iakovl פורסם 2013 בפברואר 1 Share פורסם 2013 בפברואר 1 יפה להן... פונים לאפל העולמית...אם הן נקודת שרות רשמית זה כל מה שאדם צריך לדעתהעובדה שמגבילים את הטיפול במכשיר מסויים הוא לא בעיה של הלקוח אלא של נקודת השרותמבחינת הלקוח שיקחו את הזמן, ישלחו לארהב לתיקון ויחזירו אותו ללקוח, זאת המטרה של נקודת שרות, לתת שרותהפיענוח הישראלי לנקודה הזאת יכול להיות שונה בגלל שאנחנו ישראליםאבל זה לא משנה את העובדות, המציאות לעומת זאת שונה כי זה מה שהחברות מנסות להציגמי רוצה לנסות לשלוח מייל לאפל? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omrij פורסם 2013 בפברואר 1 Share פורסם 2013 בפברואר 1 אז תצא למלחמה, אבל למה אתה שולח אחרים להילחם?הבנאדם עשה הכל בשביל לוודא את הדגם שהוא קונה ובסוף קיבל דגם אחר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
iakovl פורסם 2013 בפברואר 1 Share פורסם 2013 בפברואר 1 : לי ממש לא אכפת... אני לא קונה אפל בכל מקרה (נושא של עיקרון, אבל זה דיון אחר) על פי אפל : https://support.apple.com/kb/index?page=servicefaq&geo=Israel&product=iphone הנושא של הסוג מכשיר לא נכנס לנושא, יש אחריות = יש טיפול במסגרת אחריות ועדיין אנשים פה מתעלמים בצורה בוטה מאחריות של המוכר לתת אחריות יצרן... חברות הסלולר זה הפתרון הנוסף לסיפור, לא הראשון בכל אופן, על בסיס פרסום שגוי אפשר להחזיר את המוצר ולגמור את הנושא אבל זה לא יקרה בגלל המחיר, לכל דבר אנשים יש מחיר... מוצר זול לעיתים מכיל שורות קטנות למטה במקרה שלנו פה מודם נוסף... מה שבפועל לא משנה בשאר חלקי המכשיר אבל משום מה שוכחים את זה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2013 בפברואר 1 Share פורסם 2013 בפברואר 1 עושה רושם שהדבר שאנשים הכי מתעלמים ממנו זה שהחנות מחוייבת, על פי חוק במדינת ישראל, לתת למוצר אחריות לשנה.אפילו אם אפל תצהיר מפה ועד הודו שאין בכלל אחריות לאייפון, זה לא יעזור לחנות בישראל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omrij פורסם 2013 בפברואר 1 Share פורסם 2013 בפברואר 1 : לי ממש לא אכפת... אני לא קונה אפל בכל מקרה (נושא של עיקרון, אבל זה דיון אחר) על פי אפל : https://support.apple.com/kb/index?page=servicefaq&geo=Israel&product=iphone הנושא של הסוג מכשיר לא נכנס לנושא, יש אחריות = יש טיפול במסגרת אחריות ועדיין אנשים פה מתעלמים בצורה בוטה מאחריות של המוכר לתת אחריות יצרן... חברות הסלולר זה הפתרון הנוסף לסיפור, לא הראשון בכל אופן, על בסיס פרסום שגוי אפשר להחזיר את המוצר ולגמור את הנושא אבל זה לא יקרה בגלל המחיר, לכל דבר אנשים יש מחיר... מוצר זול לעיתים מכיל שורות קטנות למטה במקרה שלנו פה מודם נוסף... מה שבפועל לא משנה בשאר חלקי המכשיר אבל משום מה שוכחים את זה לך לא איכפת, אבל אין לך בעיה להיות פרקליטו של השטןאין שום בעיה שKSP ימכרו אייפונים מדגם X, רק שלא ישקרו לגבי זה בכל הערוצים (להזכירך, זה מה שכתוב באתר, מה שהם אמרו לו בפייסבוק ומה שהמוכר טען) אז כן, הסיכוי שתהיה בעיה חומרתית הוא לא גדול במיוחד, אבל זה קורה: הכפתור מתחיל לעשות בעיות, הבטריה לפעמים מתחרפנת - SHIT HAPPENS אתה משאיר את המכשיר באפ"ס (וגם הוט מובייל?) ואו שיחליפו לך אותו או שיתקנו אותו במעבדה נורמלית אגב, הסיכויים להחלפה טובים מאוד - יש מעט מאוד דברים שאפל מרשים להם לתקן כל המעבדות שנפתחו בשנים האחרונות, לא הייתי שם שם מכשיר בחיים (כולל הגדולות והמוכרות) עשיתי את זה פעם אחת ולמדתי את הלקח. (ומאז שמעתי עוד המון סיפורים אחרים) כמובן שיש גם את עניין החלפים המקוריים ואיכות הטכנאים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
iakovl פורסם 2013 בפברואר 1 Share פורסם 2013 בפברואר 1 פרקליטו של השטן?אני זה שמנסה להגיד תפילו את האחריות על KSP, הם מכרו, הם צריכים לתת שרותאתה זה שמנסה להגיד שאין טעם בכלל לפנות לחנות שממנה קונים ולפנות לחברות סלולראנשים,כמו שנאמר על ידי Milford Cubicle החנות מחוייבת על פי חוק לספק אחריות יצרן, למה מתעלמים מזה (אגב...האחריות שהם נותנים תעלם ברגע שמישהו מלבדם יפתח את המכשיר... זה די ברור לכם נכון?)לגבי מעבדות פרטיות... יש מעבדות ויש מעבדותלמזלי במשך קרוב ל5 שנים שום מכשיר שהיה לי אישית לא ראה מעבדה מעולםבמידה ואני אצטרך לממש את הביטוח (לא אחריות... כל דבר שכלול באחריות אני יכול לתקן לבד)אני פשוט אפנה לכל מעבדה שיש לה הסכם עם KOPELL במקרה שלי ושיש לה רקורד ציבורי טוב (גוגל לעולם לא שוכחת) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omrij פורסם 2013 בפברואר 1 Share פורסם 2013 בפברואר 1 אני אומר - KSP שיקרו לגבי המכשיר שמכרו? שיקחו אותו בחזרה/יפצו את הקונהברור שKSP מחוייבים לתת לו שירותאבל אסור לבן אדם להעיף שירות X על שירות Y?אם הוא טרח לשאול כ"כ הרבה לפני, כנראה שהנושא הזה היה חשוב לו מספיק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
guy113 פורסם 2013 בפברואר 2 Share פורסם 2013 בפברואר 2 אני מבין שלא קראת את התגובה שלי...אחי קנה בחו"ל את הגדם שכולם רוצים "הדגם האירופאי" ( שזה איזה שיט שהמציאו ), יש לו איזה שהיא בעיה במצלמה של המכשיר שלא עובדתלקח לאורנג' כי הם נותנים אחריות יצרן ל"דגם האירופאי" ואחרי יומים התקשרו ואמרו לו שהם לא נותנים אחריות לדגם הזה ספציפיתאז בתכלס כן עדיף לקנות את הגדם CDMA ולא GSM ולהיות עם יותר תדרים!וסביר להניח שלKSP יש כמה יבואנים אחד מאירופה ואחר אמריקאי לא יודע בדיוק מה קרה שם אבל עם יש סיבה לתת ללקוח זיכוי אז הוא צריך לקבל וזה צודק אני אישית לא רואה את כמשהו ביג דיל כמו שהבן אדם עשהבקיצור מה שאני אומר זה שאתם כל כך משבחים את אורנג' להזכירכם עד לא מיזמן אבדו על כולנו גם בתיקונים וגם במחירים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omrij פורסם 2013 בפברואר 2 Share פורסם 2013 בפברואר 2 יש לו gsm a1429 או 1428?תנסה בסלקום/פלאפון קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
guy113 פורסם 2013 בפברואר 3 Share פורסם 2013 בפברואר 3 יש לו gsm a1429 או 1428?תנסה בסלקום/פלאפוןgsm a1429 הוא קנה במיוחד בשביל לקבל אחריות!סלקום אמרו פשוט לא ואותו דבר פלאפוןרק אורנג' היחידים שהסכימו לקבל ואחרי כמה ימים אמרו פשוט לא קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omrij פורסם 2013 בפברואר 3 Share פורסם 2013 בפברואר 3 נשמע מוזר, אלא אם המכשיר באמת לא באחריות (הם בודקים לפי הIMEI) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
iakovl פורסם 2013 בפברואר 4 Share פורסם 2013 בפברואר 4 האיפון 5 לא נמצא מספיק זמן בשוק בשביל שהאחריות תגמרכאמור, לחברות סלולר יש די ויותר דרכים להתנער מאחריות... תתחילו בגורם הראשון שאתם צריכים להתנהל מולו... החנות שבה קניתם את המכשיר קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2013 בפברואר 4 Share פורסם 2013 בפברואר 4 מי אלה הKOPPEL האלה? יש למישהו ניסיון איתם? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
iakovl פורסם 2013 בפברואר 4 Share פורסם 2013 בפברואר 4 מותג חדש של מועדון לקוחות וותיק שנועד לבצע ביטוח למחשבים, סלולר וטאבלטיםאישית אני עשיתי ביטוח לנוט 2 שלי אצלהם, בשביל 100 בשנה... כדאילא יצא לי לממש דרכם תיקון אבל שמעתי כבר מישהו בקהילה של הנוט 2 שעשה תיקון, חסך לו 1K בערך קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2013 בפברואר 4 Share פורסם 2013 בפברואר 4 השאלה האם הם באמת מתקנים או שהם ממציאים תירוצי "טוטל לוסט" למינהם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.