לוח אם תקול שקבלתי בKSP,חנות מסרבת להחליף,הוגשה תביעה משפטית(עדכון)31.1.13 - עמוד 23 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לוח אם תקול שקבלתי בKSP,חנות מסרבת להחליף,הוגשה תביעה משפטית(עדכון)31.1.13


alex11111

Recommended Posts

  • תגובות 508
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

פששש רק עכשיו נודעתי לסיפרו הזה...התחלתי לקרוא תהודעות האחרונות שלך חחחח

מצחיק שכשקניתי מחשב חדש,דרשו ממני לקנות מKSP בטענה שהם ,ולא מקום חאפרי,ואם תהיה בעיה יהיה לך עם מי לדבר

כזה עצוב שזה השירות שלהם

אני מאחל לך בהצלחה רבה במשפט! תראה להם מזה "צרכן פשוט" אל תוותר ואל תכנע לאיומים שלהם

כמה תביעות כאלה והם יחזרו לשרת כמו שצריך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע מה הפרטים בדיוק, ולא מתחשק לי לעבור על 37 עמודים. (רק הצעה: לרכז את הפרטים בפוטס הראשון)

אבל אם יש לך קייס, רוב הסיכויים שזה לא יגיע למשפט, והם יצרו אותך קשר לפני כדי להתפשר. (אפילו רגע לפני)

בכל מקרה, לעניות דעתי אל תתפשר בלי כיסוי מלא + הוצאות משפט + פיצוי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החברה הפסידה, גם אם היא תזכה במשפט.

פשוט לא להאמין לאן הם גוררים את כל הסיפור בגלל , שיכלו להחזיר ליבואן בטח באיזו תואנה ולא להפסיד כלום.

אטימות במקרה הטוב, רשעות במקרה הרע.

מדובר כאן בקצת יותר מאשר לוח האם הזה. הם רוצים להימנע מתקדים - אם כל לקוח היה "צודק" בגלל שלא היה שווה להם להיכנס לתביעה משפטית,

כולם היו "תובעים" אותם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מדובר כאן בקצת יותר מאשר לוח האם הזה. הם רוצים להימנע מתקדים - אם כל לקוח היה "צודק" בגלל שלא היה שווה להם להיכנס לתביעה משפטית,

כולם היו "תובעים" אותם.

רק היום ראיתי את כל השרשור הזה, אז לא היה לי זמן לעבור על הכל.

ממה שכן קראתי בדילוגים כל כמה דפים, אני מבין שזאת סאגה שנמשכת הרבה זמן, עם ביקורים חוזרים, ותמונות, ובדיקות, והתכתבויות וכל מיני תירוצים של העובדים שם... המקרה הזה לא נראה כמו מקרים נוספים של סחטנים.

ואני ממש לא בעד לזרום עם סחטנים כדי להשתיק הכל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק היום ראיתי את כל השרשור הזה, אז לא היה לי זמן לעבור על הכל.

ממה שכן קראתי בדילוגים כל כמה דפים, אני מבין שזאת סאגה שנמשכת הרבה זמן, עם ביקורים חוזרים, ותמונות, ובדיקות, והתכתבויות וכל מיני תירוצים של העובדים שם... המקרה הזה לא נראה כמו מקרים נוספים של סחטנים.

ואני ממש לא בעד לזרום עם סחטנים כדי להשתיק הכל.

אני גם חושב כמו BARBEE בתור לקוח ותיק של קיי אס פי ובתור אחד שעקב אחר השרשור של פותח התרד מההתחלה,

אז נכון שקיי אס פי לא רוצים אולי ליצור תקדים אבל מה שבטוח יחכו להם מבול של תביעות עתידיות ,בעקבות מקרים מסוג זה של צרכנים שלא מוותרים ומבינים היום שיש אלטרנטיבה והיא בית משפט והוא הגורם היחיד שיחליט מי צודק. מי שרוצה לסחוט כנראה לא ילך לבית משפט יש לו יותר מידי מה להפסיד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

כל הכבוד על הנחישות ועל כך שלא הרמת ידיים, בהצלחה במשפט.

בתור אדם שכרגע מתכנן לקנות מחשב חדש, המקרה שלך ומקרים רבים אחרים שנתקלתי בהם היום משיטוט קצרצר גרמו לי להשתכנע לא לקנות אצלהם יותר, אולי במזל כשהגעתי אליהם אתמול הם היו סגורים.

אמשיך לעקוב אחרי הת'רד,

שיהיה בהצלחה בהליך המשפטי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

מדובר כאן בקצת יותר מאשר לוח האם הזה. הם רוצים להימנע מתקדים - אם כל לקוח היה "צודק" בגלל שלא היה שווה להם להיכנס לתביעה משפטית,

כולם היו "תובעים" אותם.

זאת גישה הפוכה מהגישה של אייבורי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...