שירות לקוחות של הוט - חוצפה שאין כדוגמתה - עמוד 7 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שירות לקוחות של הוט - חוצפה שאין כדוגמתה


Milford Cubicle

Recommended Posts

  • תגובות 129
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

טיוטת מכתב שאני מעוניין לשלוח לכל מייל/פקס אפשרי:

שלום,

אני מנוי טריפל עסקי שלכם, ואני מעוניין להביע את הזדעזעותי הקשה משירות הלקוחות המחורבן שלכם.

אני מנסה לתפוס את שירות הלקוחות של בטלפון, על מנת שיתקנו את שם המנוי וכתובת הדואר, שאינם נכונים.

הבעיה היא שבלתי אפשרי לתפוס נציג בטלפון, וגם כשבמקרה כן תופסים - לא קורה עם זה כלום.

כבר בחודש מאי 2010 דיברתי עם שירות הלקוחות ושלחתי פקס עם כל הפרטים כולל צילום של תעודת העסק.

לאחר חודשיים ראיתי שהעסק לא התעדכן, ומאז אני מנסה נואשות וללא הצלחה ליצור קשר עם שירות הלקוחות הגרוע שלכם.

התקשרתי, והתחלתי להמתין לנציג....

לאחר 17 דקות של המתנה (!), לא כולל כל הלחיצות והקשת מספר הטלפון בתחילת הדרך, ללא מענה - השיחה פשוט נותקה!

התקשרתי שוב, והפעם...

לאחר 17 דקות של המתנה (!), לא כולל כל הלחיצות והקשת מספר הטלפון בתחילת הדרך, ללא מענה - השיחה פשוט נותקה!

לאחר כשעה ניסיתי שוב.. ושוב:

לאחר 17 דקות של המתנה (!), לא כולל כל הלחיצות והקשת מספר הטלפון בתחילת הדרך, ללא מענה - השיחה פשוט נותקה!

איזה מין דבר זה?!

אתם בוודאות עושים את זה בכוונה, לא יכול להיות שבדיוק לאחר 17 דקות של המתנה, 3 פעמים ברצף, השיחה מתנתקת "בטעות"..

פשוט חוצפה!

דרך אגב, יש לי הוכחה שהשיחות מתנתקות בכוונה כאשר המספר מזוהה, ונציג עונה בהצלחה כאשר מתקשרים ממספר חסוי.

בסופו של דבר, תודה לאל, כמה ימים לאחר מכן (ומספר ניתוקים נוספים) כן הצלחתי לתפוס מישהו ממחלקת "עסקים קטנים".

זה קרה ב-28.07.2010 כאשר הוא אמר לי במפורש שאכן התקבלה אצלכם הבקשה הקודמת שלי, ב-10 למאי (!!) והוא לא יודע למה זה עדיין לא התעדכן, אבל הוא לקח ממני טלפון והבטיח לטפל בזה "אישית" ולחזור אליי עד יום ראשון.

באופן "מפתיע" - כמובן שאף אחד לא חזר אליי...

ומה שחמור יותר - בימים האחרונים יצאה שוב חשבונית - ושוב היא יצאה על שם העסק הלא נכון ונשלחה לכתובת הלא נכונה.

אני מרגיש שאני פשוט מנסה לתקשר עם אנשים בעלי נכות שיכלית קשה, ואני שוקל ברצינות פשוט לחסוך את דמי התיווך האלה ולתרום את הכסף שאני משלם ל-HOT ישירות לארגון ית"ד: אגודת ילדי תסמונת דאון.

לאחר שלושה חודשים של רדיפה אחרי שירות הלקוחות המסריח שלכם, לא נותר לי אלא לפנות בפקס ובכל אמצעי אחר, עם דרישה חד משמעית:

1. שינוי שם המנוי כפי שביקשתי לפני 3 חודשים

2. שינוי כתובת הדואר השגויה כפי שביקשתי לפני 3 חודשים

3. תשלום פיצוי כספי בגין 3 שיחות טלפון שנותקו בכוונה

במידה ודרישות אלו לא ימולאו בתוך 14 יום מתאריך שליחת הודעה זו, אני אפעל בכל הדרכים העומדות לרשותי לרבות ערכאות משפטיות על מנת לוודא שהדרישות ימולאו, בצירוף פיצוי כספי נרחב עבור עוגמת הנפש וכמובן הוצאות משפט במקרה הצורך.

בברכה,

X Y

מספר מנוי Z

ברור לי שהשפה בוטה, זה לא מעניין אותי.

יש הצעות לשיפור?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה רוצה אחר כך לתבוע אותם, אז מן הסתם אתה תציג את המכתב בבית משפט

וזה ייראה טוב יותר לדעתי בבית משפט אם המכתב לא היה מכיל מילים מסויימות (מחורבן או נכות שכלית קשה), או התייחסויות לתסמונת דאון למשל...

לשיקולך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שהכי מדהים אותי כל פעם מחדש, זה איך הדבר הכי נוראי בערך שיכול לקרות לישראלי

זה "לצאת פראייר", ומצד שני, כולנו נותנים לכל החברות והחנויות לדפוק אותנו כל פעם מחדש,

בעוד שבארה"ב עסקים כאלה יתמוטטו תוך שנייה כי כולם ינטשו עסק שיתייחס ככה ללקוחות שלו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנה גירסה מעודנת יותר...

לכבוד: שירות לקוחות HOT

העתקים: פניות הציבור HOT, משרד התקשורת, אמון הציבור

שלום,

אני מנוי טריפל עסקי שלכם, ואני מעוניין להביע את הזדעזעותי הקשה משירות הלקוחות הגרוע שלכם.

אני מנסה לתפוס את שירות הלקוחות של הוט בטלפון, על מנת שיתקנו את שם המנוי וכתובת הדואר, שאינם נכונים.

הבעיה היא שבלתי אפשרי לתפוס נציג בטלפון, וגם כשבמקרה כן תופסים - לא קורה עם זה כלום.

כבר בחודש מאי 2010 דיברתי עם שירות הלקוחות ושלחתי פקס עם כל הפרטים כולל צילום של תעודת העסק.

לאחר חודשיים ראיתי שפרטי המנוי לא התעדכנו, ומאז אני מנסה נואשות וללא הצלחה ליצור קשר עם שירות הלקוחות הגרוע שלכם.

התקשרתי, והתחלתי להמתין לנציג....

לאחר 17 דקות של המתנה (!), לא כולל כל הלחיצות והקשת מספר הטלפון בתחילת הדרך, ללא מענה - השיחה פשוט נותקה!

התקשרתי שוב, והפעם...

לאחר 17 דקות של המתנה (!), לא כולל כל הלחיצות והקשת מספר הטלפון בתחילת הדרך, ללא מענה - השיחה פשוט נותקה!

לאחר כשעה ניסיתי שוב.. ושוב:

לאחר 17 דקות של המתנה (!), לא כולל כל הלחיצות והקשת מספר הטלפון בתחילת הדרך, ללא מענה - השיחה פשוט נותקה!

איזה מין דבר זה?!

אתם בוודאות עושים את זה בכוונה, לא יכול להיות שבדיוק לאחר 17 דקות של המתנה, 3 פעמים ברצף, השיחה מתנתקת "בטעות"..

פשוט חוצפה!

דרך אגב, יש לי הוכחה שהשיחות מתנתקות בכוונה כאשר המספר מזוהה, ונציג עונה בהצלחה כאשר מתקשרים ממספר חסוי.

בסופו של דבר, תודה לאל, כמה ימים לאחר מכן (ומספר ניתוקים נוספים) כן הצלחתי לתפוס מישהו ממחלקת "עסקים קטנים".

זה קרה ב-28.07.2010 כאשר הוא אמר לי במפורש שאכן התקבלה אצלכם הבקשה הקודמת שלי, ב-10 למאי (!!) והוא לא יודע למה זה עדיין לא התעדכן, אבל הוא לקח ממני טלפון והבטיח לטפל בזה "אישית" ולחזור אליי עד יום ראשון.

באופן "מפתיע" - כמובן שאף אחד לא חזר אליי...

ומה שחמור יותר - בימים האחרונים יצאה שוב חשבונית - ושוב היא יצאה על שם העסק הלא נכון ונשלחה לכתובת הלא נכונה.

לאור כל זה, אני מוצא את הפיסקה לגבי "מהפכת שירות הלקוחות" בעמוד "אודות HOT" באתר שלכם ("שירות לקוחות איכותי הוא יעד מרכזי ש-HOT חרתה על דגלה") - כמגוחך בלשון המעטה.

לאחר שלושה חודשים של רדיפה אחרי שירות הלקוחות הביזיוני שלכם, לא נותר לי אלא לפנות בפקס ובכל אמצעי אחר, עם דרישה חד משמעית:

1. שינוי שם המנוי כפי שביקשתי לפני 3 חודשים

2. שינוי כתובת הדואר השגויה כפי שביקשתי לפני 3 חודשים

3. תשלום פיצוי כספי בגין 3 שיחות טלפון שנותקו בכוונה

במידה ודרישות אלו לא ימולאו בתוך 14 יום מתאריך שליחת הודעה זו, אני אפעל בכל הדרכים העומדות לרשותי לרבות ערכאות משפטיות על מנת לוודא שהדרישות ימולאו, בצירוף פיצוי כספי נרחב עבור עוגמת הנפש וכמובן הוצאות משפט במקרה הצורך.

בברכה,

X Y

מספר מנוי Z

המטרה היא לשלוח את זה בפקס:

פניות הציבור 077-7078824

מנכ"ל 077-7077006

מנכ"ל פניות הציבור (?) 0777078282

שירות לקוחות 1-801-700-701

שירות לקוחות לעסקים 077-7078231

פניות הציבור, משרד התקשורת 03-5198106

אמון הציבור 03-5601384

ובמייל:

סיגל, מחלקת פניות הציבור Sigal.Savir@hot.net.il

פניות הציבור, משרד התקשורת pnyot@moc.gov.il

אמון הציבור moked@emun.org

לא הצלחתי למצוא עוד כתובות מייל של החלאות האלה... מישהו מכיר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הצלחתי למצוא עוד כתובות מייל של החלאות האלה... מישהו מכיר?

אל תשכח העתק למשרד התקשורת, ושבמסמך שאתה שולח לHOT יהיה כתוב בצורה ברורה שנשלח העתק למשרד התקשורת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תשכח העתק למשרד התקשורת, ושבמסמך שאתה שולח לHOT יהיה כתוב בצורה ברורה שנשלח העתק למשרד התקשורת.

צודק.

נוסף לרשימה המייל:

פניות הציבור, משרד התקשורת pnyot@moc.gov.il

והפקס: 03-5198106

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...