לוח אם תקול שקבלתי בKSP,חנות מסרבת להחליף,הוגשה תביעה משפטית(עדכון)31.1.13 - עמוד 4 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לוח אם תקול שקבלתי בKSP,חנות מסרבת להחליף,הוגשה תביעה משפטית(עדכון)31.1.13


alex11111

Recommended Posts

פותח הדיון בדיוק בגלל דברים כאלו אני שולף מהארנק ונותן לחנות עוד 150 שקל שיתקינו לבד

נכון זה יותר כסף אבל מניסיון שלי עם חנויות וספקים שלא תמיד רוצים לממש אחריות ככה יש לי משהו נגדם במיקרה הצורך

כמובן אחרי ההתקנה אני בודק בחנות שהכל תקין ,במיקרה שאין מערכת הפעלה מותקנת אפשר לקחת דיסק LIVE ולבדוק עליו

ולראות בביוס עם הלוח מזה את הארד דיסק

רק אז אני לוקח מחשב חדש מהחנות ,ואז הסיכוי לתקלה בימים הראשונים הרבה יותר נמוך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 508
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

קרה לי 2 מקרים דומים בחברה המגעילה הזאת קניתי מארז של דגם אפולו ועברתי עליו בצורה מהירה במקום

כשהגעתי לבית ראיתי סדק גדול בחלון הצדדי שלא רואים שם כבר באותו היום התקשרתי לKSP והם בקשו מייל עם תמונות של המוצר

כמובן שהם לא חזרו אליי יותר ואני חשבתי שאולי לא צריך להתווכח על סדק גם אם זה על העקרון כי פשוט אין כוח לריב עם חברה כזאת גדולה

מקרה שני קניתי והלוח היה עושה בעיות ( לא זוכר מה הם היו זה היה לפני שנתיים ) חוץ מזה שיש לך טיפה ידע וידאתי שהבעיה אכן מהלוח ע"י בדיקה של מעבד וזכרון אחרים וגם שימוש בלוח אחר ... שוב הגעתי לשם והטכנאי אמר שהלוח עובד מצויין... לך תתווכח איתו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלכס אחי את האמת אני לא יודע איך זה ייגמר בשבילך אבל אני במקומך הולך לשם ויושב שם מהבוקר עד הלילה ומספר את זה ליד כל הלקוחות שנכנסים שם לסניף -מה שקרה לך- רק ככה אולי הם יבינו שהם לא יכולים לזלזל ככה באנשים בפרט בלקוחות שלהם ששילמו ממיטב כספם.

זה נראה שפשוט היה להם לוח תקול וחיפשו תפריאר שייקח אותו ובמקרה זה היית אתה- כמו שבוקי אמר בהשרדות אתמול:"אם לא אושרי אז מישהו אחר היה מודח.

בגלל זה זה יותר מכעיס הצחוק עושים מהלקוחות שלהם..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני הבאתי להם ב5/6 Shure SRH440 שהתקלקלו לפני כמה שבועות (אחד הצדדים הפסיקו לעבוד) הטכנאי שם ראה מהר מאוד שאין נזק פיזי ולקח את האוזניות ,היום התקשרו שהחליפו את האוזניות ושאפשר לקחת אותם (ומחר אני אלך ) ככה שבנוגע לשירות בחברות הגדולות העניין הוא פשוט על איזה סניף אתה נופל ,וכאשר אתה יודע שהשירות שם לא ממש טוב ,ויש לך חנות אחרת שלא מתלוננים עליה על ימין ועל שמאל ,באמת שאני לא מבין למה לא הלכת פשוט לTMS הרי שהמחירים אצלהם לפי האתר הם דיי זולים ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יכול להיות שבסניף שלך יש בעלי תפקידים שמבינים שתפקידם בחברה לא רק למכור אלא גם לתת שירות טוב שהלקוח זקוק לו בעת הצורך .

מה שלא לא משתנה זה הבחור אלירן שעובד בחברה הזאת כבר 10 שנים כמו איזה פיהרר שעל פיו יישק דבר לא משנה מה הלקוח אומר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני הבאתי להם ב5/6 Shure SRH440 שהתקלקלו לפני כמה שבועות (אחד הצדדים הפסיקו לעבוד) הטכנאי שם ראה מהר מאוד שאין נזק פיזי ולקח את האוזניות ,היום התקשרו שהחליפו את האוזניות ושאפשר לקחת אותם (ומחר אני אלך ) ככה שבנוגע לשירות בחברות הגדולות העניין הוא פשוט על איזה סניף אתה נופל ,וכאשר אתה יודע שהשירות שם לא ממש טוב ,ויש לך חנות אחרת שלא מתלוננים עליה על ימין ועל שמאל ,באמת שאני לא מבין למה לא הלכת פשוט לTMS הרי שהמחירים אצלהם לפי האתר הם דיי זולים ...

בארץ זה לא רק הסניף זה גם המוכר והזמן שאתה ניגש לקבל שרות

במימוש אחריות לדוגמה אני מישתדל לא לבוא בימי שישי לדוגמה כי הרבה בתי עסק פשוט עסוקים מאוד בימי שישי ואז השרות בהתאם

ימים נוחים בהרבה בתי עסק זה שני שלישי רבעי

כמובן בחגים זה מישתנה

בזמנו שעבדתי בחנות שהיתה מוצפת בלקוחות ביום שישי

מי שרצה לממש אחריות ליפעמים זה יתבלגן ולקח הרבה זמן סתם

כמובן חלק מהלקוחות היו צועקים אחרי זה ,אבל יתמקדנו במכירות (לא קשור למחשבים )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אגב אני מדבר על סניף באר שבע, לא יכול לדבר לגבי סניפים אחרים ,מה שגם שלא היה לי נסיון עם מימוש אחריות על מוצרים אחרים בKSP בסניף הזה, ככה שבטח יש אנשים עם נסיון שונה משלי ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אגב אני מדבר על סניף באר שבע, לא יכול לדבר לגבי סניפים אחרים ,מה שגם שלא היה לי נסיון עם מימוש אחריות על מוצרים אחרים בKSP בסניף הזה, ככה שבטח יש אנשים עם נסיון שונה משלי ...

סניף ראשון סניף ביזיוני!

המוכרים שם גם מזיקים לחברה וגם ללקוחות. קונה מישם הרבה ועד היום אין לי שום שיחה עם המוכרים..נכנס קונה ושלום בלי התייעצות ובלי שיחה שיגרתית בין לקוח קבוע למוכר בחנות. ומ- TMS כל מה שאני קונה מדברים בטלפון עם התייעצות ועזרה ומרגיש כאילו יש את כל היחס בעולם ואף פעם לא דרכתי בחנות שלהם..הכל דרך מישלוחי חינם שמגיעים אחרי יום. וגם שעשו לי פדיחה פעם ושלחו כ.מסך תקול יחד עם לוח ספק ועוד (רק הכרטיס היה תקול)..בסוף ביטלתי את כל המערכת והם שלחו שליח שייקח את הסחורה וזיכו אותי זיכוי מלא על הכל אחרי שכבר הרכבתי את זה!

פותח התרד כמו שכבר אמרתי לך..אל תגיד תעשה, תתבע אותם בבית משפט לתביעות קטנות אם לא יחליפו לך לוח!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סניף ראשון סניף ביזיוני!

המוכרים שם גם מזיקים לחברה וגם ללקוחות. קונה מישם הרבה ועד היום אין לי שום שיחה עם המוכרים..נכנס קונה ושלום בלי התייעצות ובלי שיחה שיגרתית בין לקוח קבוע למוכר בחנות. ומ- TMS כל מה שאני קונה מדברים בטלפון עם התייעצות ועזרה ומרגיש כאילו יש את כל היחס בעולם ואף פעם לא דרכתי בחנות שלהם..הכל דרך מישלוחי חינם שמגיעים אחרי יום. וגם שעשו לי פדיחה פעם ושלחו כ.מסך תקול יחד עם לוח ספק ועוד (רק הכרטיס היה תקול)..בסוף ביטלתי את כל המערכת והם שלחו שליח שייקח את הסחורה וזיכו אותי זיכוי מלא על הכל אחרי שכבר הרכבתי את זה!

פותח התרד כמו שכבר אמרתי לך..אל תגיד תעשה, תתבע אותם בבית משפט לתביעות קטנות אם לא יחליפו לך לוח!

תודה מתן,כייף לשמוע תגובות כאלה,אכן אני לא מתכוון לוותר ואני אתבע אותם בבית משפט לתביעות קטנות , אני באמת רוצה פעם אחת ולתמיד שמקריים כאלו לא יחזרו וזה יקרה רק אם לקוחות כמוני יתבעו אותם ויעמידו אותם במקום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יכול לעשות זאת-גם הם עשו את זה במעבדה שלהם אתמול הטכנאי צילם עם הפאלפון שלו דרך זכוכית מגדלת ושלח את התמונה ללירן במייל.

כל העניין הוא פה לא על ויכוח אם יש שריטה או לא- אלא שככה קבלתי את הלוח ישירות מהחנות ההרגשה היא שהונו אותי מלכתחילה שכן לא יכולתי לשים לב לשריטות האלה או לכל נזק אחר במעמד הקנייה,בהתבוננות בעין רגילה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לKSP (כמו לכל עסק) מותר לסרב לקבל פריט במסגרת האחריות אם הנזק הוא פיזי, אך מבחינה חוקית אין הם יכולים לסרב לתקן תקלה תוך שימוש בתירוץ הזה, אם לא ניתן להראות שום קשר בין הנזק לתקלה. לפיכך, מהות הנזק הפיזי חשובה ביותר במקרה הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...