טריילר חדש ל- Unreal Engine 3 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

טריילר חדש ל- Unreal Engine 3


--Shadow--

Recommended Posts

אתה גולש לנושא אחר לגמרי, דיברתי על גרפיקה.

אך אני חולק על דעתך גם פה, נהנתי מקרייסיס הרבה יותר מ-COD למינהם.

כשאני משחק אני מעדיף להיות חופשי בשלב ולעשות כרצוני ולא להיות תקוע בתסריט שקבוע מראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ובמולטיפלייר שיחקת? תשחק... לפי מה שראיתי מCRYSIS 2 בינתיים המולטי הולך להיות משעמם עד בועות נזלת :sleep:

בכל אופן בוא נחזור לנושא, כש-UE4 יושק אני יכול להבטיח לך שהוא יהיה מאוד מרשים, ובתקווה שגם פופולארי כמו UE3

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Unreal Engine הוא המנוע הטוב ביותר שיש כיום בשוק hands down.

יש לו תמיכה מובנית בקונסולות וגם בPC.

הוא כל כך גמיש ונוח לעבודה שמפתחים יכולים להשתמש בו לכל סגנון משחק בלי לבזבז זמן בשכתוב של הקוד.

יש כרגע 108 משחקים שידוע שהם משתמשים בגרסה 3 של המנוע

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Unreal_Engine_games#Unreal_Engine_3

ורק להראות את הגיוון, תראו את השמות הבאים ותחשבו על איזה סגנון משחק מדובר

Mortal Kombat vs. DC Universe

Gears of War 1-3

Mass Effect 1-3

Stargate Worlds

BioShock Infinite

בשורה התחתונה, מה שקובע כמה מנוע מוצלח הוא כמה מפתחים משתמשים בו לפרוייקטים שלהם ולא רשימת הפיצרים שהוא מציע על הנייר.

ורק לצורך השוואה, יש כרגע 10 משחקים ברשימה של CE2 ועוד 7 ברשימה של CE3.

אפילו אם נחבר אותם ביחד עדיין נקבל רק 15% ממספר המשחקים שבנויים עם גרסה 3 של EU, ויש כמובן עוד מאות חברות שקנו את הגרסאות הקודמות של UE.

Until October 2007, more than 500 companies had an Unreal Engine 2 Runtime Licenses

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Unreal_Engine_games#Unreal_Engine_3

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני לא כל כך אוהב את UE3, התמונה שלו בהרבה מקרים לא נעימה לעין, מרגישה בוצית. שלא לדבר על זה שרוב המשחקים שמשתשים בו מוסיפים לבעיה הזו ובוחרים להשתמש יותר מידי בצבעים אפורים וחומים :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על מה אתם מדברים? זה אחד המנועים הכי יפים שיש. הצבעים בד''כ תלויים במפתחים כמו לדוגמא ME2 או MIRRORS EDGE שנראים מעולה.

MOH למשל נראה ממש לא טוב והמפתחים לא עשו איתו עבודה טובה לדעתי, אבל רוב המשחקים נראים מדהים.

עריכה:

שכחתי גם להוסיף את BORDERLAND שבין המשחקים שמשתמשים במנוע הזה גם נראה אחד הטובים שהיו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא אומר שאי אפשר להוציא איתו תוצאות טובות, אני אומר שכניראה זה דורש יותר עבודה, ברוב המשחקים התמונה בוצית. אין הרבה מפתחים כמו DICE, ו GEARBOX שבאמת חפרו במנוע והתאימו אותו. הרוב הלכו על הסגנון ש EPIC השתמשו בו שהוא מאוד בוצי ולא נעים (גם UT וגם GEARS), ניראה שגם EPIC הבינו את זה ומנסים לשנות את זה במשחקים החדשים שלהם אבל גדם בהדגמה הזו עם כל השינויים עדיין הכל אפור חום וטקסטורות שניראות כמו גושי בוץ :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא אומר שאי אפשר להוציא איתו תוצאות טובות, אני אומר שכניראה זה דורש יותר עבודה, ברוב המשחקים התמונה בוצית. אין הרבה מפתחים כמו DICE, ו GEARBOX שבאמת חפרו במנוע והתאימו אותו. הרוב הלכו על הסגנון ש EPIC השתמשו בו שהוא מאוד בוצי ולא נעים (גם UT וגם GEARS), ניראה שגם EPIC הבינו את זה ומנסים לשנות את זה במשחקים החדשים שלהם אבל גדם בהדגמה הזו עם כל השינויים עדיין הכל אפור חום וטקסטורות שניראות כמו גושי בוץ :P

רוב השחקים הם פורטים מקונסולות, הטקסטורות ברזולוציה נמוכה בד"כ, לא יודע בוץ אבל הצמחיה נראת לא פחות טוב "מקרייסיס", שוב גם בHITMAN 1 הייתה צמחיה שזזה, זה לא ביג פאקינג דיל, זה סה"כ כמה משאבים אתה רוצה להשקיע ולא הכוונה רק למשאבי המערכת שמריצה את זה, אלא עם זמן מוקצב ותקציב מוקצב האם אתה מעדיף שהאנשים שלך יעבדו על טקסטורות ואנימציות של טורמוסים נפוצים ורקפות, או האוייבים במשחק... שוב המנוע תומך בScene Color Grading(האמת שעם שינוי של INI בתוך Gears1 במחשב אתה יכול לשנות את הצבע האפרורי) Gears נראה אפרורי כי הם רצו שהוא יראה ככה, מדובר על עולם מושמד ומלחמת השרדות איזה צבעים ציפית שיהיו במשחק הזה?

udk2.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...