לוח אם תקול שקבלתי בKSP,חנות מסרבת להחליף,הוגשה תביעה משפטית(עדכון)31.1.13 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לוח אם תקול שקבלתי בKSP,חנות מסרבת להחליף,הוגשה תביעה משפטית(עדכון)31.1.13


alex11111

Recommended Posts

שלום,

הלכתי היום לקיי אס פי בראשון וקניתי את הלוח הזה אחרי המלצה של חבר:

SABERTOOTH 990FX AM3, 990FX

הרכבתי הכל ביחד עם חבר שלי שהוא טכנאי פי סי, והלוח לא נדלק- מסך שחור.

חבר שלי שמבין בדק הכל וקבע שהלוח תקול.

אני מתכוון ללכת אליהם יום ראשון ולהחזיר את הלוח:

בדקתי שוב באתר של קיי אס פי והלוח כבר לא מופיע במלאי של הסניף בראשון ששם רכשתי

מה אני אמור לעשות עכשיו ?.

לבקש את הכסף בחזרה? האם הם חייבים להחזיר לי?

לבקש זיכוי ולככת לקנות בסניף אחר- האם יש אופצייה כזאת?

אני ממש אובד עצות ומאוכזב ומותש כי עבדנו כמה שעות היום על המחשב בגלל שהלוח היה דפוק (להרכיב לפרק וכו)

שהייתי בחנות וקבלתי את הלוח המחסנאי אמר לי :" אחי תבדוק טוב את הלוח שאין שיניין שבורות

לא ייחסתי לזה חשיבות אבל שאלתי אותו תגיד זה לא בטעות לא שחזר מתיקון או משהו - אז הוא אמר לא מה פתאום

עברה לי המחשבה בראש שאולי זה לא חדש אבל סמכתי על המילה שלו.

תעזרו לי בבקשה אני תקוע עכשיו בלי מחשב משחקים, אני מפחד שעבדו עלי ועכשיו אני צריך לרדוף אחריהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 508
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

ערכתי את הכותרת-לבקשתך

מצטער על ההסטרייה אבל אני חושב שעבדו עלי .. היה לי חשד שהלוח לא חדש

למה אתה מתכוון במסגרת האחריות? אין להם במלאי כרגע את הדגם של הלוח שקניתי בחנות- אני צריך עכשיו לחכות שבועיים שישלחו לתיקון??

אני רוצה לוח חדש או כסף העניין שאני תקוע בלי מחשב ואני לחוץ-פשוט לא בא לי עכשיו שימרחו אוי בסיפורים

מה אתה היית עושה?מחכה ללוח מתוקן?(הלו בן יום אחד קניתי היום)

אני מרגיש פשוט שהלוח יצא מהמפעל או מהחנות דפוק מבעוד מועד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה בטוח שהמעבד וספק הכח שלך תקינים ?

הלוח משמיע צפצופי אזהרה (חיברת את הרמקול הקטן ? ) ?

ניסית לאפס את הביוס ?

ב KSP תמיד ממליצים על בדיקה פיזית של כל מוצר לפני שעוזבים את החנות כי אם תגיע הביתה ותגלה משהו שבור-אכלת אותה אבל כל עוד תגלה את זה בחנות, יחליפו לך...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן גיל: זה הבעיה מיזה אני מפחד כי הם באמת נתנו לי לחתום על משהו שכאילו אשרתי שהלוח תקין לכן אני מרגיש מרומה שעכשיו הם דחקו אותי לפינה ונצלו את תמימותי

הלוח נבדק עי חבר שהוא טכנאי פי סי מוסמך הוא אמר בוודאות שהלוח לא תקין הוא ראה את החיויי של הנורות של המעבד נדלקות

והוא איפס ביוס אלף פעם(כל שאר הרכיבים במחשב תקינים שכן עם לוח אחר הכל עובד פרפקט.

אתה בטוח שהמעבד וספק הכח שלך תקינים ?

הלוח משמיע צפצופי אזהרה (חיברת את הרמקול הקטן ? ) ?

ניסית לאפס את הביוס ?

ב KSP תמיד ממליצים על בדיקה פיזית של כל מוצר לפני שעוזבים את החנות כי אם תגיע הביתה ותגלה משהו שבור-אכלת אותה אבל כל עוד תגלה את זה בחנות, יחליפו לך...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקיצור חברים נראה לי עקצו אותי...

אני מקווה שהם יחליפו לי בלי סיפורים ותרוצים אני אעדכן אתכם במידה ויעשו לי בעיו-

תמליצו לי מה לעשות כי אני מפחד שעוד פעם יעבדו עלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תפסיקי להקפיץ את הדיון.

עקצו אותך? באמת?

מה אתה חושב שחברה גדולה כמו קיי אס פי מלכלך את שמה בשביל להביא מוצר תקול? בשביל מה?

כאילו אם היית מרכיב בלי חבר "מוסמך" אז לא היית מגלה שהלוח אם תקול.

עקצו אותך.... חחחח איזו היסטריה, תחפש בגוגל רגיעון

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מקווה שהם יחליפו לי בלי סיפורים ותרוצים אני אעדכן אתכם במידה ויעשו לי בעיו-

תעדכן גם במידה ולא יעשו בעיות. לא חוכמה לבוא לפורום ולצעוק "עקצו אותי, רימו אותי". נראה אותך בא ואומר "טעיתי, יצאתי טמבל לחוץ". כאמור, במקרה שאכן זה מה שיהיה, וגם אני מקווה בשבילך שיחליפו לך לוח ללא טרטורים. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן רובי זה מה שהמחסנאי אמר- למרות שאני יודע שהרגליים היחידות שייכות למעבד ולא לתושבת...זה מראה על כמה הם מבינים בחומרה שהם מוכרים,

בכל מקרה הלוואי ואני טועה והלוח תקין אני אהיה הכי מבסוט בעולם ואשבח את קיי אס פי על השירות שלהם.

הקטע זה שבדק את הלוח טכנאי מוסמך ואני סומך עליו 100 אחוז בבדיקות שעשה, וכל תהליך הקנייה מבחינתי היה מחשיד קצת והתוצאה שבזבזתי דלק זמן על המחשב בהרכבה ובבדיקה וזמן עוד שאבזבז על מימוש האחריות.

אני לא רוצה להשמיץ אף חברה ואין לי כוונה כזאת פשוט אני עצבני נורא על כל הקטע הזה ושנקלעתי למצב מתסכל כזה.

יום ראשון אני אלך לשם ואחזור לפה לעדכן אתכם מילה במילה מה שאמרו לי.

ודרך אגב אני בטוח שעוד אנשים נקלעו או ייקלעו למצב כזה בעתיד ואני מקווה שהשרשור הזה יעזור להם גם לטובה וגם לרעה איך שייגמר בסוף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה צריך להבין שהם לא יכולים לבחור בחנות מוצר מוצר לפי שהם מוכרים אותו ,אם אין שום נזק פיזי על הלוח והוא באמת תקול אז הם אמורים להחליף לך אותו ללא בעיה ,לא משנה אם "הטכנאי המוסמך" הרכיב ,או הכלב שלך .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתור לקוח ותיק של קיי אס פי- העניין הוא כזה-בדכ המוצרים שלהם חדשים -

לי אישית יצא לקנות כמה מהמוצרים שם במהלך השנים שלא היו חדשים(RMA) ולא הובא בפני העובדה הזאת במעמד הקנייה

מאחר שהם החליפו לי בסוף (אחרי שיחות עם אלירן מהשירות לקוחות)אז אני לא יכול להגיד שלא קבלתי שירות סביר,אבל הייתי מעדיף להמנע מיזה אם היה אפשר.

כמו כל מוצר שאתה קונה תבדוק טוב טוב במידת היכולת שלך את טיב במוצר במעמד הקנייה.

אני יכול להגיד שאני עדיין קונה שם גם היום אבל בודק טוב טוב את המוצר לפני שאני יוצר מהחנות -והכי חשוב אני לא חותם להם על כלום אלא רק שקבלתי -לא שבדקתי-כי זה סעיף שבא לדפוק אותך בשורה התחתונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...