לוח אם תקול שקבלתי בKSP,חנות מסרבת להחליף,הוגשה תביעה משפטית(עדכון)31.1.13 - עמוד 11 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לוח אם תקול שקבלתי בKSP,חנות מסרבת להחליף,הוגשה תביעה משפטית(עדכון)31.1.13


alex11111

Recommended Posts

מאחר ו-KSP מפרסמים ברשת את המוצרים שלהם, פותח התרד תמיד יכול לטעון שהוא קנה בעקבות הפרסום ועל כן מדובר בעסקת מכר מרחוק.

במקרה זה, מאחר ומדובר במוצר תקול ניתן לבטל את העסקה תוך 14 יום ללא כל קנס ולקבל חזרה מזומן. אין שום הגבלה על פתיחה\שימוש במוצר מאחר ולא מדובר במוצר מתכלה, וניתן להחזירו גם ללא האריזה המקורית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 508
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

1. מדהים איך KSP השפנפנים קיפלו את הזנב עמוק בין הרגלים ולא מעזים לתת תגובה רשמית בפורום

2. אין לי כלום נגד רוסים, אבל הרוסי הקריח שיושב בסניף בראשון הוא טיפוס גועלי שהשטן לא ברא...

3. נראה לי שאם תפנה לעו"ד אפשר יהיה לתבוע על קצת יותר מ 1500 ש"ח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מאחר ו-KSP מפרסמים ברשת את המוצרים שלהם, פותח התרד תמיד יכול לטעון שהוא קנה בעקבות הפרסום ועל כן מדובר בעסקת מכר מרחוק.

במקרה זה, מאחר ומדובר במוצר תקול ניתן לבטל את העסקה תוך 14 יום ללא כל קנס ולקבל חזרה מזומן. אין שום הגבלה על פתיחה\שימוש במוצר מאחר ולא מדובר במוצר מתכלה, וניתן להחזירו גם ללא האריזה המקורית.

אין מילה אחת נכונה בפוסט הזה.

1. מדהים איך KSP השפנפנים קיפלו את הזנב עמוק בין הרגלים ולא מעזים לתת תגובה רשמית בפורום

מה גורם לך לחשוב שהם צריכים לענות כאן? וזה בהנחה שהם מודעים לקיום הת'רד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה כל פעם שנפתח תר'ד על הגדולות אז הקהילה מתחלקת ל2.

שונאי הרשת (וחלק עדיין קונים ברשת)

ואנשים אובייקטיביים- שבעייני שונאי הם סמוים של הרשת :facepalm:

תמצאו לעצמכם קצת חיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צר לי לכל המוקפצים אבל הסיפור מאוד מעניין (במיוחד באיך שיגמר).

אני גם רכשתי בסניף הזה לא מעט ולצערי השירות שם אכן לא בשמיים (לי לפחות היה חבר מוכר שם, לא אחד הראשיים, אז זה תרם לי אישית יותר בטיפול בבעיות - היה עדיין מעצבן ומסריח אבל תרם..).

בכל מקרה,

בהצלחה מול המעצמה ומעקב..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה כל פעם שנפתח תר'ד על הגדולות אז הקהילה מתחלקת ל2.

שונאי הרשת (וחלק עדיין קונים ברשת)

ואנשים אובייקטיביים- שבעייני שונאי הם סמוים של הרשת :facepalm:

תמצאו לעצמכם קצת חיים.

מעניין אותי איך זה להיות סמוי של הרשת. נשמע לי קצת כמו לעבוד בשב"כ.

אם יש כאן מישהו מ-KSP שקורא את זה הוא מוזמן לשלוח לי הודעה פרטית...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. מדהים איך KSP השפנפנים קיפלו את הזנב עמוק בין הרגלים ולא מעזים לתת תגובה רשמית בפורום

2. אין לי כלום נגד רוסים, אבל הרוסי הקריח שיושב בסניף בראשון הוא טיפוס גועלי שהשטן לא ברא...

3. נראה לי שאם תפנה לעו"ד אפשר יהיה לתבוע על קצת יותר מ 1500 ש"ח

ואם הוא אוקראיני? למה להכפיש רוסים? ואם יש שם עוד רוסי קירח? תברר קודם שמות ואז תרשום לגביו ביקורת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה כל הזמן שואלים אם יש היתקדמות? תבינו, אם כל התגובות של חלק המגיבים (לא משנה לי אם תגידו סמויים של KSP או לא)על שפתחו כנראה חששות לפותח הדיון על שעדיין לא כזה פשוט לתבוע את KSP ,ואפילו יכל לגרום להפך תביעה מהחברה על הוצאת לשון הרע,אז יכל להיות שפותח הדיון ירד מכל העסק כדי לא לקחת סיכון אפילו שזה נראה שהוא ינצח, אבל לא לכל אחד יש עצבים לכנס לספקות, אז אולי כדאי שתרדו ממנו,וכמו שהוא הודיע שאם יהיה היתקדמות הוא מבטיח לעדכן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם,

אני שמח שרובכם עוקבים אחרי התפתחות העניינים וסקרניים לגבי תמונת המצב,ולכן אני משתדל לעדכן במידת הצורך,

מצב העניינים הוא לכדלקמן:

נשלח מכתב בדואר רשום למשרדי ההנהלה ,בו מתואר פרטי תלונותי בהסתמך על עובדות במקרה,כמו כן החברה מתבקשת להגיב בתוך 10 ימים למכתבי ולא אאלץ לפנות לערכות משפטיות.

נפתחה פנייה מול היצרן ושיתופו בפרטי האירוע ודרישה להתערבותו המיידית, בהחלפת הלוח באופן המהיר ביותר, תוך כדי שליחת של השריטות של הלוח.

מאחר ואני מתכוון לנסות ולמצות את כל הדרכים הנורמטיביות העומדות לרשותי, ולתת לחברה את היכולת לחזור בה ומסרובה הגורף להחלפת הלוח. אני פועל במישורים אלה.

במידה והחברה תמשיך בסרובה להחלפת הלוח ולא תתקבל שום תגובה מצידה תוך 10 ימים מרגע שקבלה המכתב, אאלץ לפנות לערכאות משפטיות מחוסר ברירה,קרי תביעה בבית ממשפט לתביעות קטנות.

אני יכול להגיד לכם רק תודה על התמיכה ועל ההתעניינות ,ושוב אני ממליץ במקרים כאלה להיות סבלניים כי על פי הרגשתי ואמונתי,כשהצדק איתך אין שום סיבה לעשות דברים בחפזון אלא בחוכמה ובשיקול דעת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם שוב,

על מנת לשתפכם ככל הניתן בעובדות המקרה ועל מנת שתוכלו להבין טוב יותר את הסיטואציה שנקלעתי אליה,

החלטתי להעלאות את התמונות של לוח האם הפגום שרכשתי ברזולוצייה גבוהה.

תמונה 1- מבט עילי על איזור תושבת המעבד ,מזוית זאת לא ניתן להבחין בשריטה,(גם אני לא הבחנתי בחנות במעמד הקנייה.)

תמונה 2- זוית נוספת על איזור תושבת המעבד ,שוב לא ניתן להבחין בשריטה כאשר תושבת המעבד מסתירה.

תמונה 3- מבט עילי על איזור תושבת המעבד ,כאשר תושבת המעבד פורקה ,רק אז ניתן לשים לב לשריטה עי זום אין \זכוכית מגדלת ,(פינה ימנית קיצונית של התושבת,מיקום הבורג) כפי שבדק טכנאי קיי אס פי תוך מספר שניות וקבע שזה בוצע על ידי.(איזור השריטה מסומן ב חץ אדום)

מאחר והמעבד הורכב עם קירור סטוק בלבד (אין צורך להסיר תושבת המעבד)לא ניתן לשים לב בשום תרחיש לשריטה ,אלא רק עי פירוק פיזי של תושבת המעבד שכמובן לא בוצע בחנות בעת הרכישה.

לינק לתמונות:

https://dl.dropbox.com/u/76989378/AsusM.rar

צריך להבין שאין מחלוקת על " הנזק פיזי" שיש ללוח ,אלא על זה שאני טוען שהשריטה הייתה קיימת בלוח מבעוד מועד טרם נמסר אלי ,ושלא יכולתי לשים לב לשריטה בהסתכלות ראשונית במעמד הקנייה ,אלא רק עי עזריים חיצוניים כגון זכוכית מגדלת או צילום תקריב והתמקדות באיזור השריטה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על פניו, מה שאתה מתאר כשריטה נראה כמו סדק בלוח. היות והסדק נמצא קרוב לאחד הברגים של הקירור למעבד, החנות יכולה לטעון שהנזק נגרם על ידך, כי לחצת על הקירור חזק מדי. זה יהיה אולי שקר, אבל אם העניין יגיע לכדי תביעה השופט עלול להשתכנע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...