לוח אם תקול שקבלתי בKSP,חנות מסרבת להחליף,הוגשה תביעה משפטית(עדכון)31.1.13 - עמוד 13 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לוח אם תקול שקבלתי בKSP,חנות מסרבת להחליף,הוגשה תביעה משפטית(עדכון)31.1.13


alex11111

Recommended Posts

  • תגובות 508
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

מבחינתי TMS גם כן מחוקים

פעם אחד שתקתי - אבל מספיק עם החוצפה שלך...למה מחוקים בגלל שפעלו לפי החוק? ולא עשו כפי שהיה נראה לך נכון לעשות?

נו באמת ... אם אתה מציין את הדברים האלה ציין את כל העובדות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על איזה עובדות בידיוק אתה מדבר?

אתה מוזמן {כמו כולם}.... להציץ בתרד שפתחתי על הנושא כבר... תחפור קצת אחורה בפורום צרכנות אתה כבר תמצא את זה אני סומך עליך {אחרי ההודעות שלי בפורום ידעת טוב טוב לעקוב}... אם בכל זאת תרצה עוד עובדות אני בשמחה יעלה את כל ההיתכתבויות במייל בתרד הזה עוד לא גוללתי חצי ממה שהיה...

לי בניגוד אליך יש משמעות לדברים שאני אומר ואם אני אומר מילה אני עומד מאחריה

ואיך שלא תהפוך את זה כמו שאמרתי אתה תיהיה המפסיד הגדול

השירות שלך היה מתחת לכל ביקורת ושום דבר לא יוכל להכחיש לי את זה ולשנות את דעתי. וגם אם באמת לא מגיע לי את המינימום שאני דרשתי על ההתנהלות והדרך אני מדבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו לגבי TMS קצת(הרבה)מוגזם החברה שם נהדרים לא פעם קניתי שם.

אני בטוח שעם לא היתה צעוק כמו שפה תמיד אפשר להיסתדר וגם עם הם באמת לא היו 100%

כמו שאתה אומר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה אתה מנסה בידיוק להגיד ולעשות אתה יכול להגיד לי?

להתווכח איתי על מה שהיה? אז לך הייתה חווית קניה ושירות טובה - GOOD FOR YOU

לי זה ממש לא היה ככה אלא בידיוק להיפך...{חוץ מהמהירות של המשלוח שהופתעתי ממנה לטובה} ואתה לא תוכל לשכנע אותי בשום אופן אחרת. {ולמרות שגם לי יש היסטוריה קודמת איתם של רכישות ועוד רכישות בכל מיני אופנים שונים של אנשים קרובים אלי... המקרה האחרון מבחינתי והקשורים אלי הביא אותי למצב שמבחינתי הוא מחוק {... ודווקא העובד שלו כן הבין את המצב ורצה לבוא לקראתי אבל הוא לא יכול לעשות משהו כנגד הבוס שלו ואני מבין את זה...}. ואני לא בא להגיד לאף אחד מה לעשות מצידי כל העולם יכול ללכת ולקנות רק אצלו ואין לי שום בעיה עם זה . זאת דעתי האישית ואיך שאני מנהיג את עצמי והקשורים אלי ומי שישאל אותי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מצחיק מאד אתה יודע את זה.... ולא לעזור ולא בכיף..

לקח לך יותר משלושה שבועות להגיד לי את זה... כאשר בזמן הזה אני תמיד יוצר איתך קשר אחרי בערך שבוע אחרי שאתה אומר שתדבר איתי... ואתה חושב שהייתי צריך לשמור את הקרטון הזה שהוא בגודל שלך ושלי ביחד כל הזמן הזה... ואיך שלא נהפוך את זה אני חושב שלהתנות את על העיינין בחתיכת קרטון שהמוצר עולה 700 שקל זה גם קצת חוכא ואיתלולא

עשה לעצמך טובה ואל תגיב יותר כדי לא לעשות מעצמך יותר צחוק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל אני לא חושב אני בטוח אתה יכול להגיד לי מה שאתה רוצה אבל כל בן אדם שיראה את המארז יגיד כמוני. וגם אם היה לי את האריזה הייתי אמור לשמור אותה למעלה משלושה שבועות ולעבור איתך את מסכת הבושה והחרפה בשביל ושתסכים לנסות ואולי היבואן יחליף לי את המארז.

תעזוב חביבי. אני יודע שהפורום הזה מהלל אותך הרבה ואין לי שום בעיה עם זה... אבל אני כבר הבנתי עם מי יש לי עסק ושאתה בן אדם לא רציני...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי תפסיק לדחוף את האף שלך לכל מקום ולצעוק דברים חסרי תכלית? ההתנהגות הזאת צריכה לזכות אותך בבאן.

מהניסיון שלי קיריל בן אדם ישר, הגון ומוכן לעזור. אין שום סיבה שבעולם שיאלץ לספוג את ההשמצות האלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל אני לא חושב אני בטוח אתה יכול להגיד לי מה שאתה רוצה אבל כל בן אדם שיראה את המארז יגיד כמוני. וגם אם היה לי את האריזה הייתי אמור לשמור אותה למעלה משלושה שבועות ולעבור איתך את מסכת הבושה והחרפה בשביל ושתסכים לנסות ואולי היבואן יחליף לי את המארז.

תעזוב חביבי. אני יודע שהפורום הזה מהלל אותך הרבה ואין לי שום בעיה עם זה... אבל אני כבר הבנתי עם מי יש לי עסק ושאתה בן אדם לא רציני...

. ביטול עסקה

צרכן רשאי לבטל הסכם בהתאם לפסקאות (1) עד (7) ובלבד שביטול הסכם לרכישת טובין יהיה בתנאי שהצרכן יחזירם לעוסק והטובין לא נפגמו ולא נעשה בהם שימוש בידי הצרכן הרוכש; החזרת הטובין באריזה המקורית תהווה ראיה מספקת לאי-עשיית שימוש בהם."

ועם אין אריזה לא חייב העסק לקבל את זה ...זה ברור מאליו.

המקום לא קשור אך היה לי ככה עם טלפון בייתי ומה רק לא עשיתי ולאן לא הלכתי אין אריזה לא חייב לקבל נקודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מוכן לקבל אותו בלב שלם

אני שלם עם עצמי ואני לא מתרגש מאף אחד שאני יודע שאני צודק. אני אומר פה את דעתי ומקרה שהיה לי וזאת זכותי המלאה מי שיש לו בעיה עם זה שיפתור לו אותה בעצמה ואל יגיד לי שאני אומר דברים בלי תכלית.

ואתה ועוד אלף כמוך יכולים להגיד מה שאתם רוצים ולתת לי 50 באנים. אין לי שום בעיה עם זה.

הניסיון שלכם איתו היה טוב {גם לי היו כאלה} שלי במקרה הזה לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דעתך לחשוב כך אבל בבקשה סיפור דומה.

אחד העובדים שלו קנה מסך של - 2412. מסך נבדק בחנות הכל מצויין. עובד הגיע הביתה חיבר את המסך - זרק את האריזה והלך לישון. בבקור מסך לא נדלק. לקח חודש להחליף מסך בן יום למסך חדש ולא מחודש מול . לא הייתה שום בעיה עם הייתה ארזיה של מסך - זיכוי על מסך וקנייה של מסך חדש.

אף אחד לא צועק שדל מחוקים ושש להם שרות חרא - למרות שלקח יותר מחודש לקבל מסך חדש. עובד עשה טעות שזרק את האריזה. אותו דבר איתך הרכבת מארז בליליה בבוקר ראיתה שיש בעיה. למה לזרוק אריזה? ??? זרקת אריזה - לא צריך לחפש אשמים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...