Battlefield 3 - דיון מקדים - עמוד 79 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Battlefield 3 - דיון מקדים


Dima67

Recommended Posts

BF3 יותר כבד, זה בטוח. רק השאלה בכמה.. הרי המשחק מותאם לPC לכן זה יתרון .

עם 8800GT ( כולל OC ) לא ניתן לשחק על הגדרות גבוהות ברשת, בסינגל אפשר אבל יש נפילות ( וזה בלי AA ) .לכן יש משחק שזורם חלק ,ויש שניתן לשחק ( כפוך לכל אחד אישית )- אך לא זורם חלק ( ברשת זה מאוד משמעותי - יתרון לשחקנים/אוייבים אחרים ,שכמובן רץ אצלם חלק ) .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 4.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

חישובי הרס סביבתי הם מאוד קלים על המעבד, כל עוד לא מדובר במשהו ברמת CAD. ככה שזה לא אמור להשפיע על הביצועים, ביצוע הצללות וכדומה על מליון ומשהו פוליגונים כן. חוץ מזה שבמשחק MP, ההרס (ובעצם כל מה שמשותף לכל השחקנים) אמור להיות מחושב על השרת בשביל למנוע רמאויות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^

האמת , זה מאוד יכול להיות למרות שהם מעוניינים "להילחם" ראש בראש עם MW3 אז אי אפשר לדעת....

אנחנו יודעים שאין לDICE שום בעיה להוציא משחק "גמור" שהוא למעשה גירסת אלפא או בטא ואז לשחרר פאטצ'ים במשך כמה חודשים... :D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

או שלא קונים או שנכנעים לטרור שלהם. הם כן השאירו כמה אפשרויות קניה במחירים סבירים ואם המשחק יהיה מאוד טוב זה יהיה שווה את זה. דיי בטוח שהוא כן יגיע לסטים אבל בלי אפשרות להזמנה מוקדמת ובלי ה DLC שזה דיי חרא.

עד עכשיו ההתנהלות של EA עם המשחק הזה הייתה כל כך גרועה שאני מתחיל לחשוב שגם המשחק עצמו לא יהיה כזה מדהים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא נעים לי להגיד לך את זה אבל אתה מקרה מיוחד, לרוב הגיימרים במחשב מאוד מזיז STEAM. בגלל זה גם משחקים שמשתמשים ב GWFL נכשלים, אף אחד לא מוכן לקנות אותם (עכשיו במיוחד לא, למי שלא ראה במקום אתר ל GFW יש עכשיו באיזה חור באתר של ה XBOX, פינה קטנה למשחקי מחשב).

ברגע שאני צריך שתיהיה לי תוכנה שפתוחה ברקע אני מעדיף שזה יהיה STEAM, כל האנשים שאני משחק איתם נמצאים שם ואני לא רואה סיבה להתחיל לפצל את המשחקים שלי על כל מיני תוכנות. את BC2 לא קניתי מ STEAM ובכל זאת הכנתי את המשחק לרשימת משחקים בשביל שאני אוכל לדבר ב STEAM בזמן המשחק.

חוץ מזה אני מעדיף לקנות דיגיטלי והמחירים ב ORIGIN ביורו, גבוהים ב 50% מהמחירים שהתרגלנו לראות וגורמים ל 60$ של COD להראות זול. השוק של הקניות באינטרנט גדל מאוד בשנים האחרונות והרבה מקומות מעדיפים את זה על פני הדיסק הפיזי (שהיום גם לא עושה הרבה, בכל מקרה רוב המשחק יורד מהשרתים של החברות). בישראל החדירה של השוק הזה היא בין הגבוהות בעולם (כמו בסלולר ועוד הרבה דברים אחרים, ישראלים אוהבים את הדברים החדשים והנוחים ובמקרה של STEAM זה גם בדרך כלל יוצא זול יותר).

עוד משהו שלא חשבת עליו זה איזה ישולב ל ORIGIN, ה של STEAM מפריע פחות מאשר מנגנונים אחרים (שבהם בדרך כלל EA משתמשת). בנוסף לזה יש את PB שהרשימת חסרונות שלו בהשוואה ל VAC כל כך ארוכה שחבל לי על הזמן לכתוב אותה.

כמובן שאם תנסה לפתוח את תגלה שהתוכנה הזו עובדת בצורה נוראית בהשוואה ל וגם לא יעילה במיוחד וחסר בה הרבה אפשרויות שיש ב , היא רק תעבוד ברקע ותפריע לשחק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...