מישהו עבר לגולן/הוט מוביל בתקופה האחרונה ללא בעיות? - עמוד 7 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מישהו עבר לגולן/הוט מוביל בתקופה האחרונה ללא בעיות?


SweeT_EviL

Recommended Posts

תפסיקו עם ההגזמות, אין קליטה טובה :screwy:

תדר 850 יחסית נמוך וכמו שאמרו חודר מצויין, גם 2100 לא מתקשה כל כך לחדור קירות, הבעיה איתו היא יותר הפרישה העלובה שיש בארץ.

אפשר להגיד הרבה דברים רעים על פלאפון אבל התשתית שלהם מצויינת (גם בהשוואה לתשתיות בחו"ל), פה ושם יש מקומות שהקליטה חרא אבל זה לרוב בחורים שאין כל כך מה לחפש בהם (וגם במקומות האלה יש שיפור בשנה האחרונה).

לא גר בחור, הייתי בפלאפון והקליטה מזעזעת, המון פעמים יש ניתוקים או שפשוט לא שומעים כלום.

בגולן הקליטה פי עשר יותר טובה וכנ"ל גם באורנג' ביחס לפלאפון (אבא שלי באורנג').

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 391
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

יש לי הרגשה שאורנג' מעכבים לי את הניוד, אבל לא מוכנים להודות בכך.

אני נמצא "בתהליך ניוד פנימה" לגולן כבר מעל 30 שעות, בערך 16 שעות מאז מועד הניוד שנקבע.

הסים של אורנג' פעיל לחלוטין, ובשיחה עם נציג שירות, הוא טען בפירוש שיש להם אפשרות לעצור ניוד/להחזיר קו בחזרה, אבל לא כך המצב.

כמובן שעל הדרך הציע לי חבילה לחיילים/סטודנטים ב110 ש"ח.

ביום שלישי קיבלתי שיחה מאיזה "סחבק" מאורנג' ששאל אותי "גבר לשחרר את הקו שלך לגולן? בטוח? רוצה לשמוע על חבילה שלנו?"

מעניין...

פניתי לגולן דרך הטופס בפייסבוק היום אחה"צ. מה השלב הבא? משרד התקשורת?

פשוט בדיחה. אני בהחלט בדעה שהחברות הוותיקות מקשות על הניודים, הרי הם ממשיכים להרוויח עלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מוכרח להודות שהסיפורים האלה מוזרים...

שבוע שעבר ביום חמישי אחה"צ ניגשתי לעמדה של HOT בקניון איילון, אחרי מילוי טפסים וקבלת 3 כרטיסי סים (ניוד של 3 מספרים) חזרתי הביתה עם המספרים הזמניים בהוט עד שהניוד יושלם ולמחרת בצהריים כבר כל הקווים נויידו.

אתמול קיבלתי מכתב יפה מאורנג' שכתוב עליו שלום ותודה :D ופירוט על הניוד שעשיתי (מעין אסמכתא שניידתי את הקווים שלי)

לא קיבלתי SMSים מאורנג', לא דיברתי עם נציגים שלהם ולא כלום...

להחזיק קו ולא לשחרר אותו לניוד?? נשמע לי מאוד מוזר ולא חוקי בסיטואציות מסויימות.

זה אפשרי כשמדובר בלקוח עסקי גדול שלא מעוניין שייקחו את המספרים שלו לחברות אחרות אז הוא נותן הוראה לחסום ניוד או כשמדובר בלקוח (כל לקוח) עם מספר קווים שהוסיף הנחייה בתיקיית הלקוח שלו שלא לאשר ניוד בלי אישור כתוב שלו.

מעבר לזה, אין שום סיטואציה חוקית (שאני מכיר) שיכולה לעצור/לעכב/למנוע ניוד.

כל זה כמובן לא מתייחס לתקלות טכניות בניוד שמונעות את הניוד, אני רק מתייחס למניעת ניוד בצורה מכוונת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה גם יכול להיות תקלה אצל גולן במערכת, כשאני ביצעתי את הניוד הכל הלך חלק ומהר ועשיתי את זה בזמן פעילות מערכת הניודים, אבל שאתמול בלילה הפעלתי לאבא שלי את הסים ומערכת הניוד כבר לא הייתה פעילה ואמרו שהניוד יתחיל בבוקר, אז עדיין הניוד לא הושלם וגם לא קיבלתי זמן משואר לסיום משמע שיכול להיות שבמצב הזה המערכת שלהם לא פיקס.

אם עד סוף היום לא התבצע ניוד אני אמלא טופס תקלה בפייסבוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני כמוך, רק יום קודם.

הפעלתי ביום רביעי ב18:20, הניוד נקבע לחמישי ב8:20 ועד עכשיו לא בוצע.

את זה לא ממש פרקטי לתפוס בטלפון (ניסיתי אתמול וניתקו אותי אחרי 6 דקות), בכל אופן מנסה שוב כרגע.

ושוב כמוך, גם אני ביצעתי שני ניודים בעבר (מסלקום, לקוח שונה בגולן). הופעלו בשעה 15:30, ב19:30 הכל כבר רץ חלק ועד עכשיו אני מבסוט.

הטענה היחידה שיש לי כלפיהם היא העובדה שאין אפשרות לבדוק מצב/נצילות חבילה, קריטי בעיקר בחבילת ה10 ש"ח.

כיף. שוב ניתקו אותי אחרי 9:25 דקות.

מילא זה היה מטלפון של גולן, בינתיים מאורנג' אני משלם על זה :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במקרה שלך, לא בטוח שזה בגלל גולן אלא כן בגלל אורנג' היות והמערכת של גולן כן תפסה אותך כמו שצריך.

במקרה כמו שלי ששמים אותך בהמתנה לניוד זה יכול להיות בעייתי אני משאר מבחינת גולן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב תפסתי אותם בטלפון, ותוך כמה דקות.

הנציגה אומנם לא כל כך בקיאה, אבל מאוד השתדלה והלכה לשאול.

בעניין התקלה שלי, הופנתה קריאה למחלקת הטכני, בגלל השעה, העניין יבוצע ביום ראשון.

לגבי התשלום לגולן, כידוע מחזור החיוב מתחיל ב25, ומשלמים על חודש מראש. -ז"א ב25 יורד בויזה תשלום של 99ש"ח על החודש שמתחיל (25-24). מבחינתם, על התקופה שבין ה20-25 לא אשלם. (הסים הופעל באתר ב20 בחודש.)

מעניין אגב מה קורה עם הקווים שיש לי בחבילת ה10 שקלים, כמה אחויב בפועל לפני ה25 בחודש. כמו שזה נראה, חוייבתי רטרו על החודש אפילו שבפועל היה שימוש רק בחצי ממנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עברתי לפני 3 ימים לגולן (הייתי בסלקום).

יום אחרי כבר הקו היה מנויד אך הפלאפון שלי לא היה סים פרי ולכן זה עשה בעיות (התעסקתי עם הROOT ופתחתי בעצמי).

לאחר שפתחתי את המכשיר לסימים זרים, הכל עבד פרפקט מלבד לקבל שיחות (הוצאתי שיחות, סמסים, ואף קיבלתי סמסים).

יום אחרי ניסיתי לתפוס אותם ולמרבה הפלא ענו לי בשירות והנציג באמת היה איתי לפחות 40 דקות וניסה לעזור והצליח. תוך 10 דקות קיבלתי שיחות.

באמת שאין לי מילים רעות עליהם, צריכים להיות סבלניים בכל זאת חברה חדשה.

שיהיה בהצלחה לעוברים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עברתי מסלקום להוט מובייל ביום רביעי, ללא תקלות, ניוד תוך מספר שעות.

מישהו יודע אם יש להם אתר לבדיקת מצב חשבון דרך הסלולר? או מספר שמחייגים? (לא שירות לקוחות)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

XTZ-Mike, אף אחד לא טען שהם עושים זאת לכול המניידים. אבל מספיק ש"התקלה" הזו מתרחשת רנדומלית למיעוט קטן של מניידים, כדי שיעופו סיפורים באינטרנט ובתקשורת נגד גולן.

ביום שלישי קיבלתי שיחה מאיזה "סחבק" מאורנג' ששאל אותי "גבר לשחרר את הקו שלך לגולן? בטוח? רוצה לשמוע על חבילה שלנו?"

מעניין...

פניתי לגולן דרך הטופס בפייסבוק היום אחה"צ. מה השלב הבא? משרד התקשורת?

בהחלט משרד התקשורת. אין שום מניעה לפנות במקביל גם אליהם. פשוט תמלא טופס תלונה במשרד התקשורת, ותספר בדיוק מה שסיפרת כאן... אולי הם יחליטו לעשות משהו עם ההתנהגות הבזיונית שתיארת כאן.

זה גם יכול להיות תקלה אצל גולן במערכת,

אין זה יכול להיות תקלה במערכות גולן ?!? נציג אורנג' שאל אותו מפורשות: "גבר לשחרר את הקו שלך לגולן?"

בכל מקרה, מה שהמקרה של b-or מוכיח לכל הפחות, זה שישנם תקלות אצל אורנג' שממש לא קשורות לגולן, המתמשכות בלי שום סיבה גם לאחר שהלקוח פונה לאורנג' בנושא.

b-or, מה שיקרה זה שהטכני של גולן יפנו לטכני של אורנג' וידרשו את "שחרור" המיידי של "בן-הערובה" ובכך "התקלה" תיפתר.

אבל אני במקומך הייתי פונה בכל מקרה אל משרד התקשורת ומספר את הסיפור. במידה ויהיו מספיק תלונות, כנראה משרד התקשורת ינזף בצורה תקשורתית באורנג' וידרוש ממנה לא לעכב ניוד ו/או לפתור את התקלות במיידי, ואלי אף יטיל עליה קנסות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובה שלך, אני בהחלט שוקל לפנות למשרד התקשורת. אגב, לפי ההליך אצלם, דורשים לפנות קודם לנציג פניות הציבור בחברה.

ועוד פנינה מאורנג' "גולן טלקום? דווקא שמעתי שיש להם הרבה בעיות בניודים, אין לזה שום קשר אלינו, רוצה לשמוע על חבילת חיילים-סטודנטים?"

ומהצד של גולן: "סליחה? נשמעת מקוטע לרגע"

-"כן, לצערי אני עדיין תקוע באורנג'" :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:lol:

אגב, לפי ההליך אצלם, דורשים לפנות קודם לנציג פניות הציבור בחברה.

אז דורשים.

אתה לא בא לבקש החזר על חיובים שגויים או משהו כזה. והקו שלך יהיה מנויד כבר ביום ראשון כנראה, לאחר טיפול של גולן מול אורנג'. אתה "רק" בא לידע אותם על כך שאורנג' מעקבים/עיכבו את ניוד הקו שלך בצורה לא חוקית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי הבחור מאורנג' סתם הסתלבט, ולא באמת החזיק בקו. שני חברים שלי ניסו לנייד את הקו אחד מפלאפון ושני מאורנג, לשניהם היו בעיות ניוד לאחד מהם נפתרה הבעיה שהתקשרנו לתמיכה לאחר ש12שעות לא קרה כלום ואז לקח להם עוד 4 שעות לנייד והשני עדיין תקוע בלי קו. לא יודע עם הוותיקות חוסמות או תקלה אצל גולן...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רוצה לסדר פה קצת את הלו"ז

13.6-רביעי- הזמנת ניוד באתר גולן, sms אימות ומיד לאחריו הודעה על חבילה ב125 ש"ח באורנג'.

14.6-חמישי - טלפון מנציגה של אורנג' שמעוניינת להציע לי חבילה, אמרתי שאין לי בעיה לשמוע רק שתחזור אלי יותר מאוחר.

17.7-ראשון - טלפון מהנציגה, מתעניינת למה אני רוצה לעבור, מבלבלת קצת את המוח, מחזיר לה קצת, טוענת שהיא גם תומכת בחברות החדשות ("ואפילו השר אליהו כחלון זה דוד שלי"). כן, אליהו, לא משה. "בעצם אליהו זה אח של אבא שלי, ומשה זה השר והוא קרוב משפחה, גם אני כחלון" :bash:

19.6-שלישי - נציג מתקשר בערב - אווירה של מסיבה וצחוקים ברקע "גולן רוצים את הקו שלך, לשחרר להם? בטוח? רוצה לשמוע על חבילות?"

עניתי שאין לי בעיה לדבר איתו, אבל לא עכשיו, ובטח שישחרר לי את הקו.

"אוקי אז לשחרר להם את הקו?"

כמובן- עניתי "כן".

שימו לב שעד כאן עוד לא הפעלתי את הסים בכלל.

20.6-רביעי - 18:20 הפעלתי סים, ניוד נקבע ל21.6 ב8:20 בבוקר, ומאז אני באותו עיכוב. באותה שניה, sms נוסף מאורנג' על חבילה ב125 ש"ח.

21.6-חמישי - שיחה עם אורנג' שטוענים שהבעיה לא אצלם והקו לא מעוכב/מוחזר למרות שהם יכולים,מציעים לי חבילת חיילים-סטודנטים ב110 ש"ח, מילוי טופס פניה בפייסבוק של גולן (תקלה - סטטוס בתהליך ניוד פנימה כבר 24 שעות).

22.6-שישי - שיחה עם גולן בטלפון, טוענים שהניוד יבוצע בראשון.

נראה לי שעשיתי פה אחלה הכנה לתלונה למשרד התקשורת :cool2:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...