Battlefield 3 - דיון מקדים - עמוד 182 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Battlefield 3 - דיון מקדים


Dima67

Recommended Posts

תנסה לעדכן דרייבר.

זה טעות להשוות משחקיות (גם לפני שהמשחק המלא יוצא ) לבעיות טכניות.

תתפלא גם בBF2 וBC2 היו בעיות שיצאו ( בלי קשר לבטא ) ..... אם אתה רוצה קנה את המשחק אחרי חודשיים שהוא בשוק או תתעדכן מתי תיקנו את עיקר הבעיות הקשות .בדרך ככלל זה די מהר -ואני מדגיש הבעיות הקשות .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 4.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

FYI, if you release a beta 3 weeks before the official release and after 2.5 years of development it should work perfectly #NoTimeToFiX

כנראה שהבטא כבר חתומה מלפני כמה חודשים ולא טרחו לעדכן בה את כל הטוויקים. בסה"כ הבעיות הם לא דברים מונומנטלים, אלא גלי'צים (שחלקם מאוד מפריעים, נכון) שאפשר לסדר במהלך הכמה חודשים האלה. לגבי ההערה שלך ביטא לא אמורה לשכנע אותך לקנות את המשחק, זאת הסיבה שבד"כ עושים את הביטא בצורה פרטית, כי רוב האנשים לא באמת מבינים שביטא היא לא חומר שייוקי, אני חוזר לא שיווקי. ביטא היא לעזרת המפתחים לתקן את בעיות שלווא דווקא היו חושבים עליהן או שמים אליהן לב. נכון, יש הרבה ביטות ברמת גימור גבוהה מזו של BF3 אבל עדיין זה לא משנה את העובדה שלא צריך להתייחס אליהם כאל דמו, אלא כביטא. לדעתי הם עשו טעות שהם הפכו את הביטא לכלל-ציבורית, אנחנו רואים את הסיבה כאן בפורום במיוחד. (שלא נדבר על גרסאות ה וה PS3 שברמת גימור נמוכה מזו של ה PC).

קיצר אל תקטלו את המשחק לפני שהוא יוצא, ביטא היא לא המשחק, אל תעשו PRE-ORDER ותחכו לביקורות נורמליות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...