לוח אם תקול שקבלתי בKSP,חנות מסרבת להחליף,הוגשה תביעה משפטית(עדכון)31.1.13 - עמוד 14 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לוח אם תקול שקבלתי בKSP,חנות מסרבת להחליף,הוגשה תביעה משפטית(עדכון)31.1.13


alex11111

Recommended Posts

קודם כל המקרה הזה לא כל כך דומה. אני יצרתי קשר למחרת כל מה שהיה עד לרגע שהסכמת לאסוף את המארז שזה בערך שלשה וחצי שבועות מאותו רגע לא אמרת.

ואמרתי גם מקודם יכול מאד להיות שבאמת לפי התקנון שלכם לא מגיע שהמארז יוחלף {בגלל החתיכת קרטון בגודל של שני בן אדם שהייתי אמור לשמור בבית} כל ההתנהלות עד לרגע שהסכמת לאסוף את המארז {ואולי היבואן יסיכים להחליף אותו... כאשר האולי הזה היה ברור מאד שהוא גדול מאד} הייתה גרועה מאד... זאת אומרת שבלי שום קשר עם היה לי את האריזה או לא המצב היה פחות או יותר אותו דבר... פשוט במקרה שהבאת זה היה עובד שלך אז הכל יותר קל ופשוט...{אני מבין את זה, זה ככה כמעט בכל מקום} ואני הייתי סתם קונה אז אין לי יותר מידי מה לעשות אלא לאכול תכובע..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 508
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

על מה אתה מדבר אז קיריל היה צריך לקבל ממך את המוצר ואפילו ויבואן והבוס לא רוצים לקבל אותם לתת לך מארז חדש ...על חשבונו ואז היתה מבסוט ולא רושם פה דברים כאלה ומשבך אותו על זה סה"כ היתה אומר תודה אתה גבר !!....נכון ככה רציתה העיקר לקבל מה שאתה רוצה.

מתי שטוב אומרים לאחד מתי שרע מספרים לכל השכונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי שלא הבנת במה מדובר עדיין וכמוך עוד כמה...

אני לא מדבר על זה שאם אין אריזה לא מחליפים. - על האריזה לא דובר בכלל במשך שלשה וחצי שבועות אלא האם אני דובר אמת או משקר והאם בכלל לבדוק את זה ולהחליף {או ליצור קשר אחרי שאומרים מילה {מספר פעמים} ועוד שלל דברים}

רק אחרי שלושה שבועות שאני לא יודע את המילה טובה ביותר להגדיר אותם שבה הוא הסכים לאסוף את המארז {בהרגשה שהוא עושה לי מה זה טובה...} אחרי שהצעתי לו חצי חצי בעלות אחרי שפרקתי שוב את כל החומרה {והכל בסימן שאלה אחד גדול האם בכלל היבואן יסכים להחליף לי את המארז} התברר שאין לי את הקרטון הענק הזה שהייתי אמור לשמור ואז נאמר לי שבמקרה כזה בכלל אין מה לעשות ופה מבחינתי נסתם הגולל... אבל כמו שאמרתי בלי שום קשר לאריזה. כן אריזה לא אריזה ההתנהלות מולי הייתה חובבנית ומבישה.

ואני לא אוייב של קיריל או TMS אני אומר רק דברים שהיו לי ואת חווית השירות שלי שכל אחד יעשה מה שטוב לו אין לי שום בעיה עם זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואני לא אוייב של קיריל או TMS אני אומר רק דברים שהיו לי ואת חווית השירות שלי שכל אחד יעשה מה שטוב לו אין לי שום בעיה עם זה.

דיברת על זה פעם, פעמיים, שלוש... דיי זה חופר הבנו את החוויה שלך, יש כאן דיון קצת יותר מעניין (לפחות היה), אל תהרסו אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדיין לא הבנתי מה אתה רוצה. אם זרקת את הקופסה או קרטון או מה שזה לא יהיה שבא יחד איתו זאת אומרת שוויתרת על זה שיחליפו לך. כי הרי כולם יודעים שבשביל שיחליפו לך צריך לשמור את האריזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז הנה לך אחד שלא חשב שתיהיה בעיה בגלל זה. ושפתחתי את התרד בנושא הצגתי את זה בהתחלה בצורה פשוטה בלי שמות ובלי כלום לראות מה באמת אנשים יגידו ועובדה שהם גם כן חשבו שהקרטון הזה לא אמור להוות בעיה...

אבל זה לא משנה כבר ואין לי כוונה באמת לחפור לאנשים. מבחינתי הנושא הזה מאחורי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סניף של רעננה

קניתי מתאמי חשמל לרשתת הגעתי הביתה ביום שישי בבוקר וזה לא עבד חזרתי באותו יום ולא רו להחליף לי בגלל שפתחתי את האריה

אמרו לי תתקשר לתמיכה של tplink ורק אחרי שהם יתנו לנו אישור בפקס נחליף לך

אני לא מבין למה הם מוכרים מוצרים שלא נותנים עליהם שירות

גם פתחתי קבוצה בפייסבוק

http://www.facebook.com/groups/418116441557835/

דווקא במקרה של TPLINK יש שלט גדול שמודיע שהאחריות היא מולם ולא מול KSP. דווקא יש לי ניסיון טוב עם KSP רעננה במספר הזדמנויות.

קיריל ויניב - אולי תמצאו דרך ליישב את העניין לשביעות רצון 2 הצדדים? מלחמת ההשמצות הזו לא מוסיפה כבוד לאף צד. אני כן יכול לומר שבעוד ידוע ומקובל לשמור אריזה במקרה שיש צורך להחליף למוצר חדש, בעת תיקון או החלפת חלק לא מקובל לעשות זאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכל תלוי בו. לי מעבר למה שעשיתי אין מה לעשות. הייתי מוכן לשלם חצי מעלות האיסוף והמשלוח {למרות שגם את זה אני לא אמור בכלל לדעתי }

ומבחינת המארז הוא עדין ללא שריטה וחדש כמו שהגיע רק ללא הקרטון כנזכר לעיל ועם קצת אבק שאפשר לנקות בחצי דקה

אני רוצה רק לציין שמהתחלה ועד הסוף לא ביקשתי בכלל להחליף את כל המארז אלא רק את החלק השבור אך נאמר לי שאין אפשרות כזו אלא רק החלפת כל המארז בשלמותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא במקרה של TPLINK יש שלט גדול שמודיע שהאחריות היא מולם ולא מול KSP. דווקא יש לי ניסיון טוב עם KSP רעננה במספר הזדמנויות.

קיריל ויניב - אולי תמצאו דרך ליישב את העניין לשביעות רצון 2 הצדדים? מלחמת ההשמצות הזו לא מוסיפה כבוד לאף צד. אני כן יכול לומר שבעוד ידוע ומקובל לשמור אריזה במקרה שיש צורך להחליף למוצר חדש, בעת תיקון או החלפת חלק לא מקובל לעשות זאת.

מסכים ,לדעתי הם צריכים לפתור את הבעיות שלהם ביניהם ולא על גבי דפי הפורום תוך כדי המון השמצות ..

ואם לדבר על כל עניין "הקופסא" , אז באמת שגם אני לא מבין , כל עוד הבן אדם בא כדי שיתקנו/יחליפו לו את המוצר לא אמורה להיות שום סיבה שידרשו ממנו את המארז ,את הShure SRH440 שלי לקחתי לתיקון/החלפה בKSP - בבאר שבע ללא הקופסא (שהשארתי ולא זרקתי לכל מקרה) וקיבלו אותם ללא שום בעיה ולא הזכירו שום דבר שקשור לקופסא , והחליפו אותם לאוזניות חדשות לגמרי מקופסא סגורה .

בכלל אפשר גם לקחת דוג' כמו מסכי ,הקופסאות האלו מפלצתיות ,אף אחד לא מצפה שתשמור את הקופסא אחרי שנתיים שהמסך עבד ללא בעיה על הקיר וגם כשבאים לתקן/להחליף את המסך במסגרת האחריות אף אחד לא דורש ממך את הקופסא המקןרית .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא היה לי רצון לפתוח פה דיון כזה . מפריע לי שפעם שלישית אותו משתמש רושם דברים לא מוצדקים בכלל בפורום ללא התיחסות של מנהלים.

ברוב הבקרים לקוח ישראלי לא פראייר כפי שרוב חושבים פה - לקוח ישראלי הוא חופצן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא הולך לצנזר בן אדם סתם, במיוחד כשהוא פירט בצורה מנומקת לחלוטין את טענותיו ולא זורק סתם "TMS לא שווים כלום וכדו' ". אתה מוזמן לפנות לאחד המנהלים הראשיים (מופיעים בצבע אדום) אם אתה חושב אחרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

AG 46

תאמין לי שכמה שאנשים פה אומרים שחפרתי ויש פה כאלו שממש לא אוהבים את מה שאני עושה וגם אני בעצמי מעדיף שלא להגיע למצב כזה אם אני יעלה את ההתכתבויות במייל זה יראה עוד יותר מכוער {מצידו} אבל כולם חכמים שזה לא נוגע אליהם... ושוב אין לי מלחמה סמויה או גלויה כנגדו. אני סך הכל אומר את דעתי והחוויה האישית שלי מי שיש לו בעיה עם זה זאת בעיה שלו. {ורק להזכירך מר קיריל היקר שאמרתי לך שזה יופיע בפורום זה לא כל כך ריגש אותך ואפילו שימח אותך...}

ולגבי הטענה שלו לדעתי זה בידיוק ההיפך... רמת השירות בארץ שואפת לאפס ברוב המוחלט של המקומות החל מחברות הסולולר וכלה בקיוסק השכונתי ובדרך כלל בעלי החנויות הם החוצפנים... ואני יכול להביא עוד מקרה אישי שלי לא בנושא המחשבים שלאנשים יעמדו השערות {ואפילו שהנושא היה בבית משפט והיה פסק שופט אף אחד לא שם קצוץ וכל אחד עושה מה בא לו...} ולעומת זאת בזמן האחרון הזמנתי כמה דברים מחו"ל והיו לי לא כמה פעמים בעיות ולפעמים באותו מוצר ואין צורך לספר על השירות לקוחות שלהם לכל מי שקצת יש לו ניסיון עם זה....

Jabberwock אם עדיין לא הבנת קיריל הוא הבוס.

אבל באמת שאני לא רואה צורך להרגיז ולחפור לאנשים {שלדעתי הם אנשים שכל עוד שזה לא נוגע אליהם אז זאת חפירה אבל שזה מגיע אליהם כל הגלגל מסתובב} והנושא מוצה אף פעם לא הייתה לי כוונה להשמיץ אלא רק להביא את המקרה לתודעה זה הכל.

תיהיה בריא קיריל ותצליח כל טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...