עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

schumi

מכונית 3000 סמ"ק 930 כוחות סוס

Recommended Posts

הפולקסווגן בורה 2 ליטר אוטומטית של ההורים שלי סוגרת 260

בוודאי...

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

יש בארץ Porsche GT2 (גירסה 993) משופרת בסדנא הכי מפורסמת בגרמניה לפורשה (שכחתי את שמה), הורידו לה את הסרן הקידמי בשביל הפחתת משקל, יש לה 2 מגדשים K75, ניטרו שמעלה לה את ההספק בעוד 75 כ"ס, מערכת ניהול מנוע בין המתקדמות ביותר M800, בוכנות מחוזקות, מצנן ביינים ענק, סשתומי פריקה גריידי R, מערכת פליטה מעבודת יד,קיט בילשטיין לGT2, מתלי גז מתכווננים, בלמי קלטון בקוטר של מעל 300 מ"מ עם ונטילטורים, המגדשים עובדים ב 0.85 באר (הוא יכל לעלות הרבה יותר וזה יתן הרבה הרבה יותר כוחות סוס), יש לה מעל 700 כ"ס.

יש עוד פורשה GT3 996 משופרת (רק השיפורים עלו 1.5 מליון שקל) שיש לה מעל 600 כ"ס.

תיהיה בטוח שה993 שאתה מדבר עליה כבר חזקה הרבה יותר ממה שכתבתה כאן.

שאני מתכוון ליותר אני מתכוון שהאוטו עומד עכשיו בכוח של המכוניות הכי חזקות ביותר בעולם!

לגבי הפורשה GT3 996 זה נכון.

אגב המידע על ה993 מעיתון "אוטו" 200 נכון? ;)

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

מה אתם אומרים, כדי באמת שתחשבו שוב כי הבורה סוגרת 260 בכביש הערבה בדוק ואל תז**** לי בשכל!

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

תיהיה בטוח שה993 שאתה מדבר עליה כבר חזקה הרבה יותר ממה שכתבתה כאן.

שאני מתכוון ליותר אני מתכוון שהאוטו עומד עכשיו בכוח של המכוניות הכי חזקות ביותר בעולם!

לגבי הפורשה GT3 996 זה נכון.

אגב המידע על ה993 מעיתון "אוטו" 200 נכון? ;)

;D

אני חולה על פורשה, ואגב, יש עוד GT3 996 בארץ וGT2 996 בארץ.. (ראיתי אותן)

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אולי היא סוגרת 200 וזה גם בספק

ל-260 היא אולי תגיע בירידה ממש ארוכה וחדה וזה רק אחרי שכמה חלקים ממנה יתפרקו

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

מישה נראה לי שאתה מתבלבל ה 575 או ה 355 גם לא זוכר תמספר היא האדומה

3f2cfa615bc4431d.jpg

ובקשר לפרארי f 50 אני לא שמעתי בחיים אם יש דבר כזה הייתי שמח לראות אותו

מאד ;D המכונית הכי אהובה עליי.

ובקשר לשבירות של האופנועים כל אופנוע 600 ס"מק נורמלי שובר ת 300 שלא לדבר על 900 סמ"ק ...

בקשר למכוניות שם זה קשה יותר קשה אבל יש היו ויהיו מכוניות בארץ שעשו 300 ועושות 300 ק"מש

בוא נגיד ש 260 270 אני יכול להראות לך ככה שתאמין שיש 300.

355.. צודק

לא ישנתי עדיין מאז שחזרתי ממסיבה בת"א, מותר לי לטעות.

איך לא שמעת על ה-F50? היא אחת המכוניות הפנטסיות ביותר של פרארי.

http://www.fantasycars.com/Ferrari_F50/ferrari_f50.html

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

עזבו אותכם מימכוניות טרנטות כאלה כל אוטו יכול להגיע ל300 קמ"ש אבל משופר עד שהוא יגיע למהירות הזאת יקח לו שנים לFORMULA 1 לוקח פחות מ10 שניות ועם מישקל ש 600 ק"ג ועם כזה כוח איך אתם משווים אותו לאוטו מישפחתי אתם ממש אהבלים

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

עזבו אותכם מימכוניות טרנטות כאלה כל אוטו יכול להגיע ל300 קמ"ש אבל משופר עד שהוא יגיע למהירות הזאת יקח לו שנים לFORMULA 1 לוקח פחות מ10 שניות ועם מישקל ש 600 ק"ג ועם כזה כוח איך אתם משווים אותו לאוטו מישפחתי אתם ממש אהבלים

סקייליין המשופרת של חברת VeilSide מגיעה ל-300 ב-13 שניות, יש לה את הביצועים היבשים הטובים ביותר (כל ה-0-100 וכו'), והסקייליין עם הביצועים היבשים ה"גרועים ביותר" של חברת Autobahn מגיעה ל-300 ב-20.77 שניות.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

זה גם תלוי בהילוכים, את ה2-4 הראשונים עושים קצרים, סטומרת האצה מהירה, ואת האחרונים עושים ארוכים, האצה איטית אבל Top Speed הרבה יותר גבוה, כל זה כמובן תקף רק למכוניות ספורט/מרוץ.

נ.ב.

שמעם על הפרארי אנזו?

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

זה גם תלוי בהילוכים, את ה2-4 הראשונים עושים קצרים, סטומרת האצה מהירה, ואת האחרונים עושים ארוכים, האצה איטית אבל Top Speed הרבה יותר גבוה, כל זה כמובן תקף רק למכוניות ספורט/מרוץ.

נ.ב.

שמעם על הפרארי אנזו?

בכל זאת, משופרת. לא משנה איך ולמה, היא משופרת ומגיעה ל-300 מהר.

מי לא שמע על האנזו? מבוססת קצת על אותו רעיון של ה-F50, השתי "בורות" האלה ב-Hood הם בשביל להחזיק את המכוניות האלה על הכביש ולא בשמיים שיתקעו באיזה מטוס או מגדל.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

תיראה אם היו שמים לאוטו מנוע עם איזה 4 מגדשים 8 ליטר מנוע אז הוא יכול להגיע לירח אם אתה רוצה ב2 שניות

לפרארי F1 יש את המנוע בלי שום מגדש טורבו ובלי שום תוספות להגביר את המהירות

על האוטו שאתה מדבר אתה חושב שהוא יחזיק מעמד בכאלה תנאים וכאלה העברות הילוכים (יותר מ5000 אלף העברות הילוכים במירוץ)

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

סכומי, דיי כבר לדבר דברים חסרי תכלית ולנפח כל שטות, דיי!!!!! דייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני חולה על פורשה, ואגב, יש עוד GT3 996 בארץ וGT2 996 בארץ.. (ראיתי אותן)

אני יודע ששניהם קיימות בארץ וגם אני ראיתי אותם (שנינו גם יודעים איפה ROFL)

הקיצר מה שאני מנסה להגיד לך הוא שהפורשה 993 הזאת הרבה יותר חזקה מ-700 כ"ס היא כבר ברמה עולמית של מכונית!

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

תיראה אם היו שמים לאוטו מנוע עם איזה 4 מגדשים 8 ליטר מנוע אז הוא יכול להגיע לירח אם אתה רוצה ב2 שניות

לפרארי F1 יש את המנוע בלי שום מגדש טורבו ובלי שום תוספות להגביר את המהירות

על האוטו שאתה מדבר אתה חושב שהוא יחזיק מעמד בכאלה תנאים וכאלה העברות הילוכים (יותר מ5000 אלף העברות הילוכים במירוץ)

הסקיילין היא 2.6 ליטר ויש אפשרות רק לשתי מגדשי טורבו....

חוץ מזה, באמת חלאס לנפח הכל, ועוד לא הבאת פה הרבה טיעונים משכנעים להתלהבות יתר שלך.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

תישמע אתה אולי חיי מיכאלה דברים אני אני מנסה להסביר לאידיוטים עם הבורות המסריחות שלהם מה זה אוטו שמנצל את כל המקסימום מהמנוע שלו ותראה לי שיש בארץ אוטו 3 ליטר שעובר את 700 כ"ס

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close