לוח אם תקול שקבלתי בKSP,חנות מסרבת להחליף,הוגשה תביעה משפטית(עדכון)31.1.13 - עמוד 12 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לוח אם תקול שקבלתי בKSP,חנות מסרבת להחליף,הוגשה תביעה משפטית(עדכון)31.1.13


alex11111

Recommended Posts

  • תגובות 508
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

על פניו, מה שאתה מתאר כשריטה נראה כמו סדק בלוח. היות והסדק נמצא קרוב לאחד הברגים של הקירור למעבד, החנות יכולה לטעון שהנזק נגרם על ידך, כי לחצת על הקירור חזק מדי. זה יהיה אולי שקר, אבל אם העניין יגיע לכדי תביעה השופט עלול להשתכנע.

לפי דעתי תקלה של לא בגלל שריטה,ולפי תמונה אין סדק אלא שריטה,

אמרת פה אלכס שטכנאי קיי אס פי אמר לך שהיה קצר בלוח,יכול להיות שבאמת הלוח עבר קצר באחד מהמעגלים\קבלים.

גם עם שריטה לפי דעתי צריך לעשות החלפה ללוח שלך,לא מבין למה קיי אס פי מתעקשים לא להחליף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם אשכרה פירקו את התושבת בשביל לחפש נזק פיסי? OMFG

יש גם מצב לא קטן שהטכנאי כשניסה לפרק את התושבת בהתחלה סובב את הבורג בכח לכיוון הלא נכון ויצר את זה. :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע מה להגיד לך כבר אלכס ,אולי תנסה להחליף את הלוח ישירות מול היבואן ולא דרכם, בכל מקרה כל תהליך הבדיקה שלהם נראה שכנראה הלוח הגיע אליך ככה,אני בחיים לא הייתי חושב על לפרק תושבת מעבד לפני קניית לוח בשביל לבדוק פגמים,אולי צריך להתעקש ולעשות את זה בקיי אס פי לפני שלוקחים אצלהם.

תנסה מור לוי או ויזואל בארץ אולי תצליח בכל זאת לקבל החלפה מבלי לשבור את הראש יותר מידי.

הסתכלתי על התמונות שהעלאת,אכן יש שריטה, לפי דעתי האישית השריטה שולית ולא משפיעה על תקינות הלוח ,כנראה יש פגם אלקטרוני כזה או אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלכס, עקבתי מההתחלה וכמובן ראיתי את התמונות שצירפת לאחרונה והדבר היחיד שאני יכול להגיד זה שנגרמה לך עוגמת נפש רצינית!

מיקום התקלה, גודל התקלה, היחס המגעיל(כי הצירוף "לא הולם" נשמע פה מוקטן) שקיבלת משירות הלקוחות ומהחנות עצמה פשוט מזעזעים אותי בחוסר השירותיות, פשוט גועל נפש!!

אני עד עכשיו הייתי לקוח בערך מרוצה של KSP אבל אשקול פעמיים לפני רכישת המוצר הבא..

אני כמובן אמשיך לעקוב בהדיקות אחר המתרחש איתך, כמו כן אומר לך יישר כח על המאבק איתם!

נ.ב - עד לא מזמן קראתי כתבה על מישהי שכתבה בWall של חברה גם כן גדולה (לא זוכר את שמה, זה לא שאני לא רוצה לנקוב בה..),

היא כתבה את כל הסיפור שלה מתחילתו ועד סופו כדי שכל החברים של אותה חברה יידעו על העוול שנגרם לה על ידי החברה,

כמובן שהחברה הסירה את הפוסט אבל גם יצרה קשר עם אותה בחורה ופתרה את המחלוקת.

בקיצור, פזר את הסיפור על דפי הרשתות החברתיות למיניהן, שסיפורך לא ייפול עוד על אוזניים ערלות.

(אל תיתן לאנשים פה בפורום ובכלל להכניס לך לראש שמדובר בעבירת לשון הרע או משהו בסגנון, מספיק אנשים עשו את לפניך.. וכמובן שאותם אנשים שידברו על חוסר הכדאיות של מהלך כזה הם חלק מקבוצה שמעוניינת לסרס ולקלס את הצרכן הקטן)

בהצלחה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

vי אלכס אני שלחתי להם מייל בתור מנהל it שאני מהם לא קונה יותר

חרם צרכני על ksp

אני נכוויתי מהם גם כן

לא קונה מהם אפילו אם יהיה בחינם

מה בדיוק קרה לך איתם, שאתה כל כך עצבני עליהם ספר לנו סקרנת אותי מאוד,

באיזה סניף זה קרה במה מדובר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רעיון החרם נשמע מעניין, השאלה כמה אנשים ירצו להצטרף לחרם? כמה מאיתנו עברו חוויה לא נעימה ב KSP?

בכ"מ

אני מצטרף לחרם KSP

כתוצאה מחוויה אישית לא טובה.

את שלב סיפורי החוויות עברנו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רעיון החרם נשמע מעניין, השאלה כמה אנשים ירצו להצטרף לחרם? כמה מאיתנו עברו חוויה לא נעימה ב KSP?

בכ"מ

אני מצטרף לחרם KSP

כתוצאה מחוויה אישית לא טובה.

את שלב סיפורי החוויות עברנו...

החרם בטוח לא יתפוס כנפיים פה, כמו שאמרתי לפני כן.. שיעביר את הדיון לפייסבוק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן. חרם פה עשוי היה לתפוס אם הוא היה מכוון דווקא כנגד החנויות האיכותיות יותר, שממילא פונות יותר לאנשים שמחפשים מחשב שהוא יותר מבסיסי. רוב קהל היעד של KSP הוא הציבור הכללי, שרובו מן הסתם לא נוכח כאן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סניף של רעננה

קניתי מתאמי חשמל לרשתת הגעתי הביתה ביום שישי בבוקר וזה לא עבד חזרתי באותו יום ולא רו להחליף לי בגלל שפתחתי את האריה

אמרו לי תתקשר לתמיכה של tplink ורק אחרי שהם יתנו לנו אישור בפקס נחליף לך

אני לא מבין למה הם מוכרים מוצרים שלא נותנים עליהם שירות

גם פתחתי קבוצה בפייסבוק

http://www.facebook.com/groups/418116441557835/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...