לוח אם תקול שקבלתי בKSP,חנות מסרבת להחליף,הוגשה תביעה משפטית(עדכון)31.1.13 - עמוד 29 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לוח אם תקול שקבלתי בKSP,חנות מסרבת להחליף,הוגשה תביעה משפטית(עדכון)31.1.13


alex11111

Recommended Posts

  • תגובות 508
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

דניס, אתה יכול להיות מרוצה מעצמך עד מחר, אבל לדעתי פסק הדין האמור יביא לחנות "הנהדרת" שלך הרבה יותר נזק מתועלת. ANNEX הדביל כנראה לא מבין שאין תקנון של חנות יכול לגבור על החוק במדינת , אך נראה כי גם השופטת לא מבינה זאת. המסקנה היחידה המתבקשת היא, שכשלקוח נדפק ע"י חברה זו או אחרת, אין לו סיכוי סביר למצוא סעד במערכת המשפט הישראלית. אם נשארו עדיין לקוחות KSP מקרב באי הפורום הזה, למרות כל הדברים שנאמרו בדיון זה ורבים אחרים כמוהו, הרי זה רק בגלל שהם סמכו על כך שבמקרה הצורך, החנות הזו לא תוכל להסתתר מאחורי התקנון הנפשע שלה בבית המשפט כשם שהיא עושה זאת מול הלקוחות. לאור הפסיקה הזו, מסתבר שהם טועים - וטעיתי גם אני, שכן גם אני הייתי בטוח בזכייתו של פותח הדיון במשפט.

לאור זאת, אינני רואה דרך פעולה כלשהי פרט לזו שANNEX הציע. יתרה מכך, אני מקווה שמנהלי הפורום, פותח הדיון או סתם גולשים חרוצים ישכילו לפרסם במידת האפשר את הדיון הזה ואת הפסיקה הזו, כדי שאנשים ידעו להתרחק מKSP כמו מאש, גם אם קודם לכן הם לא הבינו עד כמה. מי יתן ופסק הדין הזה יהיה האבן הראשונה בארון המתים של החברה הזו, שרק מחפשת היכן להתחמק מאחריותה כלפי הלקוחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פסיקה בעייתית ולא נראה שהשופטת מבינה את השלכותיה. עפ"י הפסיקה, מצופה מכל לקוח לעבור על כל פריט שהוא קונה ב-ksp ולוודא שאין עליו שריטה או פגם.

ומה אם מדובר למשל במישהו שלא מבין או שפשוט פספס איזו שריטה קטנה? הוא הפסיד מראש והוא אפילו לא יודע זאת. הוא למעשה רכש מוצר שיצא מהחנות כבר כשהוא ללא אחריות. בעצם מצופה מכל לקוח של ksp להיות בלש וחצי טכנאי אלקטרוניקה.

יש לכך שני פתרונות:

1. תמיד לתת ל-ksp להרכיב את החלקים במחשב וע"י כך לוודא שהמחשב כמכלול תקין. זה אומר שמי שקונה חלקים ממספר חנויות שונות ומרכיב לבד, מסתכן.

2. לרכוש במקום אחר, יותר ידידותי לצרכן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא לוקח שום צד בנושא

אבל מקריאה של כתב התביעה (וכן קראתי את כולו)

אין פלא שהשופטת קבלה את גרסת חברת KSP

התובע התנהל במשפט (על פי כתב התביעה) באופן לא נכון, אמר שהדק את הלוח בדקדקנות, עבד בעבר בחברת KSP וקבל הדרכה על אופן טיפול בלוחות אם ובדיקת תקינותם, אמר שהיה צריך זכוכית מגדלת על מנת לראות את השריטות- השופטת כותבת שהיא ראתה את השריטות ללא זכוכית מגדלת אבל נאלצה להטות את הלוח ובאמצעות השתקפות האור לראות, בקיצור

צר לי חבר אבל אני חושב שהתנהלת לא נכון במשפט, התנהלות אחרת הייתה מספקת תוצאות אחרות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא לוקח שום צד בנושא

אבל מקריאה של כתב התביעה (וכן קראתי את כולו)

אין פלא שהשופטת קבלה את גרסת חברת KSP

התובע התנהל במשפט (על פי כתב התביעה) באופן לא נכון, אמר שהדק את הלוח בדקדקנות, עבד בעבר בחברת KSP וקבל הדרכה על אופן טיפול בלוחות אם ובדיקת תקינותם, אמר שהיה צריך זכוכית מגדלת על מנת לראות את השריטות- השופטת כותבת שהיא ראתה את השריטות ללא זכוכית מגדלת אבל נאלצה להטות את הלוח ובאמצעות השתקפות האור לראות, בקיצור

צר לי חבר אבל אני חושב שהתנהלת לא נכון במשפט, התנהלות אחרת הייתה מספקת תוצאות אחרות

גם לדעתי.

לא קראתי את התביעה אבל קראתי את פסק הדין.

עושה רושם שהתובע התנהל בצורה שהביאה את הפסדו במשפט על עצמו. מצד אחד הוא מנסה להיות ה"מסכן שלא יכל לראות את השריטות", ומצד שני הוא טוען שהוא עבד בעצמו בחברה וקיבל הסמכה לבדיקה של לוחות אם...... אח"כ הוא גם טוען שצריך "זכוכית מגדלת" בשביל לראות את השריטות, ובמציאות מתברר שזה פשוט שקר/הגזמה... זו לא בדיוק הדרך לזכות באמון השופטת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מתוך עמוד 3 בפסק הדין -

רכישת מארז פתוח: התובע טען כי המארז שרכש נמסר לו באריזת קרטון פתוחה, לא היה סגור הרמטית בשקית אטומה והוא הבחין במדבקה שקולפה וסימני טביעות אצבעות,

הנתבעת מאידך טענה כי המוצר נמכר באריזת קרטון שאינה סגורה הרמטית, אין לה מדבקה כלשהי ולא קיימת שקית אטומה כלשהי ומארז חדש הוצג ונפתח בפניי במהלך הדיון.

התובע לא הציג בפני כל סימן של מדבקה שקולפה, ומדבקה כזו לא היתה כלל על המארז שהוצג לעיוני.

תמיד גרוע להתפס בשקר במשפט. זה מוריד את האמינות של הצד ובמקרים כאלו של מילה כנגד מילה, יכול להכריע את הדעה של השופט במקרה.

נ.ב.

כולנו פה יודעים שרכיבי חומרה כמו ולוחות אם לא מגיעים סגורים הרמטית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עצוב לי שזהו פסק הדין, אבל מה אפשר לעשות .. פשוט להתרחק מהמקום הזה

דניס, מה פתאום אתה מגיב פה בנושא KSP ?

עד עכשיו נמנעת מלהגיב ? פתאום אתה מפרסם את הפסק דין שבכלל לטענתך אתה לא מייצג את KSP.. תתבייש לך

אלכס, אל תדאג.. הגלגל הוא עגול היום של KSP יבוא.. בינתיים הם ממשיכים להפסיד לקוחות (לפחות אותי + חברים שמתייעצים לקניית מחשב)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואו. ארור יהיה היום בו כף רגלי תדרוך בחנות של KSP.

אם כי יש לי חשק עז לקנות את לוח האם הכי זול ובמעמד החנות פשוט להוציא זכוכית מגדלת ולבדוק כל מ"מ ומ"מ של הלוח ולהציע את אותה זכוכית לכל אדם אשר יחפוץ גם הוא בבדיקה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה שם לב שאתה מספים את הדיון?

אם תמשיכו עם ההודעות האלו הדיון הזה יסגר רשמית.

אני לא חושב שיש מקום להודעות כאלו למרות ההזדהות העמוקה והמרמור האישי שחלק מכם מרגישים

זה לא יהפוך לדיון נאצה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מסכים עם פסק הדין לפי הרפרוף.

אכן נראה כי הוא נפל בפח של KSP (לבדוק פיזית במעמד הקנייה וכו' וכו'),

אך בכל זאת, בתור חברה רצינית הייתי מצפה מהם להחליף לו,

ומעבר לכך, צריך לוודא כי הרוכש אכן בודק פיזית במעמד הקנייה / להוריד את הסעיף המגעיל הזה.

הסעיף הזה מתחכם מאוד, ודברים כאלו מאוד מרתיעים אותי.

החיפוש שלהם אחר רווח פוגע בלקוחות, וזאת טעות לדעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קראתי את הפסק דין, ועד כמה שהוא נראה "שלילי" בפועל הניסוח של פותח הדיון הוא זה שבפועל דפק אותו

הוא טען שהוא עבר הכשרה לבדוק לוחות, עבד אצל החנות... כלומר הוא לא "לקוח תמים וחסר ידע" אלא סוג של "מומחה" לדבריו במיוחד בתחום של לוחות אם

הוא טען שהוא הרכיב, אבל אחרי זה טען שהזמין טכנאי... סתירה חד משמעית בעדות

הוא טען שהאריזה הייתה בשקית הרמטית אטומה והיא בפועל לא (מישהו פה קנה לוח סגור הרמטית?)

לשופטת די קשה ללכת לכיוון שלו כשהטענות שלו יוצאות מנוגדות

אישית, קניתי בKSP ואמשיך לקנות בKSP

שני המוצרים האחרונים שקניתי גם נבדקו בפועל בחנות... SSD של אינטל שחיברתי למחשב במעבדה שלהם לבדיקה ואפילו קירור מים של נבדק על ידי.

בניגוד לרובם המוחלט לצערי של לקוחות שחותמים על מסמכים מבלי לבדוק בפועל כלום כי הם "ממהרים" אני לוקח את הזמן ובודק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה חיפוש אחרי רווח... כל אחד פה חושב שהוא גאון גדול...

גם KSP וגם IVORY... שאת שתיהם אני לא מחבב אבל אין ברירות נורמליות אחרות...

לא עובדות על רווח גבוה אלא על כמות... מי שמבין בעלויות הייבוא וכו'... יכול לדעת שבקושי יש פה רווח על החלקים...

אני לא תמים יש חלקים שהרווח גדול

ואומנם KSP ניצחו את התובע, כי הוא שיקר והראה עדויות סותרות... (וכנראה הפסיד בצדק לא משנה מה רוב האנשים פה יגידו)

אבל בשורה התחתונה KSP הפסידו פה רק בגלל שהם צריכים להתעסק פה עם הנושא הזה...

לפי דעתי ההתנהלות שלהם היית בסדר גמור והשופטת ראתה את זה לפחות במקרה הזה...

לא רק זה לאחר שכן קראתי את כתב התביעה... יש שם הוכחות חותכות שלא רק שריטה יש על הלוח אלה כ-9 רכיבים שלא במקומם...

משמע היה נזק רציני ללוח שגם עין לא מקצועית יכלה לראות...

לפי דעתי כל השרשור הזה של 44 פוסטים היה מסע שווא

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...