דפני ליף השקרנית נתפסה בקלקלתה . השקרנית טוענת שפונתה - עמוד 14 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דפני ליף השקרנית נתפסה בקלקלתה . השקרנית טוענת שפונתה


i-kramba

Recommended Posts

  • תגובות 291
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אנשים פה לא מבינים כמה המשק הישראלי חזק.

בנק הדפיס והדפיס שקלים בשנים האחרונות, בין השאר לצורך צבירת הר הדולרים שיש היום בקופה (יותר מ-70 מיליארד - בערך התמ"ג השנתי של סוריה!) מבלי שהייתה לכך השפעה משמעותית על ערך המטבע.

יחסית למדינות אירופה וצפון אמריקה, עם מאזן תשלומים מצוין. אסור לנוח על זרי הדפנה, אבל מצבנו טוב לאין שיעור משל יוון, פורטוגל ואפילו "הנמר הקלטי" (אירלנד) - מדינה עם כלכלה מהחופשיות בעולם שכבונוס לא ידעה מלחמה מאז 1920, חלק מגוש האירו וכו' וכו'.

כל זאת בזכות האזרח הישראל - זה שעובד כמו חמור, לא הטייקון שלוקח את הקצפת. החמור שעובד פי 1.5 יותר מעמיתו האירופאי וחי ברמת חיים נמוכה משמעותית ובתמורה זוכה מהממשלה לקיטונות של בוז על היותו "מפונק"!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

כי המחאה הזאת מעולם לא הייתה שום דבר מלבד מחאה לטובת למחות, עם בוא הגשמים יעלמו האוהלים ואולי לא נצתרך לראות את הפרצוף המכוער של דפני יותר.

רק בישראל בחורה מפונקת מכפר שמריהו, עם דיי והותר כסף שהלכה ללמוד על חשבון ההורים שלה ובחרה בלימודי מסוגלת להיות הפנים של מהפכה של הציבור הכביכול מקופח בארץ... מהפכה שהתחילה בגלל פאקינג "פינוי" מדירה שעלות שכר הדירה שלה גבוה ממשכורת המינימום החודשית בארץ, ולא בגלל שהיא לא הייתה מסוגלת לשלם, אלא בגלל שככל הנראה בעל הדירה לא הסכים לחתום על חוזה שיאפשר לה להכנס לדירה בתום השיפוצים, ובצדק, מי רוצה דיירת כמו ליף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מהפכה שהתחילה בגלל פאקינג "פינוי" מדירה שעלות שכר הדירה שלה גבוה ממשכורת המינימום החודשית בארץ, ולא בגלל שהיא לא הייתה מסוגלת לשלם, אלא בגלל שככל הנראה בעל הדירה לא הסכים לחתום על חוזה שיאפשר לה להכנס לדירה בתום השיפוצים, ובצדק, מי רוצה דיירת כמו ליף.

זה פשוט לא נכון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

והיום היה גם בצינור לילה ראיון של שרון גל עם גיא לרר. מאוד לא אהבתי את מה שלרר עשה שם, והנה מה שכתבתי לו בפייסבוק של הצינור:

--------

אכזבת אותי לרר, המתקפה שלך נגד שרון גל היתה לא במקום. אם מישהי שמתיימרת להנהיג "מאבק חברתי" (ועזוב רגע בצד את העובדה שכל המטרה שלה היא בסך הכל להפיל את ממשלת הימין) אז לכל הפחות לגיטימי לציבור (לתקשורת) להתעניין בעובדה שהיא לא עשתה צבא/שירות לאומי. גם אם יהיו לה תשובות לגיטימיות - אחלה! אבל זה לא מוריד מהלגיטימיות של עצם השאלה.

מעבר לזה, אני לגמרי תומך בדעה של שרון גל. יש הבדל גדול בין איזה טמבל שרצה "להוריד את מחיר הקוטג'" (מחאה קטנה וסתמית נגד השיווק ותו לא), ובין מישהי שכאמור מתיימרת להנהיג "מהפכה חברתית", מנסה להפיל את הממשלה, והוציאה מאות אלפי אנשים לרחובות וזכתה בכיסוי תקשורתי שאפילו רצח רבין לא קיבל..

---------

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...