מצלמות המהירות החדשות - תגובת ה...תקשורת! - עמוד 9 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מצלמות המהירות החדשות - תגובת ה...תקשורת!


Milford Cubicle

Recommended Posts

מה לעשות ונקלעתי למצב שבו יצאתי מכביש 6 במהירות גבוהה

אתה לא יכול לסמוך רק על עצמך צריך תמיד לחשוב מה יעשה הנהג השני

לדעתי הטעות היתה שלי בכך שהסתמכתי רק על הנתיבים המסומנים ולא השארתי מרווח לטעויות.

המהירות שלי ביחס אליהם היתה גבוהה מדי.

זה לא משהו שתמרורי מהירות יכולים לפתור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 174
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

כל דבר כמעט שפורסם באתר הזה בקשר למערכת א-3 הוא במקרה הטוב ביותר הנחה וניחוש פרוע ובמקרה הרע ביותר שקר בכוונת תחילה, לזכיין אין שום שליטה על המערכת, לא מעניינת אותו כמות הדוחות או אם המצלמה מצלמת בפועל. כל עוד המצלמה מסוגלת להעביר תמונה למרכז השליטה, ומשם לרשת המשטרתית הוא מקבל על זה כסף, התשלום הוא עלפי הuptime של המערכת תוך התחייבות לUptime מינימאלי מסויים.

כל שאר הדברים זה פשוט שטויות, כמו עמודים של של מיליון מטר עם מצלמות, סף המהירות, חישוב העבירה, וכל מיני שטויות אחרות.

ד"א דו גלגלי בשונה מהיום לא יפעיל את המערכת במצלמות הלופ לא מכוון לרגישות כזאת(אין מספיק פלדה\ברזל), כנ"ל גם באור אדום כדאי לא להעמיס על בתי המשפט את כל המפגרים על הקטנוע שעוצרים במעבר החציה במקרה הטוב ואמצע הצומת במקרה הרע לצערי.

דובי לא יודע מאיפה אתה מביא את המידע הזה, (הלוואי ויהיה נכון) אבל זה עניין של כיוון והלופ כן יזהה אופנוע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

עמותת אור ירוק יחד עם התקשורת השליטו כאן טרור ופולחן של ספירת מספר ההרוגים מתאונות דרכים.

מספר ההרוגים מתאונות דרכים בישראל אשר נע בין 400 ל- 600 בשנה זה עדיין מספר סביר בהחלט ביחס לגודל האוכלוסיה, סה"כ אורך כל הכבישים בישראל ומספר כלי הרכב.

הרוגים מתאונות זה מחיר שחברה מודרנית צריכה להיות מוכנה לשלם עבור הקידמה.

תשדירי שטיפת המוח של עמותת אור ירוק שקוראת לציבור הנהגים לא לעבור את רף ההרוגים השנתי הם כל כך פאתטיים כאילו זה בשליטתנו או בשליטת משרד התחבורה אם יש אי שם איזה מופרע מתודלק שמחליט לקחת את הרכב ולהשתולל.

קחו 80% מהתקציב שיעדתם אותו לכאורה ל-"מלחמה בתאונות הדרכים" או למשל הפרוייקט הבזוי הזה של מצלמות המהירות החדשות והסיטו את התקציבים הללו לטובת סל התרופות, יותר מיטות חולים, יותר ציוד לבתי החולים, תגבור רופאים ואחיות.

ממחלות קשות נפטרים סדרי גודל של 20-30 אלף אנשים בישראל בשנה, מתוכם אני מניח שאפשר היה להציל כמה אלפים בודדים אם רק מערכת הבריאות שלנו היתה מותאמת למאה ה-21

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

CatConfusers, לדעתי אתה מאוד טועה. ברור שאי אפשר להמנע מתאונות לחלוטין, אבל כן אפשר (וצריך) להאבק בשכיכות שלהן - אפילו אם היא אינה חריגה ביחס לממוצע העולמי (וגם אם זה המצב, האם השוות לממוצע במדינות המערב, או לממוצע הכולל מדינות כמו תאילנד והודו בהן חוקי התנועה, לרבות רמזורים וכיוון הנסיעה, הם בגדר המלצה בלבד?).

אני פשוט לא חושב שמצלמות מהירות, ועוד בכבישים בינעירוניים, זו הדרך להאבק בתאונות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר לכביש 6,

נסעתי לא מזמן

והמנייק התחבא מאחורי העמוד של המצלמות שבודקות את המספר (והיתה בצד עוד בטוניידה כזאת) ולא ביציאה, אז לא ראו את הרכב בכלל והוא הציץ עם הלייזר שלו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן, ובכל זות, מישהו יודע איפה יש מצלמה כזו במדוייק, מומלץ באזור כביש 4.

אני רוצה "להכיר את האויב" מקרוב .

בכביש 4 דרום בקטע בין פארק אזורים למחלף מורשה,

מייד כשחולפים ע"פ פארק אזורים יש גשר מעל נחל הירקון.

המצלמה ממוקמת על הגשר ובולטת מרחוק עם מצלמות שתלויות סביבה.

אתה מתקרב לאויב עם כובע גרב, סולם קטן וספריי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:screwy:

אני מקווה בשבילך שפשוט עברת שטיפת מוח, ושהטיפשות שהפגנת פה זה לא משהו מולד...

ה"מהירות" לא יצרה את הכמעט-תאונה הזאת. האידיוט שהיה במסלול פניה שמאלה בלבד אבל המשיך ישר - דווקא כן.

אנשים כמוך נותנים לגיטימציה לשקרנים שיש במשטרת התנועה... חבל מאוד.

המהירות צמצמה משמעותית את זמן התגובה והגדילה את מרחק הבלימה. המהירות היא זו שכמעט גרמה לתאונה גם אם האידיוט היה האשם העיקרי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה שהמהירות המותרת בכבישים בישראל נמוכה ב-30% מזו המקובלת בעולם המערבי, זו עובדה.

אני גם יכול להבטיח לכם שהכבישים באירופה לא עשויים מסופר-אספלט, אין בהם ארבעה נתיבים לכל כיוון, ואין חומות הפרדה מטיטניום. אני אישית נהגתי באירופה על כבישים עם נתיב אחד לכל כיוון ופס הפרדה מקווקו, שהמהירות המותרת בהם היא 100 קמ"ש ומעלה.

גם האוטובאנים בגרמניה הם לא כבישי-על - בסך הכל כבישים עם שני נתיבים לכל כיוון וגדר הפרדה (ממתכת, לא מבטון) באמצע. ושם בכלל אין הגבלת מהירות.

המהירות המותרת בכבישי אירופה מותאמת לתנאי הדרך הרבה יותר מהמהירות בארץ. כבישים כמו כביש החוף, כביש 1, כביש 6 הם כבישים שמותר לנסוע בהם במהירויות של 120-130 קמ"ש במדינות שאינן גרמניה (ובגרמניה, כבישים כאלו הם ללא הגבלת מהירות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכביש 4 דרום בקטע בין פארק אזורים למחלף מורשה,

מייד כשחולפים ע"פ פארק אזורים יש גשר מעל נחל הירקון.

המצלמה ממוקמת על הגשר ובולטת מרחוק עם מצלמות שתלויות סביבה.

אתה מתקרב לאויב עם כובע גרב, סולם קטן וספריי.

תודה, אבל יש מצב אולי למצלמה קצת יותר קרובה לישובים באזור נתניה ?

אני אלך לבקר אותה בכל זות אבל זו הליכה רצינית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה שהמהירות המותרת בכבישים בישראל נמוכה ב-30% מזו המקובלת בעולם המערבי, זו עובדה.

אני גם יכול להבטיח לכם שהכבישים באירופה לא עשויים מסופר-אספלט, אין בהם ארבעה נתיבים לכל כיוון, ואין חומות הפרדה מטיטניום. אני אישית נהגתי באירופה על כבישים עם נתיב אחד לכל כיוון ופס הפרדה מקווקו, שהמהירות המותרת בהם היא 100 קמ"ש ומעלה.

גם האוטובאנים בגרמניה הם לא כבישי-על - בסך הכל כבישים עם שני נתיבים לכל כיוון וגדר הפרדה (ממתכת, לא מבטון) באמצע. ושם בכלל אין הגבלת מהירות.

המהירות המותרת בכבישי אירופה מותאמת לתנאי הדרך הרבה יותר מהמהירות בארץ. כבישים כמו כביש החוף, כביש 1, כביש 6 הם כבישים שמותר לנסוע בהם במהירויות של 120-130 קמ"ש במדינות שאינן גרמניה (ובגרמניה, כבישים כאלו הם ללא הגבלת מהירות).

כנ"ל הכבישים בארה"ב, יש מקומות עם הגבלה ל-75 מייל ואלה כבישים רגילים בהחלט

בכלל יש שם מצבים שההגבלה בכלל לא מתאימה לתנאי הדרך, שאם אתה נוסע במקסימום החוקי אתה עף מהכביש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...