לוח אם תקול שקבלתי בKSP,חנות מסרבת להחליף,הוגשה תביעה משפטית(עדכון)31.1.13 - עמוד 7 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לוח אם תקול שקבלתי בKSP,חנות מסרבת להחליף,הוגשה תביעה משפטית(עדכון)31.1.13


alex11111

Recommended Posts

אנחנו נוטים מהנושא הכללי, ואני לא בא להתווכח עם אף אחד אני לא עו"ד, אני יגיד את דברי בפעם האחרונה.

אני מסתכל על המקרה הספציפי הזה, הגיע אדם לאתר פתח דיון סיפר שקנה לוחX מחנות X הרכיב את הלוח עם חבר שלו שעבר X הכשרה לטענתו, הלוח לא עבד, הוא חזר לחנות שם החנות טענה שללוח ישנו נזק פיזי והיא לא מוכנה להחליפו.

טוען פותח הדיון שהלוח הגיע עם הנזק והחנות מתחמקת מאחריות, טוען פותח הדיון שהחנות רימתה אותו ומכרה לו לוח תקול בידיעתה(אומנם לא אומר זאת בצורה ישירה, אבל מדבריו הוא מרמז לכך), בדיון הזה צפו מאות אנשים, חלקם כבר דיווחו שלא יחזרו לקנות מחנות X או שיחשבו פעמיים לפני שיעשו כן. הם יספרו על המקרה לאבא שלהם לדוד שלהם ולחברים שלהם וכך הלאה.

נניח ויגש פותח הדיון לבית משפט שם לא תתקבל תביעתו על סמך ההוכחות שיציג, האם לדעתך חברת KSP לא יכולה לתבוע אותו עקב הנזק הרב שהוא גרם לה?

נניח והוא לא יגש לבית משפט האם חברת KSP לא יכולה לתבוע אותו על הנזק שגרם לה עקב טענות חסרות ביסוס, וכן כול הטענות שהוא העלה חסרות ביסוס הוא הציג איזו הוכחה שהלוח הגיע תקול והוא בעצמו לא שבר אותו? להפך הוא אפילו חתם על כך שהלוח הגיע תקין הוא ולא אף אחד אחר.

שלא תבין אותי לא נכון, אני מאמין לפותח הדיון, אני חושב שהחנות נהגה איתו בחוסר הגינות ובחוסר אכפתיות, אני המלצתי לו לגשת לתביעות קטנות.

מה שכן לפרסם כזה דבר במדיה ובמיוחד בפורום בעל תעבורת גולשים גדולה מאוד, מבלי לספק הוכחות מבוססות ותוך כדי רמיזה להונאה, רמאות וגנבה זה לקחת סיכון לא מבוטל על עצמך.

כאשר מפרטים מקרה כזה לפני שביררנו אותו לעומק עם זה עם שירות הלקוחות, ובאם לא עוזר בבית המשפט כדאי מאוד להציג מקרה כללי עם עובדות בלבד, בלי רמיזות ובלי לרשום רימו אותי אלה רק נוסח כללי, קניתי X מחנות X, הX לא עובד בחנות טענו שיש לו נזק פיזי למרות שלא נגרם ע"י והם לא מוכנים להחליף לי את המוצר.

כול דבר שנרשם כאן מעבר לעובדות הכלליות הוא בגדר עילה לתביעה.

לגבי תגובתך אל תגיד לי מה לכתוב ומה לא לכתוב, אני יכתוב כאן מה שאני רוצה אתה יכול לקרוא את דברי או להתעלם מהם. יש שיגידו שאני אידיוט שלא מבין כלום מהחיים שלו ויש סיכוי שזו האמת, ויש שייקחו את דברי לצומת לבם והתייחסו אליהם אם הם יגיעו לסיטואציה דומה.

לא כתבתי שום דבר שיכול לגרום נזק למישהו שיפעל לפי דברי, ואפילו ציינתי שאני לא עו"ד ואין לראות בדברי איזשהו ייעוץ שיש לפעול לפיו.

אף אחד לא מינה אותך לשוטר, אף אחד לא חייב לך שום דבר, הידע או הבורות שאני מפגין כאן בפורום הם עניין שלי ושלי בלבד, אם לאחד המנהלים יש בעיה עם זה כנראה שכבר הייתי מקבל התראה, אז קצת צניעות מצידך לא תזיק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 508
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

מה עם הזיכרון של 2900 אנשים שצפו בדיון? איך תמחק אותו? יש לך את הטלפון של וויל סמית שיבוא ירכז אותם במגרש כדורגל יגיד להם להסתכל אליו וישים לזה סוף עם הבזק חזק?

כנראה שלא.

הנזק לחנות כבר נעשה ואת זה אף אחד לא יכול לשנות. ופותח הדיון חשף את עצמו לתביעה מצידה אם ירצה או לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סלח לי אבל אתה מדבר שטויות ומדבר בהגנת החנות בלי שום היגיון מתקבל על הדעת מאחורי הדברים.

אין לי כוונה להמשיך איתך בשיחה הזאת שאין לה יותר מידי תכלית אני רק יתחייס בקצרה למה שרשמת קצת למעלה ושוב מראה שכנראה עברת על כל הדברים פה בחצי רפרוף ומהירות ובא לך טוב לתת כל מיני עצות אחיתופל. וכמו הדבר הזה כל שאר הדברים שלך - אין בהם ממש. הם יכולים להיות רלוונטים במקרים אחרים סצפיפיים אבל ממש לא כאן.

פותח התרד מהתחלה {בפוסט הראשון אם עדיין לא הבנת} ציין שהוא הבחין במשהו לא תקין.

שהייתי בחנות וקבלתי את הלוח המחסנאי אמר לי :" אחי תבדוק טוב את הלוח שאין שיניין שבורות

"

לא ייחסתי לזה חשיבות אבל שאלתי אותו תגיד זה לא בטעות לא שחזר מתיקון או משהו - אז הוא אמר לא מה פתאום

עברה לי המחשבה בראש שאולי זה לא חדש אבל סמכתי על המילה שלו.

תעזרו לי בבקשה אני תקוע עכשיו בלי מחשב משחקים, אני מפחד שעבדו עלי ועכשיו אני צריך לרדוף אחריהם."

בכל אופן אני לא מתכוון להמשיך לדון איתך בנושא כמו שאמרתי...

שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה

כל טוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם לא יכולים לומר כלום, הוא סיפר סיפור שקרא לו במטרה לפתור בעיה וזה הגיע למצב שבו זה מהזהיר אחרים ממצבים ומקרים כאלו. הוא לא כתב שום דבר שיכול לפגוע בחנות חוץ מהמתרחש (דבר שקרה ואין דרך להוכיח שזה לא המצב). הוא תיאר את ההתנהגות והיחס כלפיו, דבר לגיטימי. לחנות אין הילה לטביעה נגדו על זה שסיפר על המתרחש. ויותר מזה כל עוד מה שנאמר נכון, ובאמת הוא יכול להוכיח במשפט שהלוח אכן לא חדש והיה אצל לקוח, הוא ירוויח מכל הסיפור (במאגרי המידע שלהם, לפי התיאור שלו רואים את זה בברור).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה הבעיה שלכם?

פרקש7 מדבר ממש לעניין. מי שפוסל את מה שהוא אומר בטענה שזה שטויות שיסתכל על עצמו קודם.

כולם כאן משפטנים שיכולים להבטיח לפותח השרשור זכיה במשפט?

בכל מקרה, גם אם הוא יזכה אז מעבר לעלות הלוח הוא יקבל לכל היותר פיצוי קטן, אולי 300-400 שקל, אז כדאי להנמיך ציפיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי אופטימי, רק כדי שהוא ירגיש טוב, בניגוד לכל מיני משאלות כמוסות של אנשים לרסק את KSP.

תעבור שוב על השרשור ותראה שיש כאלו שכן "הבטיחו" לו זכיה במשפט.

מיודענו פרקש7 לא השתיק אף אחד, בניגוד לאחרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נשמע מאוד מוזר. חבל באמת שלא הקלטת את המחסנאי ובכלל את כל ההתנהלות, זה היה עוזר מאוד. בכל מקרה תיארת 2 בעיות - שריטות וקצר. הקצר מכוסה בכל מקרה באחריות! תוכיח שהשריטות לא משפעיות ותכריח אותם לממש לך אחריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הלו אנשים מה נסגר איתכם,זה נראה שיש פה כמה כאלה שמגיבים לא לעניין ולא בצורה אובייקטיבית אלא אינטרסנטית כזאת או אחרת.

יש פה מקרה קלאסי של לקוח שנפגע מחנות וזכותו לשתף את הציבור בזה,

יש פה התנהלות מגעילה מצד החברה המדוברת ודריסה ברגל גסה של זכויותיו של הלקוח ליחס הוגן ותקין.

אני מאוד מקווה שאתם לא בעלי עניין כאלה או אחרים,וכן אני חושב שאלכס ינצח אותם בבית משפט- תעשו אותם ציניקנים שרושמים פה תגובות לא ענייניות ותראו כמה תביעות קיי אס פי בהם הפסידה וחוייבה לשלם פיצוי ללקוחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה לעשות פשוט יש היום הרבה אנשים בלי יותר מידי בתוך הפדחת או בעלי אינטרסים כמו שנאמר...

:cool2: :cool2:

לדעתי אם מישהו ירים להם תבעיה ייצוגית הם יקבלו מכה קשה מאד...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלכס תקשיב:

יש לי אפשרות לעזור לך עם נושא של תביעה נגד החברה,

במידה ויש לך הקלטה של המקרה ,אתה מנצח בטוח -חבר שלי עורך דין מוכן לייצג אותך במקרה זה.

אנא צור איתי קשר בפרטי,

גם אם אין לך הקלטה ,אני מניח שתוכל לזמן את המחסנאי לעדות ולהוכיח את צדקתך,

כמו כן מאחר ואני חושב שנגרם לך עוול ,ועוגמת נפש אני מציע לך את עזרתי.

קראתי שרשמו פה שהחברה יכולה לתבוע אותך,אין לך מה לדאוג בדקתי את זה מול עורך דין ,מי שרשם את זה פשוט מנסה להפחיד אותך,

קי אס פי תפסיד במשפט וגם תפצה אותך על עוגמת נפש- הסכום הכספי זה לא העניין אלא העקרון פה שלפחות מנחה אותי במקרה שלך.

בהצלחה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמת

בהצלחה

גם ללא הקלטה אני מאמין בטוחות שהוא יזכה.

כמו שאמרת צעד שהוא יכול באמת לעשות זה אפילו להחתים את המחסנאי על מסמך פשוט. ואם הטכנאי לא יסכים גם זה יבוא לטובתו וגם ללא זה ידו על העליונה.

ואפילו פלט התרד הזה יוכל לשמש לו לעזר

ואני יכול לתת לו עוד כמה וכמה עצות ודרכים.

אם הוא מעוניין הוא מוזמן לפנות אלי בפרטי.

לכל אורך הדרך הצדק איתו.

ואיך שזה נראה גם עכשיו אם הוא ירים טלפון לאותו מנהל שירות לקוחות הוא יתקל באותה גישה ויכול בקלות להקליט את השיחה. למרות שוב שאלו רק דברים שיוכלו לסייע לו בתביעה אך לדעתי גם בלעדיהם הוא יזכה.

בהצלחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...