חוק "ניתוק זיקה" - ריכוז מידע וחוויות משתמשים. - עמוד 4 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חוק "ניתוק זיקה" - ריכוז מידע וחוויות משתמשים.


tmpusr

Recommended Posts

בפועל לא ראיתי, כל זה נסגר החודש, אם לא יקרה נעלה את כל המוקד שם באש :lol:

זה שאנשים לא בודקים את החשבון שלהם זאת בעיה שלהם ::) כשמגיע לי משהו אני עומד על שלי, וגם אקבל אותו ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 218
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

על שיטת מצליח שמעת?

יש הבדל גדול בין שיטת מצליח ובין עבירה בוטה על החוק. אם הם באמת היו עושים את זה באופן כוללני כמו שחלק טוענים פה (ולא סתם טעות אצל מישהו בודד שבאמת איזה פקיד שכח ללחוץ "SAVE" בחשבון שלו), אז תוך שניה (למעשה חודש-חודשיים..) היו עולים עליהם - וזה כבר גובל בפלילים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסיפור שלי - לפני 13 חודשים עשינו כל המשפחה חשבון עסקי (15 מכשירים) עם . היות שהייתי מודע ל"טריקים" של חברות הסלולר עשיתי את

הדברים הבאים:

1. הקלטתי את כל השיחות, בין עם הסוכן או עם מרכז השירות.

2. שמרתי את כל התכתובות (אימיילים, סיכומים עם הסוכן בכתב וכדו').

3. רשמתי את כל פרטי המסלול ב"מילים שלי" (זה היה לפני החוק שחייב לכתוב דף התחלתי מתומצת) והחתמתי עליו את הסוכן.

אתה חושב שמשהו מכל זה עזר לי? יש לי בעיות עם חלק מההחזרים על המכשירים והחיוב על חבילות האינטרנט דור שלישי. חברות הסלולר למדו

שיטה חדשה - הם אף פעם לא אומרים לא. הם אומרים שאתה צודק והכל יטופל בחשבונית הבאה ופשוט לא עושים את זה. ברור להם ולי שעם כל

החומר שאספתי בית משפט יזרוק אותם מכל המדרגות ויזכה אותי. הם בונים על זה שלרוב הלקוחות (במיוחד עסקיים שמקסימום זורקים ואומרים

שהכל ילך על חשבון החברה) אין כח להתעסק עם זה ובשביל ה1 ל10 (במקרה הטוב) שכן יקח אותם לבית משפט השיטה הזו משתלמת. במיוחד

שיוכלו להראות שהטיעון כל הזמן שזו טעות ולא מדובר בהתנערות מצידם.

אני בינתיים שומר את החשבוניות בצד ומחכה שזה יגיע לסכום ששווה ללכת איתו לבית משפט, ומקפיד כל חודש להתקשר אליהם בנושא ולהקליט

את השיחה כדי שלא יאמרו שוויתרתי על העניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי.. בהצלחה :)

נשמע לי קצת מוזר שכבר מעל שנה אתה לא מקבל זיכויים שהובטחו לך, הנציג בטלפון אומר לך שאתה צודק ושזה יתוקן, ואז פשוט לא קורה כלום - כבר כמה פעמים במשך שנה... טרחת להגיד להם שהם כבר שנה אומרים לך שאתה צודק אבל זה לא קורה? טרחת להגיע למנהלים ולהבהיר להם את הנושא ואת העובדה שאתה לא אידיוט?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמובן. בהתחלה חשבתי שזה רק טעות\בירוקרטיה וכדו' אבל אחרי שדיברתי עם עוד חברים שיש להם בעיות וכולם אמרו שהגישה היא לומר שהכל יהיה

בסדר ולא לעשות כלום בפועל הבנתי שזו שיטה.

הערה: האמור לעיל הינו דעתי האישית וכו' וכו'

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הלוואי עליי.. אם יש לך הקלטות שלהם אומרים שוב ושוב שזה יתוקן למרות שלא קורה כלום, שוב ושוב במשך שנה, אתה יכול לקבל הרבה מאוד כסף בפיצויים.. הרבה יותר מהעלות שהם באמת חייבים לך. בית המשפט to the rescue.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאחר שיחה עם נציג שרות של אחת החברות הסלולריות ,נאמר לי שאם אני רוכש מכשיר סמארטפון ועל מנת לקבל את ההחזר כאילו שרכשתי את מהכשיר בחברה אני חייב לרכוש חבילת כמו מישהו שרכש את המכשיר בחברה .

האם זה נכון ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...