iSolt פורסם 2016 בינואר 28 Share פורסם 2016 בינואר 28 ציטוט של ag43 ציטוט של Milford Cubicle הבנתי אותך מצויין, פשוט הבהרתי לך שאתה מפנה את הבעיה שלך לכיוון הלא נכון. שוב, אתה חושב שאם במקום LG זאת היתה סמסונג, או סוני, או לא יודע מי - זה היה שונה? מה בדיוק אתה רוצה ש-LG יעשו, שהם לא עשו? אני לא מבין... הם מתקנים את הטלפונים לכל הלקוחות שלהם בחינם. בכל מדינה זה מבוצע דרך היבואן שדרכו קנית (במקרה של חנות ביבוא פרטי - היא היבואן, גם מבחינת החוק הישראלי). אתה צריך לפנות למי שקנית ממנו את הטלפון ולדרוש שיתקן לך אותו. האמת, גם בלי קשר להצהרה של LG בכלל. ההצהרה של LG לצורך העניין בכלל לא רלוונטית עבורך אלא היא באה לטובת היבואן - במקום לתקן לך את הטלפון על חשבונו, LG מממנת לו את התיקון. שוב, בפעם השלישית - מי שצריך לתקן לך את הטלפון זו החנות שממנה קנית. היא חייבת לעשות את זה בלי קשר להכרה של LG בבעיה בכלל, אלא פשוט בעקבות החוק הישראלי. הנקודה היא שצריך להיות נציג לחברה בינלאומית ללא תלות ביבואן, מקום רכישה, כי המוצר הוא של LG. רונלייט הם לא רק יבואן, הם גם הנציג הרשמי של LG. הנציג הרשמי חייב לספק אחריות לכלל מוצרי המותג קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
tendo פורסם 2016 בינואר 28 Share פורסם 2016 בינואר 28 הבנתי אותך מצויין, פשוט הבהרתי לך שאתה מפנה את הבעיה שלך לכיוון הלא נכון. שוב, אתה חושב שאם במקום LG זאת היתה סמסונג, או סוני, או לא יודע מי - זה היה שונה? מה בדיוק אתה רוצה ש-LG יעשו, שהם לא עשו? אני לא מבין... הם מתקנים את הטלפונים לכל הלקוחות שלהם בחינם. בכל מדינה זה מבוצע דרך היבואן שדרכו קנית (במקרה של חנות ביבוא פרטי - היא היבואן, גם מבחינת החוק הישראלי). אתה צריך לפנות למי שקנית ממנו את הטלפון ולדרוש שיתקן לך אותו. האמת, גם בלי קשר להצהרה של LG בכלל. ההצהרה של LG לצורך העניין בכלל לא רלוונטית עבורך אלא היא באה לטובת היבואן - במקום לתקן לך את הטלפון על חשבונו, LG מממנת לו את התיקון. שוב, בפעם השלישית - מי שצריך לתקן לך את הטלפון זו החנות שממנה קנית. היא חייבת לעשות את זה בלי קשר להכרה של LG בבעיה בכלל, אלא פשוט בעקבות החוק הישראלי. הנקודה היא שצריך להיות נציג לחברה בינלאומית ללא תלות ביבואן, מקום רכישה, כי המוצר הוא של LG. רונלייט הם לא רק יבואן, הם גם הנציג הרשמי של LG. הנציג הרשמי חייב לספק אחריות לכלל מוצרי המותג עכשיו בוא תראה לי איפה זה כתוב שהנציג הרישמי צריך לתקן לך משו שקנית מיבואן לא רישמי...? נחש מה? אני לא נתקלתי בזה מעולם, כן זה יכל להיות נחמד, ולא, אני לא חושב שזאת חובת ע כל חברה. שים לב, זה קיים לך רק בכמה חברות בודדות בארץ, אם נניח תקנה מוצר של לוגיטק מיבואן מקביל, והוא יהרס לך יש לך בעיקרון 3 אפשרויות: לפנות לחנות, לפנות ליבואן המקביל או לפנות ללוגיטק עצמם, היבואן הרישמי קרוב לוודאי ינפנף אותך.... במה זה שונה? אז לא תקנה מהיום מוצרים של לוגיטק? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
iSolt פורסם 2016 בינואר 28 Share פורסם 2016 בינואר 28 ציטוט של tendo הנקודה היא שצריך להיות נציג לחברה בינלאומית ללא תלות ביבואן, מקום רכישה, כי המוצר הוא של LG. רונלייט הם לא רק יבואן, הם גם הנציג הרשמי של LG. הנציג הרשמי חייב לספק אחריות לכלל מוצרי המותג עכשיו בוא תראה לי איפה זה כתוב שהנציג הרישמי צריך לתקן לך משו שקנית מיבואן לא רישמי...? נחש מה? אני לא נתקלתי בזה מעולם, כן זה יכל להיות נחמד, ולא, אני לא חושב שזאת חובת ע כל חברה. שים לב, זה קיים לך רק בכמה חברות בודדות בארץ, אם נניח תקנה מוצר של לוגיטק מיבואן מקביל, והוא יהרס לך יש לך בעיקרון 3 אפשרויות: לפנות לחנות, לפנות ליבואן המקביל או לפנות ללוגיטק עצמם, היבואן הרישמי קרוב לוודאי ינפנף אותך.... במה זה שונה? אז לא תקנה מהיום מוצרים של לוגיטק? יש משהו שנקרא אחריות בינלאומית ואחריות חברה (שמכובדת בכמה חברות בארץ). ואם יבואן הוא רק יבואן אין לו זכות או רשות לפרסם ולשווק את עצמו כנציג, כמשווק או כגוף בינלאומי אלא נטו כמו השחקן הקטן שהם משחקים את עצמם כשצריכים אותך 'יבואן' נטו למה הם קוראים לעצמם LG מובייל ישראל ולא רונלייט-LG או משו כזה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2016 בינואר 28 Share פורסם 2016 בינואר 28 הם קוראים לעצמם רונלייט, לא "LG ישראל". אם אתה רוצה אתה מוזמן לתבוע אותם על הטעיה או מה שבא לך בגלל השם שהם בחרו לעמוד הפייסבוק שלהם... זה לא משנה את העובדה שהם בסה"כ יבואן ולא חייבים לך כלום אם לא קנית דרכם. ועדיין לא ענית לי: אם אתה מחרים את LG, אז: טלפון של מי בדיוק אתה הולך לקנות, שלדעתך המקרה איתו יהיה שונה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2016 בינואר 28 Share פורסם 2016 בינואר 28 הטענה כאן היא על LG העולמית שלא דואגת שהנציגויות שלה יטפלו בכל המכשירים התקולים, לא משנה מאיפה נקנו (על חשבון LG העולמית כמובן). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2016 בינואר 28 Share פורסם 2016 בינואר 28 ואני אשאל בפעם השלישית או הרביעית, לאיזו חברה מתחרה הוא בדיוק מתכנן לעבור? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2016 בינואר 28 Share פורסם 2016 בינואר 28 אני לא יודע מה הוא רוצה לעשות, אני יודע שההתנהלות של LG העולמית בפרשה היא ביזיון אחד גדול ואני כותב את זה כשהמכשיר הקודם שלי היה S3 שגם לו היו בעיות דומות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
BarRahum פורסם 2016 בינואר 28 מחבר Share פורסם 2016 בינואר 28 עדיין לא ידוע לאיזו חברה, קודם שיתקנו את הפלאפון ומשם נתקדם.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
tendo פורסם 2016 בינואר 28 Share פורסם 2016 בינואר 28 אני לא יודע מה הוא רוצה לעשות, אני יודע שההתנהלות של LG העולמית בפרשה היא ביזיון אחד גדול ואני כותב את זה כשהמכשיר הקודם שלי היה S3 שגם לו היו בעיות דומות. ומי תיקן? אחריות של מי היה לך? שים לב, שגם תחת אחריות בן לאומית אתה פונה לגוף היצרן ולא לשלוחה רישמית שלו, כלומר לא משנה תחת מה אתה ניגש לאחד מהגופים בשרשרת שהמוצר עבר ולא משנה מה. אני לא מבין איך זה שונה בעיניך פה, הרי אתה פונה ליבואן שקנית ממנו או ליצרן, אתה לא יכול לבוא בטעות לגוף שלא מצידך. מה שכן, אתה יכול להציע את זה לאלג'י העולמית ולראות מה יאמרו לך. ד"א, אל תשכח שיבואן מקביל גם לעיתים נמכר ללא אישור של היצרן, דגם שלא אמור להימכר באותו אזור או שמתוכנן להיכנס לאותו שוק בהמשך (כמו הגלקסי 4 לדוגמא) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2016 בינואר 28 Share פורסם 2016 בינואר 28 אני מדבר על LG העולמית. בS3 הם הוציאו תיקון שפתר את הבעיה ובעיקר הודו על קיומה הרבה יותר מהר מהביזיון של LG. אני קניתי G4 מארה"ב שבועיים לפני שהפרשה התחילה להתפרסם בפורומים. אם LG היתה טורחת להודיע על הבעיה הייתי קונה מכשיר אחר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omrij פורסם 2016 בינואר 28 Share פורסם 2016 בינואר 28 החוק הישראלי אומר שבטובין שיובאו, רואים את היבואן כיצרן. והאחריות על התיקונים היא כמובן על "היצרן". גם אם היתה "lg israel" כזאת, היא לא היתה חייבת לאף אחד כלום. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
tendo פורסם 2016 בינואר 28 Share פורסם 2016 בינואר 28 אני מדבר על LG העולמית. בS3 הם הוציאו תיקון שפתר את הבעיה ובעיקר הודו על קיומה הרבה יותר מהר מהביזיון של LG. אני קניתי G4 מארה"ב שבועיים לפני שהפרשה התחילה להתפרסם בפורומים. אם LG היתה טורחת להודיע על הבעיה הייתי קונה מכשיר אחר. כמו שאמרתה, שבועיים לפני שהפרשה התחילה, איך אתה מצפה שהם ידעו על זה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2016 בינואר 28 Share פורסם 2016 בינואר 28 היא לא התחילה, היא הצפוצצה בפורומים. היו הרבה תלונות קודם. לקח להם כמעט 4 חודשים להודות בזה אחרי שהתפרסם בפורומים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
tendo פורסם 2016 בינואר 28 Share פורסם 2016 בינואר 28 היא לא התחילה, היא הצפוצצה בפורומים. היו הרבה תלונות קודם. לקח להם כמעט 4 חודשים להודות בזה אחרי שהתפרסם בפורומים. גם לסמסונג עם ה s3 וגם לאינטל, אז? כל חברה לוקח לה זמן, תבין שזה בדקות מעבדה, שיחזור תנאים וכו'... זה לא שיש 4 אנשים שאומרים שיש בעיה בפורומים וזהו, הם מכריזים על טעות. שים לב גם שרתה משווה תקלה חומרתית לתוכנתית, זה ממש לא אותו הדבר, זה כמו שאני אשווה פנצר ברכב למנוע מת... זה לא אותו הדבר ולא אותה התקלה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2016 בינואר 28 Share פורסם 2016 בינואר 28 ידעו את זה טוב מאוד. נציגים של VERIZON הודו בכך ואז חזרו בהם. גם התקלה של הS3 היתה חומרתית אבל הם מצאו דרך תוכנתית להתגבר עליה. בשורה התחתונה - LG העולמית נמנעה ככל יכולתה מלהודות שהיא מוכרת מכשירים תקולים כדי לא לפגוע במכירות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.