שירות לקוחות של הוט - חוצפה שאין כדוגמתה - עמוד 6 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שירות לקוחות של הוט - חוצפה שאין כדוגמתה


Milford Cubicle

Recommended Posts

ראיתי את זה:

http://reshet.ynet.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/News/Economics/Consumers/Article,49101.aspx

וזה הזכיר לי שהבחור הזה:

בסוף לא חזר אליי... :-\ :-X :(

תמיד תאמין לי. אלכס מנוסה בשירות לקוחות של So HOT it's COLD.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 129
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

לצערי, גם אני נכוותי מהשרות של .

ביקשתי להרשם לחבילת הבסיס (מה שקרה) ולאחר כחצי שנה התחילו לחייב אותי על חבילה מלאה (כל הערוצים) מבלי שדיברתי איתם. כמובן שלא באמת הצלחתי לצפות בכל הערוצים, אלא רק בבסיסיים.

הנציגה טענה שחלה טעות כלשהי ושהיא לא מבינה למה התחילו לחייב אותי.

לאחר כמה דקות של ויכוח איתה כשניסיתי להסביר לה שקוראים לזה עבירה פלילית ולא טעות, הם טענו שנציג שלהם דיבר איתי ושהסכמתי להרשם. כמו כן, מסתבר שהסכמה בעל פה היא חוזה לכל דבר (אני מזכיר שוב, אף אחד לא דיבר איתם).

העניין נפתר רק כשביקשתי את הפרטים של הסוכן שדיבר איתי (מבלי ידיעתי כמובן) בכדי להגיש תביעה במשטרה בטענה שמישהו גנב לי את כרטיס האשראי ומתחזה אלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסכמה בעל פה היא באמת חוזה לכל דבר. רק שקשה להוכיח אותה ברוב המקרים.

זאת אחת מהסיבות שחברות מקליטות כל שיחה עם המוקדים שלהם, ובדיוק הסיבה

שאני ממליץ לעשות בדיוק אותו הדבר (לכל סלולרי נורמלי בימינו יש אפשרות להקלטת שיחה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפשרות נוחה יותר היא פשוט לתעד בקצרה בכתב כל שיחה עם ספקית השירות, הכוללת את עיקרי הדברים, מועד השיחה ושם הנציג.

אם לפתע מחייבים אתכם ביותר כסף, פנייה בכתב לספקית השירות המתארת את כל הפרטים ודרישה להחזר כספי. אי הענות מצידם, ואתם פונים לחברת האשראי ומכחישים את סכום העסקה. חובת ההוכחה עוברת לספקית השירות (אף אחד לא מצפה שהלקוח הפרטי יקליט שיחות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שאתה טועה. אם זכור לי נכון, המקרה היחיד שבו חברת האשראי מחזירה ללקוח את הכסף, זה אם הלקוח מכחיש את ביצוע העסקה לחלוטין.

במקרה והלקוח מכחיש את סכום העיסקה, חברת האשראי מפנה אותו לבית המשפט שיתבע את החברה הפוגעת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפשרות נוחה יותר היא פשוט לתעד בקצרה בכתב כל שיחה עם ספקית השירות, הכוללת את עיקרי הדברים, מועד השיחה ושם הנציג.

אם לפתע מחייבים אתכם ביותר כסף, פנייה בכתב לספקית השירות המתארת את כל הפרטים ודרישה להחזר כספי. אי הענות מצידם, ואתם פונים לחברת האשראי ומכחישים את סכום העסקה. חובת ההוכחה עוברת לספקית השירות (אף אחד לא מצפה שהלקוח הפרטי יקליט שיחות).

ובשביל שזה יתפוס בבית משפט רצוי שיהיה עד נוכח כשאתה מסכם ושהוא גם יחתום על המסמך שכתבת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לצערי, גם אני נכוותי מהשרות של .

ביקשתי להרשם לחבילת הבסיס (מה שקרה) ולאחר כחצי שנה התחילו לחייב אותי על חבילה מלאה (כל הערוצים) מבלי שדיברתי איתם. כמובן שלא באמת הצלחתי לצפות בכל הערוצים, אלא רק בבסיסיים.

הנציגה טענה שחלה טעות כלשהי ושהיא לא מבינה למה התחילו לחייב אותי.

לאחר כמה דקות של ויכוח איתה כשניסיתי להסביר לה שקוראים לזה עבירה פלילית ולא טעות, הם טענו שנציג שלהם דיבר איתי ושהסכמתי להרשם. כמו כן, מסתבר שהסכמה בעל פה היא חוזה לכל דבר (אני מזכיר שוב, אף אחד לא דיבר איתם).

העניין נפתר רק כשביקשתי את הפרטים של הסוכן שדיבר איתי (מבלי ידיעתי כמובן) בכדי להגיש תביעה במשטרה בטענה שמישהו גנב לי את כרטיס האשראי ומתחזה אלי.

בסלקום החליטו "לשדרג" את החבילות שלנו יום בהיר אחד. כלומר בעבר שילמנו (סתם דוגמא) 80 ש"ח עבור 120 דקות וסלקום שדרגו על דעת עצמם את החבילה ל-100 ש"ח עבור 200 דקות אבל אף פעם לא ניצלנו את החבילה ויצא ששילמנו יותר על דקות שלא ניצלנו. רק אחרי שעות של צעקות בסניף, הצגת נתונים (אמא שלי עשתה עבודה מצויינת) ואיומים בתביעה קיבלנו זיכוי כספי וחבילות חדשות משתלמות מאד.

כולם אותו החרא בדיוק. הכי טוב זה להזדקק לכמה שפחות שירות. לא להתחבר לחברת כבלים, להחזיק קו טולקמן או סלולרי דרך העבודה וכל הזמן לבדוק חשבוניות בקפדנות, כל הזמן להתמקח ולצעוק. עכשיו אני מחכה כבר חודש לצ'ק מבזק בינלאומי זיכוי על חצי שנה של חיובים שגויים. ביום ראשון אני מתקשר וצורח על הנציגה עד שתביא את המנהל. גנבים עלובים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שאתה טועה. אם זכור לי נכון, המקרה היחיד שבו חברת האשראי מחזירה ללקוח את הכסף, זה אם הלקוח מכחיש את ביצוע העסקה לחלוטין.

במקרה והלקוח מכחיש את סכום העיסקה, חברת האשראי מפנה אותו לבית המשפט שיתבע את החברה הפוגעת.

לא נכון.

אם הזמנתי מוצר באינטרנט, ובמקום 100 ש"ח, חייבו אותי ב-1000 ש"ח, חברת האשראי תחזיר לי את הכסף.

ובשביל שזה יתפוס בבית משפט רצוי שיהיה עד נוכח כשאתה מסכם ושהוא גם יחתום על המסמך שכתבת

אם תרצה להביא זאת כראייה במשפט רצח...

בבית משפט או מול חברת האשראי, כל עוד הצד השני לא יביא תיעוד טוב יותר של השיחה (קרי הקלטה), זה יתפוס מעולה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא נכון.

אם הזמנתי מוצר באינטרנט, ובמקום 100 ש"ח, חייבו אותי ב-1000 ש"ח, חברת האשראי תחזיר לי את הכסף.

אתה צודק. בדקתי את זה בעבר מול חברת האשראי, וכנראה הטעו אותי.

http://www.tranzila.com/glossary.html#7

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם תרצה להביא זאת כראייה במשפט רצח...

בבית משפט או מול חברת האשראי, כל עוד הצד השני לא יביא תיעוד טוב יותר של השיחה (קרי הקלטה), זה יתפוס מעולה.

אני אסביר, אם אתה בא ככה בלי עד לבית משפט זה מילה שלך מול מילה של ,ומי שמתנסח\משכנע את השופט יוצא מרוויח.

אם אתה מגיע עם עד יהיה לך הרבה יותר פשוט, במיוחד כשאתה מתעסק עם חברה כמו שהנציגים משקרים בגלוי ולא אכפת להם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי באמת מקליט שיחות, נו באמת? ואז עוד צריך לשמור את הקבצים האלה ולדאוג שהם לא יימחקו...

אני פשוט דורש מסמך חתום לפני שאני עושה עיסקה כלשהי, גם עם נציגים טלפוניים, ואני לא קונה חירטוטים של "אני לא יכולה לשלוח לפני שנעשה את העיסקה".

אחרי זה לא צריך להתווכח עם אף אחד ולא לצעוק. תאמינו לי שזה נורא עוזר כשפתאום אורנג' מתחילה לטעון שאני מחוייב אליהם :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אסביר, אם אתה בא ככה בלי עד לבית משפט זה מילה שלך מול מילה של ,ומי שמתנסח\משכנע את השופט יוצא מרוויח.

אם אתה מגיע עם עד יהיה לך הרבה יותר פשוט, במיוחד כשאתה מתעסק עם חברה כמו שהנציגים משקרים בגלוי ולא אכפת להם.

חברת מקליטה שיחות. אם היא לא מביאה את הקלטת השיחה לבית המשפט זו בעיה שלה. זה שקול לכך שאם יש חוזה בכתב והם איבדו אותו - אם הם טוענים שאתה חייב להם כסף, חובת ההוכחה עליהם, לא עליך.

למה לכל הרוחות שיהיה לך עד? מי מדבר בטלפון עם עד?! איזה שופט יאמין לך במצב כזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

משתתף בצערך. אם הכתבה ב-The Marker נכונה HOT מחזיקים מערכת שבונה פרופיל לכל לקוח. המערכת עובדת על עיקרון כמה שתצעק יותר חזק תקבל יחס יותר רציני. אני אומר תתקשר כל יום ותצרח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...