עבור לתוכן

לוח אם תקול שקבלתי בKSP,חנות מסרבת להחליף,הוגשה תביעה משפטית(עדכון)31.1.13

Featured Replies

פורסם

אלכס,קודם כל סחטיין שאתה משתף ומעדכן רק על זה מגיע לך יישר כח ,(לא האמנתי שתעלה את התגובה שלהם למען האמת) אני דווקא חושב שאתה חייב ללכת ולתבוע אותם כי לא כל מה שחוקי ,בהנחה וכן, אינני יודע במקרה שלך,הוא גם כשר והייתי אומר גם קצת מסריח.הרי מעבר לעניין הפרטי שלך יש פה עניין לפי דעתי לגבי השיטה וההתנהלות שהחברה פועלת.

הרי זה ברור שחברה שעושה את זה מאחר ויש לה "כנראה" לכאורה" בעיית אמינות קשה לגבי טיב המוצריים שהיא מספקת .

לא ראיתי את נוהל החתמת המסמך הזה באיבורי או בחניות אחרות דומות- רובן נותנים מה שאחריות יצרן נותן בלי יותר מידי התחכמויות.

חבל שהם בחרו להגיב כך,דווקא אתה נראה לי לקוח די סמפטי וענייני.

אל תתייאש ותמשיך לעדכן :)

  • תגובות 508
  • צפיות 89.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

הצדק איתך אלכס ואני אומר לך את זה בהחלטיות גמורה. אם תעשה את זה בחכמה אני מאמין באמונה שלמה שתצא זכאי בגדול.

הם מדגישים שם בגדול - נזק הנראה לעין! - שריטה שנראת רק עם זכוכית מגדלת היא לא דבר שנראה לעין! - ועוד יותר מזה בשביל לראות אותה צריך לפרק את התושבת! - דבר שלא נעשה על ידך! ועוד יותר שככל הנראה לשריטה הזאת אין בכלל השפעה על עבודת הלוח! - האריזה הגיעה פתוחה ולא סגורה הרמטית.. ואני יכול עוד להמשיך... לי אין ספק שהצדק איתך ואם אתה עושה את זה בחכמה בית המשפט יחייב אותם.

אני לא רוצה לסטות מהדיון המקורי אבל רק להגיד בקצרה שהדברים שלך רק מחזקים את זה שהמארז אמור היה להיות מוחלף... כל מה שרשום שם הם לעניין ביטוח בזמן השינוע...ודבר דבר שאין לי איתו שום בעיה ואני הייתי מוכן לקבל אחריות על האריזה שלי... {ולדעתי לך באמת יש קצת בעיה בהבנת הנקרא} ותאמין לי שזאת פעם ראשונה שאני קורא את זה...

חוץ מזה למי שאין בעיות בהבנת הנקרא היה צריך לשים לב לזה.

(כלל הלקוחות : יש לשמור את קרטון האריזה של מסכי מחשב וטלוויזיות כולל קלקרים, לכל תקופת האחריות ע"מ למנוע בעית אריזה בזמן שינוע למימוש אחריות.מוצר שנשלח לא בארזיה מקורית - אחריות האריזה על לקוח בלבד. אין ביטוח על מוצרים שלא נשלחו באריזה מקורית.

לקוחות שאינם גרים בקרבת מעבדת שירות ונעזרים במשלוחים לצורך אחריות : יש לשמור את קרטון מארז המחשב, כולל קלקרים, מינימום לשנה הראשונה, ע"מ למנוע בעית אריזה בזמן שינוי {יש להם טעות בניסוח הכוונה לשינוע}... למימוש אחריות.

פורסם

הייתי חייב להגיב את הלקוח לא מעניין ולא משנה מה חברה א או ב כותבת בדף שאתה חותם אתה לא משפטן עורך דין כול עוד זה לא חוקי ולא תופס משפטית אז זה לא תופס וזה שכל אחד יכול לרשום מה שהוא רוצה זה בעיה שלו ולשקר ולעבור על החוק ועוד בגלויי זה רמאות כמו גנבה וזה חמור שמצפצפים על החוק ומוחרים מוצרים משומשים תקולים והלקוח אשם תעשה כול מה שצריך כמו שאומר החוק אפלו על תתיחס לאנשים בחנות על תידבר איתם בכלל תשלח להם זמון לבית מישפט ושם שהם ישברו את הרואש איך ליפתור את הבעיה

פורסם

אלכס אתה גדול מהחיים

מעניין מה גובה הפיצוי שתקבל על הסבל שנגרם לך...

הייתי חייב להגיב את הלקוח לא מעניין ולא משנה מה חברה א או ב כותבת בדף שאתה חותם אתה לא משפטן עורך דין כול עוד זה לא חוקי ולא תופס משפטית אז זה לא תופס וזה שכל אחד יכול לרשום מה שהוא רוצה זה בעיה שלו ולשקר ולעבור על החוק ועוד בגלויי זה רמאות כמו גנבה וזה חמור שמצפצפים על החוק ומוחרים מוצרים משומשים תקולים והלקוח אשם תעשה כול מה שצריך כמו שאומר החוק אפלו על תתיחס לאנשים בחנות על תידבר איתם בכלל תשלח להם זמון לבית מישפט ושם שהם ישברו את הרואש איך ליפתור את הבעיה

התירוצים בחתימה לא עוזרים! תנסה קצת יותר לעזור לנו להבין

פורסם

מכל הסיפור המעצבן הזה (כן, גם אני קונה ב KSP וכנראה שאהייה מעכשיו יותר זהיר ויותר בררן מה כן כדאי לקנות אצלם ומה לא), מעניין אותי לדעת מי היבואן של הלוח.

לדעתי צריכים לחייב בחוק יבואנים לסמן בצורה ברורה את המוצרים שעליהם הם אחראיים לצורך זיהוי קל (הם גם מחוייבים לתת שירות במידה והחנות פשטה רגל !).

עבדתי בחנות מחשבים כמה שנים טובות ונדיר שלקוח לא קיבל אחריות על רכיב. רק במקרים ברורים של נזק פיזי-שבר שנגרם מהובלה או הרכבה, או נזק לתושבת מעבד (בעיקר 775 שמאד רגישה) לקוח לא קיבל אחריות על המוצר שלו.

למרבה הצער, מי שרוצה ללכת על בטוח במדינת הקומבינות שלנו , או שיקנה מחשב שלם, מורכב, בחנות שידועה כאמינה ,מקצועית, עם מעבדה טובה ושירות טוב לאחר הרכישה, או שיקנה מחשב מותג (יקר מול מחשב בהרכבה עצמית ובד"כ עם ביצועים נמוכים יותר), אני אישית קיבלתי שירות מעולה על מחשב עסקי של HP, לא יודע אם זה היה מזל חד פעמי או שהשירות שלהם באמת כל כך טוב (הגיע טכנאי מהיום למחר ותיקן את המחשב).

בהצלחה אלכס, חבל שזה הגיע למצב כזה של תביעה.

פורסם

שאלה קטנה :

ציטוט:"

(כלל הלקוחות : יש לשמור את קרטון האריזה של מסכי מחשב וטלוויזיות כולל קלקרים, לכל תקופת האחריות ע"מ למנוע בעית אריזה בזמן שינוע למימוש אחריות.מוצר שנשלח לא בארזיה מקורית - אחריות האריזה על לקוח בלבד. אין ביטוח על מוצרים שלא נשלחו באריזה מקורית.

לקוחות שאינם גרים בקרבת מעבדת שירות ונעזרים במשלוחים לצורך אחריות : יש לשמור את קרטון מארז המחשב, כולל קלקרים, מינימום לשנה הראשונה, ע"מ למנוע בעית אריזה בזמן שינוי {יש להם טעות בניסוח הכוונה לשינוע}... למימוש אחריות."

כלומר אם אני גר רחוק ומזמין את מוצר ואין לי את הקרטון המקורי ,והמוצר התקלקל , החברה TMS יכולה להגיד לי שבגלל שלא שלחתי את המוצר באריזה המקורית , אין לי אחריות ?

אפילו שארזתי אותו הכי טוב שבעולם עם הרבה "פצפצים " .

זאת שיטה מעולה של החנות להתנער מאחריות , - אין אריזה מקורית - אין ביטוח !

ואני שואל מה הקשר בין הקרטון או האריזה למוצר עצמו ?

האם הסעיף הזה חוקי ? לדעתי לא - אסור לקשר בין האריזה לבין המוצר !

בנושא שמירת הקרטונים , אני לא מאמין שיש משהו ששומר את הקרטונים והקלקרים של המחשב שלו ושאר הציוד , למי שיש כמה מחשבים בבית , צריך ממש חדש גדול בשביל זה . זה נראה לי מוגזם ולא חוקי .

מבין גדול

פורסם

שאלה קטנה :

ציטוט:"

(כלל הלקוחות : יש לשמור את קרטון האריזה של מסכי מחשב וטלוויזיות כולל קלקרים, לכל תקופת האחריות ע"מ למנוע בעית אריזה בזמן שינוע למימוש אחריות.מוצר שנשלח לא בארזיה מקורית - אחריות האריזה על לקוח בלבד. אין ביטוח על מוצרים שלא נשלחו באריזה מקורית.

לקוחות שאינם גרים בקרבת מעבדת שירות ונעזרים במשלוחים לצורך אחריות : יש לשמור את קרטון מארז המחשב, כולל קלקרים, מינימום לשנה הראשונה, ע"מ למנוע בעית אריזה בזמן שינוי {יש להם טעות בניסוח הכוונה לשינוע}... למימוש אחריות."

כלומר אם אני גר רחוק ומזמין את מוצר ואין לי את הקרטון המקורי ,והמוצר התקלקל , החברה TMS יכולה להגיד לי שבגלל שלא שלחתי את המוצר באריזה המקורית , אין לי אחריות ?

אפילו שארזתי אותו הכי טוב שבעולם עם הרבה "פצפצים " .

זאת שיטה מעולה של החנות להתנער מאחריות , - אין אריזה מקורית - אין ביטוח !

ואני שואל מה הקשר בין הקרטון או האריזה למוצר עצמו ?

האם הסעיף הזה חוקי ? לדעתי לא - אסור לקשר בין האריזה לבין המוצר !

בנושא שמירת הקרטונים , אני לא מאמין שיש משהו ששומר את הקרטונים והקלקרים של המחשב שלו ושאר הציוד , למי שיש כמה מחשבים בבית , צריך ממש חדש גדול בשביל זה . זה נראה לי מוגזם ולא חוקי .

מבין גדול

בהחלט מוגזם ובנוסף גם לא קביל משפטית

אם מדובר בתקלה אין הלקוח מחויב בשמירת האריזה

אחריות היא עבור המוצר ואין זה משנה צורת הגעתו למעבדה

כל נסיון של חברה ליצור דרכים ותקנות וסעיפים שלא בתום לב (כגון TMS / KSPׂ ) על מנת לא לספק אחריות לפי המתחייב

בית המשפט במרבית המקרים אינו רואה בעיין יפה וקונס גם את נותן האחריות

פורסם

זה מבחינת נזק פיזי, לא אם המוצר תקול ואין נזק פיסי. אני הייתי צריך לשלוח להם כרטיס מסך ולא הייתה בעיה לשים אותו במעטפה מלאה בפצפצים (או איך שלא קוראים לזה, זו שמיועדת לשליחת חפצים שבירים).

פורסם

אז למה לכל הרוחות אי אפשר היה לעשות אותו דבר למארז??

התשובה היא הוא חיפש בכל דרך להתנער ממני מההתחלה וזאת היה עוד סיבה מבחינתו.

כל העיניין של האריזה הוא שיהיה ביטוח בשינוע אחרת האחריות על אריזת המוצר היא על הלקוח... אם אתה אורז מוצר בצורה נורמאלית ושליח הUPS לא יתעעלל במוצרים או יפול עם האוטו מצוק חס ושלום אין שום סיבה שיקרה משהו למוצר.

פורסם

לפותח השרשור, מעניין אותי לדעת איך כל הסיפור יתגלגל, אם אתה הולך לתבוע אותם כנראה שנצטרך לחכות בסלנות עד שדברים יתקדמו.

בכל אופן, תמשיך לעדכן!

פורסם

מבין גולד - בעצם לא מבין כלום.

אם אתה גר רחוק - ורוצה שנאסוף את המוצר התקול ממך. אחריות אריזה היא על לקוח ולכן מומלץ לשמור אריזה מקורית.

יש הבדל גדול על אחריות על משלוח(נזק פיזי) לאחריות למוצר.

פה היה מדובר במקרה של החלפת מוצרץ לקוח טוען שמוצר לר תקיןץ. קיבלת מוצר לא תקין - אתה חייב להחזיר אותו בדיוק כמו שקיבלת אותו. לקוח היה מודע שיש בעיה אבל החליט לזרוק את האריזה.

יניב לפני 2 דפים אמרת סיימת . אז תהיה עקבי והחלטי..... או שזה כל כך קשה:)?

לא היה רצון להתנהר ממך - אנו נותנים שרות מעולה לכולם. קיבלת מארז - הרכבת אותו אחרי שבוע( נאמין לך) בבוקר ראיתה שיש בעיה במארז שלא נגרמה בזמן ההרכבה( נאמין לך). למה זרקת אריזה של מוצר חדש ותקול? עשית טעות..TMS לא אמורה לספוג בגלל זה עלות של מארז. אם היה חלקי חילוף למארז בכיף היית מקבל טיפול. במארזים לרוב מדובר בהחלפת מארז משלמותו - לשם כך חייב מארז להיות ארוז באריזה מקורית.

פורסם

פעם, עוד לפני ששהחלטתי לעולם לא לקנות עוד בKSP מסיבות השמורות עמי, כשקניתי רכיב כלשהו ונדרשתי לחתום על התקנון - ישבתי (בעצם עמדתי, כי בסניפים שלהם אין מקום לשבת בצד לרגע) ואשכרה קראתי אותו. הגעתי לסעיף סביבו עוסק הדיון הזה, הנוגע לנזק פיזי. שאלתי את אחד המוכרים איך יכול להיות שהתקנון כולל סעיף שכביכול פוטר אותם ממתן שירותי אחריות במקרה של נזק פיזי כלשהו, בלי שנאמר שהכוונה רק לנזק פיזי שמהווה את הגורם לתקלה בגינה הרכיב הוחזר אליהם. המוכר טען שאני סתם פרנואיד, וברור שלכך הכוונה. לאור הנאמר פה בדיון, כנראה שלא בפראנויה מצידי מדובר, אלא בדרך שלהם לעשות עסקים.

... וכנראה לא רק שלהם:

לא היה רצון להתנהר ממך - אנו נותנים שרות מעולה לכולם. קיבלת מארז - הרכבת אותו אחרי שבוע( נאמין לך) בבוקר ראיתה שיש בעיה במארז שלא נגרמה בזמן ההרכבה( נאמין לך). למה זרקת אריזה של מוצר חדש ותקול? עשית טעות..TMS לא אמורה לספוג בגלל זה עלות של מארז. אם היה חלקי חילוף למארז בכיף היית מקבל טיפול. במארזים לרוב מדובר בהחלפת מארז משלמותו - לשם כך חייב מארז להיות ארוז באריזה מקורית.

שקר גמור. אם הלקוח מחליט להחזיר מוצר על דעת עצמו כי הוא התחרט על הקנייה, אכן זכותכם מכורח החוק לדרוש שהמוצר יהיה באריזה מקורית. עם זאת, באם המוצר חזר אליכם עקב תקלה, אין זה משנה האם התקלה התגלתה מייד או התרחשה כעבור שנה - אסור לכם להתנות את השירות לו אתם מחוייבים מכורח החוק בקיומה של האריזה.

אבל יתרה מכך, דבריך מרמזים על משהו מדאיג בהרבה: "TMS לא אמורה לספוג בגלל זה עלות של מארז. במארזים לרוב מדובר בהחלפת מארז משלמותו - לשם כך חייב מארז להיות ארוז באריזה מקורית". רגע רגע... אם המארז נשלח אליכם תקול ע"י היבואן\יצרן, זו בעיה שלו, עם אריזה או בלי - הרי פשוט הייתם שולחים לו את המארז באריזה מאולתרת, אם אין את המקורית. למה שתפסידו כסף? המצב היחיד בו מארז צריך להיות באריזה מקורית הוא אם ברצונכם למכור אותו ללקוח. אני דורש הסבר לדבריך, או שאסיק מהם שיש לכם הרגל למכור ללקוחות מוצרים משומשים שחזרו אליכם כתקולים.

פורסם

פעם, עוד לפני ששהחלטתי לעולם לא לקנות עוד בKSP מסיבות השמורות עמי, כשקניתי רכיב כלשהו ונדרשתי לחתום על התקנון - ישבתי (בעצם עמדתי, כי בסניפים שלהם אין מקום לשבת בצד לרגע) ואשכרה קראתי אותו. הגעתי לסעיף סביבו עוסק הדיון הזה, הנוגע לנזק פיזי. שאלתי את אחד המוכרים איך יכול להיות שהתקנון כולל סעיף שכביכול פוטר אותם ממתן שירותי אחריות במקרה של נזק פיזי כלשהו, בלי שנאמר שהכוונה רק לנזק פיזי שמהווה את הגורם לתקלה בגינה הרכיב הוחזר אליהם. המוכר טען שאני סתם פרנואיד, וברור שלכך הכוונה. לאור הנאמר פה בדיון, כנראה שלא בפראנויה מצידי מדובר, אלא בדרך שלהם לעשות עסקים.

כל מילה בסלע!

פורסם

אני די בטוח שהמדיניות של TMS (ובעצם כל חנות אחרת) נובעת מכך שלמארז אין בהכרח אחריות - אם היית מוצא פגם במארז לאחר חודש לדוגמה, לא היה כ"כ מה לעשות מכיוון שפשוט מדובר בחתיכת פלסטיק ומתכת, וכל בעיה שהיא היא בגדר נזק פיזי.

במקרה של פגם במארז ב 14 ימים הראשונים, מדובר בקבלת מוצר תקול, ולכן קיריל מבקש את הקרטון המקורי - מכיוון שהפעולה שנעשית היא ביטול עסקה \ החזרת מוצר, וזה בלתי אפשרי ללא אריזה מקורית ע"פ חוק (וגם כנראה הדרישה של היבואן). לא מדובר פה במימוש אחריות, פשוט כי אין כזאת.

פורסם

^ זה נשמע הגיוני יותר.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים