Heroes of Might and Magic VI דיון מקדים - עמוד 3 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Heroes of Might and Magic VI דיון מקדים


Gil28

Recommended Posts

זה בדיוק מה שאני חושב. :smile1:

אז מה אם כל תור משפיע על כל המשחק? מה זה ישנה אם אשחק את התור שלי כשהשחקנים האחרים נמצאים או לא?

גם מבחינת להילחם, גם מבחינת לקיחת ממצאים, מכרות, דיולינגס וכולי.

חלקכם טוענים שהמשחק מת - בואו לא נספיד משחק שטרם יצא ועוד לא שיחקתם בו. אומנם heroes 3 היה הטוב ביותר, זה לא אומר שלא נהנתי מ-4 וזה לא העביר לי שעות על גבי שעות וכמובן שהחמישי די טוב ואני משחק היום גם בו וגם בשלישי. עוד אחד לאוסף?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 208
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

גם אני בזמני נהנתי מHOMM מאוד.

אבל סדרת KB הביאה איכויות שלא היו בעבר וזה יהיה מאוד מאכזב אם מפתחי המשחק החדש בסדרת HOMM לא ישכילו להדביק את הפער מהרבה בחינות.

כמו זמן אמת במפה ויצורים זזים ורודפים.

גראפיקת עשויה היטב וחלקה מאוד.

עומק אסטרטגי וטקטי.

מגוון גדול מאוד של קסמים ושילובם בקרב.

המון יחידות עם מגוון גדול של SKILLS.

CAMPAIGN רצוף ללא "שלבים" מלאכותיים, שמאפשר לבנות ולפתח דמות באופן רציף.

באמת שיש כל כך הרבה שאפשר ללמוד מKB בסגנון הזה של המשחקים.

ולמי שהתרגל יהיה קשה לרדת ברמה.

אם כבר אז במקום לשחזר את העבר או ללמוד מההווה, שיצרו משהו חדש ומקורי שעוד לא נעשה בעבר.

ניסיתי לשחק בDISCIPLES 3.

גועל נפש של משחק.

אולי זה היה טוב לפני 10 שנים.

ומרוב הבחינות הוא עדיין עומד במקום.

נשאר רק לקוות שמפתחי HOMM החדש ישכילו להבין שיש סטנדרטים חדשים גבוהים ותחרות, ויוציאו משחק שווה.

אם יש משהו אחד שיש בHOMM וחסר בKB זה MULTIPLAYER, אבל לא על הלחם לבדו יחיה האדם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שיחקתי ב-HOMM מהמשחק השני ועד החמישי.

אני אהבתי מאוד את השלישי, וכשהמשחק הרביעי הגיע מאוד התאכזבתי שביטלו חלק גדול מהפיצ'רים.

רק אחרי ששיחקתי בו וסיימתי כמה קמפיינים, אני יכול להגיד שבסיכומו של דבר החוויה היתה ממכרת, ולפרק עם ברברי אחד צבאות שלמים זה כיף גדול. גם הקטע של להזיז יצורים ממקום למקום בלי דמות דיבר אליי.

בגלל זה כשהמשחק החמישי ביטל את האופציות שנוספו לרביעי, וניסה לעשות משחק שדומה לשלישי הרגשתי שזה משחק מסורס, ולא נהניתי. במקום לקדם משחק, רק הוליכו אותו אחורה, ואפילו הגרפיקה היתה די מעאפנה.

אני מקווה שיעשו משחק שדומה לשלישי ברמת התחכום, ויוסיפו את כל הדברים שחידשו ברביעי, ושיתעלמו מהמשחק החמישי שהיה לדעתי הכי חלש בסדרה.

אמן, כן יהי רצון :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם מבחינת להילחם, גם מבחינת לקיחת ממצאים, מכרות, דיולינגס וכולי.

זה רק מבחינת להילחם.

כשאתה לוקח מכרות, חפצים וכל השאר, הכל בידיים שלך.

כשאתה מעביר למישהו כסף, אין לו אפשרות לסרב או להחזיר, כי זה התור שלך.

כשאתה מעביר למישהו חפצים או יצורים, כנ"ל, ואין לך גם ככה אפשרות לקחת את שלו.

ושוב, אני לא אומר שצריך לבטל את המצב הקיים, פשוט להוסיף גם את האפשרות הזו, או איזה תחכום אחר, לטובת אלו שלא אכפת להם למרוח משחק על פני כמה ימים (ספק נצח ספק לא).

יהיה מאוד מאכזב אם מפתחי המשחק החדש בסדרת HOMM לא ישכילו להדביק את הפער מהרבה בחינות

כמו זמן אמת במפה ויצורים זזים ורודפים.

אם זה יקרה אז הmultiplayer מחוסל...

ועוד הרבה אלמנטים של אסטרטגיה בתורות שיש לheroes.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם זה יקרה אז הmultiplayer מחוסל...

ועוד הרבה אלמנטים של אסטרטגיה בתורות שיש לheroes.

לא נכון.

אפשר לעשות זמן אמת משולב עם AP.

INITIATIVE נותן זמן מסוים ליחידות לפעול לפני שיחידות אחרות יכולות, וAP נטען אחרי זמן מסוים שמאפשר טקטיקה.

כמה קרבות במקביל יכולות להתרחש בו זמנית בהוספה של שטח קרב נוסף במקביל, או שיתן אפשרות לעשות קרב אוטומטי באישור השחקנים המעורבים, או שהצבאות יחכו קפואים עד ששחקנים יתפנו.

ואפשר שילוב חכם של כל הדברים האלה למשחק יחודי ומעניין ששומר על הישן ומביא איתו חדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הירוז וKB אמנם משחקים דומים מאוד בבסיסם, אך לטעמי הם עדיין שונים משמעותית האחד מהשני..

KB הוא חווית סינגל פלייר נהדרת, עם דמות שמתפתחת לאורך זמן ארוך, עלילה, קווסטים ועוד כל מיני טאצ'ים שהופכים את משחק הסינגל פלייר לממכר ומעניין יותר(כמו הכמות המוגבלת של "צבא" שאתה יכול להשיג ועוד)...והוא נהדר במה שהוא עושה, קרוב לוודאי שגם הטוב ביותר.

סדרת הירוז, לעומת זאת, הייתה בשיא תהילתה(3 ו-4) משחק שהתבסס קודם כל ולפני הכל על אינטרקציה בין השחקנים- בין אם מדובר במצב ההוט סיט שבו העברנו ימים כלילות עם החברים, המולטיפלייר, וגם הקהילה העצומה, שבעזרת עורך המפות המיתולוגי יצרה אינספור מפות איכותיות שדאגו שלעולם לא תרגיש שמיצית את המשחקים האלו..

אני לא יודע לאיזה כיוון HEROES 6 יבחר ללכת(למרות שעד כה נראה שפישוט המשחק והפיכתו ל"מתאים" לתרבות המשחק העכשווית הוא הכיוון), אבל אין ספק שחלק מהקסם של סדרת הירוז בעבר כבר אבד ולעולם לא יחזור..כמו שכבר אמרתי, קשה לי לראות היום חברים משחקים בהוט סיט, על מחשב אחד, תוך המתנה בסבלנות האחד לשני..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...
  • 1 חודש מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...