LG G4 נכבה פתאום ולא נדלק - עמוד 2 - תמיכה טכנית מובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

LG G4 נכבה פתאום ולא נדלק


BarRahum

Recommended Posts

  • תגובות 159
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
לפני 10 שעות ag43 אמר:

זה לא משנה את העובדה שהיא נפתרה ע"י החלפת רום.

שוב, זה היה אך ורק מעקף, מן גשר. כמוש עשו בGTX970 עם בעיית הראם

הבעיה החומרתית עודה שם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

לשלוח להם מכתב התראה לפני תביעה. שבו אתה מפרט את הבעיה ואת טיפול היבואן (בעיה בלוח האם מהיצרן, רונלייט מחליפים חינם באחריות) ואם הם לא מוכנים לכבד את האחריות אז אתה מתכוון לתבוע אותם. תציין גם שאתה חייל אמצעים ולא מתכוון לשלם על תקלה שאמורה להיות מכוסה תחת האחריות. בנוסף תפרט את רשימת "הנזקים" שנעשו לך (עלויות שונות שנגרמו לך בגלל הבעיה) ואלו יתווספו לתביעה. 

 

אני לא בטוח לגבי זה (אני לא עו"ד), אבל אני חושב שאתה יכול לפנות לרונלייט בתור הנציגה "הרשמית" של בארץ, וגםלהוסיף אותם למכתב שלך. אין לך מה להפסיד. 

 

בעבר קראתי על מישהו שעשה את זה עם והיבואן סידר לו את המכשיר (אבל בניגוד ל- LG, האחריות של תופסת גם אם קונים מיבוא פרללי למיטב ידעתי). 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא 100% בקיא בפרטי הבעיה, אך מה שתיארת עד כה מתאים לבעיה שהרבה חווים עם המכשיר, מודעת לבעיה ורונלייט מחליפים את הלוח אם בלי להרים קשיים.

 

אתה יכול לקרוא כאן - 

 

http://forum.xda-developers.com/sprint-g4/general/lg-sprint-admit-hardware-issue-t3215396

 

בקבוצה הזו בפייסבוק היו הרבה משתמשים שזה קרה להם - 

 

https://www.facebook.com/groups/1425422947755107/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

2 דברים שלא הבנתי

1. המכשיר שלך רונלייט או לא?
2. עשית לו משהו מהקשקוש הזה של קצר, הוא נפל נשבר? (אגב אכן אם יש בוט אין דבר כזה קצר שאז זה גורם לשריפה)

אמורים לתקן לך בחינם ברגע שיש בעיה מוכרת בלי להתחיל לזיין תשכל על קורוזיה או קצר או התאבדות והשד יודע, וכן יש אנשים שמת להם הG4 בדיוק 5 פעמים ובכל ה5 פעמים רונלייט החליפו את הלוח אם.

אם אני הייתי קונה תמכשיר הזה הייתי מתקשר ל100 מנהלים כדי לקבל מכשיר חדש ולא לתקן 5 פעמים שגוררת אותך לבזבז 10 נסיעות על הגעה למעבדה ואיסוף, בושה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחרי ויכוחים של אבא שלי בתחילת השבוע עם החנות הם אמרו שיתקנו את זה ויביאו לי בסוף השבוע, אתמול הם אמרו לו שהתקלה היא באמת בלוח אם, ושייקח זמן לתקן את זה.

לפי דעתי הם סתם מנסים להתיש אותי.

שלחתי הודעה לLG בארץ, ושאלתי אותם מה חלקם בזה כי זה תקלה בפס ייצור ואני מחכה למענה שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רוב הסיכויים שהיבואן בארץ יתנער בסיבה שהמכשיר לא נקנה דרכו. התגובה הזו עשויה להשתנות אם תתחיל מהלך משפטי. 

 

לגבי החנות, אל תוותר להם, לא יתכן שהם ימכרו מכשיר ולא יכבדו את האחריות (למרות שזה מה שקורה לרוב עם חנויות שנותנות אחריות שלהן, או של יבואן פרללי). תסביר להם שאתה מודע לבעיה הזו והיא מאוד נפוצה ואתה מתכוון ללכת עם זה עד הסוף.

 

אני אישית הייתי חושש שהם ידאגו לסדר למכשיר בעיה אחרת כדי להתחמק מכיבוד האחריות, אבל זה כבר קיצוני (אך אפשרי). ראיתי את "יצאת צדיק" ואין סוף לדברים האלה ואין אמון באף אחד. 

 

תודה על העדכון. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פניתי לLG בארץ בלי קשר ליבואן, מכיוון שהם הייצוג של בארץ, הם אמורים להיות אחראיים על המוצרים שלהם כי בסופו של דבר זה פאק בפס ייצור, ולא משנה אם הפלאפון או מיבואן רשמי או יבואן פרללי כי הבעיה צצה עכשיו בהרבה מהפלאפונים ולאט לאט צצות עוד גרסאות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...