חוק "ניתוק זיקה" - ריכוז מידע וחוויות משתמשים. - עמוד 5 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חוק "ניתוק זיקה" - ריכוז מידע וחוויות משתמשים.


tmpusr

Recommended Posts

מקרה שקרה לי:

בסוף חודש אוקטובר 2010 הצטרפתי לחברת פאלפון (עשיתי ניוד מחברת אורנג) ברשותי מכשיר T959 גלקאסי S(כמו ה I9000)

סגרתי איתם שאני אקבל הטבת ניוד בסך 50 שקל - בגלל שעברתי מאורנג והטבת החזר על המכשיר בסך 40 שקל(אז הם עדיין לא מכרו את ה I9000 בחברה)

הכל טלפונית- העברתי להם את המסמכים= חשבונית של הפאלפון שנקנה בחול- ואמרו לי אין בעיה הכל בסדר.

עד היום לא קבלתי מהם החזר על המכשיר- וכל נסיונותי לברר למה- אמרו לי שאכן הוגשה בקשה להחזר אבל משום מה זה תקוע איפשהו שם וכל נציג אומר לי יחזרו אלי ואל תדאג תקבל את הזיכוי המלא בגין החודשים שלא קבלת החזר- רטרואקטיבית.

נכון להיום אני ממש מעוצבן כי אני זה שבכלל יזמתי את השיחה לבירור - לגבי ההחזר על המכשיר שלא בוצע- שבדקתי את החשבוניות הייתי בהלם חוייבתי על המסלול בלי החזר על המכשיר.

כרגע אני מחכה לחשבונית הקרובה לראות מה ישתנה-אם עדיין לא אקבל החזר- כנראה שאתנתק מהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 218
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

נכון כי בתוך הת'רד הזה שנקרא קצת יותר מ-3,000 פעמים נמצאים כל לקוחות הסלולר בישראל..

ואל תשכח שבניגוד לאנשים שלא קיבלו את מה שהם צריכים ובאים לאינטרנט להתלונן, אנשים שהכל בסדר איתם חיים בשקט ובשלווה ואף אחד לא שומע מהם..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון כי בתוך הת'רד הזה שנקרא קצת יותר מ-3,000 פעמים נמצאים כל לקוחות הסלולר בישראל..

ואל תשכח שבניגוד לאנשים שלא קיבלו את מה שהם צריכים ובאים לאינטרנט להתלונן, אנשים שהכל בסדר איתם חיים בשקט ובשלווה ואף אחד לא שומע מהם..

דווקא אני אשמח לשמוע על אנשים שקיבלו את הזיכוי כמו שצריך- שנדע מה עלינו לעשות כדי גם לקבל את הזיכוי , כדי שנוכל להתמודד עם חברות הסלולר השונות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכוונה שלי היתה שמי שאין לו בעיות בכלל לא נכנס לאינטרנט בשביל "לא להתלונן" על החוסר-בעיות הזה..

בגלל זה תמיד באינטרנט יותר קל למצוא תגובות מלקוחות ממורמרים מאשר מלקוחות מרוצים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכוונה שלי היתה שמי שאין לו בעיות בכלל לא נכנס לאינטרנט בשביל "לא להתלונן" על החוסר-בעיות הזה..

בגלל זה תמיד באינטרנט יותר קל למצוא תגובות מלקוחות ממורמרים מאשר מלקוחות מרוצים.

אני מסכים איתך בקטע שאנשים שאין להם בעיות לא טורחים בכלל להכנס.. לפחות לחלק הזה של הפורום

בשביל זה בואו נרים את הכפפה וכן נפנה אליהם כדי לראות מה האחוז הכולל של אנשים כאלה שהצליחו לקבל את הזיכוי.

למרות שכל מה שאתה אומר נכון- אני פשוט רוצה לעורר את המודעות של האנשים לנושא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין מצב... שאנשים בעלי SGS לא נכנסים לאתר הזה.. לפחות אחוז קטן מהם בטוח קיבלו זיכוי... צריך פשוט למצוא אותם.

אני יודע שהאנשים האלה לא טורחים להגיב אבל לך תדע אולי עכשיו איזה אחד מהם בטעות נכנס לתרד הזה וינשאאלה שיגיב ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכוונה השתמשתי כל הזמן במונח "אינטרנט" ולא "אתר", כי האתר לא רלוונטי. אנשים עם בעיות באים לאינטרנט להתלונן. אנשים שהכל בסדר בשירות שהם קיבלו - ממשיכים את חייהם בשלווה.

בכל מקרה אני עדיין מתקשה להאמין לתיאוריית הקונספירציה שאומרת שבאופן קבוע, כשיטה, החברות פשוט אומרות לאנשים שהם יקבלו זיכוי ואז פשוט לא נותנים להם אותו. בטח כאשר מדובר בזיכוי חודשי קבוע ולא במשהו חד פעמי. זה פשוט מצחיק לחשוב שאף אחד לא היה עולה על זה ולא היה עולה חשש לפלילים..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ועדיין... לא היה פה מישהו שקיבל את הזיכוי בפועל ובגובה הנכון. :kopfpatsch:

גיסי מקבל כבר מספר חודשים זיכוי של 98 ש"ח על ה-SGS שלו דרך אורנג'. הוא רכש את המכשיר לפני שהוא הושק באורנג' ומכיוון שהוא לא מחויב לחבילת גלישה, הוא ביטל אותה לגמרי.

http://www.orange.co.il/he-il/cellular/packages/deals/sim-free-refund/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^

הגיעה החשבונית האחרונה וסוף סוף נכללו בה הזיכויים של שתי החשבוניות הקודמות, גם על אותו סכום הזיכוי. יופי - אורנג'! :yelclap:

עכשיו רק צריך לראות אם זה ימשיך אוטומאטית גם בחשבונית הבאה, או שמא אני שוב איאלץ ליצור איתם קשר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...