Holy פורסם 2004 בינואר 3 Share פורסם 2004 בינואר 3 יש גם פתרון באמצע והוא תיבת טיפטרוניק - זה מצב של חצי אוטומטי חצי ידני.אין לך קלצ' שאתה ללחוץ כל פעם שאתה רוצה להחליף הילוך, פשוט יש לך ידית שכשאתה מושך אותה למטה היא מורידה הילוך וכשאתה דוחף אותה למעלה היא מעלה הילוך. יש לך שליטה מלאה על ההילוכים בלי להסתרבל יותר מידי כל עוד אתה מחוץ לאזור האדום בסקלה של הטורים של המנוע, ברגע שאתה באזור האדום המחשב ישנה לך הילוך כדי שלא תהרוס את המנוע.תיבה כזאת ניתן לקנות בחלק מהמכוניות שנמכרות היום בתופסת תשלום והיא בדרך כלל מגיע בתור ברירת מחדל ברכי מנהלים יקרים.עריכה - הסיבה שכולם לומדים על ידני היא שרוב הסיכויים שהאוטו הראשון שיהיה שלהם (ולא של ההורים) הוא גרוטאה זו או אחרת שכמובן תהיה ידנית (פעם היה רק ידני). רישיון לאוטומט די מגביל.בתוך העיר אוטו ידני ממש לא נוח, כל שניה צריך להחליף הילוך וזה די מציק. מחוץ לעיר יש לו יתרון די גדול בצריכת דלק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MiniMizer פורסם 2004 בינואר 3 Share פורסם 2004 בינואר 3 עריכה - הסיבה שכולם לומדים על ידני היא שרוב הסיכויים שהאוטו הראשון שיהיה שלהם (ולא של ההורים) הוא גרוטאה זו או אחרת שכמובן תהיה ידנית (פעם היה רק ידני).לא, הסיבה היא שאם יש לך רשיון על אוטומט, אתה לא יכול עפ"י חוק לנהוג ברכב עם גיר ידני (ועד כמה שאני יודע, זה רק בישראל ככה) ואתה צריך לעבור את כל תהליך הלימוד מהתחלה ואז לגשת לטסט על רכב ידני כדי שתוכל לנהוג ברכב כזה.בארה"ב למשל, אתה יכול להוציא רשיון על רכב אוטומטי ולנהוג אחרי זה כל החיים על ידני - אז פעם, פעמיים תהרוס לעצמך את תיבת ההילוכים, אבל מעבר לזה לא ייגרם לאף אחד בכביש שום נזק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rk666 פורסם 2004 בינואר 3 Share פורסם 2004 בינואר 3 בארצות הברית אבא שלך מלמד אותך נהיגה.... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
com פורסם 2004 בינואר 4 Share פורסם 2004 בינואר 4 ההשוואה לארצות הברית לא הכי במקום...חבר שלי למד שם נהיגה על פורשה (911)זה מראה לך את אחד מההבדלים כאן לעומת שם קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
darkman פורסם 2004 בינואר 4 Share פורסם 2004 בינואר 4 גיר ידני מאציץ בהרבה יותר מהר מאוטומטבדוק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
scorpion פורסם 2004 בינואר 4 Share פורסם 2004 בינואר 4 תלוי באיזה סוג של אוטומט, ותלוי בנהג. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shibby15 פורסם 2004 בינואר 4 Share פורסם 2004 בינואר 4 יש אוטומט של סוויפט 89 ויש אוטומט של פורש 911 טורבו...יש היום תיבות אוטומטיות מאד מאד מאד חכמות ויעילות עם שימושים ידניים במקרה הצורך.ואין ויכוח! אוטומטי יעיל יותר וטוב יותר (אוטומטי נורמלי וחדשני) בחיי היום יום.לרובם יש מצבים של כלכלי או "ספורטיבי" והנוחות לנהג לא מעורערת.אין זה אומר שאין מקום לידני, גם אני מאד נהנה לנהוג על ידני, זה כיף ומעניק תחושה של שליטה על האוטו, אבל לנהוג על אוטומטי פשוט נוח יותר קל יותר ונותן לך זמן להרבה דברים אחרים חוץ מהאוטו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
waizman פורסם 2004 בינואר 4 Share פורסם 2004 בינואר 4 יש אוטומט של סוויפט 89 ויש אוטומט של פורש 911 טורבו... אני לא חושב שפורשה ייצרו 911 אוטומטית... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
darkman פורסם 2004 בינואר 4 Share פורסם 2004 בינואר 4 אני לא חושב שפורשה ייצרו 911 אוטומטית... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shibby15 פורסם 2004 בינואר 4 Share פורסם 2004 בינואר 4 אל תתגרו בי http://www.motocar.co.il/motocar/news/news.asp?id=2547 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
RawSteel פורסם 2004 בינואר 5 Share פורסם 2004 בינואר 5 אני פשוט אמרתי שלנהוג על גיר ידני זה כיף, ומישהו רצה לבעוט לי בתחת... האמת שזה גם תלוי על איזה אוטו נוהגים... אני לשמל נוהג על ללנציה קאפה מנוע 2.4 180 כוח סוס 8.6 למאה, כאשר עברתי לאותו אוטו בדיוק רק מודל 200 וגיר אוטו' האוטו נעלם לגמרי. נכון שזה אולי יותר נח, אבל הפעולה עם הקלאץ לא כזאת מסובכת, גם כשאתה מתרקב לטווח האדום. כל מה שצריך זה תרגול. נהיגה ספורטיבית באוטו גיר רגיל היא הרבה הרבה יותר כיפית מאשר בגיר אוטומט(גם מטיפטרוניק..). אין מה לאמר, זה בא עם הנסיון. כאשר אתה נוהג בגיר רגיל , אתה חש את האוטו שאתה נוסע בו, והאוטו עושה מה שאתה אומר לו.... נהגתי גם על אימפרזה טורבו, ובכזה אוטו אתה באמת באמת מרגיש את הגיר. פשוט חלום. 8) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shibby15 פורסם 2004 בינואר 5 Share פורסם 2004 בינואר 5 נכון! לא מפקפקים בזה שלנהוג בידני במצבים קיצוניים זה יותר "כיף" אבל בסופו של דבר אוטאומטי ישטלט על העולם בגלל הנוחות והביצועים שלו.האוטומטי משתכלל עד לרמה שקרובה לידני (בתיבות יקרות). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MishaK פורסם 2004 בינואר 5 Share פורסם 2004 בינואר 5 נכון! לא מפקפקים בזה שלנהוג בידני במצבים קיצוניים זה יותר "כיף" אבל בסופו של דבר אוטאומטי ישטלט על העולם בגלל הנוחות והביצועים שלו.האוטומטי משתכלל עד לרמה שקרובה לידני (בתיבות יקרות).אני זוכר לפני חודש בערך סיפור על איזה שהיא חברה (מצטער שאני לא זוכר איזה.. ברח לי מהראש), הם רצו לשים במכונית ספורט שאמורה להיות מכונית הדגל שלהם תיבה אוטומטית מלאה, כל עיתוני הרכב הגדולים בעולם התחילו לרדת עליהם כ"כ חזק שתוך כמה ימים הם שינו את התוכניות שלהם ושמו ידני.אין סיכוי שיהיה רק אוטומט בעולם, ידני נשאר חזק מידי בחולי הגה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
RawSteel פורסם 2004 בינואר 5 Share פורסם 2004 בינואר 5 ברור שאוטו' לא ישתלט על העולם. באירופה עדיין 90% מהמכוניות ה"רגילות" הם ידניות.רק האמרקאיות, המרצדסים והבמו הגדולים הם אוטו'. ועוד כמה...פה בישראל, המהפכה כבר החלה. וזה לא בגלל שאנשים לא אוהבים ידני, זה בגלל שאין פה איפה ליסוע עם מכוניות ברמה גבוההותרבות הנהיגה מאוד מאוד עלובה.בכלל, שוק המכוניות בישראל גם הוא עלוב...עריכה : יש מכוניות שגיר ידני זה מה שמייחד אותם, ואת טיבם העילאי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MishaK פורסם 2004 בינואר 5 Share פורסם 2004 בינואר 5 עריכה : יש מכוניות שגיר ידני זה מה שמייחד אותם, ואת טיבם העילאי.כגון המקלרן F1, פרארי למיניהן, מרצדס SLR, ובערך כל מכוניות הספורט קונספט. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.