Rift ! הדיון הרישמי. - עמוד 2 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Rift ! הדיון הרישמי.


Tomerm

Recommended Posts

למרות שאין סיכויי שאני אשחק את זה, סתם מעניין אותי איך זה לעומת WOW?

שיחקתי בWOW מספר שנים. ניסיתי כל MMO "גדול" שיצא אחריו: Age of Connan, Warhammer, AION. כולם נכשלו.

RIFT לעומת זאת מספק חוויה מרעננת. למרות שהוא מעתיק מWOW כל דבר אפשרי, וזה מאוד בולט לעין, הוא עדיין מביא דברים חדשים ואף רגע לא משעמם במשחק.

הדבר שהכי מעולה בו, זה שאתה לא צריך להעלות 10 דמויות אם אתה רוצה להרגיש את כל החוויה של הMMO. יש ארבע קלאסים, ומהם אתה מרכיב "תת קלאס" שייחודי לך. בא לך לשחק rogue? אין בעיה. נמאס ממנו? תעבור לhunter. אפילו אפשר להרכיב טנק מהקלאס הזה. וזה לאחר שהעלת רק דמות אחת עד הרמה 50. אחרי זה יש לך עוד שלוש קלאסים שמהם אתה יכול להרכיב אינספור קומבינציות שונות של דמויות. ולא כמו בWOW, ששם הם עושים לך טובה בזה שנותנים לך תמורת 800 gold לשנות סט של סקילים. פה אתה משנה תת קלאס בקליק אחד. ויש לך גיימפליי שונה לגמרי.

לא יהיה עכשיו מצב שבגילדה שלך יהיה מחסור בדמויות. אוי לא, מה נעשה - אין לנו מספיק טנקים. בrift אפילו rogue יכול לשמש כטנק.

הא, כן. תשכח מהלאגים של WOW. כאן הפינג לא עולה על 120. אפילו ביום הראשון של headstart לא היו לאגים!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 60
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

AION דווקא הצליח לא רע בכלל, והוא גם נראה הרבה יותר טוב גראפית מ - RIFT (שניהם הרי באים מאותה החברה אז ציפיתי ליותר מ - RIFT בתחום הזה).

לא אותה חברה ולא אותו מנוע.

AION של NCSOFT ומשתמש ב CRYE.

RIFT של Trion ומשתמש ב Gamebryo.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ושוב אני אומר, טוב מאוד שבחרו עיצוב שדומה לעולם של WOW מאשר עולם של AION. כשראיתי לראשונה עכברושים מנסים למכור לי חפצים או קווסטים בעולם המשחק של AION התחרטתי על ה60 דולר ששילמתי על המשחק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לטעמי Rift נראה יותר טוב מ-Aion במיוחד ה-UI ו-Inventory. ממשק ב-Rift מאוד מלוטש וחפצים יפים ומפורטים. (כמו ב-WoW, אבל פחות ציורי) אין ספק ש-Rift לוקח המון מ-WoW, אבל בכל אלמנט במשחק Rift מוסיף משהו. Rift משחק מאוד מלוטש, עשוי היטב וזורם משהו שאני לא יכול להגיד על Aion.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמובן. משחק שבו אפילו באנימציה לדמות לא יכלו להשקיע. זה ממש נעים לעין כשאתה מתחיל להטיל קסמים על מובים בGuild Wars, הדמות שלך עושה טלפורט מטר אחורה או עוד באגים מוזרים שלא יכלו להשקיע בתיקונם לאחר שהוציאו 4-5 הרחבות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...