לוח אם תקול שקבלתי בKSP,חנות מסרבת להחליף,הוגשה תביעה משפטית(עדכון)31.1.13 - עמוד 3 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לוח אם תקול שקבלתי בKSP,חנות מסרבת להחליף,הוגשה תביעה משפטית(עדכון)31.1.13


alex11111

Recommended Posts

יש מצב שהבעיה במעבד ולא בלוח.

את האמת שלי היה את אותה בעיה אבל הבעיה היית בשניהם,כנראה שהלוח שרף את המעבד בגלל שהפינים התעקמו,מקווה שהבעיה שלך לא זהה למה שהיה לי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 508
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אוקיי אז אני מעדכן כמו שהבטחתי:

הגעתי לחנות היום בבוקר בשעה 10:00 עם הלוח בקופסא המקורית וחשבונית.

נמסר לי לפנות למעבדה וכך עשיתי- הסברתי לטכנאי בשם זאב(עובד שם חודשיים) שרכשתי את הלוח ביום שישי האחרון והלוח לא נדלק ל-גם בעזרת טכנאי פי סי מוסמך שחיבר את הלוח ובדק.

אחרי 20 שניות בדיקה:(אפילו לא טרח לחבר את הלוח לספק ולנסות לראות אם הוא עולה)

זאב לקח זכוכית מגדלת והתחיל לחפש שריטות בלוח וכל מיני סימניים- לאחר 2 דקות אומר לי ללוח שלך יש נזק פיזי ושריטות ואני לא מחליף לך.

הסברתי לזאב שאת הלוח קבלתי ביום שישי בצהריים ובמעמד הקנייה שקבלתי את הלוח מהמחסנאי ציינתי בפני המחסנאי שללוח יש סמניים חשודיים נראה לי לא חדש- המחסנאי אמר לי הלוח חדש ואם יש בעיה תבוא תחליף -והחתים אותי על טופס קבלת מוצר תקין.

טענתי מייד בפני זאב שאם יש סמניים אז ככה קבלתי את המוצר ולראייה המחסנאי שאישר את דבריי.

זאב טען שהוא לא מחליף לי את הלוח בכל תוקף- למרות שהסברתי לו שנגרמה לי עוגמת נפש- חזר ואמר שעלי לפנות לשירות לקוחות.

הייתי בשוק באותו רגע - המום-מושפל- וחסר אונים ובקשתי להחליף את הלוח במיידי או לקבל זיכוי ושאני מרגיש שהלוח נמסר אלי מראש תקול וזה לא בעיה שלי.

זאב הטכנאי אמר לי אני לא מחליף לך ותדבר עם שירות לקוחות- התקשרתי בעודי בחנות לשירות לקוחות וענה לי בחור בשם לירן(עובד שם כבר 10 שנים) והסברתי לו את המצב ושאני רוצה החלפה או זיכוי בגלל שזה לוח בן יום ונגרמה לי פה עוגמת נפש ובזבוז זמן ודלק וכו.

לירן אמר לי שהוא לא מחליף לי את הלוח ושאם חשדתי שיש בלוח בעיה לא הייתי צריך לקחת ועכשיו זה בעייה ל להחליף כי הוא רואה נזק פיזי מבחינתו.

הסברתי ללירן וחזרתי ושוב טענתי בפני שנגרם לי עוול ועוגמת נפש י ושאני מרגיש מרומה שכן הלוח מבחינתי היה חשוד מהרגע הראשון אבל לא האמנתי שאפול בפח הזה שמכרו לי לוח עם שריטות שזכוכית מגדלת רק יכולה לראות- כמובן שבחנות לא שמתי לב לשריטות האלה אלא רק לסימן של מדבקה שקולפה שהחשידה את הלוח.

אני רוצה להגיד ככה:

אני המום מהמצב לא חשבתי שאקבל יחס משפיל כזה ועלוב מהשירות שלהם- אני שוקל לתבוע אותם ולפנות וליבואן הרשמי ולפרסם את המקרה הזה כי אני כן מרגיש שעקצו אותי מהתחלה -כי לא הובא בפניי שאני חותם על זה שבדקתי את המוצר והמוצר תקין 100 אחוז - מבחינתי חתמתי על אישור שקבלתי את המוצר ושהוא לא שבור.

לא בדקתי אותו אלקטרונית אם הוא נדלק או לא בחנות- כנראה זה מה שצריך לעשות עם מוצרים בחברה הזאת שכן הם עושים הכל כדי לתת לא לתת לקוח לבוא בטענות אליהם אחרי זה של מימוש אחריות.

שורה תחתונה הלוח כרגע אצלי אני עדייין נסער מכל מה שקרה -מה שבטוח אני לא מתכוון לוותר להם ומצפה שיקחו אחריות על המוצריים שהם מוכרים ללקוחות שלהם.

חשוב לציין שלא נגרם ללוח שום נזק פיזי על ידי או עי הטכנאי(חבר שלי) שכן הוא איש מקצוע עם נסיון ועבר עשיר בתחום וכל נסיון להציג זאת כך ע"י

החנות מחזק רק את הרגשתי שהמשחק היה הזה היה מכור מראש ושהפילו אותי בפח.

כרגע אני עם -800 שח בכיס ועם לוח לא תקין.

אשמח לשמוע את דעתכם באופן אובייקטיבי (לא מוכרים של קיי אס פי וכאלה)

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ידעתי ששריטות מבטלים אחריות,עד כמה שידוע לי רק שבר פיסי מבטל אחריות.

יכל להיות שמדובר בפינים שבירים?כי זה קורה הרבה כשלא מחברים נכון את המעבד,ובמקרים נדירות זה יכל לקרות גם לטכנאי.

לי בכל אופן זה קרה בלוח חדש סוקט 1156 שהפינים שלו מאד עדינים והלוח הלך לעולמו,בלוח השני זה גם קרה רק שהצלחתי לישר את הפינים ,לדעתי חיבור מאוורר כגון מוגן 2 או 3 זה סיכון מאד גבוהה ללוחות עם פינים עדינם .

בכל אופן בIQPC החליפו לי לוח שהמהדקים של הזיכרונות חלקם היו שבורים.אבל שירות כזה מקבלים כנראה רק בIQPC.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל אלכס אחי שום דבר ממה שרשמת פה לא מפתיע אותי בכלל.

אני חוזר ואומר - בעת קבלת מוצר מהם מעבר לחתימה שקבלת - לא לחתום על שום טופס שבדקת ושאתה מאשר שהוא תקין.

זה מה שפועל נגדך כרגע.

אגיד לך כך: כל הקטע נראה מסריח בהתנהלות שלהם וגם גם בדיקת זכוכית המגדלת בכלל מראה שהם מנסים להתחמק מהחלפה -שבדקו לך ישר אחרי 20 שניות..

נתת לי עוד חומר למחשבה לגביהם לקניות לעתיד-אם הם מגיעים לדרגה כזאת אשקול אי קנייה עתידית של מוצריים מהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה זאת אומרת? הם הראו לך בעיניים שהוא עובד אצלם במעבדה?

לא. אני כבר לא קונה מהם מוצרים שיכולים להיות תקולים או שימצא עליהם נזק פיזי, אלא אם מסכימים להראות לי שהם עובדים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בואנה סיפור מרתיח זה...פשוט זילזול גמור בלקוח. אל תוותר להם תיתבע אותם בבית משפט לתביעות קטנות. בהנחה שכל מה שאתה אומר נכון ואתה מציג תמונה שלמה ולא חלקית, הם פשוט הונו אותך והם יכולים לשלם על כך ביוקר.

בכלל גם אני קונה בסניף ראשון והסניף הזה פשוט מגעיל ביחס שלו לאנשים. יש להם שם מלא עבודה ומחזור מחירות הכי חזק ברשת...אז הם פשוט מזלזלים בלקוחות. קניתי מערכת ב- והרכיבו כמו חרא! אחרי זה קניתי עוד כמה דברים באלפי שקלים במצטבר ותמיד כאילו עושים לי טובה שמוכרים לי...אני מדבר עם המוכר (לא רוצה לציין שמות) והוא מתכתב לי בפייסבוק מול הפנים...לא עבר לו בשתיקה.

אלכס הייתה צריך לקנות את הלוח הזה במקום:

http://www.tms.co.il/product/10667

יותר זול, יותר חזק וחנות של בני אדם שגם עושים משלוח עד הבית חינם וחוסכים לך דלק.

שמור את הלוח התקול בקופסה עם החשבונית ואל תחסיר אפילו כבל SATA מימנו, תגיע לחנות זרוק להם את זה שם ואם לא ייקחו תאיים שתיתבע ותדבר אך ורק אם המכסנאי שעבד עליך בתחילה.

בהצלחה :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן לצערי זה השכר הלימוד שלי על החנות הזאת- חבל שלא קניתי באמת מ TMS

אני חייב להגיד שהייתי שם בחנות שעה וחצי בקיי אס פי בראשון וממש התחננתי על נפשי שם שיחליפו לי את הלוח או שיתנו לי זיכוי-

לאחר שממש התחלתי להתעצבן והטונים עלו בטלפון מול לירן מנהל השירות - אחד המוכרים ניגש אלי וביקש שאצא מהחנות כי אני מפריע לתהליך המכירה שלהם.

בקיצור אני הולך לתבוע אותם כי אין לי ברירה אני ממש לא ממליץ לכם להגיע לסניף המדובר ובטח לא לשירות הלקוחות ה"אדיב" שקבלתי ממנהל השירות לירן שרק ניסה להגיד לי כמה דפוק יצאתי שלקחתי את הלוח אם היה לי חשד שהוא לא תקין -ושאני אשם בכל הסיטואציה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי:

לאחר התייעצות ובגלל שאני משכונע בצדקתי שהוליכו אותי שולל פה וגרמו לי עוול :החלטתי לשלוח לשירות את המייל הבא, על מנת לנסות לפתור את העניין לפני פנייה לערכאות משפטיות:

שלום רב,

הנדון: תלונה על אין מתן שירות נאות וסירוב החלפת מוצר שנרכש, במסגרת אחריות יצרן לפי הנדרש כחוק.

להלן פרטי המקרה:

בתאריך 15.6.12 רכשתי בחנות קי אס פי בראשון לציון לוח אם למחשב בסכום כולל של 800 שקלים חדשים (ראה מסמך מצורף)

את הלוח קבלתי מידי המחסנאי ישירות באריזת קרטון פתוחה ללא סגירה הרמטית של הלוח בשקית אטומה כפי שאמור להגיע מהייצרן.

בעת קבלת הלוח לידי במעמד המסירה הודעתי למחסנאי שאני רואה סימניים של שימוש בלוח שמעידים שהלוח לא חדש ושנעשה בו שימוש.

המחסנאי שם לב לסמניים ואמר לי שאין לי מה לדאוג וזה לוח חדש ושבמידת הצורך בכל בעייה או תקלה אקבל שירות מיידי במקום של החלפה או זיכויי.

שאלתי את המחסנאי - אם קיים לוח אחר במלאי שאפשר לקחת במקום הלוח הנ"ל,תגובת המחסנאי הייתה- שזוהי היחידה האחרונה במלאי.

לאחר מסירת הלוח לידי ,החתים אותי המחסנאי על טופס קבלת המוצר והסביר לי שזהו נוהל רגיל שמבצעים בעת קבלת מוצר מהחברה .

לאחר הגעתי עם המוצר לבייתי והזמנת טכנאי פי סי להרכבת הלוח –קבע הטכנאי שהלוח לא תקין.

חזרתי לחנות בתאריך 17.6.12 בשעת הפתיחה 10:00 ובקשתי לקבל החלפת מוצר או זיכוי במידת הצורך שכן המוצר פגום.

הטכנאי בשם זאב קיבל לידיו את הלוח ושלף זכוכית מגדלת וביצע בדיקה ויזואלית על הלוח וקבע שיש שריטות על הלוח ושזהו נזק פיזי שבוצע על ידי והוא מסרב לבצע החלפה.

הסברתי לזאב שכך קבלתי את הלוח ושהוא בעצמו נזקק לזכוכית מגדלת על מנת לאבחן את השריטות ושנגרמה לי עוגמת נפש על לא עוול בכפי , ואני מרגיש חסר אונים מול הסיטואצייה.

זאב התעקש לא להחליף את הלוח והפנה אותי לשירות לקוחות לבחור בשם לירן שהסביר לי שהאשמה היא עלי שכן המוצר חזר אל קיי אס פי עם שריטות(נזק פיזי לטענתו) וזה מבטל אחריות,

ושבעצם חתימתי על הטופס בעת קבלת המוצר,אשרתי את תקינותו של המוצר והאחריות היא עלי.

מאחר ואתם דבקים בסרובכם לבצע את הנדרש כחוק- החלפת המוצר במוצר תקין או זיכוי עד 14 יום.

הנני פונה לגורמים של המועצה לצרכנות, כמובן"מר צרכנות" גדעון רייכר, ועוד גורמים, בטיפול ועזרה בסוגיה הזו, מול חברתיכם.

אם כל זה לא יספיק, הריני רואה את אצמי פונה לערכאות משפטיות , כדי להוכיח את צדקתי.

מכותביים למייל:

sales@ksp.co.il

'gideon@reicher.co.il'

adv@ksp.co.il

service@ksp.co.il

כמו כן נפתחה תלונה במועצה הישראלית לצרכנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שים לב שמניסיון של שנים - השירות של סניף ראשל"צ הוא בין הגרועים.

תערוך את המכתב הבא לאחד יותר תקין משפטית, תוסיף 10 ימי המתנה לקבלת תגובה מ KSP ותשלח את המכתב בדואר רשום להנהלה - לפני שאתה תובע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברור לך שלא היית צריך לקחת את הלוח.

אפשר היה למזער את הבעיה הרי יש להם תהליך שבו אתה מקבל את המוצר ומאשר קבלה בחתימה.

לא היית צריך להגיע לחתימה אם אתה רואה שמסרו לך לוח לא חדש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן זה ברור לי עכשיו - מסתבר שכל הסימניים היו על הקיר ונפלתי חזק בפח...

מה שאני לא מבין זה- למה הם עושים הכל אבל הכל כדי להשפיל אותי ולגרום לי מפח נפש ובסוף גם חור בכיס.

בכל מקרה אני אשלח להם מכתב להנהלה .

האם יש טעם לפנות ליבואן רשמי של בארץ ולנסות לממש אחריות דרכו ישירות? - האם קיי אס פי מייבאים בעצמם את הלוחות?

האם יש טעם לפנות לאסוס העולמית ולבקש את התערבותם להחלפת הלוח<

מה עדיף?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...