omrij פורסם 2016 בינואר 31 Share פורסם 2016 בינואר 31 היא יצאה בהצהרה רק אחרי שאתר מסויים "עימת" אותה עם המצב. http://www.androidauthority.com/lg-admits-g4-bootloop-problem-hardware-fault-669603/ http://www.androidauthority.com/lg-g4-bootloop-petition-669421/ קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
iSolt פורסם 2016 בינואר 31 Share פורסם 2016 בינואר 31 LG לא צריכה להתאמץ לבצע מהלך כלשהו ברגע שיש עדיין מאות ואלפי אנשים שמודעים לתקלה ולסבירות הגבוהה שלה ועדיין ממשיכים לרכוש את הG4 (כי הוא עולה בערך 2000 וזה משתלם, כי הוא מכשיר דגל עם כרטיס SD..) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2016 בינואר 31 Share פורסם 2016 בינואר 31 ציטוט של omrij היא יצאה בהצהרה רק אחרי שאתר מסויים "עימת" אותה עם המצב. http://www.androidauthority.com/lg-admits-g4-bootloop-problem-hardware-fault-669603/ http://www.androidauthority.com/lg-g4-bootloop-petition-669421/ בעצומה שמופיעה בכתבה הנ"ל יש 1,778 חתימות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2016 בפברואר 1 Share פורסם 2016 בפברואר 1 כן ו? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
iSolt פורסם 2016 בפברואר 1 Share פורסם 2016 בפברואר 1 ציטוט של ag43 כן ו? הוא מזלזל במספר, כאילו זה קורה בכל מכשיר חדש קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2016 בפברואר 1 Share פורסם 2016 בפברואר 1 אם זה המצב כל מה שlg הייתה צריכה לעשות הוא לומר שזו סטטיסטיקה רגילה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
tendo פורסם 2016 בפברואר 1 Share פורסם 2016 בפברואר 1 אתה שוב מתכלם לגמריי ממה שאני מנסה להסביר לך. כדי שחברה מסחרית תודה בתקלה היא צריכה לשחזר אותה על בסיס אותם תנאים, תרצה או לא כל חברה עובדת ככה, גם הטכנאי של השכן מהקומה הראשונה אצלך בבנין שאומר שהלוח אם שלו עושה רעשים מנסה לשחזר את התקלה. אם היית חברה כמו LG אתה חושב שהיית רץ להותיא הודעה שיש תקלה במוצר שלך שעלה מיליארדים לייצר לפני הוכחות חד משמעיות בתקלה על כל פרטיה או שהיית בודק לעומק קודם? אם תהיה בעל חברה או מתעסק בניהול בחברה גדולה תראה תמיד שקודם בדיקה ואז הודאה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2016 בפברואר 1 Share פורסם 2016 בפברואר 1 ציטוט של iSolt הוא מזלזל במספר, כאילו זה קורה בכל מכשיר חדש בוודאי שאני מזלזל במספר הזה. ונמאס לי כבר לחזור על עצמי - אם אתה חושב ש-1,700 מכשירים עם בוטלופ (תקלה שכיחה שיכולה לנבוע מהמון גורמים, כולל בעיות תוכנה שנגרמו בגלל המשתמש, על אחת כמה וכמה אם הוא גולש ב-XDA) מתוך 15 מיליון מכשירים שמסתובבים בעולם זה מספר מספיק גבוה בשביל להדליק אצל LG נורה אדומה אז אתה אידיוט. עצם העובדה שאחרי מספר כלכך נמוך (אני מניח שהיא קיבלה עוד דיווחים מאנשים אחרים במקומות אחרים בעולם, ועדיין) היא החלה בבדיקות מקיפות ואז יצאה בהצהרה לגבי התקלה שנמצאה - זו נקודה לזכותה של LG ולא לרעתה (לפחות מבחינה שיווקית, לא טכנית כי הדבר הזה לא היה אמור לקרות בכלל). ציטוט של ag43 אם זה המצב כל מה שlg הייתה צריכה לעשות הוא לומר שזו סטטיסטיקה רגילה. אתה טוען ש-1700 מתוך 15,000,000 זאת לא סטטיסטיקת RMA לגיטימית? מדובר ב-0.01%. אז כן, למרות המספר הנמוך LG לא הקטינה ראש ובדקה את העניין לעומק - ואז כשהיא גילתה את התקלה היא יצאה בהכרזה לגביה. כמו שאמרתי - זאת דווקא נקודה לזכותה של LG ולא לרעתה. היא היתה בקלות יכולה פשוט לטפל נקודתית במכשירים התקולים (0.01%) ולא להכריז על שום דבר בפומבי, אולי מלבד הודעה לקונית על זה שיש 15 מיליון מכשירי G4 שמסתובבים בעולם ואם יש 0.01% אנשים עם תקלות אז שיפנו למימוש אחריות והם כמובן יטופלו. אבל LG בחרה דווקא להגדיל ראש ולשמור על שקיפות, ועל כך מגיע לה כל הכבוד. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2016 בפברואר 1 Share פורסם 2016 בפברואר 1 פשוט מדהים עד כמה אתה מתעקש על כלום. כש15 מיליון בעלי המכשיר יגלשו בפורום הנ"ל הטיעון שלך יהיה רלוונטי. כאשר מתוך כמה אלפי בעלי מכשיר שמסתובבים בפורום ההוא 1700 מדווחים על בעיה - כנראה שהיא קיימת. ההודעה של LG בסה"כ אומרת שהיא תכבד את האחריות כרגיל. מה בדיוק נקודת זכות בזה? יש כאן שני כשלים עיקריים: 1. אנשים שאינם מכוסים ע"י השיגיונות של המפיצה. 2. אנשים שאצלם התקלה תקרה אחרי תקופת האחריות! במקרה הראשון אתה עוד יכול להאשים את הקונה שבחר לעקוף את היבואן אבל במקרה השני LG פשוט זורקת לעזאזל את הלקוחות שאיתרע מזלם והמכשיר שלהםהזחיק מעמד קצת יותר זמן. ערכתי מחדש את ההודעה ליתר בהירות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2016 בפברואר 1 Share פורסם 2016 בפברואר 1 פשוט מדהים כמה אתה מתעקש להציג את LG באור רע בלי שיש לך שום הוכחות לטענות השיקריות שלך (שהיא היתה מודעת לתקלה והמשיכה למכור במודע את המכשירים תוך שהיא מסתירה מידע מהציבור). ברגע ש-LG קיבלה כמות X של תלונות שחצו רף מסויים - היא החלה בבדיקות מעמיקות. ברגע שהיא סיימה עם הבדיקות וגילתה שיש תקלה, היא: א. הצהירה עליה בפומבי ב. הבהירה שהיא תתקן את המכשירים התקולים (מין הסתם) אז על מה בדיוק הטענות שלך נגדה? על זה שהיא לא הצהירה חד משמעית שהיא תטפל במכשירים גם בתום תקופת האחריות במידה והתקלה תהיה זו הספציפית המדוברת? אני יכול להסכים איתך, אבל עכשיו (בעמוד 10) זאת הפעם הראשונה שאתה מתלונן על הנושא הזה. כבר פעם שלישית שאתה משנה נושא/את אופי התלונות שלך אחרי שאני סותר את הטענות השיקריות והמגוחכות שלך פעם אחר פעם. בוא תיסגר על עצמך ואז נוכל להמשיך את הדיון הזה. אני מבין שאתה מתוסכל מזה שקנית את ה-G4 (אם היית מקשיב לי בתקופה שהוא וה-S6 יצאו אולי היית עושה קניה אחרת......) אבל זאת לא סיבה להמציא שקרים על LG. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2016 בפברואר 1 Share פורסם 2016 בפברואר 1 ציטוט של ag43 הטענה כאן היא על LG העולמית שלא דואגת שהנציגויות שלה יטפלו בכל המכשירים התקולים, לא משנה מאיפה נקנו (על חשבון LG העולמית כמובן). הנה הטענה הראשונה שלי. אתה מוזמן להראות לי במה חזרתי בי. מספר עובדות: 1. כבר מספר חודשים יש תלונות מרובות על תקלה זהה במכשירי הLG G4. 2. מספר גורמים רשמיים וחצי רשמיים אישרו אותה. 3. LG התעלמה מהתלונות (לא הכחישה או אישרה, פשוט התעלמה) והמשיכה למכור את המכשירים כרגיל. 4. כאשר אתר מוכר בסצנת האנדרואיד מגובה בעצומת גולשים התעמת עם החברה היא הוציאה הודעה תוך יום שאכן יש בעיה סדרתית במכשיר. אם אתה מעדיף לחשוב שLG לא שמה לב במשך חודשים שהמכשירים הנ"ל חוזרים אליה עם אותה בעיה ורק כאשר אתר ספציפי פנה אליה היא גילתה את הבעיה (תוך יום...) שיבושם לך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
tendo פורסם 2016 בפברואר 1 Share פורסם 2016 בפברואר 1 הטענה כאן היא על LG העולמית שלא דואגת שהנציגויות שלה יטפלו בכל המכשירים התקולים, לא משנה מאיפה נקנו (על חשבון LG העולמית כמובן). הנה הטענה הראשונה שלי. אתה מוזמן להראות לי במה חזרתי בי. מספר עובדות: 1. כבר מספר חודשים יש תלונות מרובות על תקלה זהה במכשירי הLG G4. 2. מספר גורמים רשמיים וחצי רשמיים אישרו אותה. 3. LG התעלמה מהתלונות (לא הכחישה או אישרה, פשוט התעלמה) והמשיכה למכור את המכשירים כרגיל. 4. כאשר אתר מוכר בסצנת האנדרואיד מגובה בעצומת גולשים התעמת עם החברה היא הוציאה הודעה תוך יום שאכן יש בעיה סדרתית במכשיר. אם אתה מעדיף לחשוב שLG לא שמה לב במשך חודשים שהמכשירים הנ"ל חוזרים אליה עם אותה בעיה ורק כאשר אתר ספציפי פנה אליה היא גילתה את הבעיה (תוך יום...) שיבושם לך. שים לב שוב, היא לא התעלמה, היא ביצעה בדיקות, כמו כל יצרן מוצר אלקטרוניקה, אתה בודק לפני שאתה מוציא הודעה שהמכשיר שלך תקול. אתה חושב שסמסונג פירסמו שיש תקלה בs3 לי ני שהם בדקו לעומק? או גוגל עם הזליגת זיכרון בגירסאות הראשונות של אנדרואיד 5 בנקסוסים? לא, הם קודם בדקו... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2016 בפברואר 1 Share פורסם 2016 בפברואר 1 אתה מתעלם מהפסקה האחרונה שכתבתי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omrij פורסם 2016 בפברואר 1 Share פורסם 2016 בפברואר 1 לא מבין למה חוזרים פה כל פעם על מספרים של 1,700 או עשרות/מאות? אוכלוסיית הפורומים משקפת את כלל בעלי המכשירים? כל מי שיש לו מכשיר תקול ישר פותח משתמש בxda וחותם על עצומה? אם זה כ"כ שולי, מה ההסתברות שמישהו יקרה לו אותו דבר מספר פעמים או שיקרה גם לו וגם למישהו שהוא מכיר? באחד הדיווחים שקראתי, לפני שהם הודו בבעיה - היו לLG בעיות של מחסור בלוחות אם לתיקונים, אנשים חיכו זמן רב לתיקון, גם זה כנראה מקרי. גם הפוסט הזה מספטמבר הוא מקרי: http://forum.xda-developers.com/sprint-g4/general/lg-sprint-admit-hardware-issue-t3215396 אני מסכים שאין פה הוכחות חותכות, אבל בהחלט יש פה ספק סביר פלוס. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2016 בפברואר 1 Share פורסם 2016 בפברואר 1 ברור שיקרו מצבים שזה קרה "גם לך וגם למישהו שאתה מכיר", כי זאת תקלה סדרתית! אבל LG לא יודעת שאתה ומשה מכירים, היא לכל היותר מזהה אתכם בתור "לקוחות מישראל" וגם זה לא בטוח. שוב, ברור שהיו הרבה תלונות. וברור שיש תקלה סדרתית, עליה מאוד קל לדעת בדיעבד......... אבל ברגע האמת כשאתה מקבל 0.01% מכשירים תקולים - אתה עדיין לא יודע כלום. כשזה מגיע למסה קריטית כלשהי, אתה בודק. LG בדקו. הם זיהו את התקלה. והצהירו עליה. מה אתם רוצים מהם? ag43 האשים אותם שהם בדקו וזיהו את התקלה כבר מזמן, אבל הסתירו את זה בזדון והמשיכו ביודעין למכור את המכשירים בלי לספר ללקוחות על התקלה שכבר היתה ידועה להם לטענתו, והוא כועס על זה. אבל על הטענה הזאת אין לו שום הוכחות, אז הלאה. מה עוד? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.