לוח אם תקול שקבלתי בKSP,חנות מסרבת להחליף,הוגשה תביעה משפטית(עדכון)31.1.13 - עמוד 20 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לוח אם תקול שקבלתי בKSP,חנות מסרבת להחליף,הוגשה תביעה משפטית(עדכון)31.1.13


alex11111

Recommended Posts

מי אמר לך שמוצר שאין עליו אחריות - כמו מארז ניתן להחזיר ליבואן ללא אריזה?

זאת שרשרת - חוק חל על כולם.

רכשתי מוצר מיבואן אני חושב שהוא פגום - אני מחזיר באותה צורה שקיבלתי אותו.

דעתך שכולם רוצים לדפוק את הלקוח המסכן. אם לקוח מתהנג בצורה "סבירה" - מרכיב מארז רואה שיש בעיה - שומר אריזה לטיפול בבעיה - לא היית שום בעיה.

נראה לי שקרל מנסה להתממם בכל דרך אפשרית ו

אינו מוכן להפנים את דרך התנהגותו הפסולה עד מאוד

לקוח שרכש מוצר אינו חיב לשמור אריזה אלה עם הוא מתכונן להחליפו שלא עכב תקלה

באם בתקלה מדובר אין הלקוח מחויב להשיב את המוצר באריזתו זו המצאה של החנות שאינה

יכולה להתמודד מול יבואן חמדן או שזה רק תירוץ של החנות על מנת לא להעניק שירות ואינה כבילה משפטית

לא כל הסכם/חוזה תקין, כל חוזה/הסכם שיש בו הרעת הלקוח אינו כביל בבית משפט

כל האמרות של קריל מצוצות מהאצבע ומאוד מרגיז לראות שנותנים כאן במה לאנשים

לא רק שלא יודעים להעניק שרות עוד מנסים להתממם בכל דרך אפשרית

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 508
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

חברי הפורום הנכבדים:

OR2000,LOSNIR,BRONCOעד עכשיו נמנעתי מלהתערב,אבל אם לא הבנתם עד עכשיו פתחתי את התרד בדיון על קיי אס פי ולא על TMS

משום מה אתם מממשיכים להגיב ולהציף פה בהודעות את התרד שפתחתי בהתעסקות בנושא TMS

אני מקווה שתכבדו את הבקשה שלי כפי שהייתם רוצים שיכבדו אתכם שתפתחו תרד על נושא שקרוב שעוסק בסוגייה שקשורה אליכם.

תודה רבה לכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי אני מעדכן שוב חברים,

כמו שציינתי הכנסתי את הלוח אם למעבדה חיצונית(על חשבוני) על מנת לבצע בדיקה של הלוח ולהבין מהו גורם התקלה לאי תקינות הלוח וציינתי את קיום ומיקום השריטה.

ממצאי הבדיקה כפי שנמסרו אלי מהמעבדה:(כמו כן ראו מסמך מצורף)

לוח האם מדגם SABERTOOH FX900

מבצע הבדיקה:בוריס קיריקיבץ מהנדס אלקטרוניקה.

סיבת התקלה:כפי הנראה פגם בייצור תקלה אלקטרונית.

לא נמצא כל נזק פיזי הנראה לעין ללוח,אשר מעיד על שימוש לא נכון במוצר ושהינו הגורם לאי תקינות הלוח(למעט שריטה באיזור תושבת המעבד שניתן להבחינה רק ע"י פירוק תושבת המעבד ולא היא הגורמת לאי תקינות הלוח)

הומלץ ללקוח לפנות לאחריות יבואן על מנת לממש את אחריות היצרן מכיוון שעלויות התיקן הינן גבוהות.

אני חייב לציין ולהגיד גם מילה טובה שצריך, על החנות "לפטופטק" במיוחד לבחור בשם חזי שכן החברה שם נתנו לי אחלה שירות והיו מקצועיים מאוד .

תשפטו בעצמכם:

אלכס במידה ואתה צריך עזרה בניסוח כתב תביעה אנא פנה אלי בפרטי יש לי כמה טיפים חשובים שיכולים לעזור לך,

:xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לוחות אם ומעבדים אני קונה רק אצל היבואנים מור לוי בראשון לציון (אני גר ברמת גן ומעדיף לסוע עד ראשון מאשר לקנות את הלוח ב KSP) ואיסטרוניקס בת"א, או חנויות שעובדות עם היבואנים האלה. בדיוק בשביל המקרים האלה, כי שם לא ישחקו איתך בקקה. מוצרים מורכבים (מבחינת סיבוכית) כמו לוחות אם ומעבדים + חנויות בעלות שירות מפוקפק = להזמין צרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המשתמש הבא שיגיב כאן לא בנושא התרד (או לפחות בקשר לKSP) יקבל אזהרה והודעתו תמחק.

קצת הזוי שבימנו אנו אנו נאלצים לקבל מין איום על אופן התנהלות לא תקין דבר שאינו נכון נכון ואולי זה נסיון להוציא את התרד על TMS מיחוץ לתחום מתוך אינטרס ...

יש כאן תופעה רצינית של שרות לקוחות והתנהלות מזלזלת של חנויות בציבור צרכני המחשב ולא נכון יהיה להוציא חלק מהדיון החשוב רק בגלל שזה לא בדיוק במאה אחוז דן בנושא של פותח הדיון

חבל שמנהל המדור אינו רואה את התמונה בכללותה ....או שמעדיף לעצום עיין אחת סה"כ נאמרו דברים ברוח טובה ללא השמצות או כתיבת לשון הרע אומנם התרד היה על KSP אבל גם TMS אינה שונה בדרך התנהלותה ומאוד דומה להתנהלות KSP לכן לדעתי הדיונים הם חופפים ויש מקום להשאיר גם את הדיון על TMS

מקווה שמנהל המדור יבין ויאפשר המשך דיון פורה אשר תורם לכלל צרכני המחשב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תתחכם.

בחוקי הפורום כתוב במפורש שמטרת הפורום הוא לא לעודד התלהמות או ניהול צייד מכשפות נגד חנות מסויימת.

אם יש לך טענה, אתה מוזמן להפנות אותו לחנות, ובמידה והשירות היה בניגוד למצופה (ופה נכנס גם שיקול הדעת ההגיוני של צרכן) אתה יכול לפרסם את הבעיה.

לבוא ולנצל בעיה של צרכן כדי לבוא בטענות לחנות אחרת זה חסר טעם וגורר את הדיון בלי לעזור לפותח הדיון המקורי.

אם יש לך בעיה עם אחת מההחלטות האלו, אתה מוזמן לפנות אלי בהודעה פרטית או לעבור לפורום כמו FXP שם לא יעשו לך בעיות כאלו.

מכאן לבוא ולטעון שמשהו עוצם עיניים זו חוצפה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מספיק חשבתי שהגולשים פה אטלגנטים אבל כאשר משהוא מיתלונן יש לו בעיה אז מתעוררים כול הישראלים הלא יפים ומתחלים להשמיץ כול מי שאפשר ועוד שזה לא כשור ולא עוזר לפותיח הדיון ואתם סתם מקלקלים לו מזהמים את הדיון ומראים כמה אתם יודעים רק ליבכות כמו ילדים קטנים או שתעזרו לו או שתלחו ותיפתחו דיון אחר מספיק זה רק עושה שם לא טוב לגולשים ולאתר ובסוף אף אחד לא יתיחס לגולשים פה קצת כבוד לא יזיק ולא לרידת לרמה נמוכה אפלו שאתם חושבים שמשהו לא בסדר יש דרכים להגיד את מה שיש לכם להגיד בצורה שמכבדת אותכם ולא יורדת לרמה של מי שאתם חושבים שהוא לא בסדר זה רק עושה נזק תתחלו להבין

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קצת הזוי שבימנו אנו אנו נאלצים לקבל מין איום על אופן התנהלות לא תקין דבר שאינו נכון נכון ואולי זה נסיון להוציא את התרד על TMS מיחוץ לתחום מתוך אינטרס ...

יש כאן תופעה רצינית של שרות לקוחות והתנהלות מזלזלת של חנויות בציבור צרכני המחשב ולא נכון יהיה להוציא חלק מהדיון החשוב רק בגלל שזה לא בדיוק במאה אחוז דן בנושא של פותח הדיון

חבל שמנהל המדור אינו רואה את התמונה בכללותה ....או שמעדיף לעצום עיין אחת סה"כ נאמרו דברים ברוח טובה ללא השמצות או כתיבת לשון הרע אומנם התרד היה על KSP אבל גם TMS אינה שונה בדרך התנהלותה ומאוד דומה להתנהלות KSP לכן לדעתי הדיונים הם חופפים ויש מקום להשאיר גם את הדיון על TMS

מקווה שמנהל המדור יבין ויאפשר המשך דיון פורה אשר תורם לכלל צרכני המחשב

כל מה שרשמת בתר'ד הזה חסר ביסוס...אם אתה רוצה למשיך דיון תפתח תר'ד חדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...