבין קהילת הגיימרים חובבי האון-ליין נופל על מקור יידע, ומקבל לא רק הסבר יותר מעמיק מהבדרך כלל, אלא גם

כזה שעושה שכל אם הוא עובר עליו מספיק לעומק. ובמקרה האידאלי, גם מקבל מערכות לבחינתו האנושית, והוא חש בהתרשמותו

האישית, שכאשר מבקשים ממנו לאתר הבדלים מובחנים בחושיו שלו, הוא מקבל שעור מאלף לכך שפער בגובה 5% אינו ניתן כלל

לאבחנה אנושית, גם לא פער של 20%....  ואז הוא בכלל הולך לאיבוד.

 

בשעה שמלומדים ומקצוענים רבים בתחום לעיתים יושבים מהצד ותוהים, כמה רעש וצילצולים עושים כל מני חברס לא עניינים,

על הנה מישהו מצא דרך לעבוד על 103FPS במקום 100FPS ובדרך הוציא 1000$ כדי להשיג זאת. לעיתים יותר.

אין לשכאלו הבנה באיזה אבסורד הם נמצאים, ולא נאשימם:  הם אינם מחזיקים כלים המאפשרים לקרוא ולנתח איך פער זניח שכזה,

הוא בלתי רלוונטי לביצועי המכונה, ובלתי מורגש לחלוטין בחושיו של אדם. * גם לא פער שבין 120 ל- 100 FPS כן, שלא נתבלבל כאן.

 

אז נחזור לדוגמא המוקצנת של משחק ספציפי כמו BF, ונטען שתחת MP של ריבוי שחקנים במקום ספציפי וכבד במפה, מעבד 8threads

קצת פחות בעומס ממעבד 4threads.  נניח לרגע שאלו ממצאים מוסכמים (רק לצורך הטיעון). אני מבקש להציב שתי מערכות זו לצד זו

ולהראות בטכומטר תחילה, מה הפערים באחוזים שמתגלים לנו:  2% ? 5% ? 10 % ? 15% ?

מבחינתי נגמר הדיון והפערים זניחים ובלתי רלוונטים במישור המעשי - משום שלא קיים אף אדם בשר ודם המסוגל להבחין בהם.

לך תנסה להסביר זאת לקהילת חובבני האון-ליין, בשעה שאתה שומט להם מתחת הרצפה את השטיח עליו הם עומדים, ומנתץ

את אמונתם רבת השנים "בדתם". זה לא קל, זה דורש עבודה, ודורש מוכנות מצידם להקשיב ולחשוב.

 

תראה לנו מנגד שהפערים הביצועיים הם (כל העת) מאזור חיוג של 50% ויותר, הצלחת לראשונה לקבל את תשומת ליבי.

אלו פערים שכבר יתחילו להרים מספיק ראש ולהיות מובחנים על ידי חושיו של אדם. או במילים פשוטות: להיות רלוונטיים

במישור המעשי פרקטי.

 

**לטענתך מעלה, כאחד שבא מהתחום, אני אומר לך שדווקא מהידע אשר ממנו כותב שורות אלו מגיע, בכללו ניסיון פרטני (גם) 

בפיתוח סימולטורים לתחום אזרחי ובטחוני (שהם נגזרת מקבילה דומה זהה לגיימינג), הוא הידע הכי רלוונטי לנושא שלפנינו.

משום שמעבר לכך שהידע מספק insight על איך המכונה עובדת, והבנה איך הקוד מתפקד עליה, הוא מספק ידע מאד ייחודי

שאין בהרבה מקומות אחרים, וזוהי היכולת לאבחן ולנתח ביעילות הכיצד פערים ביצועיים באחוזים, ב- FPS , באמצעי הויזואלי

המוצג למשתמש, ב- input lag, ועוד עשרות פרמטרים - משפיעים על האדם המשתמש בכלי ועל חושיו.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה סותר את עצמך, בנאדם עם i5 שלוש דורות אחורה ללא k ישאל בפורום אם יהיה לו צוואר בקבוק, אתה תגיד לו מה פתאום בלה בלה...............

ואז יביאו לך הוכחה שלעומת מעבד אחר יש ביצועים נמוכים בכ30٪, ז"א שהכרטיס לא מצליח להגיע למקסימום יכולת עקב הגבלה של המעבד, שזה חד משמעי צוואר בקבוק, אז תגיד רגע לא משווים i5 לi7, לא משווים מעבדים עם קלוקים שונים, בלה בלה בלה........., אני מזכיר לך שמה שמעניין את הבנאדם כמו פותח השרשור זה אם יש צוואר בקבוק או לא, לא השיפורים של עם השנים, ובמקרים רבים התשובה היא כן.

עכשיו אני גם לא ממליץ ישר לשדרג, אבל להגיד שאין צוואר בקבוק זה מגוחך.

רואים את זה יופי מהתמונה שהעלת בתגובה 56, ניתן לקבל עוד כ38% fps עם מעבד אחר, לצורך העניין i5 ללא k, ז"א שהמעבד מגביל, ליוחנן יש את המעבד הזה, מה מעניין אותו שאם היה לו i7 מכפלה פתוחה מהדור שלו והוא היה מבצע הפער היה מצטמצם לכלום ורבע? לא, זה לא היה מעניין את יוחנן. למה? כי אין לו מעבד כזה.

יוחנן בוכה, למה? כי הוא היה יכול לקבל עוד 38% fps. לא לדאוג, כי nec אמר שאין לו צוואר בקבוק אז הוא כבר לא בוכה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מהירות הRAM משפיעה המון.

סתם לצורך ה"קטע" וההבנה, אם המעבד היה רץ ללא Cache ואלא רק מהRAM, לא היינו מסוגלים להשתמש במכונה הזו.

כשהמעבד מחכה כמו "טמבל" לקבלת מידע מהRAM, אז יותר מהיר בהחלט משפיע הרבה.

הוא מתחיל להשפיע בצורה מורגשת רק כשהמעבד מנוצל במלואו, כמו המקרה הזה לפי פותח השרשור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מפוצץ מהצהריים של שישי אז אני כותב את התגובה הנוכחית בעייפות.
 אני ינסה לכתוב ברור בפעם החמישית.

 

1. אני  לא דיברתי על ההבדל \ או הדימיון שיש בין i5 למול i5 מדורות שונים. לא אמרתי כלום לגבי העניין הזה ולכן לא הבנתי

איך הגענו לזה. הויכוח בדיון החל מכך שאמרתי שיש הבדל ב BF4 ( בתור שחקן מאוד מנוסה וותיק ) בין i5 3570K שהיה מומהר מעל

4, לבין 6700K שהיה בסטוק. ההבדל היה באיזורים קבועים, מפות מלאות במולטיפלייר של המשחק - נכון לזמנים ששיחקתי. ההבדל

הורגש מאוד בנקודות זמן האלה, הנפילות היו יפות למטה ואז מיד למעלה - דבר שנעלם ברגע ששיניתי מעבד ל i7.

 

2. הבדיקות האמפיריות והידע שיש ברשותך מבורכים בפורום. מה שלא רלוונטי לדיון שלנו מאחר ואם אתה לא מכיר מקרוב את

הנפילות האלה, זה לא משהו שאפשר לדון עליו. שאדם מסרב להכיר בזה שמעבד מסוג א' נותן יותר ממעבד סוג ב' ברמה התחרותית

ולא בשביל השחקן שמשחק פעם שבוע.. איך אפשר לדון בזה ?

 

3. בסרטון שהצגתי בפניך היו כמה וכמה וכמה וכמה וכמה רגעים ( Crysis 3, , FC4 וכו' ) שרואים ( סטוק מול סטוק ) ש i7

אל מול i5 ( ואנחנו מדברים על אותו דור שזה מעולה לבדיקה ) מראה יתרון "ברגע הנפילה". מדדתי מעל 6-7 פעמים שיש ביניהם הפרש

של בין 12 ל 20 פריימים במינימום פריימים. עכשיו איפה זה מאוד מורגש ? כאשר שחקן צריך לשחק ברמה תחרותית במפה\מפות\איזורים

שהוא עושה באופן קבוע. משמע : משחק מולטיפלייר שהוא משחק בו באופן קבוע. וזה למה אני מדבר על BF4, שם יש לי ניסיון אישי רחב.

 

4. אם אתה תחקור מספיק ותתעלם מבנצ'ים שהם מדד יחיד( למרות שמה שאני פירסמתי זה בנץ' דינאמי עם frame time ) אתה תוכל

ללכת ולהגיע לאתרים כמו Twitch ולראות Streaming של שחקנים מקצועיים. שם אפשר לראות שעות של משחקיות ממשחקים שונים.

מה שנחמד שם לצורך הויכוח הקטן שלנו זה שאפשר להסתכל על שחקן תחרותי שיודע מה הוא עושה, מגיע לאיזורים מסוימים ששם הפגיעה

בפריימים בשרת מלא היא מורגשת. יכול להיות שהיום המשחק כבר עבר אופטימיזציה, תוקן, שופר.. אני לא משחק בו.. הרבה זמן. אבל עדיין..

אם רק תחקור את זה מספיק אפשר להוכיח את הטענה שלי בקלות - מלהסתכל על משהו כזה. אם אני הייית סטרימר והיה לי סרטון ישן זרוק

הייתי מעלה לכולם בכיף.

 

5. שבת שלום לכולם.. שיהיה לנו אחלה של שבת, אני זז לשחק עד הלילה ב Deus Ex.. נתראה מחר.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...