עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

schumi

מכונית 3000 סמ"ק 930 כוחות סוס

Recommended Posts

קודם כל תמונות

http://www.f1grandprix.it/download/wallpaper/2003/f2003ga/2.jpg

http://www.f1grandprix.it/download/wallpaper/2003/f2003ga/1.jpg

המנוע :

http://www.f1grandprix.it/download/wallpaper/2003/f2003ga/4.jpg

מידע טכני :

מי שתיכנן את המנוע הזה יכול להיתגאות שזה המנוע 3 ליטר החזק ביתר בעולם שמפיק לא פחות מ 930 כוחות סוס ומהירות סופית יותר מ400 קמ"ש ,(יש לציין שלא שמו לו טורבו ) הוא מנצל את יחס כוח המנוע\מישקל יותר טוב מכול מכונית בעולם (כי המכונית שוקלת 600 קילוגרם כולל נהג) והמנוע מסוגל להגיע ל16000 סל"ד

לאוטו הזה יש שתי כנפיים שיחזיקו אותו על הקרקע שלא יעוף במהירות עצומה

התיכנון האווירודינמי שלו הוא אחד היעילים ביותר בעולם ועוצב שישמור את הנהג בחיים בהיתנגשות בקיר ב300 קמ"ש ושיספק כוח הצמדה בישורת ובפניות זה (אומר שהאוטו מסוגל לעשות פנייה יותר מ 100 קמ"ש)

כוחות הג'י שמקבל הנהג עוברים את מה שעובר טייס מעבורת (אדם רגיל היה מיתעלף בנהיגה ב300 קמ"ש אני לא רוצה לחשוב מה הלאה)

קוראים לאוטו הזה FORMULA 1 CAR שזה אומר נוסחה מיספר 1 הכוונה שהוא מישתמש בטכנולוגיה האחרונה בתחום העצוב התיכנון

והחלקים שמהם הוא מורכב(כמה זה עולה? מיליונים )

הספורט הזה מורכב מיצרני מכוניות (כמו פרארי במוו טויוטה) וקבוצות אחרות

למי שלא ידע ה הזה ניקרא מירוציי מכוניות והוא נחשב מקום שני בפופולריות שלו אחריי הכדורגל

ומי שקובע בספורט הזה את החוקים ואת התקנות לבניית המכונית זה אירגון הFIA כמו בכדורגל

הFORMULA 1 גם מכונה גם הקירקס האווירי מכיוון ש מארחים אותו ארצות סביב כל בעולם הוא מורכב מ15 מסלולים שונים במדינות שונות ורואים אותו בטלוויזיה (בשנת 2000 היה אפשר ליצפות בו בערוץ 5)

אז איך פועל הספורט הזה

הוא מורכב מהקפות דירוג ,הקפות חימום, והקפות המירוץ עצמו

אני לא אכנס לעומק כי זה יקח הרבה שעות

הנהג הכי מפורסם בפורמולה 1(ונחשב הכי טוב בעולם) הוא מיכאל שומאכר 6 פעמים עלוף עולם (בשנים 94,95,00.01.02.03)ומחזיק את השיא הכי גבוה :o

מי שרוצה להוריד טפטים הינה כמה תמונות

http://www.f1grandprix.it/download/wallpaper/2003/giappone/2.jpg

http://www.f1grandprix.it/download/wallpaper/2003/giappone/1.jpg

http://www.f1grandprix.it/download/wallpaper/2003/giappone/9.jpg

http://www.f1grandprix.it/download/wallpaper/2003/italia/011.jpg

http://www.f1grandprix.it/download/wallpaper/2003/italia/19.jpg

http://www.f1grandprix.it/download/wallpaper/2003/italia/17.jpg

http://www.f1grandprix.it/download/wallpaper/2003/germania/n.jpg

http://www.f1grandprix.it/download/wallpaper/2003/granbretagna/45.jpg

http://www.f1grandprix.it/download/wallpaper/2003/francia/17.jpg

http://www.f1grandprix.it/download/wallpaper/2003/francia/v.jpg

בחרתי ממש מדהימות של פרארי שבה נוהג שומאכר (האיש שאני הכי מעריץ בעולם)

בעקרון הבאתי רק פרטים מי שלא ראה את זה בטלוויזיה כניראה לא יעריך את מה שכתבתי :(

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

כוחות הג'י שמקבל הנהג עוברים את מה שעובר טייס מעבורת (אדם רגיל היה מיתעלף בנהיגה ב300 קמ"ש אני לא רוצה לחשוב מה הלאה)

בוא לא נגזים, לא נראה לי שעל שומאכר מופעלים בכל פעם שהוא נכנס לפורמולה שלו 24 ג'י (הג'יפורס המופעל על האסטרונאוטים ברגע שהם עוזבים את הקרקע). ::)

ובואו עוד יותר לא נגזים, חבר שלי נסע עם דודו על ה Kawasaki ZX12R שלו ונחש מה? בקלות שברו את ה300 קמ"ש.

סקאלה נסגרה (320 קמ"ש) תוך פחות מחצי דקה, למעט העובדה שהלב שלו היה בתחתונים והוא נשא תפילה לאמא אדמה, יותר מדי לחץ לא הופעל עליהם.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

יחסית כן כשאתה נוסע במהירות 370 קמ"ש ופיתאום אתה עושה פניה ב230 קמ"ש

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

בנאדם רגיל, בעל סביר, אמור לחטוף בלאק אאוט כבר בג'י 4-5, אל תושפע מסרטים.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

"בוא לא נגזים, לא נראה לי שעל שומאכר מופעלים בכל פעם שהוא נכנס לפורמולה שלו 24 ג'י (הג'יפורס המופעל על האסטרונאוטים ברגע שהם עוזבים את הקרקע). "

אז במעבורת האנשים נהפכו לטוסט ?

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

לא רחוק מזה...

במעבורת האסטרונאוטים לבושים בחליפות מתאימות לתנאים כאלה ובנוסף על כך, הם ממוקמים כך שזרימת הדם לראש תיהיה אופטימלית, זה למה אתה תמיד רואה אותם בזווית של 75-80 מעלות אל מול האשנב (דלת).

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

קודם כל אפנואים ומכוניות זה דבר שונה לגמרי

היתכוונתי כוח גי כשאתה עושה פניה במהירות עצומה ומה שעשה חבר שלך זה היה בישורת ארוכה מאוד מה שאין בספורט הזה

גם ראיתי שהאוטו הזה מאיץ יותר מהר מימטוס סילון אם אתה רוצה יש לינק

http://www.ferrari.it/cmc_upload/1/610/950/744/F03_490.jpg

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

סתם להשכלה כללית ב פורמולה 1 ההגבלה למנועים זה עד 1300 סמ"ק...

עריכה: טעות שלי זה באמת מוגבל ל3 ליטר ההגבלה של 1.3 זה F1

וזה לא כלכך קשה בעולם שבו מנועי 600 סמק ביצור סדרתי מוציאים 191 כ"ס

ה"כנפיים" : הקדמיים נקראים ספליטרים האחורית נראת ספויילר שכחת לציין שכל הרכב מתוכנן ככנף הפוכה כי ליצור אפקט הדבקה לקרקע (ד"א בגלל זה העיצוב הבסיסי של הפורשים לא השתנה כבר 30 שנה).

מערכות הבלימה מצויידות בדיסקים צפים כפולים עם קאליפרים רדיאליים בעלי לוחיות בלימה נפרדות לכל בוכנה

והאחיזה אינה מפתיעה הייות וזאת שילדה קשיחה ביותר עם זוויות גלגול מינימליות וצמיגי סליק!

ברור שפורמולה 1 יותר מהירה ממטוס שילון כאשר הוא על הקרקע... הוא לא מיועד לפעול שם המאסה שלו הרבה הרבה הרבה יותר גבוה והוא לא פועל על עיקרון ההנעה הישירה

ובקשר ללפנות ביותר מ100 קמש... גם פיאט אונו עושה את זה איך אני יודע כי יש לי פיאט אונו

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

זה לא כל כך קשה אבל שכחת משהוא אחד טיכננו את המנוע הזה למרוץ עם 60 הקפות במהירות ממוצעת של 240 קמ"ש

ותחשיב גם את המישקל של האוטו יחסית לכוח סוס ותבין

מי שרוצה לי ראות מה זה לינהוג בפורמולה 1 תיראו לפי לינק ווידאו שהעלתי תופס 10 מגה

http://f1.tottoro.hu/2003/14_italy/03_start.avi

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

מה אתה חושב שעצם קל לא יכול להשאר על הכביש עם כזה כוח? יחס כוח משקל של אופנועי ה סופר בייק הרבה יותר טוב...

תלמד קצת פיזיקה ומה הקשר לזה שהוא תוכנן ל 60 הקפות?

ישך מוש כמה פעמים האוטו הזה נכנס לפיטס? ישך מושג מה עובר עליו שם?

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

מנוע רגיל לא היה עומד בכזה קצב ופשוט היא מיתפוצץ חשבת על דבר כזה ?

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

זה מנוע רגיל יציקת ברזל יש לו מערכת שפועלת במשהו כמו 15 באר וישל לה שסתם פריקה כמו למערכות גדישה למה אתה שואל כי נוזלי הקירור מתאדים וצריכים לצאת ו 3 הסיבות העיקריות לכניסה לפיטס זה 1. דלק 2. נוזל 3. צמיגים

עפ"י סדר זה.

וכדי לשפוך מנוע (לא מפוצצים מנוע שופכים מנוע) צריך להיות ממש מוכשר/דביל

בחר מה שמתאים לך

זזתי לישון אל תשחק בקקה אתה לא מבין? תעזוב את זה

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

איזה נוזל בראש שלך עוד בעצירה אני רואה שאתה לא מבין בזה!

אתם משווים בין אופנואים לבין מכוניות היתכוונתי יחס מישקל\כ"ס במכוניות ולא אופנואים

את הידע אני צברתי מתוך ניסיון אם אתה רואה את הספורט הזה הרבה שנים כמוני אז תגיד קקה

>:(

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

מה יש סכומי, מטיחים בך קצת עובדות ומידע מעמיק אז אתה נלחץ?

לפי צורת ההתבטאות שלך, הידע שלך לא מעמיק כ"כ בנושא. אתה נותן להתלהבות שלך להשתלט על ההגיון וחבל.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close