LG G4 נכבה פתאום ולא נדלק - עמוד 8 - תמיכה טכנית מובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

LG G4 נכבה פתאום ולא נדלק


BarRahum

Recommended Posts

להזכירך הדיון (והטענה שלי) הם על תגובת החברה לתקלה. טעויות קורות, השאלה איך פותרים אותן. במקרה הנוכחי מתנהלת בצורה הגרועה ביותר:

1. לפי כל מה שהובא כאן יש יסוד סביר (מאוד) להניח שLG ידעה על כך קודם. גם אם לא -

2. כל מה עשתה היתה להודיע שהמכשירים יתוקנו לפי האחריות המקורית. תודה רבה באמת.

3. כל מי שלא קנה מהמפיץ הרשמי במדינתו - אין פתרון. כל מי שקנה והמכשיר לא מת לו בזמן - אין פתרון.

4. הגרוע ביותר - נכון להיום אי אפשר להמליץ לאף אחד לקנות את המכשיר מהסיבה הפשוטה שLG לא טרחה אפילו לספר באיזה מכשירים הבעיה קיימת! סדרות, גרסאות ייצור, תאריכים, משהו? כשלקוח ירצה לקנות מעכשיו מכשיר חדש אין לו שמץ של אפשרות לדעת האם הוא קונה מכשיר תקין!

יתרה מזאת - הם אפילו לא כתבו שהבעיה תוקנה! האם המכשירים המיוצרים כעת תוקנו או שממשיכים לייצר אותם עם הפגם הזה?

 

מה בהתנהלות הביזיונית הזו נראה לך נורמלי? המינימום שLG צריכה לעשות הוא להודיע על הסדרות הבעיתיות ולבצע ריקול או לפחות להאריך עליהן את האחריות, ללא קשר מאיפה נקנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 159
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני מעולם לא אמרתי שההתנהלות שלהם לגבי הטיפול בתקלה הוא תקין, רק מחיתי על הטענה הלא מבוססת שלך שהם ידעו על הבעיה אבל הסתירו אותה בזדון.

לגבי המלצות קניה על ה-G4, מבחינתי זאת לא בעיה כי מהיום הראשון אני המלצתי להתרחק מהטלפון הזה וללכת במקומו על ה-S6..... גם בלי קשר לתקלה הזאת בכלל.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סתם לידע כללי:
http://www.gadgety.co.il/150274/iphone-error-53-returns/?utm_content=buffer7526c&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer

אפל- ה"חברה המושלמת" מבחינת תיקונים לטענת AG43- כרגע גרמה למחיקת מידע אישי של משתמשים- פתרון לבעיה- בעידכון הבא אולי....

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ זאת לא תקלה במכשיר אלא חסימה יזומה שלו כאשר הוא מזהה רכיב לא מקורי / שהותקן ע"י מישהו פרטי ולא במעבדה רישמית של .

ועל איזה "פתרון לבעיה" אתה מדבר? הם מעולם לא אמרו שזה "יתוקן", לא בעתיד הקרוב ולא הרחוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

דברים מדהימים קוראים פה...

 

כמה עדכונים:

חזרו אלי מהמעבדה של החנות (לא אנקוט בשמה) רק היום (כאשר המכשיר שם נמצא עוד מה 26 לינואר) ועדכנו שה"תיקון" שלהם לא צלח (כנראה ניסו לבצע צריבת חומרה).

מה שהם מציעים זה כמובן החלפת תמורת 990 ש"ח וזה יהיה מוכן בסוף השבוע.

אני לגמרי מבין את המחיר מכיוון שמדובר על SOC שהכל מולחם ומחובר בו (כמעט כמו החלפת מכשיר) מצד אחד ומצד שני זה מכשיר שפשוט התפגר באשמת תקלת ייצור של ולא בגלל משהו שאני עשיתי.

הייתי מצפה לאיזהו recall מצידם, בלי קשר ליבואן או המפיץ. החנות טוענת שלא יצאה אישור רשמי מLG על כך ובכל אתרי החדשות אני רואה רק ציטוט בלי שום מקור להצהרה הרשמית של .

 

מבדיקות שעשיתי אתמול, LG הפנו אותי לרונלייט ושם נאמר שאם המכשיר לא נרכש מהם ם לא יכולו לתקן אותם במסגרת אחריות כזאת או אחרת.

שוב, אני לא יכול לבוא אליהם בטענות, אבל בפועל אני מוצא את עצמי משלם 990 ש"ח על תקללת יצרן וכמעט חודש של של חוסר שימוש במכשיר (מזל שיש לי טלפון נוסף מעבודה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא נכון, כן הודתה בזה באופן רישמי:

 

ציטוט

LG Electronics has been made aware of a booting issue with the G4 smartphone that has now been identified as resulting from a loose contact between components. Customers who are experiencing booting issues with their G4s should contact their local carrier from where the G4 was purchased or a nearby Service Center (www.lg.com/common) for repair under full warranty.

Customers who purchased their G4 devices from non-carrier retailers should contact an LG Service Center with the understanding that warranty conditions will differ. LG Electronics is committed to providing the highest standards of product quality and customer service and apologizes for the inconvenience caused to some of our customers who initially received incorrect diagnoses.

 

לדעתי אתה צריך לפנות ל-LG בעצמה ולסגור את זה איתם.

https://www.lg.com/us/support/repair-service/schedule-repair

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...