LG G4 נכבה פתאום ולא נדלק - עמוד 3 - תמיכה טכנית מובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

LG G4 נכבה פתאום ולא נדלק


BarRahum

Recommended Posts

  • תגובות 159
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
ציטוט של ag43

יש למישהו מושג מה עלויות ההחלפה בתשלום?

500-850 כמובן שאין הגיון לבצע את זה בתשלום כי

1. ניתן לרכוש G2 ב800 מיד שניה וזה מכשיר מדהים

2.המכשיר באחריות גם מקביל גם רשמי חייב החלפת לוח בחינם גם 5 פעמים אם צריך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של ag43

אא"כ קנית אותו בחו"ל כמוני ואז חפש את החברים שלך. אני מתלבט אם למכור אותו או להשאר ולראות אם זכיתי בלוטו המכשירים.

אם יש לך אפשרות

1.פנה אל המוכר שקנית ממנו או הרשת/חנות
2.פנה אל LG העולמית

3.פנה אל הנציגות הישראלית רונלייט, הם הנציג של החברה ולא רק היבואן ולכן יש להם חובת משפטית, וכן הם ינסו לנפנף אותך כמו לא יודע מה
ואל תשכח שאם 'תתקפל' ותהיה מוכן להשקיע סכוםכ זה בתיקון, אין אף מסמך משפטי שיכול להגן עליך מחיוב כפול בעקבות מוות 'חוזר ונשנה' בגלל שתביעה הייצוגית שהגשנו רק לאחרונה התברר שלקוחות ספגו 4 פעמים את תופעת המוות (בכל ה3 פעמים הלוח הוחלף)

http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/lg-finally-acknowledges-g4-boot-loop-problem-and-it-s-offering-a-fix-1313769

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני במקומך לא הייתי לוקח את הסיכון, אם זה מכשיר ממקור שאתה יודע שכמעט בלתי אפשרי לממש אצלו את האחריות - תמכור. עלות התיקון היא עלות החלפת , אני אישית ראיתי מחירים של 1,000ש"ח וצפונה. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עבר כבר חודש וחצי, וכלום לא השתנה..

הפלאפון במעבדה כבר שלושה שבועות מהחנות שקניתי ממנה, הם לא יודעים מה לעשות עם התקלה ומאיפה להביא .

כבר יומיים אני מנסה להגיע לLG הארצית, והם מפנים אותי לרונלייט, ששם אין להם איך לעזור לי כי הם רוצים כסף על תיקון.

יש פה מחדל חמור של LG

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עבר כבר חודש וחצי, וכלום לא השתנה..

הפלאפון במעבדה כבר שלושה שבועות מהחנות שקניתי ממנה, הם לא יודעים מה לעשות עם התקלה ומאיפה להביא .

כבר יומיים אני מנסה להגיע לLG הארצית, והם מפנים אותי לרונלייט, ששם אין להם איך לעזור לי כי הם רוצים כסף על תיקון.

יש פה מחדל חמור של LG

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השרות של מי בדיוק?

היבואן לא חייב לך כלום אם לא קנית דרכו, זה לא יהיה שונה עם שום חברה אחרת.

אם המכשיר הבא שלך יהיה של נניח (שתקנה מחנות ולא מהיבואן הרישמי) ופתאום תהיה תקלה דומה אתה חושב שהיבואן יטפל בך בחינם? שכח מזה.

מימוש האחריות שלך צריך להתבצע מול החנות. החנות צריכה לטפל בך גם אם זה אומר להביא לך מכשיר חדש - אם היא לא יכולה להשיג חלפים זו בעיה שלה.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי אותך מצויין, פשוט הבהרתי לך שאתה מפנה את הבעיה שלך לכיוון הלא נכון.

שוב, אתה חושב שאם במקום זאת היתה סמסונג, או , או לא יודע מי - זה היה שונה?

מה בדיוק אתה רוצה ש- יעשו, שהם לא עשו? אני לא מבין... הם מתקנים את הטלפונים לכל הלקוחות שלהם בחינם. בכל מדינה זה מבוצע דרך היבואן שדרכו קנית (במקרה של חנות ביבוא פרטי - היא היבואן, גם מבחינת החוק הישראלי). אתה צריך לפנות למי שקנית ממנו את הטלפון ולדרוש שיתקן לך אותו. האמת, גם בלי קשר להצהרה של בכלל. ההצהרה של לצורך העניין בכלל לא רלוונטית עבורך אלא היא באה לטובת היבואן - במקום לתקן לך את הטלפון על חשבונו, LG מממנת לו את התיקון.

שוב, בפעם השלישית - מי שצריך לתקן לך את הטלפון זו החנות שממנה קנית. היא חייבת לעשות את זה בלי קשר להכרה של LG בבעיה בכלל, אלא פשוט בעקבות החוק הישראלי.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...