לוח אם תקול שקבלתי בKSP,חנות מסרבת להחליף,הוגשה תביעה משפטית(עדכון)31.1.13 - עמוד 24 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לוח אם תקול שקבלתי בKSP,חנות מסרבת להחליף,הוגשה תביעה משפטית(עדכון)31.1.13


alex11111

Recommended Posts

  • תגובות 508
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

להלן פרטי המקרה:

בתאריך 15.6.12 רכשתי בחנות קי אס פי בראשון לציון למחשב בסכום כולל של 800 שקלים חדשים (ראה מסמך מצורף)

את הלוח קבלתי מידי המחסנאי ישירות באריזת קרטון פתוחה ללא סגירה הרמטית של הלוח בשקית אטומה כפי שאמור להגיע מהייצרן.

בעת קבלת הלוח לידי במעמד המסירה הודעתי למחסנאי שאני רואה סימניים של שימוש בלוח שמעידים שהלוח לא חדש ושנעשה בו שימוש.

המחסנאי שם לב לסמניים ואמר לי שאין לי מה לדאוג וזה לוח חדש ושבמידת הצורך בכל בעייה או תקלה אקבל שירות מיידי במקום של החלפה או זיכויי.

שאלתי את המחסנאי - אם קיים לוח אחר במלאי שאפשר לקחת במקום הלוח הנ"ל,תגובת המחסנאי הייתה- שזוהי היחידה האחרונה במלאי.

לאחר מסירת הלוח לידי ,החתים אותי המחסנאי על טופס קבלת המוצר והסביר לי שזהו נוהל רגיל שמבצעים בעת קבלת מוצר מהחברה .

לאחר הגעתי עם המוצר לבייתי והזמנת טכנאי פי סי להרכבת הלוח –קבע הטכנאי שהלוח לא תקין.

חזרתי לחנות בתאריך 17.6.12 בשעת הפתיחה 10:00 ובקשתי לקבל החלפת מוצר או זיכוי במידת הצורך שכן המוצר פגום.

הטכנאי בשם זאב קיבל לידיו את הלוח ושלף זכוכית מגדלת וביצע בדיקה ויזואלית על הלוח וקבע שיש שריטות על הלוח ושזהו נזק פיזי שבוצע על ידי והוא מסרב לבצע החלפה.

הסברתי לזאב שכך קבלתי את הלוח ושהוא בעצמו נזקק לזכוכית מגדלת על מנת לאבחן את השריטות ושנגרמה לי עוגמת נפש על לא עוול בכפי , ואני מרגיש חסר אונים מול הסיטואצייה.

זאב התעקש לא להחליף את הלוח והפנה אותי לשירות לקוחות לבחור בשם לירן שהסביר לי שהאשמה היא עלי שכן המוצר חזר אל קיי אס פי עם שריטות(נזק פיזי לטענתו) וזה מבטל אחריות,

ושבעצם חתימתי על הטופס בעת קבלת המוצר,אשרתי את תקינותו של המוצר והאחריות היא עלי.

מה שקרה אחרי הנ"ל זה בעיקר שהוא אמר שמגיש תביעה, ומאז מחכים לעדכונים. רוב התוכן ב35 העמודים זה התדיינות רגילה של חברי הפורום על הנושא, כשכל אחד מביע את דעתו או מספר את הסיפור שלו עם KSP. בקיצור, לא משהו ששוה תקציר במיוחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ צל"ש. תודה רבה. חבורה של סבתות זקנות אנחנו...

הזכוכית מגדלת הזאת היא באמת תת רמה. במודע או שלא במודע הם גורמים לכל לקוח להרגיש כמו רמאי ושקרן שיש לו מה להסתיר.

בכל פעם שאני בא להחליף אצלם מוצר, מתעורר אצלי חשש קל והרגשה של אי נוחות טורדנית, כשאני רואה איך הם תרים בכוח אחר תירוץ קלוש כלשהו על מנת לנער את הידיים ממך. אין תחושת ביטחון כשאתה קונה שם.

את לירן גם היה לי את העונג המפוקפק להכיר, ואני לא מראשל"צ.

בהצלחה בתביעה, knock them dead! מקווה שתקבל פיצוי הולם ובהקדם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואו, חייב לציין שנכנסתי לדיון לפני שעה וחצי וקראתי את כולו (דילגתי על קצת תגובות לא קשורות :o אבל בכל זאת עברתי על כל העמודים)

אני פשוט חסר מילים והמום

KSP......... (אין מילים...)

אלכס, כל הכבוד קבל ח"ח !

אשמח מאוד לשמוע חדשות נוספות וטובות הקשורות לסיפור שלך

אני מאחל לך שתזכה במשפט ובכל מה שמגיע לך!!

אני בכל אופן לקחתי את עצמי לדיון, והחלטנו (אני ואנוכי) פה אחד לא לקנות יותר מוצרים בחנויות "פופולריות" בפורום HWZone

חנויות שלא מזכירים כל שני וחמישי

או ליתר דיוק, חנות*, ביחיד.

אגב, אין לצטט את הכתוב לעיל ללא אישור בכתב ממני !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני גם אשמח לשמוע איך העסק נסגר, אני מקווה שה- OP יחזור לעדכן.

מה המסקנה?

להסכים לקחת רק מוצר חדש באריזה ובלי שריטות?

המסקנות הן:

א. לא לקנות ב- KSP.

ב. לבוא עם זכוכית מגדלת+אמצעי בדיקה אלקטרוניים וטכנאי או עדיף אפילו מהנדס חשמל/אלקטרוניקה, לפתוח את המוצרים אחד אחד מול המוכר/הטכנאי בחנות ולבצע בדיקות מלאות מולו. יתכן וזה יקח כמה שעות והלקוחות האחרים ישתוללו מעצבים, אך נראה שזו הדרך היחידה (וגם לצערי לא המושלמת) שמקרים אלו לא ישנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואו..

חבל שלא ראיתי את הנושא הזה קודם :(

רכשתי מהם חלקים (להרכבה עצמית) ביום שני (12.11.12).

מעבד, לוח-אם, זכרונות, קירור למעבד ו-.

לאחר הרכבה הרצתי memtest אחרי שקיבלתי BSOD בכל 5 דקות בערך.

גיליתי שאחד מ-2 הסטיקים שקניתי תקול.

הגעתי היום להחזיר את הזכרונות ולקחת חדשים במקום - לא היה במלאי.

התבקשתי להשאיר את הזכרונות לבדיקה ולחזור בעוד 14 ימי עסקים (לכל היותר) ולקבל במקומם חדשים / לאחר תיקון.

מכיוון שרק אחד מהם היה תקול ביקשתי שישאירו לי אחד כדי שאוכל להמשיך להשתמש במחשב, הם לא הסכימו.

ביקשתי לקבל חלופיים וגם לא הסכימו.

אז עכשיו אני תקוע בלי מחשב לשבועיים.

מקווה שאצלי כן יסכימו להחליף ולא יעשו לי בעיות על כל מיני שטויות ויגידו שהזכרונות לא תקולים והבעיה היא בעצם בלוח או בכל שקר אחר שהם ימצאו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנשים צריכים להפנים, KSP היא לא חנות מחשבים אלא מחסן חלקים. כל קשר להם ולשירות בנושאי מחשוב הינו מקרי בהחלט.

BeBest , אין לך אפשרות להחליף את הזכרון בסניף אחר שכן יש שם ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כבר שמתי את הזכרונות בסניף בחולון.

אני יכול לחזור ביום ראשון ולבקש החזר כספי על המוצר? (בטענה של החזרת מוצר)

עוד לא עברו 14 ימי עסקים מאז הרכישה והחוק מאפשר לי להחזיר את המוצר באריזתו המקורית - החזרתי להם עם הפלסטיק שקיבלתי.

אגב במרה שלי הטכנאי שלהם סימן בטופס שאין נזק פיזי.

השאלה אם הוא יגיד שמבחינתו הזכרונות תקינים או לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החוק תקף רק במיקרה שלא היה שימוש במוצר -עד כמה שאני זוכר

וגם אז צריך לשלם 5% או 100 שקל (הנמוך מבניהם )

כן קראתי עכשיו את תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) - http://www.moit.gov.il/NR/exeres/FA1AD844-1B22-449E-B6C5-047877539E49.htm

וכנראה שאני לא אצליח להחזיר את זה.

אגב אני מעדיף לספוג 5% ולקנות ממקום אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ צל"ש. תודה רבה. חבורה של סבתות זקנות אנחנו...

הזכוכית מגדלת הזאת היא באמת תת רמה. במודע או שלא במודע הם גורמים לכל לקוח להרגיש כמו רמאי ושקרן שיש לו מה להסתיר.

בכל פעם שאני בא להחליף אצלם מוצר, מתעורר אצלי חשש קל והרגשה של אי נוחות טורדנית, כשאני רואה איך הם תרים בכוח אחר תירוץ קלוש כלשהו על מנת לנער את הידיים ממך. אין תחושת ביטחון כשאתה קונה שם.

את לירן גם היה לי את העונג המפוקפק להכיר, ואני לא מראשל"צ.

בהצלחה בתביעה, knock them dead! מקווה שתקבל פיצוי הולם ובהקדם.

וואי וואי. באמת שהוצאת לי את המילים מפה. :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...