מכונית 3000 סמ"ק 930 כוחות סוס - עמוד 8 - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מכונית 3000 סמ"ק 930 כוחות סוס


schumi

Recommended Posts

יש גם פתרון באמצע והוא תיבת טיפטרוניק - זה מצב של חצי אוטומטי חצי ידני.

אין לך קלצ' שאתה ללחוץ כל פעם שאתה רוצה להחליף הילוך, פשוט יש לך ידית שכשאתה מושך אותה למטה היא מורידה הילוך וכשאתה דוחף אותה למעלה היא מעלה הילוך. יש לך שליטה מלאה על ההילוכים בלי להסתרבל יותר מידי כל עוד אתה מחוץ לאזור האדום בסקלה של הטורים של המנוע, ברגע שאתה באזור האדום המחשב ישנה לך הילוך כדי שלא תהרוס את המנוע.

תיבה כזאת ניתן לקנות בחלק מהמכוניות שנמכרות היום בתופסת תשלום והיא בדרך כלל מגיע בתור ברירת מחדל ברכי מנהלים יקרים.

עריכה - הסיבה שכולם לומדים על ידני היא שרוב הסיכויים שהאוטו הראשון שיהיה שלהם (ולא של ההורים) הוא גרוטאה זו או אחרת שכמובן תהיה ידנית (פעם היה רק ידני). רישיון לאוטומט די מגביל.

בתוך העיר אוטו ידני ממש לא נוח, כל שניה צריך להחליף הילוך וזה די מציק. מחוץ לעיר יש לו יתרון די גדול בצריכת דלק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 165
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

עריכה - הסיבה שכולם לומדים על ידני היא שרוב הסיכויים שהאוטו הראשון שיהיה שלהם (ולא של ההורים) הוא גרוטאה זו או אחרת שכמובן תהיה ידנית (פעם היה רק ידני).

לא, הסיבה היא שאם יש לך רשיון על אוטומט, אתה לא יכול עפ"י חוק לנהוג ברכב עם גיר ידני (ועד כמה שאני יודע, זה רק בישראל ככה) ואתה צריך לעבור את כל תהליך הלימוד מהתחלה ואז לגשת לטסט על ידני כדי שתוכל לנהוג ברכב כזה.

בארה"ב למשל, אתה יכול להוציא רשיון על אוטומטי ולנהוג אחרי זה כל החיים על ידני - אז פעם, פעמיים תהרוס לעצמך את תיבת ההילוכים, אבל מעבר לזה לא ייגרם לאף אחד בכביש שום נזק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש אוטומט של סוויפט 89 ויש אוטומט של פורש 911 טורבו...

יש היום תיבות אוטומטיות מאד מאד מאד חכמות ויעילות עם שימושים ידניים במקרה הצורך.

ואין ויכוח! אוטומטי יעיל יותר וטוב יותר (אוטומטי נורמלי וחדשני) בחיי היום יום.

לרובם יש מצבים של כלכלי או "ספורטיבי" והנוחות לנהג לא מעורערת.

אין זה אומר שאין מקום לידני, גם אני מאד נהנה לנהוג על ידני, זה כיף ומעניק תחושה של שליטה על האוטו, אבל לנהוג על אוטומטי פשוט נוח יותר קל יותר ונותן לך זמן להרבה דברים אחרים חוץ מהאוטו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני פשוט אמרתי שלנהוג על גיר ידני זה כיף, ומישהו רצה לבעוט לי בתחת...

האמת

שזה גם תלוי על איזה אוטו נוהגים...

אני לשמל נוהג על ללנציה קאפה מנוע 2.4 180 כוח סוס 8.6 למאה, כאשר עברתי לאותו אוטו בדיוק רק מודל 200 וגיר אוטו'

האוטו נעלם לגמרי.

נכון שזה אולי יותר נח, אבל הפעולה עם הקלאץ לא כזאת מסובכת, גם כשאתה מתרקב לטווח האדום.

כל מה שצריך זה תרגול.

נהיגה ספורטיבית באוטו גיר רגיל היא הרבה הרבה יותר כיפית מאשר בגיר אוטומט(גם מטיפטרוניק..).

אין מה לאמר, זה בא עם הנסיון.

כאשר אתה נוהג בגיר רגיל , אתה חש את האוטו שאתה נוסע בו, והאוטו עושה מה שאתה אומר לו....

נהגתי גם על אימפרזה טורבו, ובכזה אוטו אתה באמת באמת מרגיש את הגיר.

פשוט חלום. ;) 8)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון! לא מפקפקים בזה שלנהוג בידני במצבים קיצוניים זה יותר "כיף" אבל בסופו של דבר אוטאומטי ישטלט על העולם בגלל הנוחות והביצועים שלו.

האוטומטי משתכלל עד לרמה שקרובה לידני (בתיבות יקרות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון! לא מפקפקים בזה שלנהוג בידני במצבים קיצוניים זה יותר "כיף" אבל בסופו של דבר אוטאומטי ישטלט על העולם בגלל הנוחות והביצועים שלו.

האוטומטי משתכלל עד לרמה שקרובה לידני (בתיבות יקרות).

אני זוכר לפני חודש בערך סיפור על איזה שהיא חברה (מצטער שאני לא זוכר איזה.. ברח לי מהראש), הם רצו לשים במכונית שאמורה להיות מכונית הדגל שלהם תיבה אוטומטית מלאה, כל עיתוני הרכב הגדולים בעולם התחילו לרדת עליהם כ"כ חזק שתוך כמה ימים הם שינו את התוכניות שלהם ושמו ידני.

אין סיכוי שיהיה רק אוטומט בעולם, ידני נשאר חזק מידי בחולי הגה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברור שאוטו' לא ישתלט על העולם. באירופה עדיין 90% מהמכוניות ה"רגילות" הם ידניות.

רק האמרקאיות, המרצדסים והבמו הגדולים הם אוטו'. ועוד כמה...

פה בישראל, המהפכה כבר החלה. וזה לא בגלל שאנשים לא אוהבים ידני, זה בגלל שאין פה איפה ליסוע עם מכוניות ברמה גבוהה

ותרבות הנהיגה מאוד מאוד עלובה.

בכלל, שוק המכוניות בישראל גם הוא עלוב...

עריכה : יש מכוניות שגיר ידני זה מה שמייחד אותם, ואת טיבם העילאי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...