נפלאות הKSP ברשת. שוב פעם KSP מטעה. לבדוק לפני שקונים IPhone5 ב KSP! - עמוד 4 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נפלאות הKSP ברשת. שוב פעם KSP מטעה. לבדוק לפני שקונים IPhone5 ב KSP!


Shtupel

Recommended Posts

  • תגובות 102
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני כבר נכוויתי מהם , ממליץ לכולם להתרחק מהרשת הזו . אומנם הם זולים , אבל שירות הלקוחות שלהם על הפנים . קונים מהם מוצר והם מתנערים מהמוצר הזה . לא אתקרב לשם יותר בחיים . אגב , אני אכלתי אותה בסניף ראשון לציון .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, בהחלט חפרת.

:xyxthumbs:

אני כבר נכוויתי מהם , ממליץ לכולם להתרחק מהרשת הזו . אומנם הם זולים , אבל שירות הלקוחות שלהם על הפנים . קונים מהם מוצר והם מתנערים מהמוצר הזה . לא אתקרב לשם יותר בחיים . אגב , אני אכלתי אותה בסניף ראשון לציון .

אני אישית נכוותי גם מסניף ב"ש.

שירות לקוחות זוועתי פשוט ומוצרים שחלקם באיכות ירודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חלק נכוו חלק לא... שומעים בעיקר על אלו שכן פשוט כי הם החלק הרועש

במקרה של חברה כמו KSP עם סניפים בכל חור וכמויות של לקוחות שנוהרים בגלל המחיר הזול אז יש הרבה כאלו

רק שהם אחוז קטן יחסית

אישית קניתי בסניפים האלו: תל אביב ההגנה, חיפה, קריות ועכשיו גם טבריה (קל"ב)

מרוצה עד היום, 0 תקלות, 0 בעיות בהחלפת רכיבים

האם אני אפול מתישהו על בעיה כשלהי? אולי... זה יכול לקרות

אבל תחזרו כבר לדיון המקורי

כל הבלגן פה בגלל מילה מסויימת "ארופאי" במקום "אמריקאי" שבפועל לא אומרת כלום

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם הם נותנים שרות למכשירים זה לכל המכשירים

החוזים הדרקוניים של הולכים לכיוון של לא של החברות

העובדה שהחברות יכולות לנסות להתנער זה כבר סיפור אחר, סביר להניח שהוא גם לא מבוסס במיוחד

אבל עזבו את זה, מה קשה בשימוש אחריות מול הגורם שקונים ממנו? במקרה הזה KSP

ועוד יותר גרוע, כשיש משהו שאינו במסגרת האחריות בכל מקרה תצטרכו לשלם שזה 90% מהמקרים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש להם חלקים למכשירים שלהם

אם צריך להחליף לך לוח אם, למשל, אין להן לדגם הcdma.

מצחיק שאתה קורא ל"חוק" הזה של דרקוני שהוא נטו לטובת הצרכן, והלוואי שכל החברות היו נוקטות בגישה הזאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אין להם חלקים למכשיר שלך והם מחוייבים לתת שרות... זאת בעיה שלהם לא שלך

או שאיפשהו פה אני לא מבין מה זה שרות תיקונים במסגרת האחריות יצרן

ושוב... למה לעזזל לפנות לחברות סלולר ולא לחנות שממנה קונים שהיא זאת שמעניקה בכל מקרה אחריות?

מה שמצחיק אותי שבארץ אין נציגות נורמלית של , זה מה שמצחיק

אישית, מכל מה שראיתי (ואני עובד בתחום) 90% מהתקלות הן לא במסגרת האחריות... אז בפועל זה פשוט לא רלוונטי

כשתשבור מסך לא יחליפו לך במסגרת האחריות כלום, תשלם ותשלם הרבה על איפון 5

אם כבר אז לעשות משהו פשוט (עשיתי ברגע שראיתי שיש) יש ביטוח צד ג' של חברה בשם KOPELL שאפשר לעשות למכשירי סלולר

ביטחתי את הנוט 2 שלי, 100 בשנה ואני מכוסה יותר מאשר אחריות יצרן...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...